« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

قصه ی عشق ..!؟!؟

 

به هر جا که نگاه میکنی پر شده از این آدم های عاشق(!) از اون عشق های عمیق.از نوع لیلی مجنونی .از همین عشق های کوچه بازاری و خیابانی .یکی عاشق دختر عموش..یکی عاشق همسایه اش..یکی عاشق کلفت خونه اش ..خلاصه از هر نوعی که بخواید هست..فقط کافیه اراده داشته باشید.... 

تو دنیای ما و همین دور و بر خود خودمون..تا دلت بخواد از این آدم ها ریخته..به خدا و به جون خودم که از همه دنیا بیشتر دوسش دارم !خسته شدیم..خسته شدیم از این 3 حرف.. از این همه ادعای عاشقی..این که دیگه تقصیر دولت و ملت و ا ح م د ی ن ‍ژ ا د نیست (شایدم باشه ها !:دی )خلاصه تو این دوره زمونه و در میون دوستان و آشنایان عاشقی بیداد میکند... 

موندیم ما چه کنیم ؟؟ گفتیم ما هم بریم عاشق بشیم بلکه تونستیم این جماعت و درکشون بکنیم ..ولی خیال خام ..اون آدمی که ما میخواستیم و تصمیم گرفتیم عاشقش بشیم هیچ وقت پیدا نشد که نشد..هر جا که رفتیم ! هر جا که نشستیم ! به همه ی آدما چپکی نگاه کردیم بلکه زوری هم که شده عاشق طرف بشیم ولی زهی خیال باطل ما همین جوری لنگ در هوا موندیم که موندیم عاشق هم نشدیم که هیچ ! هیچ کسی ام عاشقمون نشد  

ما که نفهمیدیم این آدما چشونه ؟ ی روز که حالشون خوبه از سر و کول آدم بالا میرن و رو اعصاب آدم کوهنوردی میکنن ..

یه روزم که حال ندارن . به قول خودشون دپرسن !!تا یه کلمه میگی به پدر و مادر و حتی جد آدم فحش نثار میکنن ..

یه روزم که احساس رمانتیکی بهشون دس میده باید بشینی کنارشون و توصیف رخ زیبای یار و حرفای عاشقونه شونون رو بشنوی و یه کمم حسودیت شه !

یه روزم که اعصاب هیچ کسو ندارن می شینن آهنگ داریوش گوش میکنن و و گریه میکنن..

یا اگه خیلی عاشقی شون بشه یه وبلاگ می زنن و هی توش از عشق می نویسن و ملت رو به گریه می اندازن !:دی 

                                            ++++++++++++++++++++ 

گاهی که فکر میکنم به عشق های بی سرانجام ..به عشق های دروغین..به داستان هایی که خوندم..به اتفاق هایی که واسه دوستام افتاده یا از نزدیک دیدم از هر چی که به عشق و عاشقی مربوط میشه حالم بد میشه و ترجیح میدم هیچ وقت عاشق نشم :دی :دی   

  

گاهی  هم که دوستانم رو میبینم که با التهاب از پسر مورد علاقه شون حرف میزنن ..از تیپ و قیافه و و از اندام زیبای و حرف های قشنگی که تحویل هم میدن و به عبارتی دل میدن و قلوه میگیرن ..دروغ چرا ؟! دوس دارم تجربه کنم این حس زیبایی (!) که هی دم می زنن از اون.. !

وقتی به این آدما میخندیم و دستشون می اندازیم همشون میگن : ما هم به عشق میخندیدیم ولی وقتی گرفتارش که بشی میفهمی چه نمیکنه این عشق :دی

تا این که شنیدم یکی از دوستان (زیاد نزدیک نه ) به خاطر اینکه پسر مورد علاقه ش رو با یه دختر دیگه دیده دس به خودکشی زده ...

ما هم اومدیم به این مخ نداشته مون فشار اوردیم که واقعا یه علاقه ارزش اینکه آدم خودشو به کشتن بده داره یا نه ؟ من که باشم میگم گور باباش :دی

++ یه زمانی کلمه ی عشق زیبایی خاص خودش رو داشت ..ولی این روز ها اینقدر گند زدن توش که حتی دیگه این 3 حرف منو یاد زیبایی ها نمی اندازه ....

تو دنیای ماشینی امروز عاشق ها از جدایی با دوس پسریا دوس دخترشون میرن تو فاز غم ..! و دوباره فردا یه عشق تازه ..و یه دوس پسر یا دوس دختر تازه ..

و جالب اینجاس که اسم اون رو عشق آتشین میزارن و 4 تا اهنگم قاطی اش میکنن :دی 

                                        +++++++++++++++++++

عشق پدیده ی عجیبیه !

دو تا قطره ی اشک تو رودخونه ی زندگی شناور بودن یکی به دیگری گفت : من قطره ی اشک دختری هستم که عاشق بود و عشقش رو از دس داد تو چی ؟ اون قطره گفت :من قطره ی اشک دختری هستم که عشقش رو به دس اورد ...

امیدوارم همه ی همخونه های من طعم عشق واقعی رو بچشن.!

منتظریم ..

ما رو هم دعوت کنید :دی

  ---------------------------------------------------------

یه پ . ن بی ربط: میتونید حدساتون رو در مورد قبول شدن من و ندا بزنید ..البته به شرطی که مامی نگه.. !!! البته بگم در مورد وکیل شدن بنده همتون به شدت سر کار بودین ! نه شما بابام هم همینطور..! :دی خوب دیگه نشد که بشم وکیل خونه مون!

  

نظرات 57 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

اوللللللللللل

سارا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

سک سک

دوووووووووووم

سارا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ

من که نه از عشق خوشم میاد نه از عاشقی نه از آدمای :دی نمیگم این رو

خلاصه سلی جون حواست جمع باشه سرت کلاه نره ... ایناه همش کشکه

سارا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

من میدونم تو انگل شناس شدی.... الان باید بعضی ها رو شناسایی کنی

سارا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

بچه ها امشب اینجا شیرینی خورونه....همه بیاین قراره سلی و ندا شام و شیرینی بدددددددددن

نگین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام سلی جونم
خوبی ؟
باریکلا به تو که آپ کردی
باید همینجوری ترتیب رو حفظ کنیم
عشق
نمیدونم ...
ولی حرفت رو قبول دارم خیلی وقتا
دخترا و پسرا رو میبینی
که فکر میکنن عاشق و گکشته مرده یک نفرن
ولی وقتی اون شخص نباشه خیلی راحت میرن دنبال شخص دیگهواقعا برام جالبه چطوری اونی که ادعای عاشقی رو میکرد
الان داره با یکی دیگه باز رابطه عاشقانه بر قرار میکنه
نه دنبال عاشقی نباش
وقتی نوبتت بشه عاشق میشی
بهش پیله نکن که عاشق بشی
وگرنه ممکنه فکر کنی اونی که قرار نیست باشه عاشقته !!

خیلی مراحل باید بگذره تا عشق به وجود بیاد الکی نمیشه

پ.ن : قبول دارم با این کارا عاشقی رو هم خراب کردن .. حس به این قشنگی رو


هوارتا بوسسسسسسسس

نگین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ

نگاه کن تورو خدا
تو این مدتی که من داشتم کامنت دوم رو مینوشتم
سارا ۴ تا کامنت بین کامنتام داد :))
سارا بشین یه دقیقه آروم :دی

نگین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

سلیییییی چی قبول شدی ؟
روانشناسی ؟
اومممممم
همون حقوق شدی :دی
نمیدونم
بگو دیگهههههههههههههههههههه
زود شیرینی
ندا توام همینطور
زود زود

مرجان یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

همتون برین کنار سارا از جلو دست و پام برو اونور وگرنه با کف گرگی میام تو صورتت ((= نه من نبودم ! اون دختره بود

سلی منو گیگیلی هم خیلی دلمون میخواد عاشق بشیم که هی عشقمون هر روز بهمون یه کادو بده اگه لوازم آرایشی باشه چه شود ((= حالا چیپس و ماست و هله هوله هم بود می پذیریم

خب سلی جون درست میگی ! اینروزا معنای واقعیه عشق فراموش شده ! عشق همونیه که اگه گرفتارش شدی هر چیزی رو فقط به خاطر اون میخوای و هر چی داری رو نثار اون میکنی .. ولی اینروزا با عشق بیشتر معامله میکنن تا معاشقه (درست گفتم ؟)

بگذریم ! کسی کارت سوخت نداره بهم قرض بده ؟

بنفشه یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام سلی جونم
از فدراسیون تکواندو مزاحم میشم
میشه جف پا برم تو قلبت؟

بلکم تو هم عاشق بشی


همه هم که روی این قاعده که تو گفتی نیستن




هر چی که قبول شدی مهم نیس
مهم اینه که همونی باشه که تو دلت میخواد و توش موفق باشی ماهم

یوسف یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام بر سلی پلی شلی :دی
من فکر می کنم برای عاشق شدن اول باید عاشق خومون بشیم!!..تا زمانی که خودمونو دوست نداشته باشیم هیچ وقت نمی تونیم عاشق دیگری باشیم..حتی اگه نقش بازی کنیم!!..
امروز..درست زمانی که همه کمبود عاطفی و اقتصادی دارن عشق یه کمی معنیش تحریف می شه..عشق برای گدایی محبت..عشق برای بدست آوردن رفاه مادی..!وقتی ملاک این ها بشه برای عشق یه روز که ارضا بشه معنی عشقش هم از بین می ره..پس باید به اون بلوغ و نیاز معنویش برسیم..به عشقی برسیم که وقتی باهاش روبه رو شدیم احساس کنیم از لحاظ احساسی و حتی منطقی به صورت دو طرفه داریم پیشرفت می کنیم نه این که تازه بهش برسیم یا این که فقط بخار نیاز شخصیمون باشه!!

تو جامعه امروز عاشق شدن سخته..چون ملاک ها عوض شده..کسی دیگه عاشق دل و افکارت نمی شه..همه عاشق قیافه و پول و کلاس . نهایت سکست می شن..تا هم که دلشون رو زد و سیر م شن بهانه ای می تراشن باز می رن سراغ یه رنگ و بوی دیگه..تو جامعه امروز جوونا همه دچار کمبود محبت و یه حس دوگانه نسبت به خوشون و هم نوعاشون هستن..با این حس اسف ناک و غمگین کی دیگه می تونه ابراز علاقه و کمک به دیگری بکنی..جوونی که خودش نیاز به کمک داره چطور می تونه از لحاظ عاطفی و مادی فرشته نجات یه نفر دیگه باشه؟؟!

بدون عشق نمی شه زندگی کرد..حالا اون عشق حتما نبای یه دختر یا پسر باشه..می تونه یه گل یا اسباب بازی یا یه خاطره و از همه بهتر خدا باشه..وقتی نمی شه عاشق بود و عاشق شد اصراری نیس با این وضع عاشق شد..شاید زمانی داره..شاید هم واسه بعض ها زمانی نداره..!اما هر چی هس حس قشنگیه..حسی که آدمو قوی می کنه در برابر مشکلات و تصویر قشنگی از دنیا می سازه..هر چند که منم دیدم عشق هایی به این سبک کم دووم آورده..مثه همه زیبایی هایی که موقتیه..گل رز!!..اما می شه گفت آدم حتی اگه یه بار و یه لحظه عشقو تجربه کنه..حالا به هر صورتی..آماده می شه برای عشق بعدی..تا این که اونقدر پخته و آب دیده می شه که اون عشق نهاییش رو بدست میاره..حالا ممکنه خیلی ها قربانی بشن..اما من فک می کنم خاصیت عشق اینه که بی رحمه..هم دل رو می سوزونه هم اطرافشو..پس بهتره یواش یواش جوشش بدیم که یهو نشکنه!!!

حالا چه رشته برشته ای قبول شدی؟؟سلی جون ظاهرا گوشیت از اون روز که لو رفتی منفجر شد.. :دی اکشال نداره..تا تو باشی بی نام و نشون ۱۰۰۰تا میس نزنی!!..هر چند که تک هم فعلا از مزه افتاده..نگین هم شاهده!! =))
راستی در جواب سارا در کامنت قبل..سارا جان اگه دقت کنی من تو کامنت قبل نگفتم که اینترنت نمیام..گفتم مشکلاتی دارم اما یه جورایی برای وقت گذرونی خودمو تو اینترنت سرگرم کردم..این وقت گذرونی شاید یکیش هایچتر بود که البته دوستای خوبی هم از توش پیدا کردم..منظور کلی من از نبودنم این بود که حال و احساس و شور نوشتن ندارم..در صورتی که خودتم و بقیه هم می دونن که من همیشه آنلاین بودم..
ملجان آبجی جون..من کارت ملی دارم..می خوای؟؟ =))

خرموشناز دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

سلی جون خوب بودشششششششششششش

آقا موشه(کارشناس ) :دی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

به به سلی خانوم
درود بر جوان امروزی

آی گفتی عشقو دلمو کردی کباب (الان دقیقا همه اینو تو دلشون گفتن ):دی

بیا سلی جون مگه موشی مرده خودم یادت میدم همچین عاشق بشی که خودکشی در راه عشق که هیچی همرو مقتول کنی

آقا اول معلوم کن چه نوع عاشقی میخوای باشی ؟؟؟؟
عاشقی که دو طرفه باشه یعنی هم تو اونو دوست داری هم طرف تورو یا
تو طرفو دوست داری اون حسی در مورد تو نداشته باشه یا
یا طرف تورو دوست داره تو نسبت به اون حسی نداری یا
تو اونو دوست داری نمیدونی اونم دوست داره یا نه و بلعکس یا
تو اونو دوست داری فکر میکنی اون تورو دوست نداره در صورتی که اونم تورو دوست داره و بلعکس یا
اونو دوست داری فک میکنی اونم دوست داره ولی عمرا طرف دوست نداره یا
طرف تورو دوست داره توام فک میکنی چون برات میمیره توام باید خیلی دوسش داشته باشی یا
نه تو اونو دوست داری نه اون تورو دوست داره ولی هر دوتون فک میکنین اون یکی عاشقته یا
هم تو اونو دوست داری هم اون تورو دوست داره ولی فک میکنین طرف مقابل دوستون نداره

خوب سلی جون این جدول ضرب عشقو اول حفظ کن اگه پیمون نشدی بگو تا بگم حالا کی عاشق تو میشه و تو عاشق کی میشی :دی سلی عشقو نمیشه خودت پیدا کنی عشق باید خودش بیاد وقتی اومد میبینی که نیمه دوم زندگیت شده و بدونه اون تو هیچ معنایی نداری
اینم بگم که درصد خیلی خیلی زیادی از عشقا به شکست عشقی تبدیل میشه

دقیقا هر دقیقه یه عاشق طبق یه بند جدول ضرب عشقه اگه دیر سلام کردی اگه زود سلام کردی اگه با سردی جواب سلام دادی اگه گرم گرفتی هر کدوم نمیدونی چه بلایی سر هر دوشون میاد :دی حالا ببین چقد عاشقی سخته که برا هر کلمه ای که بینشون ردو بدل میشه باید طبق قانون جدول ضرب باشه =)))))))


ولی خدایی زندگی بدونه عشق خیلی مزخرفو بی معنیه حالا چه عشق بین پسر و دختر باشه چه چیز دیگه ای ولی وقتی عشق میاد تو زندگی یه جورایی زندگی از پوچی در ممیاد حالا اگه عشق (پاک)دختر پسر باشه که بهتر به نظر من وقتی یه دختر و پسر عاشق همدیگه باشن زیباترین احساس به وجود میاد که حتی شاعرا و فیلسوفا هم نمیتونن بیان کنن

البته جامعه امروزی ما پر شده از عشقای توخالی دخترو پسر به اسم عشق هر کاری بخوان میکنن بعد یه مدتم که از همدیگه سیر شدن اسمشو میزارن شکست عشقیو میرن دنبال یه عشق تازه

آقا موشه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

حالا چی قبول شدین شما دوتا هر دوتون یه چیز قبول شدین
نکنه روانشناسی قبول شدی ؟
بازیگری ؟
شرط میبندم گزارشگر میشی هوم ؟؟

