« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

چرا جوانان سرخورده میشوند؟!

یه سلام گنده و خوشمزه به همه دوست جونام که با چوب و چماق انتظار من رو میکششیدند.

قبل از هر حرفی به تمام باباهای آینده خانه ما و پدرای مهربون هممون و تمام باباهای خوب دنیا روزشون رو تبریک میگم و به تمام شما خانوما هم توصیه میکنم که حتما این روز رو به پدر ها و همسرهاتون تبریم   بگید.


۱.
میای دقیق میشینی پشت پی سی و مشغول تایپ و افشای یک سری حقایق سیاسی میشی که برای فهمیدنشون کلی تفحس کردی و مدرک از این و اون قاپیدی و

چی و چی و چی..بعد که خوب میشینی مینویسیش سیوش میکنی که فردا با خیال راحت بری آپ کنی...حالا اگه فردا بنابردلایلی که اصلا هم مربوط به سوختن

مادر بورد و بالا نیومدن سیستمت نمیشه، نمیتونی آپ کنی..اون دیگه مشکل خودته.....خدا خیر بده به اون سوسک طلایی که میاد اینجا و میگه که بابا این سارای

بیچاره نمیتونه آپ کنه...بعدی لطفا!

۲.

شما طی یک آپ کاملا رسمی البته در وبلاگ خودتون این موضوع روبه گوش تمامی ساکنان این سرزمین میرسونی که:
عزیزم....بنده 12-13 روز دیگه کنکور دارم.....قربون دستت...شما فعلا اینجا رو یه جوری ردیف کن تا من برگردم....بعد 6 روز بعد میای میبینی همه چماق

بدست و گرز بدست...منتظرت هستند و مدام این به اونیکی میگه: پس این سارا کجاس؟! چرا نمیاد آپ کنه؟
اه و اوه و اخ و تف و چی و چی و چی که شماها مسیولیت(خدایی املا رو داری؟) پذیر نیستین و ال نیستین و بل نیستین و شلپ و شولوپ تصمیم میگیری که ای بابا....مگه دو ساعت

بیشتره؟ خوب برم یه متن خوشکل و تر و تمیز بنویسم و تا چند روز دیگه دور نت و این حرفا یه خط مشکی...ببخشید قرمز میکشم....بعد فک کن میری درباره

هنر رکوکو و باروک کلی مطلب سرچ میکنی و مشغول چکیده نویسی میشی و داری به اون ته مهاش میرسی...با کمال احترام برقا میره...درست حدس زدی....دقیقا مطالب هم سیو نمیشه و تا یه جایی که هیشکی نباید بدونه کجاست میسوزی!


۳.
ببین جانم الان شما به این نتیجه رسیدی که اصلا نیاز نیست یه پست هنری یا سیاسی بذاری و مطمئنم که مثل خودم تصمیم داری که یه احوالپرسی و روزانه

نویسی و یه کوچولو هم حرف قلمبه بزنی...بعد از نیم ساعت تاپ(خدا پدر مادرت رو بیامرزه مگه چه اشکال داره که یدونه "ی" جا مونده ازش...زبونم لال بیناموسی که نکرده که...دهههههههههه)  کردن و 1 ساعت عکس سرچ کردن و استفاده از این اسمیلی ها و سر جمع 2 ساعت تو نت  گشتن ، شاد و خوشحال میای که آپ کنی.....بعد عینهو که با سوزن بزنن توی یه بادکنک....همونجوری میشی و با احترام زیاد میبینی که این بلاگ 1 ساعت پیش آپ شده...من که مستقیم سرم رفت تو دیوارحالا شما دیگه مختارین که هرجور راحتین همون کار رو بکنین!


پ.ن:
1. تا 3 نشه بازی نشه!
2.کنکور<<<<من نفر اول هستم....همه رو منفی 100 زدم!
3. کلی حرف داشتم که خدایی نمیدونم چرا الان از ترس اینکه مبادا خونمون رو آپ کنن باید لال مونی بگیرم
4. من در عرض 15 روز...3 تا سیستم ناکار کردم...هم سیستم هودم(میگم نفر اول کنکورم قبول نمیکنین..اونجا هم مدام هر 4تا گزینه رو همزمان سیاه میکردم) و داداشم رو...هم لپ تاپ خواهرم رو
5.الان خونه نیستم....یک آپ عالی دفعه بعد از من طلب دارین.


ایام به کام     

سارا

سلاممم و.....

 

من چی باید بنویسم اینجاا اخه نمیگین من بدبخت کنکور داشتم ؟؟؟
اصلا حس گشتن دنبال مقاله و از این حرفای ادیبانه و نصایح  کریمانه ندارم
اما از اونجایی که ید طولایی در تست زنی دارم ...براتون چند تا تست مطرح میکنم
 فکر کردن هم نمیخواد  یه لحظه و اولین جرقه ای که به مغزتون خورد میشه
 جواب خودتون اما نه من /یه جورایی درگیری با خودتون و احساستون 
 تقلب نداریم گفته باشممممممم

واماااااااااا......
1_ به نظر شما  انسان ها از نظر احساسی  به کدام یک از این گزینه ها نزدیگ ترند
۱-گودزیلا     ۲-ماموت       ۳- میمون     ۴- مرغ عشق

 

2_ به نظر شما تئوری نسبیت انیشتن امروزه روز کار بردی اساسی دارد
۱-دارد     ۲-ندارد      ۳-هر دو      ۴- اصلا به  کسی چه 

 

3_اینکه میگویند زندگی زیباست ای زیبا پسند ... به کدام یک از گزینه ها نزدیک تر است
۱-ول معطلیم          ۲- زیادی خوش بینیم        ۳- زیادی خوشیم      ۴- زیادی حال بهم زن

 
4_تو این دنیای وارونه ی وارونه ی وارونه دیوونگی ما ادما به کدوم گزینه نزدیک تره
۱-خستگی      ۲- عاشقی        ۳ خونسردی         ۴-نفرت

 

5_اولویت در این موارد با کدام یک از گزینه هاست
۱-علم          ۲-دین داری        ۳- عشق          ۴-نیاز

 

۶_یک کنجکاوی از نوع حال بهم زن/ الان حالت خوبه؟؟؟؟
۱-خوبم      ۲- زیاد خوب نیستم       ۳- اصلا خوب نیستم      ۴- اصلا به کسی چه

 

7_به نظرتون کدوم نوع وبلاگ طرفدار بیشتری داره
۱-عشقولانه        ۲- سیایسی        ۳- علمی       ۴- وبلاگ وزین خودمون

 

ویک سوال انحرافی
8_  درصد قبولی من به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری
۱-صد در صد     ۲- صد در دویست      ۳-صد در سیصد       ۴-  صد در صفر


__________________

خوب همینا بود  . زودی جواب دادین ایا؟
همین که تونستم کمی با خودتون باشین و لبخندی رو لب هاتون برام کافیه
 یه فرزانه ای داریم ما تو خونمون (فهمیدین که کیو میگم ) میفرمایند؛
 اگه از مجموع گزینه هایی از این دست
یکی دوتا تاشون   برامون جالب بود و تونست تو ضمیر ناخود اگاهمون رخنه کنه 
میشه  امیدوارم شد که هنوز ته دلمون میتونیم خوش بین باشیم به دنیا و ادماش
خوب این پست رو از یه دیوونه  قبول کنین

چیز دیگه ای هم ندارم فعلا . همینی که هست .حالا هم مشکلی دارین بیایین خفم کنین

 

خدایم!

سلام به همه بچه های خوب خونه ما. بازم نوبت به من رسید. تاخیرم رو ببخشید!

اه هر چی پیشنهاد دادیم که مطلبامون محتوا داشته باشه سردرگم شدم الان نمی دونم چی بنویسم. چه کنم که خود کرده را تدبیر نیست!!!!!

خیلی فکر کردم. توی امتحاناتم داشتم فکر می کردم که چی بنویسم. هنوز به جایی نرسیدم. دلم می خواد از خوبی ها بنویسم. نمی خوام از مشکلاتی که هست و وجود داره و با گفتنشون بسی اعصابمون به هم میریزه حرف بزنم! از خود خوبی از مبدا و منشا خوبی از خدا….

خدایا نیازی نیست که چیزی بگم. همه میدونن که چقدر لطف داری. دلم میخواد محکم بغلت کنم…

خدایا از تو نوشتن در عین آسونی خیلی خیلی سخته. چون تو خدایی…

خدایا …

پ.ن:

از اونجایی که خواهر کوچولو عشق نقاشی و گرافیک و ایناست یه چیزی برا خونه ما کشیدم که اگه بچه ها موافق باشن اونو یه جایی بذاریم البته اگه طرحشو پسندیدین یه کمی افکت هم بهش میدیم و خوشگلتر می کنیمش. هر کی نظری داره بگه.