« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

....

سلام خدمت تمام دوستان عزیز .

یه تازه وارد به جمعتون اضافه شد.تازه واردی که دلش می خواد تو جمع شاد و دوست داشنی شما عزیزان لحظات زیبایی رو تجربه کنه.البته اگه شما دوستان مایل به پذیرفتنش باشید.هر چند که میدونم بزرگوارتر از این حرفها هستید.

نه شخصیت شاعرگونه دارم مثل ندای عزیز نه آنقدر شوخ مثل موشی و یوسف نه زیاد صحبت می کنم مثل کی؟حالا میگیم مرجان .البته شعر و ادبیات و دوست و دارم شعر خوندنو دوست دارم بجاش شوخی میکنم و سعی میکنم  درست صحبت کنم.البته بگمونم اگه آب ببینم شناگر ماهری باشم....

بعضی از شما دوستانو از قبل میشناسم وقرار با تعدادی بیشتری آشنا شم.تا حدی از شما میدونم.

مثلا میدونم که موشی بچه اصفهونه با لهجه غلیظ اصفهونی

 یوسف بچه مشهد و روانشناسی می خونه که خیلی شیطونه

 آق رضا مشتاق بچه تهرانه و گویا هم سن و سال خودمه

 و حتی می دونم که سلی داره خودشو واسه کنکور آماده میکنه و حقوق دوست داره(والا حقیقتا منم حقوق دوست دارم بخصوص وقتی مزایاش زیاد باشه)

ومونا هم دلش پزشکی میخواد وواسه کنکور اماده میشه.

تو این جمع دوست داشتنی بتفشه خانم خبرنگار و لیلا خانم هم دبیر شیمیه و اینکه گیلاس و سحر وسارا زیاد سر به سر موشی میزارن.

اهل شهر ساحلی تنکابن(شهسوار)هستم.از بچگی تو همین شهر بزرگ شدم و همین جا درس خوندم.فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیر کبیر و در حال حاضر در شرکت کشتیرانی مشغول کار هستم.

بنا به شغلم دائم در سفرم.به کشورهای مختلفی سفر میکنم متناسب با اون کشور با فرهنگها و آداب و رسومشون آشنامیشم.

این سفرام از من شخصیتی ساخته که بی گدار به آب نزنم .یه جورایی تجربه چندین سال رو تو یه مدت کوتاه بدست آوردم که تو زندگیم بسیار کمک حالم بودن .سفرام پر از خاطرست .خاطراتی جورواجور.زیبا دلنشین و گاهی غمگین.حتی گاهی ترسناک زمانی  رو که گزارش آب و هوا به کشتی میرسه که میگه طوفانی با سرعت 250 کیلومتر به سمت ما در حرکته.وباید جهت کشتی رو عوض کرد و دست دعا به آسمون گرفت که به طوفان برخورد نکنیم.

ثبت این خاطرات برای من زیباست.همیشه سعی میکردم یه جورایی خاطراتمو از این کشورا بنویسم ولی هر بار به دلایل مختلف این کار نمی کردم تا اینکه با آشنایی وب لاگ مرجان که اون موقع یه جور دیگه می نوشت منم به این کار تشویق شدم.دیدم هر چند کوتاه ولی می تونم گوشه ای از سفرامو نشون بدم.و حالا که در خدمت شما هستم.

 


زندگی را برای زندگی کرن دوست دارم مگر زندگی چیست؟مگر زندگی با زندگی چه فرقی دارد؟چگونه باید زیست؟چه باید کرد؟آیا این زندگی تنها گذر زمان است؟معنای زندگی واقعی چیست؟

میدانیم زندگی کوتاست.پس چرا از این زندگی لذت نبریم؟چرا افسوس بخوریم؟چراپشیمان انجام کارهای خود باشیم؟

پس من چگونه میتوانم لذت ببرم؟؟

آیا میشود قلبی را برای شکستن انتخاب نکرد؟

آیا میشود همه را دوست بداریم در حالیکه توقعی از یکدیگر نداریم و یکدیگر را کامل درک میکنیم؟

آیا میشود روزی فقیری خواب یک تکه نان تازه را نبیند؟آیا میشود کودکی حسرت دوچرخه نداشته را نخورد؟

آری .درک تمام اینها زندگی را زیبا خواهد کرد.خدایا من نیز از تو زندگی زیبا میخواهم.زندگی که در آن بهانه ای برای آزردن دلهای زخم خورده وجود ندارد.

خدایا این قدرت رو به همه ما بده تا بتونیم زندگیه زیبا رو درک کنیم.

 


 

خاطره ای از یکی دوستام:

یادمه یه روز یکی از دوستام داشت تعریف میکرد که داشتن ازاروپا به سمت ایران حرکت می کردن.هنوز وارد آبهای خلیج فارس نشده بودن.که یه ناو آمریکایی ازشون مشخصاتی مثل نوع بار تعداد پرسنل از کجا اومدین و به کجا میرین پرسید.افسر کشتی همه سوالها رو جواب داد و گفت تا ساعاتی دیگه وارد خلیج فارس میشیم وبه سمت ایران حرکت میکنیم.که ناگهان با واکنش سریع ناو آمریکایی مواجه شدن.که اسم خلیج فارس رو درست بگو.بگو خلیج نه خلیج فارس.به خاطر تعصب و پافشاری افسر ایرانی به تکرار خلیج فارس کار بیخ پیدا کرد.تا جایی که اونها کشتی رو تهدید کردن و دستور توقف کشتی رو دادن و گفتن بیش از این جلو نرید.فرمانده کشتی ایرانی تا جایی که میتونست با اونا صحبت کرد که ما یک کشتی تجاری هستیم و هیچ کار غیر تچاری نداریم.و این کار شما خلاف مقررات بین المللی هست.تو همین حرفا بودن که گویا گارد ساحلی ایران در حال شنیدن گفتگوهای اینها بود.واقعا شرم دارم بگم ولی گارد ساحلی ایران رو به فرمانده ایرانی گفت دنبال دردسر میگردی؟اونها کشتی رو هدف گرفتن هر چی میگن گوش کن.که با این حرف اونها کشتی ایرانی مجبور به گفتن کلمه مجعول گلف شد تا بتونه به راه خودش ادامه بده.

بله.مسئولین ما خوب میدونن که چطوری مملکت داری کنن.دیروز یکی تو روزنامه نوشته بود چند وقتیه اخبار هواشناسی ایران هنگام گزارش آب و هوا نامی از جزایر سه گانه ایرانی نمی برن.گویا در حال اماده کردن ذهن مردم برای فراموش کردن این جزایر هستند.هوز از صحت این موضوع مطمئن نیستم ولی اگه چنین باشه جای بسی تاسفه چی بودیم به کجا کشیده شدیم.

 

                                 *******************************************

موقع نوشتن نمی دونم چرا یهو یاد یه سریال تلویزیونی افتادم  که اون موقع که بچه بودم پخش میشد بنام بادبانهای برافراشته.یه شخصیت تواین فیلم بود به اسم ایزما.چقدر من از این شخصیت خوشم میامد.هیچ وقت فکرش نمی کردم که یه روزی همکار" ایزما" بشم.

 

                                             ***********************

من لینک عکسامو میزارم اینجا.خوشحال میشم و استقبال میکنم از از تبادل لینک.ما خودمون میتونیم یک مجموعه بزرگ عکس داشته باشیم البته اگه شما دوست داشته باشین.یا شایدم هم شما یه همچین مجموعه ای دارید من نمیدونم که اگه اینطور هست به منم بگید.خانم شهرزاد خانم دیگه نمی تونی بگی اینا رو نمی شه دید.

 

http://picasaweb.google.com/adel58gh

 

به سخن از آلبرت انیشتن که میگه:

عشق مثل یه ساعت شنی میمونه.همزمان که دلت رو پر میکنه عقلت رو خالی میکنه.

 


و در پایان چه خوش گفت حافظ

 

 

 

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم           سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

نیست در کس کرم و وقت طرب می گذرد              چاره آن است که سجاده به می بفروشیم

خوش هواییست فرحبخش خدایا بفرست                   نازنینی که به رویش می گلگون نوشیم

ارغنون ساز فلک رهزن اهل هنر است                چون از این غصه ننالیم و چرا نخروشیم

گل به جوش آمد و از می نزدیمش آبی                 لا جرم ز آتش حرمان و هوس می جوشیم

می کشیم از قدح لاله شرابی موهوم                    چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم

حافظ این حال عجب با که توان گفت                      که ما بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم

 

نظرات 122 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

اول آیا یعنی ؟

خودم نمیدونم

مرجان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام عادل جان
که حالا من زیاد حرف میزنم آره ؟ نکنه دلت میخواد با گیگیلی شاخ به شاخ بشی آره ؟ هوس کردی بری زیر تریلیه گیگیلی ؟

ببین من اون قسمت رو متوجه نشدم که گفتی کشتی ایرانی بالاخره کلمه گلف رو گفت ! یعنی چی ؟

در مورد زندگی خیلی مختصر و مفید همه حرفهایی رو که باید گفت رو گفتی

بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین
کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس

شعر زیبایی از دیوان حافظ رو انتخاب کردی ... بیت بالا هم منتخب من بود

سلام مرجان.
آخه من کسی دیگه رو نمیشناسم که اینجا به اندازه تو حرف بزنه!!!!
من غلط بکنم با گیگلی در بیفتم.منو چه به تریلی
آخه اسم خلیج فارس هیچوقت تو نقشه های بینالمللی این نیست میگن فقط گلف.الان جدیدا عربا میگن خلیج عربیاکثر اروپایی ها و آمریکاییها میگن گلف فقط .نه پرشین گلف
مرسی مرجان جون همه جوره

ندا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

اول سلام
دوم کلام
سوم پیام
ـــــــــــــــــــــ
خوبی عادل ؟
ما قبلا آشنا شدیم . هر چند اصلا قابل ندونستی و بهمون سر نزدی
ولی عزیزم یه وقت فکر نکنی من بی خیالت میشم . حتما میام
اچازه اقا ما باید جدا جدا نظر بدیم؟
. خوب مشکلی نیست اصلا
سر فرصت خدمت میرسیم
و اما پیام کوتاه مونو الان بدیم و بریم که
(؛یک چشم همیشه نیمه ای را جا میگذارد؛)
مواظب خودت باش
یه وقت نشه اون مثل که دنیا رو اب ببره تو یکی رو خواب میبره
آخه بس که تو آبی
فعلااااا

سلام ندای عزیز
حتما بهت سر میزنم(بهت سر نزدم؟؟؟؟؟؟)
خوشحال میشم بیای.
حواسم جمعه

لیلا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام خوشحال شدم اما آبجی مرجان شیرین حرف می زنه به خداااااااا
و خیلی خوشحالم که به فکر قلبها هستین
و از اینکه این قدر تجربه دارین حتما برای این جمع مشاور خوبی میشین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام سلام
آقا عادل درسته؟
خب شما منو نمیشناسی؟
من خواهر کوچولوام
سروناز
منم سوار کشتی میکنی؟من به خلیج فارس چسپیدم اگه بخوای بری یه خبری به من بده تا بیام
خوشحالم که یه داداش بزرگ دیگه با همین اسم دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

وای دلم برای همتون یه ذره شده
دیگه دارم خفه میشم شنبه من میام تاشنبه خودتون رو آماده کنین
موشی یوسف مرمری لیلا سارا و---دوستتون دارم
آقا من میخوام بستنی بدم زودی بیاین تا تموم نشده

آقا موشه سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام علیکم عادل خان گل
احوالدون چیطورس ؟ خوشدون هس ؟

به به خیلی هم خوب خوشحالم که به جمع ما پیوستی کی بهتر از شما
افتخار آشنایی ،قبلا از وب مرجان اومده بودم وبت ولی الان خوشحالم که با همدیگه دوست هستیم

اوه چقد شما تجربه دارین من که گمونم باید حالا حالاها کسب کنم

در گذر گاه زمان خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد
عشق ها میمیرند رنگها رنگ دگر میگیرند
ٍ و فقط خاطرهــــــــــــا
که چه شیرین و چه تلخ
دست نخورده به جا میمانند
ایتو زدم بالاسرم تو اتاقم

توصیفتون از زندگی خیلی قشنگه آره واقعا ولی فک کنم امروزه کمتر کسی معنی زندگی رو درک کنه

از دولتمردان ما هیچی نگو که غیرتشون همرو کشتونده
من دارم کم کم مطمئن میشم که این دولتو مسئولین ما همگی سیاست آمریکاست

سلام موشی.
چطوری؟(با لهجه اصفهونی)
منم خوشحالم اومدم تو جمعتون.

جای بسی خوشحالی دوستی با شما

امیدوارم همه توصیف زیبایی از زندگی داشته باشند

نگو از این دولت مردا که چیزها دیدیم..

آقا موشه به حیتا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ


سلام ویژه خدمت حیتاجون گل
خوبی عزیز ؟
عزیزم به جم ما خوش اومدی خوشحالم که جمعیتمون داره کم کم زیاد میشه
به به پس همشهریه یوسف هستی پس واجب شد رفتی حرم ناعب زیاره باشیا از طرف من
خوب عمه جون چیطوری چه میکنی ؟
مگه عمه ۲۲ ساله ندیدی ؟ من عمه هام بالای ۵۰ هستن :دی

آقا موشه سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام سروناااااااااااز
من اینجام منو نیگا وایسا منم اومدم تهنایی بستنیو نخوریاااااااا
اصلا منم باید ببرین دنبال خودتون :دی

سروی صدفا چی شد ماهیا صدف میخواناااااااا

یوسف سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام بر حداد عادل..:دی
حدال جون دوست داریم..حداد جون دوست داریم.. :) :دی
خوش اومدی عزیز..ایجا خونه شماست..مرسی از بزرگواریم!!! =))
آقا عادل به من فحش داد..به من گفت دلقک!! =)) بوخودا شیطون نیستم..من فرشته بودم..اینا منو اغفال کردن!! =)) =)) اگه به امار دیگه ای احتیاج داشتی در زمینه بچه ها بیا بهت بگم..همه سوتی هاشونو لو می دم..آقا هر سوتی ۱۰۰دلار!! :دی

می گم ما دیگه از حالا اسم دریا و اقیانوس و کشتی و دزدان دریایی کاراییب رو شنیدیم یاد شما میفتیم!! :دی ولی خوشبحالت..کاش منم اهل شمال و دریا بودم.. :( حالا که زیاد می ری او ول آب برای من سوغوتی خولجی بیار!! :دی

زندگی چیزی جز نگاه ما به زندگی نیست!..هر جور نگاش کنی همونطوری نگات خواهد کرد!!! :)

می گم اینی که گفتی کجاش خاطره بود؟؟..کابوس بید!!..تازه الان همه واسه گوگل ارث دارن امضا در می کنن تا بشیم خلیج فارس دوباره..کارمون شده امضا!! =))
عکساتم دیدیم..بووخوووودا راس می گم.. :(
آره واقعا عشق عقلو از بین می بره..ولی همینش خوبه دیگه!! :دی
این کارتونه چه اسمش آشناست..!! هوم!
به به به جناب حافظ..می گم حافظ هیستیریک داشته..همه اش از خال و ابرو و لب و این چیزا می گه!! =))
و در پایان چه خوش گفت یوسف.. =))

بقول بروبچ سلام یوسی

مرسی از بزرگواریت!!!!

دمت گرم داش یوسف...یه خورده ارزون حساب کن مشتری شیم.من میدونم تو فرشته ای بقول خودتون راس میگم بووخوودااا

آره اتفاقا خودم امضاش کردم چه بهتر که شمایی که دست تو کاره به بچه ها بگی واسه امضا کردن

اگه اونی که من گفتم کارتون نبود.سریال بود شبا پخش میشد
خلاصه یکی باید پیدا میشد واسه حال روز یکی مثل.. شعر بگه

یوسف به سحل سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ

سحل آی سحل...سحل کوجایی؟؟..
بیا باید یه فیلم مستهجن دستو پا کنیم..سوژه ها داره + می شه!! =))

سحریییییییییی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://darkscre.blogsky.com

شناااااااااام عادل جونی

بابا ایول یو که رو دسته من بلند شدی از نظر طول و مقیاسه آپ :دیییییی

هنو نخوندم بخونم یه کامنت میذارم به وسعت ۲ پی آره پستت :دیییییی

فقط اومدم بگم :دیییی :دییییییی

فیلا

سحل به یوسی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

نو ریسپانس تو پیجینج

مشترک مورد نظر لای کتابها میباشد لطفن برای ساخت فیلم بعد از خرداد مراجعه نمایید =)))))))))))

