« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

خود کرده را تدبیر نیست ... چرندیات ما رو تحویل بگیرید

سلامون علیکم بر جمیعاً جمیعای کته کله های مهربانانه

ولنتاینینتون مبارک شده رفت پی کارش
اول بگم هر کی هر چی گرفته نص نص وگرنه شب همین دارکو رو میفرستم بیاد سروختتون
موشی رد کن بیاد بالا
هی مرجی اخ بیاد
سارااااااااااااااااااا تو ام؟ داری پنهون کاری میکنی؟؟
داداش رضا الکی نپیچون و ژس نگیر که خودت END اینکاره ای ...
دارکو وای میسی همینجا همه رو جمع میکنی میاری پیش من وگرنه همین تشت مسی رو تو کلت خورد میکنم


بریم سر آپ؟؟!!
نه اول سفارشجات مونا خانوم رو انجام بدیم:
اسمم بنفشه است ملقب به آمنه رخشور (الهی بمیرید که مادر تونو نمیشناسید حیف اون همه رخت چرکی که من به خاطر شما شستم)
اگه 6 تا بچه دیگه رو که ازدباج کردن در نظر نگیریم من ته تغاری خونمونم
لیسانس دیوونه شناسی دارم اما خودم هر چی خل و چله رو از رو بردم و کف ماهیتابه چسبیدم (خدا کنه جکشو شنیده باشی) یه ترم هم از فوق خوندم اما در عین بدبختی مجبور شدم ولش کنم چون هم کارم زیاد بود هم پیام نوری بودم و خیلی سخت بود اما هنوز نفسم واسه کتابام میره و واسه چیپس میاد همین دیروز دیروزم فک میکردم من بی نظیر بوتو ام امروزم که میبینی دیگه من آنا کارنینا هستم اینم اعصابمه .....
الانم کارمندم و توی – به قول داداش رضا- راپورت خانه فارس کار میکنم و تنظیم کننده و نظارت بر عملکرد خل و چلهای شهرستانم که خبراشونو میفرستن پیش ما تا قیمه قیمه کنیم و خوراکی باب طبع آقایان بپزیم
گاهی وقتا هم میرم کیلینیک مشاوره و اگر وقتی پیدا کنم میرم خونمون و مثل کوالا میچسبم به تختم.
خونمون و شماره شناسنامه پدر بزرگمم دیگه نمیگم چون سر مخفیه


داشتم با خویشتن خویش مناظره و مشاوره و گفتمان و کوفت و درد و مرگ میکردم و به خویشتن خویش فوش خوار و مار میدادم که چی بنویسم و چه پستی بزارم که یاد این نوشته افتادم ... از جمله چرندیات خودمه :

« آنگاه که پیچک تنهایی حنجره ام را به بند می‌کشید و چشمانم بر غم دل می‌باریدند
روزنه ای از آسمان برویم گشوده شد
نفس درون سینه ام حبس و کلام در قفای گلویم محبوس گشت
ندایی دلنواز آمد : دیده برهم نه ... رازیست با تو گفتنم

وحشتی دردناک سراپایم را پیمود
بازهم قلبم از حرکت باز ایستاد
ِسِر این راز سَر به مُهر چیست که باید در خاموشی دیدگانم بر ملاء شود؟!
هراس سقوط مانع از حرکتم گردید ... لحظه ای درنگ ... چشمانم فراخ و قلبم بی طپش بود
در دل تو را طلبیدم... تویی که همیشه با منی...
ندای دلنشین پژواک یافت : دیده برهم نه ... رازیست با تو گفتنم
مرا یارای ایستادگی نیست
دیر زمانیست مدهوش این ندایم
بس دور و دراز زمانیست که انتظار رسیدنش را میکشم
لیک می‌هراسم از سقوط
می‌هراسم از طعم تلخ فراقش
میخواهمت ...تو را ... باز هم از آسمانت فرود آی و در قلب کوچک و حقیرم بنشین تا مرا آرام بخشی

نوازشگرانه گیسویم را پیمود و باز هم آهنگ کرد : دیده برهم نه ... رازیست با تو گفتنم
تمام وجودم تو را طلب کرد و به نام تو دیده بر هم نهادم .
وجودم در حرم اضطرابِ نداشتنش مذاب و از گوشه چشمم روان شد
به فرش آمدم.
حجاب کلامش فرو افتاد.
راز سر به مهر گشوده شد
و خداوندم مرا به دو دست دعا نگه داشت
به عرش رفتم.

مرا یارای گشودن دیدگانم نیست
رویاهایم در قاب تاریک چشمانی فروبسته باغی از نور و روشنایی اند و من ..........


خداوندم سپاسگذارم.»


این یه تعارف نیس... عین واقعیته . روزی که خداحافظی کردم از احساس پوچی و تنهایی لبریز بودم اما به سرعت با چند تا کامنت مرجان و موشی و یوسف امیداوار تر شدم ... شاید باور نکنید که کل مشکلاتم رو توی همین « خونه ما » که شاید خیلیا تون جدی نمیگیریدش و بهش به چشم مسخره بازی نگاه میگکنید فراموش کردم و امیدوارتر شدم

دنبال یه بهونه بودم که به همه تون بگم « دوستون دارم» چه اونایی که از قبل میشناختم چه اونایی که اینجا شناختمشون ... روحیه فعلیمو که به خوبی وصله شده به شما ها مدیونم

راستی اون هدیه ویژهه هم مال داداش رضا بود . به هیچ کدومتونم جایزه نمیدم کته کله های مغز فندقی


پ.ن
موشی جز زده
من چطوری عکس بزارم و یا از سیمیلها استفاده کنم یا فونت رو تغییر بدم
الهی بمیری موشی من کمتر از دستت حرص بخورم

روز عشاق یا....

به بههههههه سلامون علیکم کیف حال همگی کوکه ؟؟؟-]-*

به بهههههه چه روز زیبایی چه مناسبت قشنگی خدائی قسمتو حال میکنین دیدین میگن فلانی تو چه روز بزرگی مُرد خوش به حالش منو روح خبیث جونم الان همون حسو حالو داریم کلی ذوق کردیم -*- الان روح خبیث جون واسه معشوقه اش کادو خریده طفلی 3روزه از این ور به اون ور دنباله هدیه میگشت مگه پیدا میکرد آخ چه مصیبتی میکشن این عشاق بلاخره دیشب دندونای یه پیرزنه رو کف رفته بود ببره واسه عشقش حالا اینجا هی بغل دست من داره غر غر میکنه میگه بپرس از این دخملای نازنین از دندون مصنوعی خوششون میاد میگم آره دمو دولشون ! ننداز من پول ندارم راشون بخرم مگه گوش میده میگه دندونارو بده به یکیشون بکنه دهنش ببینم قشنگه یا نه آقا یه داوطلب بیاد جلو به خدا دیشب تا الان داره میشوره دندونارو تمیزتمیزه :**-

خوب مونا خانوم پیشنهادی داده بود که هرکی پست میزاره خودشو هم معرفی کنه که اونایی که نمیشناسنش بشناسنش خوب بیاین جلوتر آماشالله عرضم به خدمتتون که من آقا موشه بعد روح خبیث جونم دوستمه روح بی ازاریه خوب اطلاعات بیشتری بخواین بیوگرافیم همین بغل هستش رو اسمم که کلیک کنید میبینید بعد اطلاعات بیششترتریم بخواین که چطور آدمیزادی هستم آرشیو وب خودمو که سر بزنین بخونید همچی دستتون میاد

خوب برسیم به زندگیمون یهو فک نکنین من سرما خوردم حوصله ندارماا هر کی اینطوری فک کرد موش بخورتش اصلنم خنده نداره خوب میبینم که عشاق عزیز پَرگُل مَنگُل (درست نوشتم آیا) کردن خُوچکل مُچکل نشستن لپا گل انداخته نیشا بااااااااااااز نیشتو ببند دهه !!! منتظر تبریک و هدیه روز ولنتان هستن "*-*

یه سلامیم بکنم خدمت دخملای نازنین که از اول مجلس تا الان اون عقب نیشاشون بازه اگه فک کردین بخاری از این پسملای شاخ شمشاد بلند میشه تو توهمی بیش نیستین

خوب یه ذره جدی بپردازیم به این سالروز بزرگ

هر روز از زندگی ما میتونه یک روز با خاطرهای زیاد باشه چه برسه به اینکه مناسبتی هم داشته باشه

انسان زمانی که معشوق خود را میابد از نعمت « عشق » برخوردار میشود . چرا نعمت ؟ چون کسی را دارید تا راه زندگی را با او طی کنید . روزها شب ها خوشی ها و نا خوشی ها مسئولیت ها و اشتباهات را با او تقسیم کنید هر کس در طی این سفر دارای یک همسفر یکدل و عاشق نیست ، اما شما آن را دارید او شاهد بخشهایی از وجود شماست که بر دیگران پوشیده است محرم جسم و روان شماست .][

اول اینکه ولنتاین در روز 14 فوریه اعدام شد. تقریبا در سال 269 پس از میلاد. به گرامیداشت وی کلیسایی در سال 350 پس از میلاد بنا گردید که پیکر وی نیز در آنجا دفن شده است. در واقع روز ولنتاین سالروز مرگ و خاک سپاری ولنتاین میباشد

