« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

سلام 

  

پیش در آمد:

اوم بذار یه کم فکر کنم! 

فهمیدم  

این نوبتینگ خونه ما هم بهم ریخته. فکر نمی کردم نوبت من شده بوده باشه! 

طی سفر چند روزه ما به سایر استانهای ایران، فهمیدم که هر کسی را بهر جایی ساخته اند! 

ما هم بهر اینجا ساخته شده ایم! حیف که هیچ شماره ای از هیچ کدومتون نداشتم والا خیلی دلم می خواست از نزدیک ببینموتون. 

یکی از رویاهای همیشگی من این بود که یه روزی بتونم همه برو بچ خونه ما رو یه جا دور هم توی دنیای واقعی جمع کنم و بگیم و بخندیم و صفا کنیم! 

حالا هر کی که میتونه.می اومد. اگه یه روز ازتون دعوت کنم کی میتونه بیاد؟؟؟ 

 

درآمد اصلی!!: 

تا بحال به این فکر کردین که فکر چیه؟ 

اصلا تا بحال به واژه فکر، فکر کردین؟ 

منم نکردم!!!!! 

فکر می کنیم!!!! 

 

پس درآمد: 

دلگیر نشین از حرفام. می دونم همش بی ربطیاته ولی خب ذهنم از کار افتاده فعلا! 

تا فردا اگه ذهنم کار کرد که احتمالا می کنه از شرمندگی روی عزیزانم در میام. 

خدافظ