ندا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

و اما زندگی...
زندگی جذبه دستیست که میچیند.
.
.
.
.
زندگی مجذور آینه است.
زندگی گل به توان ابدیت،
زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما،
زندگی هندسه ساده ویکسان نفسهاست
و در نهایت
نگاه زمزمه عشق زندگیییییی. همین

ندا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

و حکایت بدبختی ما عادل عزیز
ما به طرز فجیعی لالیم
او
می شنود حرفی را که هرگز نمی زنم
ومن جواب می دهم
به سوالی که هرگز نمی شود
همیشه وقتی حرف می زنیم
که بخواهیم رد گم کنیم

ندا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ


گفتم نگهی! گفت هوا روشن نیست
گفتم قدمی! گفت زمین گلشن نیست
گفتم دردا که فرصت از دست بشد
دوری زد و گفت این دگر با من نیست

ندا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

و کلام اخر اینکه
عشق, پنجره ایست که ما از آن ازدحام جهان را تفسیر می کنیم؛
ــــــــــــ
تااااااااا دوباره

مونا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام آقا عادل
حالتون خوبه؟ خیلی خوشحالم که یه داداش دیگه به جمع داداشیا اضافه شد!
ای وای آقا عادل ! دست رو دلم نذار.
هیی .پزشکی ! آخرشم باید تزریقاتی باز کنم!!
از اون گذشته :منم اصفهونیما دادا!!!
راستی ، پست خیلی خوب و زیبایی گذاشته بودید. واقعا عالی بود.من که عاشق سفرم.و اصلا این بهونه رو که میگن امکاناتش نیست رو قبول ندارم. آخه اگه آدم خودش بخواد با کمترین وسایل و بدون هتل و این دنگ و فنگا می تونه بره مسافرت.فوقش دو شب تو چادر می خوابی دیگه!!! ( باز من زدم به جاده خاکی!!)
ولی خوش به حالتون! شاید منم یه روزی دور دنیا رو گشتم و به همه یه دونه آمپول زدم!!

در ضمن شعر بسیار زیبایی رو انتخاب کردید.
اون ناوگانه هم که .. ( استغفرا..)
خلاصه از آشنایی با شما خوشبختم و امیدوارم که در کنار هم خانواده خوبی باشیم
و: عکسای زیبایی بود.
تا دوباره...

سلا مونا جان.
مرسی عزیزم.

به به خانم دکتر.منظرت همون آمپول زنی؟؟؟؟

به به پس حالتون چطورس؟؟

ای بابا ما اگه بخوایم یه روز ناهار و بریم تو طبیعت بخوریم این مادر ما آشپزخونه رو ور میداره میاره تو جنگل.حالا میگی با امکانات کم....

خیلی ممنون.خوشحالم که خوشت اومده

مونا خطاب به حیتا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام حیتا خانوم
حال و احوالتون چه طوره؟
ببخشید چند وقتی سر درس و مدرسه بودیم وقت نشد بیایم.
دیگه شرمنده
خب حیتا خانوم تعریفتو از خیلیها شنیدم.
خیلیها ! آهای خیلیها ! دستا بالا!!!
تازه اینکه همه شما رو عمه حیتا صدا می کردند
به من حس خوبی میداد چون عمه ندارم!
به هرحال از آشنایی با شما خوشبختم و اون طبیبه هم فامیل ما بوده !!!
چه قدر زیبا بود .
من که عاشق این عکسه شدم
چه قده لطیفه!
خوشمان آمد!!
خب حیتا جان امیدوارم در پست بعدیت جبران کنم
تا دوباره
بای بای

مونا خطاب به موشی جون جون سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ

موشی جونم این شکلکه که این پایینه بغل ایمیل شما بعد از ثبت... !! این از خونریزی لثه میمیره ها !!! همون که قبلا بود رو بذار من هر وقت اینو می بینم حرصم می گیره.
آخه چند بار باید تو روز دندوناشو پاک کنه
اییییییییییییییش
خب موش موشی اصل حالت چه طوره داد؟
دلم برات تنگولیده بود داداشی
خلاصه چون میدونم سرت شلوغه وقتت رو نمی گیرم.
امیدوارم همه ، در همه جا موفق و سالم باشند.
قربان شما
آبجی کوشولو ( سروناز کوچولو من کوشولو!!!)

مونا خطاب به سحری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ

سحری تو هم آبجی کوشمولو!!
باشه؟؟؟

مونا به یوسف سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ

سلامی از جانب ما به شما
حال و احول شما چی طوره؟
میگما حالا خوبه آدم خودشیفته باشه با بده؟
من که کمبود خودشیفتگی دارم
به هر حال این مطلب شما باعث شد که من خودشیفتگان اطرافم رو شناسایی کنم!!
از شما متشکرم!!!
خب آقا یوسف
به هرحال امیدوارم همیشه موفق و شاداب باشید

گیلاس سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

عادل برای همه سلیقه ها

میگم نیومده ترکوندیا!!!
ای شیطون!!
البته بیبقشیدا! بیبقشیدا! گلاب به روتون! روتون تو دیوار! قصد بدی ندارم ولی همین که گفتی سن بالا میزنی من زبانم قاصر شده!!!
نکه من همیشه دارم فک میکنم چه جوری میشه به بزرگترا احترام بذارم! اصل مطلب همینه!!! نیمیتونم سخنی گزاف گویم!
همه میدونن من خیلی با ادبم
یوسف زود باش بیا تایید کن!!! زود باش تا زیر آبتو نزدم!!!
اگه نیای میگم مادر نمونه با اصغر و صمد بیان نصفت کننا!!!
ها بوخودا!!
ولی با شغلت خیلی حال کردما!!!
منم یه مدت مارکوپلو بودم!!! بعدا به دلایل امنیتی و افزایش تعداد خاطرخواهام و اینکه زندگیم در خطر بود مجبور شدم ملوان زبل بشم!!! باور کن اسفناج رو من آوردم توی ایران!!!
ها بوخودا!!!
خیلی خوشبختم از اینکه جوانانی مثل شوما رو میبینم!!! شوما هم اگه تلاش کنی میتونی تاژ بشی! یعنی همون ملوان زبل منظورمه!!!
برای پیمودن درجات موفقیت توصیه ام هم بهت اینه که اسفناج زیاد بخور!!!
میرزا قاسمی!!!
بادمجان
کشک بادمجان
خورشت بادمجان
گراتن بادمجان
کلا فرآورده های اسفناج رو زیاد بخور عزیزم!!!
اگه قوی بشی برای تو هم یه زن مثل همون که توی کارتون های من همیشه بچه اش اذیت میکرد میگیرم!!!
ها بوخودا!
خیلی از شغلت خوشم اووومده!!! من یکی خلبانان رو دوشت دالم یکی ملوانان!!! تازه عاشق لباس ملوانا هشتم!!!
داداشی یه دونه از اون لباسا برام میاری؟؟؟
تازه عاشق سفر و ماجراجویی هم هستم
منم میبری تو کشتی؟؟؟
خیلی کشتی دوشت دالم


سلام.

راحت باش عزیزم.راحت باش هر چی میخوای بگو .

ای بدبخت یوسف.یعنی بنده خدا یوسف

من ار هر چی بادمجونه بدم میاد تو هم ردیف کردی.از کجا میدونستی کلک؟؟؟!!۱

اگه یه راننده هم میاوردی وسط زمین و آسمون و دریا رو زده بودی

واست میخرم یه دونه.ازونایی که از ره دور کنترل میشه

گیلاس به یوسف سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

یووووسف خدا بگم چی کارت نکنه با این ها بوخودا گفتنت!!!
افتاده توی زبونم هی الکی میچرخه!!!
استادمون ازم سوال پرسید امروز! توی جوابم ۱۰ بار گفتم ها بوخودا!!!!

جناب روانشناس به نظرت این مشکل ناشی از چیه؟؟؟

گیلاس به موشی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

موشی ایشالا توی اون شرکته استخدامت نکنن!!!
تو خجالت نمیکشی زیرآب منو پیش زهرا میزنی؟؟؟؟

خیر نبینی از جوونیت!!!
ها بوخودا راست گفتم!!!
حالا که اینجور شد من ۵شنبه آپ میکنم!!!
اصلا پسوردتو میکشم بیرون نمیذارم نظر خواهی کنی!!!!
پاتو از رو دم من برداااااااااااااااااار

خداااااایا بیا منو بخووور از دست ایناااا

مرجان به سروناز سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام سروی جون
واقعا روز شنبه میخوای رو سرمون خراب بشی ؟ ای هوااااااار ((=

درسو مقشاتو خوندی تنبل کلاس ؟

زود باش برگرد برو توی آشپزخونه که از همون یه ماه پیش که رفتی دانشگاه همه ظرفها رو گذاشتیم تا تو برگردی بشوریش کوزت جون ((= اعتراض نکن که میزنم پس کله اتا ! بی تربیت ! اصلا میرم به زن تناردیه میگم بیاد بخورتت ((=

سلی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام عادل خان و به قول مرجان ملوان زبل
منتظر آپت بودم !
خوب خوبی؟؟؟
تو از کجا میدونی من حقوق دوس دارم؟؟؟اا پروف مو خوندی !حقوقو دوس دارم ولی چون دیگه اومدم انسانی از روی اجبار حقوقو دوس دارم !ولی خوب دوس دارم !و باید قبول شم مگه نه؟
خوب خوش به حالت که اینقد خاطره داری !
اگه به ما بگن خاطره بگو یادمون نمی آد چی باید بگیم !ولی تو باید انتخاب کنی. !
بازم همون خوش به حالت !
فکر کنم حالت به هم خورده باشه از این دو تا کلمه !ولی خوب خوش به حالته دیگه !:دی
وا مرجان کجا زیاد حرف میزنه؟؟
حالا موشی و یوسفو بگی یه چیزی !:دی
امیر کبیییییر؟؟
بچه درسخون بودی که !!!
بابا من زورمو بزنم ته اش پیام نوره :دی:دی :دی:دی
شعره حافظتم به دل نشست
ممنون
بدرود !


سلام
خوبی عزیز م؟
خوب دیگه من خیلی چیزا میدونم.بخون موفق میشی
خب دیگه فقط مرجانو خوب میشناسم
بچه درسخون که اونوسوطا میچرخیدیم
مرسی

یوسف به مونا.سحل.گیلاس چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ

مونا جون اگه بخوای به دید اجتماع ما نگاه کنی خودشیفتگی خیلی هم خوفه..چون به آدم اعتماد به نفس می ده و اون ریسک برای موفقیت رو می ده..اما از لحاظ روانشناسی از اون جایی که ما به همه چیز گیر می دیم یه جورایی پرابلم محسوب می شه!!

سحل..لای کتاب تنظیم خانواده له نشی!!

گیلاس جونی تو چه رابطه ای با بادمجون داری؟؟؟!نکنه می خوای عادل رو هم از راه به در کنی به بهانه لباس ملوانی؟؟..من فک کنم دچار یه نوع تیک از نوع بوخودایی شدی که درمانی جز خودکشی نداره!

بنفشه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عادل جان
خوبی؟
خوش اومدی


فک کنم قبلا حرفامو بهت زده باشم
درباره پستت هم الان نمیتونم نظر بدم
مغزم کار نمیکنه
اومدم خوش آمد بگم تا بعد
انشالله که همیشه شاد باشی

بنفشه به همه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام
من دوباره راش انداختم و آپ کردم
دوست داشتید بیاید
حتی تو یوسف خان که خیلی هم از دستت عصبانیم

آقا موشه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

میگما شماها چیو دیدین هی میگین عادل خان عکسا خیلی قشنگ بود من که سه تا عکس بیشتر ندیدم
لااقل میخواین تعریف کنین ببینین بعد بگین ضایع آ

عقل کل خونه .اون ۳ تا آلبومه تو هر کدومش کلی عکسه

آقا موشه به مونا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

مونا جون خواهر کوشولویی کجا بودی
بیا شکلاتت بدم به سروونازم بدیا به سحری ندیا اون کوشمولوتره ته تغاریه روزی ۲۰تا شکلات از من میگیره :دی
اه کشتی این علوسکتا بسکه بهش آمپول زدی =))

این شکلکه تیک داره منظورش اینه که میگه هرگز نشه فراموش مسواک بزنین :دی

آقا موشه به گیلاس چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

گیلاس بوخودا :دی زیاد زیر آبتو نزدم همش یه ساعت نشد
آخی زهرا همین روزا فوش کشت میکنه گوشیو میزاره =))
اگه پس منو بزنی که میشی مدیر :دی
حالا بچه خوبی باش صب کن تا پست نظر خواهیو بزاریم بعد
آفرین بچه حرف گوش کن بیا این قاقالیلیارو بگیر برو تهنایی بخور صداتم در نیاد وگرنه میندازمت تو انباری سوسک بخورتت :دی

آقا موشه به مرجان چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

مرجانم میلتو خوندم :دی خوب شد چیزه دیگه ای به زهنت نرسید =))
میگم اگه کار فوری با من داشتی به گیگیلی بگو به روح خبیث جون بگه به من بگه آخه شیطونا با همدیگه حشرو نشر تیلیفونی دارن =))))

آقا موشه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

اوه یوسف تو جلو بره من از بنفشه میترسم =))

هییییییی بچها شلوغ نکنین سرو صدا نکنین الان عادل خان میاد میفهمهه داریم یواشکی سوار کشتی میشیما =)) هی گیلاس بیتربیت بزار اول یوسف بره یوسف بشین پشت فرمون :دی خوب وایسین من برم دستتونو بگیرم یوسف گازشو بگیر شترق ویژژژژژژژژژژژ خوب شد دخترارو نیاوردیما =))

آقا موشه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

یوسفکی این خودشیفتگیو ولش کن اونایی که خودشیفتن باهاشون سروکار داریمو انقد خشک رفتار میکنیم تا طرف افسردگی بگیره خوب بشه باور کن یکی از آشناهامون همین حسو داشت الان دقیقا منو میبینه حس افسردگی بهش دست میده حس میکنه یه چیزی کم داره =))
ببین یه فکری برا اینایی که افسردگی دارن دچار خود کم بینی هستن بکن یه دوستی دارم من خوشتیپ باکلاس از هیچیم کم نداره جز یه کم اعتماد به نفس تو جم زیاد نمیاد بیرون نمیره با زور باید بیاریش بیرون بعد زود رنج و حساسه بعد همه خر همالیاشم که گردن منه =)) مشکلشم اینه که فک میکنه از همه کمتره خوب جناب روانشناس (تیکه نبود بوخودا ) من باید چَکار کنم

سحل خطاب به مونا . یوسف.موشی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

نه مونایی من هوشمولو دوس دالم من هوشمولو :دییی

نه من لای کتاب عربی دارم سیر میکنم ایششششششش

موشی سال جدید من روزی ۴۰تا شوکولات میخوام یه ۱۰تا هم بذار روش سر راست ۶۰تا =))))))))
من اینو خیلی دوس دالممم-->

سلی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

امروز چطورین بچه ها ؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟؟۱

یوسف به بنفشه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ

مگه من چی گفته بودم که یهو از جا پریدی؟؟
چشششششششش..دعواهای خانوادگی رو ایجا نکش!!

یوسف چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

حالا که همه یه اموشن انتخاب کردن منم اینو دوشت دالم>

گیلاس چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

منم اینو دوشت دالم

عرفان آقا نظرآهاری چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

منم اینو دوشت دالم>

مرجان چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ

من اینو خیلی دوست دارم :

حیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام عادل عزیز!
خیلی مهیج بود پستت هااا
نعمت بزرگیه اینکه میتونی سفر کنی به همه جا.و حتما خیلی چیزا یاد بگیری.منم کشتی میخوااااام!
راستی آقا عادل نگفتی اهل کجایی؟

سلام حیتای عزیز
از کجا فهمیدی پستم مهیج بود؟اصن خوندی؟خب نوشتم بچه کجام

حیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

عکساتو دیدم.خیلی زیبابود.بعضیاشم سیویدم!!
اما عادل!
ازینکه یه جا ثبات نداری و دائما در سفری اذیت نیستی؟؟

حیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

جمله ی ایشتن خیلی زیبا بود.خیلی...
کاش همه ی آیا میشود هات میشد...

خرموشناز پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام منم اینا رو دوست دارمااااااا

اکبر آقا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

منم اینو دوست دالم:

آقا موشه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ

ایششششششش مرجانی من اینو --> دوست داشتم
خوب حالا با همی دوست داشته باشیم ولی من بیشترا
حالا من اینارو خیلی دوست دارم -->

آقا موشه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

منم اینارو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد