« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

ماه رمضون و کلی خوراکی های خوشمزه :دی

اوففففف عجب خریه این اینترنت ، دارم غذا سرچ میکنم عکس زنهای کون پتی برام میاره ((= ... خب حالا غر نزنین ببینم ! من که چندماه پیش بهتون گفتم آخر هفته میام آپ میکنم ، دیدین که ایکی ثانیه خودمو رسوندم دیگه چرا قیافه گرفتین !  من که امروز روزه نیستم :دی گفتم بیام عکس غذاهای خوشمزه براتون بذارم دل اونایی که الان روزه ان قنج بخوره ((= شروع میکنم : 

 

 

واااااااااای آش رشته (:   

 

 

حلیم بادمجون  

 

 

ماکارونی با چاشنی :دی  

  

 

 

 

ماکارونی سبزیجات 

 

 

 

ساندویچ مکدونالد 

 

 

خوراک مرغ روسی

 

 

 

  

 کباب ترکی   

 

 

 

 آش دوغ   

 

 

 

 بیف استراگانف 

 

 

کوبیده   

 

 

 

کیک توت فرنگی 

 

 

 

دسر شکلاتی (: 

 

 

 

سالاد مرغ و قارچ 

 

 

 

 سالاد سیب زمینی با ماست  

 

 

  

کالزونی گوشت 

 

 

 

آب دوغ خیار 

 

 

 

 ترشی چغندر 

 

 

 

سوپ هویج با مرغ 

 

 

 

تُست کنجد و میگو 

 

 

 

کوبیده یونانی 

 

 

 

هوهو هوووووووووو :دی حالا عقلتون سرجاش اومد ؟! کیف کردین ؟ (: این پست بنا به دستور گیگیلی زده شده ((=