ولنتاین مقدس یک کشیش مسیحی بوده که در قرن سوم خدمت میکرده است. زمانی که امپراطور CLADIUS دوم اینکه بر روم حکمرانی میکرده. کلادیوس دریافت که مردان مجرد از آنجایی که همسر و خانواده ای ندارند (مردان متاهل حاضر به ترک همسر و خانواده خود نبودند) نسبت به مردان متاهل بیشتر به سربازی روی آورده و سربازان بهتر، کاراتر و جنگجو تری نیز میباشند. از همین رو ازدواج را برای مردان جوان غیر قانونی و ممنوع اعلام کرد. ولنتاین که این حکم را ناعادلانه و ظالمانه میپنداشت از فرمان کلادیوس سرباز زد. ولنتاین مخفیانه عشاق جوان را به عقد یکدیگر در می آورد. هنگامی که این عمل ولنتاین بر ملا گشت کلودیوس حکم اعدام وی را صادر کرد

 

البته هویت ولنتاین گم شده از یابنده تقاضا میشود آن را در صندق پستی نندازه چون من یکی که همون فرضیه بالا رو هم قبول دارم هم به نظرم قشنگتر میاد !!!!! البته چند تا نقل دیگه درباره این روز هست که من نزاشتم :-"

 

عشق چیست ؟

عاشق کیست ؟

آیا همبستر شدن ، یعنی عاشق بودن ؟

میلیونها انسان هر روزه همبستر میشوند اما فقط عده کمی از آنها عاشقند .

پس معشوق واعی یعنی چه ؟

معشوق واقعی کسی است که معنای تعهد را درک کند و صادقانه ، مستمر و همیشه پذیرای عشق ، عاشق خود باشد ()

اگر یادتان برود که عشق و معشوق هدیه ای از جانب خداوند هستند ، دیگر عاشق نیستید ، عشق خیلی زود خود را کنار میکشد و این نعمت را دیر یا زود از دست میدهید .

اگر به یکدیگر و عشقی که میان شماست ، احترام نگذارید عشق را از یاد برده اید .::

همواره با معشوق خود ، به اندازه استحقاق عشق رفتار کنید ، در این غیر این صورت خیلی زود این موهبت را از دست خواهید داد ، ابتدا از لحاظ عاطفی و احساسی و بعد از نظر جسمانی . برای همیشه .

 

مشکل اکثر عشاق این است که به طور ناخودآگاه و گاهی از روی اهمال و بی توجهی و بدونه احساس زندگی میکنن با هم صحبت میکنن همدیگر را میبوسند با هم عشق بازی میکنن بی آنکه بدانن هر کدام از این کارها چه ارزشی دارد یه جورایی کلیشه ای شده این عشقو عاشقی یعنی به نظر من این دیگه اسمش عشق نیست حالا هرکی هر اسمی میخواد روش بزاره

صمیمیت جنسی هدف نیست ، بلکه وسیله ای است برای تحکیم عشق و ارتباط میان عاشق و معشوق .

تنها در این صورت است که حق(عشق بازی ) ادا شده است .

بر گرفته از کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

اوه چی شدا آقا عشقو عاشقی رو بیخیخی بچه برو بشین سر درسو مشقت دهه

آقا کسی تو کامنتای پست من کسیو کشت روح خبیث جونو میفرستم سراغش که ببرتش وسط جهنم بزارتشو بیاد تو کامنتای قبلی همتون هفشبار همدیگه رو کشتین مردم چه فکری میکنن -[*-*-

 

در روز ولنتاین به گونه ای دیگر مرسوم است. روز ولنتاین این دختران هستند که باید به مردان شکلات هدیه بدهند زود رد کنین بیاد مینیم شکلات هارو

البته مردان برای جبران محبت خانمها به آنها هدیه میدهند هدیه مردان معمولا یا یه جعبه پر سوسک یا یه قورباغه خوشکل یا عروسک خون آشام البته بیشتر کادوها جعبهای خالیه واسه سر کار گذاشتن خانوما حالا دخملای عزیز بیان میخوام کادوهاشونو بدم  :-" :**-

همه این قلبای خوچکل تقدیم دوستای گلم ][

ملت ایران از جمله ملت هایی است که زندگی اش با جشن و شادمانی پیوند فراوانی داشته است، به مناسبت های گوناگون جشن می گرفتند و با سرور و شادمانی روزگار می گذرانده اند. این جشن ها نشان دهنده فرهنگ، نحوه زندگی، خلق و خوی، فلسفه حیات و کلا جهان بینی ایرانیان باستان است. از آنجایی که ما با فرهنگ باستانی خود آشنا نیستیم شکوه و زیبایی این فرهنگ با ما بیگانه شده است.

سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می کردند.

آقا جلو جلو روز عشق ما ایرانیا سپندارمذگان هم مبارک

اطلاعات بیشتری خواستین این تو هست پستم طولانی میشد همینجا میزاشتم

آموزش رقص عربی!

 هر کی بگرده عکس خودشو پیدا کنه!!

 

عرض کنم به خدمتون که والا چشممان نرم دندمان کور٬ خودمان کردیم که خوب کردیم!  در آن لمحه که آب و نون قحطی شده بود کار دیگری جز عضویت در این نوانخانه نداشتیم!!! اما حال...

 از صبح تا عصری که بنده مشغول کسب کمالات و علم و ادب در آن دانشگاه بی صاحب شده بودم!  بعدشم که از وقتی پامو  توی خونه گذاشتم تا توانستم در موضوعات مختلف کتاب و مجله و فیلم و اس ام اس و روزنومه  مطالعه نمودم تا با دستی پر و غروری سرشار و لبی خندان ٬ سری برافرازم و سطح علمی عقلی ادبی فرهنگی هنریه  کلبمان را ارتقاع بخشم. البته در طول این مدت مطالعاتی در مورد اهمیت تغذیه کامل و سالم و مناسب داشتم که در ضمیر ناخودآگاه من تاثیر بسزایی داشت و مرا  به سوی آشپزخانه سوق داد!!اما دریغ که روزگار دست یاری به سرشانه این حقیر نزد و رسوبات مغزی ما بیشتر از بخش حوادث روزنامه حرفی برای گفتن ندارد. تازه!!!! آن هنگام که حرفی برای گفتن پیدا کردم ، شصتم خبردار شد که باید اوج بگیریم تا کله بام و صدا در گلو انداخته و بانگ الله اکبر سر دهیم!!  من صبر کردم شما با خیال راحت الله اکبر ها رو بگین بعد مزاحمتون بشم که با فراغت خاطر توی کامنتدونی توی سر هم بزنین و خرخره همدیگرو بجوین!

لذا باید در همین جا به طور خیلی بی ربطی متذکر شوم که ولنتاین نزدیکه!!!!! ( چه جالب!!!)

پس این داستان رو داشته باشین:

در شهری دور افتاده ، خانواده ای زندگی می کردند. پدر خانواده از اینکه دختر 5 ساله شان مقداری پول برای خرید کاغذ کادوی طلایی رنگ مصرف کرده بود ،ناراحت بود چون همان قدر پول هم به سختی به دست می آمد.

دخترک با کاغذ کادو یک جعبه را بسته بندی کرده و آن را زیر درخت کریسمس گذاشته بود.

صبح روز بعد دخترک جعبه را نزد پدرش برد و گفت :بابا، این هدیه من است.

پدر جعبه را از دختر خردسالش گرفت و آن را باز کرد.

داخل جعبه خالی بود!

پدر با عصبانیت فریاد زد:مگر نمی دانی وقتی به کسی هدیه می دهی باید داخل جعبه چیزی هم بگذاری؟

اشک از چشمان دخترک سرازیر شد و با اندوه گفت:بابا جان،من پول نداشتم ولی در عوض هزار بوسه برایت داخل جعبه گذاشتم.

چهره پدر از شرمندگی سرخ شد،دختر خردسالش را بغل کرد و او را غرق بوسه کرد.

 

ربطش این بود که ولنتاین جعبه خالی هم پذیرفته میشه!!!!!

 

پی نوشتان :

و در آخر چند تا چیز درباره این کامنتدونی بگم!!!

اولش اینکه من با کامنت جواب دادن مخالفم! جواب نمیدم! میام مثل بچه آدم  قاطی بقیه کامنت میذارم!

بعدشم  در مورد این اسامی مستعار!!! نکن جانم!! بعضی ها هستند که با انتخاب یک اسم مستعار وپافشاری بر عدم فاش شدن هویت خویش سعی دارند نگاه آدمیان را در جامعه به سوی خود معطوف کنند ..آری ...و با انتخاب نامی بیگانه با زبان و فرهنگ ادبیات فارسی جلوه گر نفوذ افکار غربی در کشور و جوانان رعنای این مرز و بوم می باشند...دوستان.....غربیان همین گونه باعث فرار مغزها و مهاجرت افغان ها به ایران می شوند...چه بگویم....داستان ما است و زندگی در هیاهو ..اما این زندگی می گذرد و می رود پس بیایید در این وادی عشق و دراین فرصت کوتاه خود را خز ننموده و هویت خویش را بشناسیم تا ما را قبل از مرگ بشناسند و گرامیمان بدارند....وسلام