حالا شیرینی ما این وسط یادتون نره

سلی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ

حالا که من آپ کردم یعنی اینقد سوتو و کور؟

شهرزاد سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

سلامم سلی گلم:
خوبی عزیز دلم؟؟؟
می خواستم دیگه نیام نت ولی دیگه امروز دلم طاقت نیاورد دلم برای هموتن تنگ شده بود.
از تعهدی که به این جا دارم نمی تونم بگذرم به سادگی چون دو سال این جا خونم بوده.
بگذریم عزیز دلم من بهتره که هیچ وقت غبطه نخوری که چرا کسی بهت حرفای عاشقانه نمیزنه و دوست نداره می دنم که کسی هست که برای ما ساخته شده و ما باهاش شادیم و عشق رو تجربه می کنیم یک عشق ساده.عشق ساده تر این حرفاس عشق دیگه در این جامعه ی کثیف ما رنگ باخته
چرا حالا حتما تو خودتو در این می بینی که باید عاشق جنس مخالف باشی من حرف یوسف را قبول دارم اول باید عاشق خودت باشی و بعد خدا
عشق به خدا ..اونی که اگه نباشه تو هم نیستی.
عشق به مارد بهترین موجود روی زمین عشقی ناب و پاک من که حالم از این عشق و عاشقی ها به می خوره.
اصلا بدم میاد حتی وقتمو هدر بدم و راجعبش فکر کنم.تو زندگی یک فرصت هایی هست که بهتره به اونها برسی شاید دیگه هیچ گاه به مانند این ها برایت پیدا نشه پس بهرته دور این چیزا را قلم بگیری و راحت زندگی کنی بدون آزار روحی.
فدای تو بشم.
موفق باشی.
کلک بگو چی قبول شدی دیگه کشتی ما رو!!!!
بووووووووووووووووووووووووووس

نگین سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام علیکم
خوبین
خوشین
سلامتین :دی
خوش میگذرهههههه
گفتیم بیایم چاق سلامتی :دی

هوارتا بوسسسسسس

از آقا موشه به نگین چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ

سلااااااااام چیطوری نگین جون ؟؟؟
به به واقعا چقد کار خوبی میکنی میای سر میزنی حال همرو میپرسیا من که واقعا تحت تاثیر تو قرار گرفتم گفتم بیام مینم چه خبره اینجا


از آقا موشه به سلی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

باهااااااااااااا سلی جون چرا نمیای لااقل جواب کامنتارو بدی بدو بیا آباریکلا لااقل یه ذره بحثی چیزی کنیم اینجا لوغ بشه اومدیا

حالا کدوم شهر افتادی ؟؟؟ نکنه هیچ جا قبول نشدی همرو گذاشتی سر کار =))

نکنه رفتی عاشق شدی ؟؟؟ نکنه شور کردی آقا کی بود شایعه درست کرد

فک کنم همتون الان هایچتر باشین :دی تو روحتون آقا منم میخوام معتاد بشم ولی هرکار کردم نتونستم آی دی درست کنم توش آقا یکی به من کمک کنه یه یوزر برام ثبت کنه پسشو بده بهم سلییییییییی جان موشی بیا یه آی دی تو هایچترررررررر برا من بساااااااااااااااز

از آقا موشه به سارا جنی :دی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ


ببند نیشتو آخه کامنتم انقده ذوق داره
سارا منو از تو لونم کشیدی بیرون خودت اونجارو ساحب شدی بیتربیت کجایی پس
حالا جواب ام آر آیت اومد حالا کی میمیری
ببین من سراغتو از نگین پرسیدم مگه نه نگین تو که هیشوخ تو دسترس نیستی !!!!!!!

از آقا موشه به همه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

باقی بچها کجا هستین این مرجانم که ویزی میکنه در میره دباره مرجانی خیلی بیمعرفتی سراغ منو نمیگیریاااا

ندا کجاست
مونا
لیلا هم که یه سوک سوک میکنه باز قایم میشه
غریبههههههه نی !!
گیلاسم که موش خوردتش نگین یه خبر ازش بگیر ببینیم بلاخره پیرن مشکیمونو دراریم یا بپوشیم !!!!!
نیلو رو هم من جرات ندارم سراغشو بگیرم

سروی تو دیگه چرا راستی گوشتو بیار جلو آقا گوشاتونو بگیری یه کار خصوصی دارم :دی (سروی کامنتتو خوندماااااا هنوز واسه خودم نگه میدارم هر روزم میرم سراغش آخه انقد همرو دوست دارم که نمیشه یه روز نیام :دی )

آقا کسی جا نموند داریم میریمااااا

راستی التماس دعا

از آقا موشه به سحری چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

آی سحریو یادم رفت

سحری ورپریده کجایی ؟؟؟؟؟؟؟
دنبال یللی تللی آآ =))

بزار برات دون بریزم پیدات به :دی

:دی :دی :دی :دی :دی
:دی :دی
:دی :دی :دی :دی
:دی :دی :دی :دی :دی
:دی :دی :دی
:دی :دی :دی :دی

بنفشه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ

موشی یوسف به خدا اگر کیلومتری کامنت نذارید و فکر ما بدبختایی که میخوایم اراجیف شما رو بخونیمو هم بکنید کسی نمیگه شما لالید یا علم و علوم نداریدا

خو عین من و ملجان و نگیم و بقیه با شصقیت باشید و کوتاه و مختصر مفید بکامنتید

کم گویید و گزیده گویید چون در

دَر نه ها دُر

لیلا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ

خرموشناز پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ




خانم معلم پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ



خرموشناز به همه پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ







لیلا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ










مرجان جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

موشی ایشاا... بمیری تو معلومه کدوم گوری غیبت زده بی تربیت ؟

ایشاا... یه پیشیه گنده بخورتت

سلی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ق.ظ

بچه ها من نمستونم واقعا کامنت ها رو جواب بدم
شرمنده خیلی دلم میخواس
ولی نمیتونم...
بچه ها کوشییییییییییییییییییین ؟


فردا دارم میرم ثبت نام

ر و ز ب ه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

عشق = علاقه شدید قلب !!

درود
امیدوارم که اول از هر چیزی کنکور رو خوب داده باشی! و من اصولا عادت به حدس زدن ندارم !! دو میلیون بار من برات اف گذاشتم و جر خوردم اما جوابی بهم ندادی !! پس حال و حوصله حدس زدن هم ندارم..

بی خیال..

دوم ایکه خوبی تو ؟؟ مثل همیشه شاد و شنگول و سرخوش ؟؟

در مورد یادداشت گرانبهای حضرت خانم راستش رو بخوای من زیاد حرفی ندارم! چون ذاتا از این کلمه دوری می کنم !! ازش می ترسم!! ترس ورم می داره !! چه مسخره نه ؟؟

وقتی کسی بهم میگه وای نمی دونی چقدر عاشق فلانی هستم خندم می گیره اصا عارم میشه دیگه باهاش تبادل نظر کنم!! آره گاهی اوقات پیش می یاد از اون عشق های اساطیری اما خوب واقعا کم هست..
من شخصا به عشق اعتقادی ندارم خوب این حرفم به این دلیل هست که من به عشق طرف مقابل و جنس مقابل اعتقادی ندارم و خوشم نمی یاد..

من عشق رو تو چیزهای دیگه می بینم..
نمی خوام شعار بدم حرافی کنم! اراجیف بار هم کنم زرت و زرت واست! اما خوب من تنهایی رو خیلی به بودن با کسی که مثلا اسمش رو بذارم معشوقم ترجیح میدم!!

همه دوستان می دونن من عاشق خدا نیستم!‌اما خدا تو زندگیم مثل یه بت می مونه و می پرستمش اما من عاشق صادق هدایت هستم و با اون زندگی می کنم..

دوست هم ندارم کسی یا چیز دیگه ای رو وارد این خلوتمون کنم..

همین و بس.

+شادکام و سرافراز در پناه اورمزد دادار.. . .


نیلوفر شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

من دختر مردابم!!!منو یادتونه که!!
میدونی سلی...مشکل اینجاست که ماها عشقو نمی شناسیم ...یعنی تقصیریم نداریما...ما از عشق یه چیزایی شنیدیم و فکر کردیم ما هم میتونیم داشته باشیمش...ولی غافل از این که آدما دغل شدن!!!
نمونه ی بارز کسی که فکر میکرد عاشق شده منم!!!!
--------------------------------------------------
بچه هایی که تهران هستن...دوستای خوبم...هرکس دنبال شغل خوب می گرده به آف واسه من بزاره تا باهاش تماس بگیرم...

شهرزاد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

سلاااااااااااااااام بشه هااااااااااا:
بشه ها هر موقع نوبت آپ کردن من بود به من خبر بدید والا من که دیگه قاطی کردم نمیدونم کی نوبت آپ کردن منه.....
بشه؟؟؟؟
بوووس

نگین به سلی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

سلیییییی
ثبت نام کردی ؟
بابا چی قبول شدی ؟!!!!
میکشمت اگه نگی
همون حقوق قبول شدی نه ؟ :دی
زود بگو دیگه
باید یه شیرینی هم به همه اهالی خونه بدی
اصن همه افطاری مهمون سلی و ندا :دی
نه یه بار مهمون سلی
یه بار مهمون ندا :دی

هوارتا بوسسسسس

ندا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

سلامممممممممم
خوبی سلی جونم ؟
بابت دیر اومدنم شرمنده . نرسیدم بیام
همش کلاس داشتم و کارای عقب افتادمو جمع و جور کردم
خوشحالم که تو هم تونستی از رشته ای که دوست داری قبول بشی
این بحث عشق رو هم فعلا حس نوشتن در بارش رو ندارم . دوباره میام و مینویسم
ــــــــــــ
تااااا دوباره

ندا به همه دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سلامممم خدمت همه دوستان
دلم براتون تنگ شده بود اساسی
امیدوارم حال همگی خوب باشه
راستش باید زودتر میومدم و میگفتم ولی خوب به بزرگی خودتون ببخشین . از دوستانی هم که نگران این بودن که من از چه رشته ای قبول شدم باید بگم
اینجانب ندا .. از کارشناسی بیمه دانشگاه تبریز قبول شدم
خلاصه هستیم خدمتتون کاری باری تو بیمه داشتین از این به بعد حاضریم با جون و دل انجامش بدیم
نمیدونم سلی چرا ننوشته قراره چی بخونه
اگه ننویسه خودم میام و لوش میدم
خوب امیدوارم همگی موفق باشیم و سلامت . میبوسم روی ماه تک تکتونو
ـــــــــــــــــــــــــــ
تااا دوباره

ندا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ب.ظ

راستی سلی مشهور شدی یه وقت ما رو فراموش نکنی هاااا
منتظر خوندن کتابات هستیم شدیددددد
میبوسمت

نگین به ندا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ

ندا جان تبریک میگم عزیزم
موفق باشی :)
خوشحال شدم
باریکلا
تبریککککککککک


سلی زود بیا بگو

نگین سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ

کسی نباید این خونه رو آپ کنه ؟

سلی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ق.ظ

منم ادبیات داستانی قبول شدم اونم سراسری

بچه هااا ایندفه بابت اینکه موقع آپم زیاد نتونستم بیام خونه ما و جواب کامنت ها رو بدم شرمنده

سلی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ق.ظ

بابا یکینوت حداقل یه حدس درست و حسابی میزد دلمون خوش شه

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ

تبریک میگم سلی، خیلی خیلی خوشحال شدم
امروز حتمن روز خوبی خواهد بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ


خیلی نامردید به خدا
دلم براتون تنگولیده چرا هیشششششششکی نی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ


خیلی نامردید به خدا
دلم براتون تنگولیده چرا هیشششششششکی نی
همه برو بچزی که دانشگاه قبولیدن تبریکات مارو بپیرایی کنند

بنفشه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ


همه برو بچزی که دانشگاه قبولیدن تبریکات مارو بپیرایی کنند

بالاییه هم من بودم

لیلا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

تبریک به قبول شدگان

سروناز چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام
سلی جونم خوندمش تا ته تهش
اره ولا عشو هم به گند کشیدنش!!!
نه فقط عشق بلکه رابطه یه زن و شوهر هم انگار مثل قبل حرمت نداره! ازدواجم دیگه مثل سابق نیست
همون ادم نه عاشق بشه نه هم ازدباج کنه همون بهتره

سروناز چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

ندا جون و سلی جوونم
تبریییییییییییک

ندا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ


و اما سلی جونم در باره عشق
جونم برات بگه که....

عشق تنها می‌بخشد
داد و ستدی در بین نیست‌،
از این رو، سود و زیانی در کار نیست‌.
عشق از بخشیدن لذت می‌برد،
همانگونه که گُل از عطر افشانی لذت می‌برد.
چرا باید بترسند؟
چرا باید بترسی ؟چرا باید بترسم؟
به یاد آر،
ترس و عشق هرگز با هم سر نمی‌کنند، نمی‌توانند با هم باشند.
همزیستی ایندو ممکن نیست‌.
ترس درست قطب مخالف عشق است‌.
بگذار خنده‌ات خنده‌ای تام و تمام باشد .من دیگر نمی ترسم

ندا به همه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست
اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست
اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست
اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست
پس با تمام وجود فریاد میزنم
دوستون دارممممممممممممم


ممنون از همگی و یه دنیا عشق تقدیم به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد