« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

بعد از مدتها ، سلام !

دلم یهو واسه خونمون تنگ شد دیدم کسی آپ نکرده اینکه فرصت مناسب دیدم کمی باهاتون حرف بزنم ! توی این مدت اتفاقهای زیادی افتاده ! اولیش اینکه داداش امین رفته سربازی کله اشم کچل شده  امیدوارم زودتر برگرده و از کتکهایی که خورده از جریمه ها و کلاغ و پراش برامون بگه  کلی بخندیم  بعدش اینکه سلی دانشگاه قبول شده و احیانا تا چند سال دیگه موشک میسازه و بعدش موشکه به اضافه خودش شوت میشه فضا   ملوان زبلمونم از سفر برگشته مثل اینکه قرار بوده اینجا رو آپ کنه حالا عوضش من اینکارو کردم  مامااااااااااااااااااااااااان عادل میخواد منو بزنه   موشیه بی تربیت هم نمیدونم کجا غیبش زده تیکه تیکه بشه ! اون یوزارسیف شیطونم که تغییره هویت داده حالا عوض زلیخا ، این دنبال زلیخا میدوئه  رضا مشتاقم گمونم مردیده همتون با هم بگین آمین ((= مثل اینکه سر و کله نیلو هم پیدا شده اما تیر تو پر ! فقط امیدوارم پرشو نشکسته باشن که در اینصورت خود گیگیلی میره با تیرکمون چش و چال باعث و بانیشو درمیاره از کاسه ... امورات خودمم این مدت بالا پایین زیاد داشته و همچنان داره دوس دارم آبجیتونو دعا کنین   

حالا فعلا می بای ام :دی دوباره میام سخنرانی میکنم براتون :-پی 

 

اینو گوش بدین بد نیست

نظرات 22 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

زود بیایین برام کامنت بذارین عقده ای شدم

لیلا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

هیچ کس به خرموشناز که نوشتم سر نمی زنه مخصوصا تو مرجاننننننننننننننننننننن

امیر چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

نگین پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

سلامممممممممممممم
به به چشمون به جمال مرجان خانم روشن شد
کجایی تو دختر ؟
دلم برات تنگ شده بود ... ( بوس )
میدونی من خودم چند وقته تو خونه ما کامنت نذاشتم
اوایل که بنفشه آپ کرده بود من کامنت دادم
بعدش میومدم سر میزدم ولی دیگه کامنت ندادم
دلم واسه چرت و پرتای خودم توی خونه ما تنگ شده بود :))
چرا از حال و روز من تو پستت ننوشتی ؟ هان ؟ هان ؟
به قول یوسف بچه ها همه درگیرن
مثل خود من ...
مثل تو ...
و بقیه ...
ولی همین که همشون میان سر میزنن خودش یه دنیا ارزش داره :)

هوارتا بوسسسسسسسسس

نگین به همه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

شماها هیچکدوم نباید تولد منو بهم تبریک بگین ؟
۲ روز صبر کردم دیدم هیچکدومتون تنبریک نگفتین :(
سحر فقط اس ام اس زد تبریگ گفت
واقعا سورپرایز شدم ... فکر نمیکردم سحر یادش باشه
ولی یادش بود ...
کلی شوکه شدم :دی

یوسف پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام آبجی جونی..
از همه خبر دادی الا از خودت.. =))
منم کاملش می کنم: ملجانم مشکوک می زنه..غرب زده شده..داره کلاس فشن و اولوپایی(زبان) می ره تا اون جا روی همرو کم کنه..گفته باشم منم میام تو پارتی ملجان دی جی می رم.. :))
ملجان این خبرا تکراری بود..رضا که همه اش میاد با غیبت کبرا..زبل هم معلومه هی می ره عمق دریا باز میاد بالا..سلی هم هی می ره دانشگا باز میاد..منم که دچار اختلال شخصیت شدم باز برمی گردم..آها..نیلو هم هی مثه غول چراغ جادو میاد نعره می زنه باز می ره تو چراغ..بقیه هم..کاملا روشنه و خبراش از گذشته تا آینده قابل حدسه..همه می دونستیم.. :دی نیس یه مدته نیستی خبرا برات تازه میاد.. =)) آی ضایه ضایه.. :)) =)) آخ سرم..الهی بمیرین که منو فحش می دین.. :دی آخ مرجان بیا ماچت کنم جیگر منی..اروپا می بینمت با هم غرش بدیممممم..اوووووووووووووووف..



بچه ها سلامهمه خوبین؟؟
گاهی خوبه بیاییم این جا خاطره بنویسیم..سبک جدیدیه که مرجان خوب اومدش!!

مرجان به نگین جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام نگین جونم آخه من از حال و روزت خبری نداشتم که چیزی بنویسم ((= فقط میدونم که یه بار رفتی زیارت و برگشتی سوغاتی هم نیوردی برامون

قلبونت

مرجان به یوسف جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

ای یوسف بی تربیت بی تربیت بودی بی تربیت تر شدی لابد چشم داش رضا و داش امین کچلو دور دیدی بی ادب

معلومه تو خیلی بیشتر از بچه ها خبر داری ناقلا ! حالا بگو ببینم سروناز کوش ؟ عمه حیتایی کجاس ؟ سارا سقط شده یا نه ؟ بنفشی کوش ؟ موش چه مرگش شده ؟

هاااااااااااااااام ؟

یوسف به ملجان جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

آبجی جون من که بی بی سی نیستم..اینارو هم کلاغا بهم می گن..کلاغ نیوز..
داش رضا و داش امین دیگه درسای بی ادبیشون قدیمی شدهمن دوره جدیدی دیدم در لاس وگاس که مدارج علمی منو برد بالا!اسم اینارو نیار که غصه ام می گیره..یاد اموات میفتمکجایین که دلمون تنگولید

عمه حیتا الان لای کتاب گیر کرده..سارا هنوز می گه چرا کنکور قبول نشدم..هنوز تو جلسه کنکور پارسال نشسته!..بنفش هم داره جوک و کلیپ های مستهجن تو خبرگزاری فارس می ذاره..موشی هم تو فاضلاب داره موشارو مخ می زنه اما اون جا نت نداره اینه که تا سیم های تلفن رو بجویه و کانکت بشه کمی طول می کشه!!!

خوبه ملجااااان؟ اینم خبل!!

یوسف به ملجان ۲ جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ

بقیه رو هم بگیم..
لیلا که هنوز تو پارک با سامی درگیره..فک کنم لیسکشو فرو کرد تو یه جای سامی..نگین هم که همه اش تو عروسیه..من نمی دونم چجوری هم درس می خونه و هم می ره عروسی!!احتمالا با کتاب قر می ده!!..سروناز هم با کلاقرمزی از ایران فرار کردن..مونا هم که مفقودالاثر شده و شهید گمنام..شهرزاد هم که هنوز واسه اون پادشاه بی ادب داره داستان می خونه..فک کنم ۳۰۰۰شبی شده!!..فرزادی هم که رفته تو ساختمونای تجارت جهانی لای پولا گم شده!!همینا دیگه؟!..کسی نمی خواد ازش خبر بدم دیگه هااااااان؟!

سلی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

سلی هم با خوابگاه و دانشگاه و دلتنگی و لکی خشی درگیرههههههههههههههههههههههههههههههههههه:دی

خوبییییییی مرجاان؟
خوب شد آپ کردی
دیگه فکر کردم اینجا رو از دس دادم..همیشه اومدم سر زدم ولی دیدم بچه ها نیستن دلم میگرفت..خوب شد اومدی..
باید تو و عمو باشید تا بچه ها بیان...دیگه جمعمون داشت سرد تر میششششششششددددددددددددددددددددددد...

بوس بوسسسسسسسسس.

دوستون دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سلی به نگیییین شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

نگین جونی من نمیدونستم تولدت چه روزیههههههههههههههههههه
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
ایشالله صد سال زنده باشیو
و موفق باشی...
بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مرجان به نگین شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

تولد نگینو موبالک صد سال زنده باشی و به از این سالها و قدم نورسیده مبارک و ازاینا

مرجان به سلی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

سلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

:-***************

آقا موشه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ



آقا منم بازییییییییی

سلااااااااااااام بر همگیییییی

آقا موشه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ

نگین تبلدت مبارکککککککککککککککک

بشها بیاین وسط برقصیم

ساراااااا سروی سلی شماها که پایه بودین البته سارا چهارپایه هم بود

بچها نگین الان تولده داره خوش میگزرونه نگین لو دادم

آقا موشه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

مرجاااااااان تو زنده ای
ما فک کردیم سقط شدی با روح خبیث جون کلی تیریپ غمناک گذاشتیم تازه میخواستیم مشکی بپوشیم قر بدیم =))))))

بی تربیت معلومه کجایی تو
نمیگی ما معتاد میشیم یهووووو
این یوسف هی میگه بیا سیگار بکشیم

آقا موشه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

یلداتون مبارررررررررررررررررررررررک

آقا موشه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ

من عجیب حوصلم سر رفته چرا امشب هیشکی نیست
من دلم گرفته

آقا موشه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ

سلی تو کجائی تو که همیشه بودی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

مرجان اصلا به روی خودشم نمیاره

سلی به موش موشی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

موش موشی جونم چرا نالاحتییییییییییییی؟؟؟
من هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد