« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

میبینم که !!!!!

میبینم که پسوردم رو پیدا کردم... 

میبینم که یوسف رفت فرنگی شد چند وقت  دیگه هم معتاد میشه برمیگرده 

میبینم که بچه ها نصف شدن... 

میبینم که اثری از موشی نیست... 

من که خیلی وقته نبودم...از خیلی چیزا هم خبر ندارم و نخواهم داشت تا زمانی که این adsl لعنتی وصل بشه ...البته اگه فعلا بشه اقدام کرد... 

بچه ها دلم واسه پرسه زدن همیشگی تو این خونه خیلی تنگ شده... 

راستی یه خبر بدم...راجع به خودم...نیلوفر جدید.. 

خیلی عوض شدم...فکرم.ذهنم.دلم.حرفام.حتی خواسته هام فرق کرده...کلا این نیلوفر رو بیشتر دوست دارم... 

من دیگه میرم چون الان تو کافی نتم...فعلا خداحافظ

نظرات 15 + ارسال نظر
حیتا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

بازم اولللللللللللل

حیتا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

خوش بحالت نیلوووووووو
منکه پسوردم رفته گمشدههههه!دیگه هم پیداش نکردم!

حیتا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

اومدم بگم امشب و دو شب «قدر» بعدی؛ در لحظات پاک ارتباط با محبوب واقعی و همیشگی -خداجون- همه همو یاد کنیم.
من که قول میدم به یاد همتون باشم!

امین سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام ..

به به .. بسی خوش تشریف آوردین .. میگم چیزه .. بهتر نبود اسم این پست رو میذاشتی : «بازگشت گلادیاتور پیر!»

خیلی شانس آوردی که پسوردت رو پیدا کردی (!)‌ چون اگه چند ساعت دیرتر آپ کرده بودی .. مجبور بودی حالا حالاها تو صف وایسی (این الان دقیقا تشویق بود یا تحدید ؟!)

راستی نمیدونم چرا یاد آخرین چتی که کردیم ٬ افتادم .. دقیقا چند روز قبل از اعزامم بود .. یادمه اون روز هم تو کافی نت بودی ... یادش بخیر (!) مثل همیشه زود گذشت ..

امیدوارم که این نیلوفر جدید برات پر از خیر و برکت باشه و ... چهارچرخش همیشه برات بچرخه !

ایام بکام ..
یا حق

مونا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام نیلووو
خوبی؟
بعضی وقتا خوبه آدم و خواسته هاش عوض شه .
بیا ببینیم نیلوی جدید چه شکلیه؟
تا دوباره

حیتا به نیلووو شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

مونایی راست میگه. عمه هم دوست داره نیلووی جدیدو ببینه! یعنی ببینه چه شکلیاست!

حیتا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

راستی عباداتتون قبول.
من که واسه همتون دعا کردم. اونم تو حرم امام رضا. اونم شب قدر بیست و یکم.

حیتا به همههه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

کجایین باز دوباره؟؟؟
یهویی همتون غیب میشینااااااااا

سلی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ق.ظ

من غیب نیستم...اومدم همینو بگم..
سلام نیلو..خوبی نیلو؟
دوبار میام نیلو:دی

نیلوفر یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

چرا کسی نیست واسه پستم کامنت بذاره؟

سلی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ

من خسته شدم بس که اینا رو مجبور به کامنت دادن کردم نیلوی

غصه نخور..اینااااا دلشون از سنگه

حیتا به سلی خانوم بد اخلاق! سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

ااااااااااا
خوبه نصفه کامنتا مال منه هااااا سلی خانوم! ایششششششششش

مونا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

اوووووووووووووووه
چه قدر دعوا
نزنید همدیگه رو دهه!! گیس و گیس کشی راه انداخته این نیلوو !!!
سلی به جان خودم سکته میکنیهااا
انقدر حرص نخور
صبر کنید میان.

امین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ

به نظر من اگه کسی دیگه ای هم نیاد زیاد مهم نیست .. آخه خودمون هستیم ٬ چیزی هم کم نداریم !.. {به این میگن اوج خودشیفتگی !}


یا حق

حیتا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

ای بابا! خوب یکی بآپه دیگه. حتما باید من بگم؟؟ (بالاخره هرچی نباشه عضو یه خونه ایم دیگه. خود شیفتگی بعضیا به منم سرایت کرد!)
یادمه دفه پیش خیلی داوطلب داشتیماا
یکیش من که یوزر و پسوردمو یادم رفته والا می آپیدم.
دومیش مرجانی که باز یهویی غیب شده. فکر کنم گیگیلی مثل اون سریاله از اون خورشیدا داره. مرجانی رو برده سال ۶۴! آی سال تولد من!
یکیشم سرباز باتوم بدست. که همممممه ی شواهد نشون میده باید ایندفه اون خونه ما رو آپ کنه!
همونطور که میبینی طبق یکسری استدلالات فوق منطقی (قضیه خودشیف...)نوبت شماست! ما منتظریم یالللا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد