« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

نظر خواهی و ...

  

سلام بر اعضای محترم کته کله و شُمپِته خونه من ، خونه تو ، خونه او ، خونه ما ، خونه شما و خونه ایشان ! ها همون خونه ما

این موش موشی برام پیغام گذاشته که ممکنه بره مهمونی ، واسه همین وقت نمیکنه پست نظر خواهی بذاره و ازم خواسته بود من زحمتشو بکشم ! جدی خیلی زحمت داره ... یههههنی از وقتی فهمیدم که باید زحمت بکشم همش استرس دارم !

مواردی که به ذهن خودم رسیده رو اینجا می نویسم تا دوستان نظر بدن ، مواردی هم که مد نظر موشیه ، وقتی از اکس پارتی برگشت ، به پست اضاف میکنه ! از الان تا ۳ روز فرصت هست واسه نظر دادن ... اگه نظری داده شد که رای گیری میکنیم و اکثریت آرا رو در نظر میگیریم ... وگرنه همینایی تصویب میشه که اینجا منو موشی نوشتیم ! نظراتتون هم فقط  ظرف همین ۳ روز (نه کمتر نه بیشتر) اعلام می کنین ! بعد ازاون اصلا ترتیب اثر چی ؟ داده نمیشه ... پس موافقت و یا مخالفت خودتون رو اعلام کنین .. البته خودتون اینو خوب میدونین که مخالفت باید همراه با دلیل قانع کننده و چه خوب که با یک پیشنهاد بهتر باشه  وگرنه مخالفت بی دلیل معنیش چیزی جز لج و لجبازی نیست ! درست نمیگم ؟ ...  و اما نکات مورد بحث :

۱- طبق پیشنهادی که یوسف توی کنفرانس یکی دو هفته پیش داد ، توی دوره جدید فاصله بین هر دو پست ، ۴ روز میشه ! یعنی اگه کسی شنبه آپ کنه ، نفر بعدی ۵شنبه آپ میکنه

۲-طبق پیشنهاد آقا رضای مشتاق ، سلی و عده دیگه ای از دوستان ،  پستها محتوا داشته باشه و به موضوعی اشاره داشته باشه ... از نظر من بهتره دوستان رو محدود نکنیم و دستشونو باز بذاریم که هر چی دل تنگشون میخواد بگن ! ولی ولی ... ولی ولی ... اگه پستی کاملا بی محتوا بود ، همش دو روز روی صفحه میمونه ، نه ۴ روز ! و بعد از ۲ روز باید نفر بعدی آپ کنه !

۳- اگه دوستان هم پیشنهادی دارن ، اعلام کنن تا بذارمش اینجا واسه نظر خواهی !

۴- توی دوره جدید ، نظم و ترتیب آپ کردن بیشتر باید رعایت بشه و براش قانون میذاریم : ترتیب که مشخصه ! و در مورد نظم و انضباط هم بگم که فقط اعضا به اندازه همون ۴ روز مهلت دارن وبلاگ رو آپ کنن ! پس سر وقت آپ کردن به نفع خود اعضا خواهد بود

۵- مدیر اصلی وبلاگ که موش موشیه ! واسه مدیر دوم که البته فعلا من هستم ، یه رای گیری میذاریم تا هر دوره ، یک نفر با انتخاب خود دوستان ، به عنوان مدیر دوم مشخص بشه ! پس هر کدومتون یک نفر رو اعلام کنین به عنوان مدیر دوم ! یعنی به جای من ! ... اگه کسی شد مدیر دوم یک دوره ، و توی اون دوره بی نظمی به وجود اومد ، واسه دور بعد نمیتونه کاندید بشه ! واسه این دوره ، همه غیر از خوده موشی ، برای انتخاب مدیر دوم ، کاندید هستند ! حالا به دلخواه به یک نفر غیر از خودتون ، رای بدین !

۶- یوسف ، گیلاس و سحر نظرشون اینه که قالب وبلاگ رنگی رنگی بشه 

۷- وای چقده دیکتاتورم من ! خودم نمیفهمیدم ... صد رحمت به ص..دام و هی..تلر

۸- موشی تیر غیب بخوری که الان نیستی کمکم کنی !

۹- باور کنین من دختر خوبی ام ! فقط چون اسممو گذاشتن مدیر ، جو گیر شدم

حالا این شما ! اینم ۳ روز مهلت واسه نظر خواهی و البته رای دادن

سلاملیکم

آی مرجانی کله گنده آبرو برا من نزاشتی بوخودا موجاز بود همچی :(

خوب بریم سر اصل کار  کیف حال همگی کوکه ؟ چیه پست نظر خواهی رو دیدین ذوق مرگ شدین به خدا این با رای ریزی فرق میکنه :zonked:

خوب بریم سراغ فرع حال خوب گفتنیارو که مرجان گفت حالا منم نظرمو میگم که هر کسی اومد نظرشو تو کامنت دونی بگه دیگه به نظر من ۴روز زیاده یهویی دو برابر دوره قبل خیلی طول میکشه الان ۲۱ تا عضو داریم حالا اگه دو روز کمه میکنیم سه روز بازم هرچی جم بگه

در مورد پست ها منم با نظر دوستان موافقم اتفاقا فک کنم همینطور که بیشترتون تو دوره قبل اعلام کردین پست پر محتوا تر باشه بهتره به نظر منم حتما همینطور باشه حالا واسه اینکه به قول مرجان کسی رو محدود نکنیم باز میرسیم به پیشنهاد من  پست هرچی خواستیم + یه مطلب علمی یا آموزشی دیگه اینو تو گوگلم که سرچ کنیم در مورد هرچی بخوایم میتونیم یه چیزی پیدا کنیم بهونه نیارین  باقی یشنهادا رو هم به حرف مرجان گوش کنین

میبینم که مرجان سمتتو به حراج گذاشتی نیدونم والا فک کنم همه موافق باشن خودت باشی حالا به هر حال ببینیم چی میشه دیگه خودت پیشنهاد دادی هر دوره یکی مدیر باشه ولی هرکی مدیر شد باید همه کارای وبلاگ رو بکنه آ

خوب خودارو شکر قرار نشده که مدیر اولم عوض بشه  شوخی کردم اگه کسی دوست داره میتونه جای منم مدیر باشه منو مرجان به اندازه ۷نسلمون خودمونو ساختیم بسمونه

خوب گفتنیارو مرجان جون گفت من الکی پست رو طولانی نکنم  به حرف خواهر بزرگترتون گوش کنید آماشاا...

بدرود

¤ این وبلاگ آماده تبادل لینک با همه اقشار جامعه میباشد (لینک دوستان فعلا زیر لینک نویسندگان قرار میگیره تا بعد که یه فکری براش بکنم )

¤¤   اگه قرار بشه زیادی اینجا قانونمند بشه که اسمش خونه ما نمیشه میشه شرکت ما :دی اگه اینطوری باشه که کلوپ های زیادی هست که بینهایت اعضا هم میگیره پس یادتون نره اینجارو واسه این ساختیم که همه دور هم بگیم بخندیم حرف دلمونو بزنیم مث یه خونواده واقعی به قول گیلاس دنیای واقعی مون به اندازه کافی جدی هست )گیلاس 5 تومن میشه =)) شاید عده ای از بچها هم با جو صمیمی و شوخیای زیادی موافق نباشن ولی به نظر من همین جو صمیمیه که اینجارو قشنگ کرده البته به این نکته هم دقت بشه که الان اعضای ما 21 نفره یعنی 21 نفر از شهرهای مختلف با فرهنگ های متفاوت پس هواسمون جم باشه که نا خواسته کسی رو از خودمون نرنجونیم واسه همین از پذیرفتن اعضا به غیر از دوستای خیلی صمیمیمون معذوریم بزارین جو همینطوری بمونه دلیلشم همینی که گفتم به قول خودم :دی الان اینجا خدایی نکرده با همدیگه هم تند صحبت کنیم میدونیم که منظوری نداریم شوخیه  ناراحت نمیشیم ولی اگه اعضایی غیر دوستان باشه درگیریو گیسو گیس کشی پیش میاد

پس اگه موافق باشین مرجانم به سمت خودش ادامه بده چون قانونای خونه احترام گذاشتن به عقاید افراد خونه هستش فک نکنم غیر یه لینک گذاشتن یا یاد آوری کردن واسه آپ کردن به موقه کار دیگه ای مدیر داشته باشه اصلا کلمه مدیر اینجا نقش نظم دادن به خونه هستش و اینکه حق کسی پایمال نشه پس زیادی جدی نگیرین

خوب هر کسی نظر خودشو داره اینارو هم مطرح کردم که روش بحث بشه لازم دونستم که بگم باز نگین موشی میبره میدوزها نه آخر سر از رو کامنت دونی تصمیم گرفته میشه اینارو گفتم که زیادی جوگیر نشیم

و اما نظرات بچه ها به تر تیب کامنتهاشون :

عادل :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق ۲- اعضا آزادن که هر جوری دلشون میخواد پست بذارن ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف  ۴- تشکیل گروه برای تشخیص محتوای پست

یوسف :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق ۲- موافق نوشتن مطالب پر محتوا ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره موافق ۴- قالب وبلاگ رنگی رنگی بشه

بنفشه :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف ۲- اعضا آزادن که هر جوری دلشون میخواد پست بذارن البته موافق ایجاد بحث و گفتگو در کامنتدونی ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۴- تشکیل گروه برای تشخیص محتوای پست ۵- شراکت در نوشتن مطالب یک پست

گیلاس :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق ۲- با نوشتن پست با محتوا موافق ولی مخالف پست های تخصصی ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره موافق ۴- قالب وبلاگ رنگی رنگی بشه

آقا موشه :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف ۲- موافق نوشتن مطالب دلبخواه +اگه دوست داشتین یه مطلب با محتوا (تخصصیمون کجا بوده مرجان =)) ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف(کلا با مدیر دوم :دی ) ۴- عضو جدید پذیرفته نمیشه ۵ با جیگول کردن قالب خیلی موافق مخصوصا این قالب که رو وبمه اولش واسه اینجا ساخته بودم چطوره با یکم تغییر ؟؟

لیلا :

۱- با نوشتن پست های تخصصی و علمی مخالف ۲-با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف

مرجان :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف ۲- موافق نوشتن هر گونه مطلب غیر از پستهای علمی و تخصصی ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره موافق ۴- مخالف رنگی رنگی شدنه قالب وبلاگ

سحر :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف  ۲- موافق نوشتن هر گونه مطلب  ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۴- قالب وبلاگ رنگی رنگی بشه

نیلوفر :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق  ۲- موافق نوشتن مطالب پر محتوا  ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره موافق ۴- قالب وبلاگ رنگی رنگی بشه

شهرزاد :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق  ۲- موافق نوشتن مطالب پر محتوا  ۳- کلا مخالف مدیر دوم ۴- قالب وبلاگ رنگی رنگی بشه ۵- مخالف پذیرفته شدن عضو جدید

سلی (موافق با نظر روزبه) :

۱- با سه روز فاصله بین دو پست موافق ۲- موافق نوشتن مطالب پر محتوا ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره موافق

مونا :

۱- موافق نوشتن مطالب پر محتوا ۲- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۳- قالب وبلاگ شاد بشه

سروناز :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف ۲-  موافق نوشتن مطالب پر محتوا ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۴- قالب وبلاگ شاد بشه

داداش امین (غریبه) :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف ۲-  موافق نوشتن مطالب پر محتوا ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۴- با رنگی شدنه قالب وبلاگ به شرط حفظ سادگی موافق

سارا :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست مخالف ۲- موافق نوشتن هر گونه مطلب  ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۴- قالب وبلاگ شاد بشه

نگین :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق ۲- موافق نوشتن هر گونه مطالب (زیاد بی محتوا نباشه ) ۳- با انتخاب مدیر دوم ، مخصوص هر دوره مخالف ۴-  برای رنگ رنگی بودن قالب نظر خاصی ندارم ۵- مخالف پذیرفته شدن عضو جدید

فرزاد :

۱- با چهار روز فاصله بین دو پست موافق ۲- موافق نوشتن هر گونه مطالب ۳- برای انتخاب مدیر دوم مخصوص هر دوره مخالف ، نظری نداره ۴-  با رنگی شدن قالب مخالف

*** تا حضور فعال موشی در یاهو مهلت واسه نظر دادن هست ***

نتیجه گیری اولیه :

۱- فاصله بین هر دو پست ، سه روز ۲- اعضا در انتخاب موضوع برای پستهاشون آزادن ۳- طبق آرا ، انتخاب معاون واسه هر دوره ، کنسل شد  ۴- موشی زحمت بکشه و قالب وبلاگ رو با سلیقه دوستان رنگی رنگیش کنه ۵- عضو جدیدی پذیرفته نمیشه

مهم :  کی گفته وظیفه موشی (که مدیر وبلاگ هست ) فقط تغییر قالب وبلاگه و فقط همین ؟ پس اگه اینجوریه ، وضعیت معاونش که دیگه بدتر از خودش ! هر تصمیمی که اینجا گرفته میشه ، حتی نظر خواهی از دوستان سر یک موضوع ، با موافقت موشی باید بشه ! منم اینجا هر کاری انجام میدم قبلش موشی دستورشو صادر کرده ! مثل همین نوشتن پست نظر خواهی ! وقتی خود موشی ازم خواست ، نوشتم ! یه نمونه بارزش اینه که تصمیم داشتم یکی دیگه رو عضو این وبلاگ کنم ولی موشی موافقت نکرد ! یه نمونه دیگه اش این که موشی ازم خواسته ، تا اجازه نداده نتیجه نهایی رو ننویسم ! یعنی اول نشونش بدم بعد خودش به آخر پست اضاف میکنه !   خلاصه که موشی ، صدام صفتیه واسه خودش ........... ...... تازه همون روز اول خود موشی پیشنهاد تشکیل این وبلاگ رو داد و همه هم صد در صد موافق بودیم که موشی خودش مدیریت وبلاگ رو به عهده بگیره ! اصلا قانون وبلاگ گروهی اینه که هر کسی تصمیمشو داشت یه وبلاگ میزنه و بعد کسانی رو که دوست داره دعوت میکنه ! پس خواهشا روی نوع و حجم وظایف هیچ صحبتی نکنین ! معاون هم تا موشی مسئولیتی بهش محول نکنه ، فرقی با بقیه اعضا نداره !... خلاصه مطلب اینکه مدیر این وبلاگ که موشی هست ، یعنی همه کاره وبلاگ ! به قول شهرزاد جون ، موشی میتونست از بچه ها نظری نخواد و نکاتی رو من باب تذکر توی پست بذاره که بچه ها توی دوره بعد در نظر بگیرن ! ولی چون دوستمون داشت ، از همه نظر خواست !

اووووووووووف چه خبره اینجا :دی

آقا من بی جنبم کسی از حقوق من دفاع نکنه =))

ممنون مرجانی جووون لطف داری گلم

شرمنده به خدا همه کارا رو دوش تو افتاده اینو دیگه همه میدونن که بیشتر زحمتارو تو میکشی

دمت گرم مخلصتیممممممممم وحشتناک :دی (این تیکه رو یکی سانسور کنه )=))

منم از طرف خودمو بچها ازت تشکر ویجه میکنم شدیدا به خاطر زحمتایی که واسه بچها میکشی

چه طوماریم نوشتی واسه من =)) موشی جوگیر میشود =))

مرجان همینطور که اول پیشنهاد ساخت وبو دادم بهت گفتم یه وب درست کنیم که همگی دور هم باشیم درست موقه ای بود که همه یکی یکی داشتن حذف میکردن

بچها به خدا بیشتر حرف من اینه که همگی دور هم باشیم درسته شاید وبمون به قول روزبه خواننده نداره یا تا الان زیاد محتوا نداشته ولی خدائیش هرکی یه وب گروهی با این صمیمیت با این نوع دوستی خالص پیدا کرد جایزه داره منکه خودم اینجارو انقد دوست دارم که حتی وب خودمو هم فعلا رو هوا گذاشتم ترجیح میدم فعلا که زیاد نمیتونم بیام نت اینجا باشم اونم فقط به خاطر با هم بودناش

آقا اینطوری پیش بره با شهرداری مشکل پیدا میکنیم پستمون داره خیلی طولانی میشه =)))) خوب منتظر باقی بچها هستیم که بیان نظرشونا بدن قول دادن زودی بیان آقا تکلیف پستو اینا که معلوم شد میریم سراغ نوبت آپ کردن این دوره فک کنم متفاوت باشه خیلی چون حدود نصف بچها درگیر امتحانات هستن واسه همین نمیخوایم به درسشون لطمه وارد بشه

نظرات 115 + ارسال نظر
عادل جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://marine79.blogsky.com

سلام.

من با نظر یوسف موافقم .اگه فاصله دو پست بیشتر باشه بهتره.اینطوری همه فرصت کافی دارن..
در مورد اینکه چی نوشته بشه بنده معتقدم دست افراد باز باشه برای انچه که انتخاب میکنن.
اینکه همه یه مطلب مناسب انتخاب کنن خیلی خوبه ولی باید دید چگونه یک مطلب بعنوان مط.لب بی محتوا انتخاب میشه.
به نظر من یک یا دو نفر اصلا برای تشخیص محتوای یک پست صلاحیت لازم رو نداره
من پیشنهاد میدم یک گروه چن نفره تشکیل بشه تا احیانا حقی خدای نکرده پایمال نشه .
هر چند که موشی و مرجان به مدیریت خودشون ادامه میدن.
کسی که بعنوان مدیر انتخاب میشه باید تحت هر شرایطی کارشو انجام بده.مسافرت امتحان شوهر کردن زن گرفتن تو کار مدیر تاثیری نداشته باشه.
من خودم به دلیل سفرام پس هیچگاه نمیتونم مدیر مناسبی باشم.

من مرجان رو گزینه مناسبی میبینم برای مدیریت میبینم.

با شر.ط چرخشی مدیر دوم مخالفم.تا زمانی که مدیر دوم خودش استعفا بده.

دیگه عرضی نیست دیکتاتور .ظالم. پینوشه خونه ما.همین فقط.

بنفشه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

دووووووووووووووووووووووووووووم
میخونم میام

یوسف جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

باهات موافقم..قبلا صوبت شد.. :)
اممم...در مورد انتخاب مودیر هم به خودم رای می دم!! =)) =))

هیتلر جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

آقا من مدیر!!

از غریبه به عادل جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام سلام

سلامی گرم و صمیمی به عادل عزیز ... هر چند که پیش از این حرف ها میشناسمت اما باز هم از آشنایی مجددت خوش بخت شدم !!
راستش اون اوایل بارها تو وبت کامنت گذاشتم (نمیدونم یادت میاد یا نه ؟!) اما کم کم مشغله دستم رو از زندگی مجازی دور کرد .. برای همین فاصله زمانی ممکنه باعث شده باشه که غریبه رو از خاطر ببری ..
از اینکه عضو خانواده مون شدی خیلی خوشحالم عزیزم و امیدوارم که در کنار هم ساعات خوشی رو تجربه کنیم ..

در ضمن از اینکه نشد تو پست خودت کامنت نگذاشتم ٬ عذر میخوام ..

شاد باشی و شادی آفرین
یا حق

غریبه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام به همه

چیزه .. ببینم نمیشه نظرمون رو تااا کنیم بد بندازیم تو صندوق (؟!) آخه این طوری از در کامنت جا نمیشه بیاد تو .. حالا نمیشه این دفعه بشه ؟!؟!

تا فرصتی دوباره که بیام ببینم چی به چیه ...
یا حق

بنفشه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

امیدوارم جفتتون عین فشفشه های شب چارشنبه سوری برید تو هوا بترکید و نور از خودتون پخش کنید شاید اندکی در تغییر روحیه اینجانبان و اینجانبانه ها فرجی حاصل شد
برید خودتونو جمع کنید با این پست نظر سنجی تون ( این منو نبودما این روح خبیث جون موشی جون دم دراز بود که در من حلولولووووووووووووووووووووووووووووووول کرده بود)



از ابتدای امر میشروعیم:
من در مورد اول با موشی موافقترم ... همینجوریشم به قد کفایت طول میکشه تا به نفر آخر برسه و سیکل تکرار بشه شما 21 رو ضربدر چهار کن ببین میشه چند تا (22 تا میشه)
در مورد نظر دوم هم درسته که همه در یک زمینه کار نمیکنیم اما میتونیم در یه زمینه نظر بدیم بنابراین فکر میکنم اگر چه متون پستها با هم متفاوته اما میشه موضوع پست رو توی کامنت دونی به بحث گذاشت و به جای موش و گربه بازی و به جای اینکه با تریلی از رو هم رد بشیم و آب بریزیم رو هم و دم موشی رو لگد کنیم (به علاوه اینکه همه این کارا رو میکنیم ) یه کمی جدیتر موضع رو تجزیه و تحلیل کنیم ( ولی از همین الان بگم من نیستما من از این سوسول بازیا خوشم نمییاد
)
در مورد سومی هم من هیچ نظری نداشتم و ندارم و نخواهم داشت اصلا به کسی چه که من نظر دارم ندارم میدم نمیدم و .... شفای عاجل آمین
درباره چهارمی هم منم موافقتم جون مادردونننننن این نظم رو رعایت کنید واسه همینه که من حنجرم پاره شد تابگم نفر بعدی که آپ میکنه عمه حیتای سونازه و بعدم امین و غریبه بعد موشیو ...
اما خدایی این نظمتون من چل کرده
درباره پنجمی من میگم دوتا مدیرامون خوبن گیر ندید بابا(پاچه خواری رو حال کردید)
درمورد شیشمی : تازه فهمیدی خودشیفته نارسیس دیکتاتور موسیلینی (این بود یا موسولونی یا یه چیزی تو این مایه ها نمیدونم) تو یه رگت به آقا محمد خان قاجار میرسه ها
7 - غیبم نبود پیدا بود مهم نیست فقط بهش بخوره اونم بخوره نوک نوک دمبششششش

8- نفسم برید دختر خوب برو خونتون بگیر بخواب چقذه شماره میزاری خسته شدم
ها بوخودااااااااااااااااااااااااا !


موشی دردبگیری که رفتی اکس پارتی منو با خودت نبردی اینطوری میخواستی برا من تغییر روحیه ایجاد کنی؟

یوسف جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ

در مورد مدیر خیلی خوبه که در گردش باشه..اینجوری هر مدیر در هر دوره که مال خودشه یه طرح هایی پیاده می کنه..مدیری موفقه که بتونه در دوره خودش با نظم وبلاگ رو اداره کنه..مثه یه رییس جمهور که دولتی داره..هر کس در دولت خودش می تونه کارایی بکنه..که اگه موفق نبود باز عوض می شه..
مدیر اول که موشی هست بیشتر جنبه تدارکاتی داشته باشه بهتره!..لینک و عکس وبلاگ و قالب و اینا..اما اگه تصمیم گیری های نهایی با مدیر دوم باشه بهتره..اینجوری آشپز دوتا نمی شه که یا غذا شور بشه یا بی نمک!!

از نظر محتوا منم موافقم..چه بهتر که متفاوت باشه و علمی..نمی خواد پیچیده باشه اما جون هر کی دوس دارین یه کم محتوا داشته باشه!!!..حتی می تونیم اعضای جدید بگیریم..نویسنده های جدید..می تونیم یه عده رو مامور کنیم که به وبلاگای دیگه سر بزنن و تبلیغ کنن این وبلاگ رو!!..در ضمن این وسط هر کس بدون اطلاع قبلی خلافی یا بی نظمی کنه یا به موقع آپ نکنه بدون موجه یا باشه اما در نظرخواهی شرکت نکنه و حضور نداشته باشه حذف بشه از وبلاگ یا از گردونه یک دور آپ خارج بشه تا دور بعد یا برای همیشه!!..
خیلی نظرا هست که خب دوستان بدن..:)

بنفشه به مرجان جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام جیگرررررررررر

مرسی که اومدی پیشم
یه نموره بهترش کردم



ملجانی من با نظر عادل جونمم موافقتم درباره هیئت داوران

ترتیب اثر میدی؟ یا اثر رو ترتیب میدی؟
یا ترتیبو نظم میدی یا نظم رو ترتیب میدی؟

من یه چیز دیگه هم میتونم بگم؟؟؟

-...
-...
-...
- من چیزی برای گفتن ندارم با اجازه بزرگترا بببببببببببببببببله
- ...
-...
-...
- من دفاعی ندارم ... من چه دفاعی بکنم آخه

بنفشه به غریبه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

چه عجب چشممنون به جمال شما منور شد
بخواب رو زمین لو میریم الان ها

بنفشه به مرجان جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

ْآهان یادم اومد


یخمای نوشته هامو ببقشید
میخوام تغییر روحیه بدم و همیشه شما و این خونه عامل موثری در تغییر روحیه من بودید
کمکم کن ملجانی

یوسف به بنفشه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

乗換案内 日本語のページを検 日本語のページを検ウェブ全体から検索 ウェブ全体から検索 乗換案内乗換案内広告掲載語ツール広告掲載
広告掲載広告掲載広告掲載

ウェブ全体から検索ウェブ全体から検索 ウェブ全体から検索 ウェブ全体から検索 ウェブ全乗換案内体から検索

بنفشه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

رو کم کنیه ؟؟؟

من یه نظر یه کمی عجیب و غریبم دارم
حتی میتونیم مطالب رو در چند قسمت بنویسیم که هم گسترده تر بحث بشه و هم خیل پراکنده نباشه
برای اینکار میتونیم چند تا چند تا با هم کار کنیم
مثل یه پژو هش دانشگاهی

مطالب گسترده تر ، روشنتر، عمیقتر و متمرکز تر میتونه باشه
میتونیم بعد از اینکه گروهمون رو انتخاب کردیم
چند تا موضوع رو انتخاب کنیم و سر یکیشون به توافق برسیم و روی همون کار کنیم
این یه حسن دیگه ای هم که داره اینه که اگر یکی هم آپ نکرد بقیه بچه ها میتونن ادامه مطلب رو بزارن و بعد اون مطلب شخصی رو هر وقت خود عضو اومد به پستش اضافه کنه
به علاوه این موضوع میتونه باعث ایجاد حس رقابت بین گروههها بشه که این خودش محتوای مطالب رو در سطح بالاتری قرار میده و همه انگیزه مضاعفی برای کار پیدا میکنن
البته این فقط یه نظر بود
ها بوخوداااااااااااااااااااااا
چرا با گوجه میزنین؟؟

بنفشه به یوسف جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ

؟‌؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/////
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
؟/
؟
گ؟؟؟ۀ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
؟؟؟‌؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمنه؟

گیلاس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ


۱- من با ۴ روز موافقم
۲- با محتوا موافقم ولی اینکه توی گوگل سرچ کنیم و یه مطلبی که خودمونم ازش سر در نمیاریم ولی چون علمیه بتپونیم اینجا تا بقیه برن تو خماری اصلا خوب نیست!!! ببینین اینکه اینجا یه چیزی از همدیگه یاد بگیریم خیلی فرق داره با اینکه مطالب کاملا تخصصی رو توی پست هامون بگنجونیم!!!
الان هر کدوممون توی یه رشته ای میتونیم مطلب تخصصی بذاریم ولی این باعث میشه جذابیت مطلب کم بشه!!! اگه هر کی میخواد علمش زیاد بشه خودش بره سرچ کنه در مورد اون چیزی که نیاز داره!!! البته باز تاکید میکنم با محتوا دار بودن مطالب مخالف نیستم ولی به نثر علمی و تخصصی اعتراض دارم!!! بنابر این نظرم اینه که هرکی سعی داشته باشه در حد خودش یه چیزی به بقیه یاد بده و مطلبی رو که برای خودش جالبه اینجا به اشتراک بذاره!!! مطلب جالب میتونه یه داستان باشه یا یه خبر جنجالی سیاسی یا مطلب علمی یا هنری یا هر چیز دیگه ای!!!ولی اگه نشد هم گیر ندیم!! صفحات یه نشریه همشون هم پرمحتوا نیستن!!! سلیقه ها با هم فرق داره!!!
به چرندیات هم نیاز داریم باور کنین!!!
خسته نشدین از صبح تا شب سرتون توی این کتابای درسیه؟؟؟؟
۳- در بند بالا اعلام شد...
۴- با نظم موافقم! البته من میگم اگه کسی نمیتونه در روز خاصی آپ کنه قبلش با هماهنگی جاشو عوض کنه که در روند تاخیر ایجاد نشه!
در ضمن امتحانای پایان ترم رو هم در نظر بگیرین!!! نوبت هر بیچاره ای اون موقع باشه حق داره که نتونه آپ کنه!!!
۵- با مدیریت یوسف در این دوره موافقم!!
۶- آره مرجان خیلییییییییی
۷- خب من به شخصه اینجا رو برای شوخی هاش دوست دارم!! زیادی جو گیر بشین من یکی که نیستم!!! به اندازه کافی توی دنیای واقعی زندگیمون جدی هست!!
۸- تا ۳ روز آینده بازم چیزی یادم اومد میام میگم!!

از غریبه به بنفشه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام آبجی

ما هم ... هم (یعنی همین طور !!!)

ای بابا بنفشه جان .. میبینی تو رو خدااااا .. ما یه عمر تو مایه های تیر هوایی کار کردیم ٬ آخرش شدیم منور .. من موندم که جوونااای این دوره و زمونه ٬ فردا میخوان چی از آب در بیان !!

تو بخواب آبجی (!) آب از سر من گذشته ... فوق فوقش با راکد اف ۱۶ میزنن وسط پیشونیم دیگه .. خیالی نیست ٬ ما از این بادا نیستیم که با این بیدا بلرزیم !!

به جون بچه های گیلی !.. همین که دیدمت بسی خوشحالی ازم به در شد !!‌

ممنون ....
یا حق

آقا موشه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

یوسف یه باره بگو من نخودی حمالیارو بکنم
نخیر تصمیم گیریا رو خودم انجام میدم مدیر دومم نمیخوایم مرجان واسه این شد مدیر که هر موقه من نبودم یکی باشه به کارای وبلاگ رسیدگی کنه

مرجانی خدا خفت کنه که جوگیر نشی باز تو کی گفت مدیر دوم تا گیساشو بکنم
آقا این تیکه پست شوخی بود مدیر عوض نمیشه




بنفشهههههههههههه بیا با هم میریم تا دوسه روز دیگه ادامه داره سووووووت

منم با تو موافقم اصلا تو بیا بشو مدیر خوبه
بنفشه با این نظرت =))))) خیلی باحالی

من برم بخوابم مردم از بی خوابی
تا صبححححح شب همگی خوش

آقا موشه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ

اوووووووووه
گیلاس پیادشو با هم بریم
بیا دادا این لیوان آبو بخور =))
من گفتم گوگل چون حالا نصفتون میاین میگین ما از کجا مطلب بیاریم ما نمیدونم چی ولسو جیمبلسو

ایول داریم خوب پیش میریم همینطوری نظرامونو بگیم حتما با نتیجهای خوبی میرسیم

گیلاس به غریبه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ

امین ایشالا بچه هات در به در بشن !!!
ایشالا بچه هات ا آسفالت کف خیابون یکی بشن...
ایشالا بچه هات گور به گور بشن..
ایشالا اون بچه آخریت علیل بشه....

گیلاس به موشی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

موشی خیلی عصبیم!!
خیلیییییییییی
میفهمی چقدر؟؟؟؟؟

آقا موشه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

خوب لیوان آبو واسه همین دادمت دیگه =))
کاملا معلومه

اصلا دعوات میاد بیا بریم زمین فوتبال

بنفشه به گیلاسی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ


سبامممممممممممم
دلم برات تنگولیده بود به شدت
خداییش راسشو گفتم
خیلی دلم برات تنگولیده بود نامرد
به جای اینکه بچه های امینو دربه در کنی از این خواهر عقده ای محبت ندیدت یه سوراخی بگیر


بووووووووووووووووووووس هوارتا

بنفشه به موشی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

مرضضضضضضضضضضض
خودتو مسخره کن


آقا من اصلن دیگه نظر نمیدم تو هیچ نظر خواهی هم شرکت نمیکنم
موشی همش منو مسخره میکنه

موشی دم دراز پررو نمیدونی من روحیم حساسه الان؟
الهی دمت لای دندونای گربه گیر کنه و کنده بشه
انقدر منو اذیت میکنی


کجا بریم ؟
چی دوسه روز ادامه داره؟
تو کی هستی؟
من کیم؟ من لیوانی من نونی


ماماننننننننننننننننننننننننننن

امین بیا منو بلغ کن ببین اینا منو اذیت میکنن
یوسف اگه حق این موشی رو نزاری کف دستش خودم با جوراب هستهگی بنبارومت میکنم

بنفشه به امین شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

این حرفا رو نزن
دور از جونت
اونوقت من بدون تو داداشی چیطوری زندکی کنم؟


هان؟
هان؟
هان؟

نه تو بگو
اصن من خودمو میندازم وسط میدون مین تا پیش مرگت بشم
نه ولم کن بزار برم
ولم کن ولم کننننننننننننننننننننننننننننن

یوسف شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ

پس اگه مدیر عوض نشه برنامه های این وبلاگ هم عوض نخواهند شد!!

این دموکراسی نیست..این پس یه نظرخواهی نیست!!

پس شما با این نظرخواهی مارو مسخره کردین..

اگه تصمیم همیشه با مدیره پس ما چرا نظر بدیم؟!..

الان این جا بیشتر جنبه دیکتاتوری پیدا کرده تا دموکراسی..

بهرحال رای گیری رو تموم کنید..منم یا هر کس دیگه ای حاضر نیست به قول ملجان مدیر دوم باشه..والا!!

اصن پیشرفت و تنوع به این وبلاگ نیومده!!

یوسف به موشی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

می گم موشی نمی تونی قالب وبلاگ رو کمی رنگی کنی.؟؟.نمی دونم یه جورایی که به یه اتاق خواب خوشرنگ تبدیل بشه..تازه بالاش هم عکس نداره و یه سری کد اضافه مثه قسمت عضویت در وبلاگ و تقویم و چه می دونم از این چیزا داره که بردار..یه کمی می تونی بهش رنگ و لعاب خوب بدی؟

یوسف به بنفشه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

بیا دم گوشت یه چیزی بگم: (......)

گیلاس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

منم با رنگی رنگی شدن قالب موافقم!!!
شکل دیواره مهد کودک بکنش!!
اینجوری خیلی بی روحه!!!

گیلاس به بنفشه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

بنفشهههههههههههههههههههههههههه
ویییییییییییییییییییژ
با ماشینم با سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر در ساعت از کنارت رد شدم!!
دلت بسووووووزه!!!

استاد دانشگاه به گیلاس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ

هوی بچه..برو سر کلاس..این جا چیکار می کنی؟؟!

ندا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

سلامم خوبین همگی؟
احوال مرجان خانوم ما چطوره؟ امیدوارم که خوب باشه
چه خوب بلاخره این پست رو زدین ولی خانومی من نظری ندارم . چون دیگه نمیتونم باهاتون باشم و عضوی از این گروه
با وجود اینکه تو این وب از هر گروه سنی هست و بهترین موقعیت رو برای همه داره ولی فقط شده یه ایستگاه برای تخلیه روحی بچه ها که خیلی هم خوبه ولی با حس و حال من جور نیست. امیدوارم هم پست هایی که میزنین پر محتوا بشه .
مرجان ممنون میشم منو از لیست اعضا حذف کنی
همیشه میام و نوشته های تک تکتونو میخونم . از اینکه تحملم میکنین هم ممنونم
ـــــــــ
تاااا دوباره

لیلا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام به همه
به خصوص مدیر جون جونا

برید کنار بابا بزارید بحرفمممم
تو کلاس اینقد نظرسنجی کردم دیگه ببشخیدا کمی زورم میاد
حالا منم با جمعمون موافقم اما خیلی وقتا شوخیایی هست که با محتواست فکر می کنم هیچ کس با شوخی مخالف نباشه اما
بعضی وقتا منو عقده ای می کنه بعضی حرفا
من ضرفیتم از کربن هم بیشتر ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
هر کی با من شو خی کنه اصلندشم ناراحت نمیشم
بعدشم الان پایه از اول خوب بوده اونا که اکتیون نه مثل من کم میان موشی و مرجان بهترین گزینه ها هستن
البته این یوسفم میتونه مدیر سوم بشه
بعدش بنفشه مبصر گیلاسم می تونه نماینده ی کلاس باشه
عادل صلاحیت خونه ی ما میشه
ببینید از یه معلم شیمی فیزیک بیشتر از این انتظار نداشته باشید که با نمک باشه
من الان دارم میرم استخر شنا یاد بگیرم تو دریا به دردمون می خوره والا.
بعدشم مثلا می خواین من از شیمی براتون بنویسم نه خواهشن من بدم میاد از این شیمیههه
نه بچه ها هر چه می خواهد دل تنگت بنویس باشه و هر کی هر چی بنویسه نوشتش مورد احترام میشه با شوخی
وای چقدر انرژی مصرف کردم اوهههههههههه

و در آخر همتونو دوستتتتتتت دارم .



گیلاس به موشی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ

ای وااااااااااااااااای
ممووووشی الان دیدم حسابمو پر کردیییییی
ای نامررررد
انقدر نظر سنجیه خوب دادم برات حالا برام خرج هم میتراشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۵ تومن بخوره تو سرت
اصلندش خودم مدیر میشم
آقا من رفتم تو کار هک این موشی...
فهلا برام پیغام نذارین دستم بنده

[ بدون نام ] شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ



استاد بیبقشیتا!! بیبقشیت!!
آقای استاد زیپ شلوارتون بازههه
غششششششششششش

آقا من مهذرت میخوام!!۱ این شلوغیه کلاس تخصیر من نیست!!!
اون پشت بچه ها دارن مخسرتون میکنن!!!

زبووووووووووووون

الان میشه به من نمره بدین؟؟؟
خود شیرینی در حد تیم ملی!! ( امین جون دارمت!)

گیلاس به استاد دانشگاه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ

اون قبلی من بودم!

استاد دانشگاه به مادر نمونه(!) شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

عسیسم زیپ شلوارم از عمد بازه..در واقع این یک نوع ترفند فوضول سنجیه..خوب مچتو گرفتم شیطون!!

مرجان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام

بنفشی ، داداش امین سلام کجا بودین شماها ؟

من در مورد محتوای پست و طریقه نوشتن مطالب بیشتر با گیلاس و عادل موافقم راستش یکی مثل خودم که اصلا به وبلاگهای تخصصی و علمی سر نمیزنم و حوصله نمیکنم بخونمشون .. اینکه یک پست موضوعی اجتماعی و مردمی رو انتخاب کنه و روش بحث کنه بیشتر به سلیقه من میخوره که بخونمش یا حتی روزنوشته رو بیشتر دوست دارم و همینطور یه مطلبی که در مورد عجائب و دیدنی ها باشه البته همراه با عکس ! ولی از هرچی مطالب عشقولانه و علمی و تخصصیه سنگین و سیاسی ، شدید بیزارم

در مورد فاصله بین دو پست هم به نظر من نه ۲ رو و نه ۴ روز ! ۳ روز خوبه ! اینجوری هم ۳ روز کافیه که همه پست رو بخونن و نظر بدن و هم اینکه نفر بعد به اندازه کافی وقت داره که مطلبشو آماده کنه و توی استرس آپ کردن قرار نمیگیره

در مورد انتخاب تشکیل گروه واسه تشخیص محتوا ، شدید مخالفم ! چون معتقدم اعضا رو واسه انتخاب مطالب آزاد بذاریم و هم اینکه با وجود هیات داور ، بین اعضا دلخوری و رنجش ممکنه بوجود بیاد

در مورد انتخاب مدیر دوم هم منتظر میمونم ببینم نظر جمع چیه ! فقط اینو بگم که اگه خدای نکرده من همچنان مدیر موندم ، خیال بچه ها راحت باشه که هر کسی هر نظر سازنده ای داشته باشه بدون نظر خواهی از اعضا ، هیچ فایده ای و اثری نداره حتی اگه اون نظر از جانب مدیر باشه باز هم باید نظر جمع رو بخواد .. اینجا یک وبلاگه ! یک مملکت نیست که سمت بعضی ها بالا و سمت بعضی ها پایینتر باشه و متعاقبا اختیاراتشون ! همه مثل هم و نویسنده ای بیش نیستیم .. من و موشی هر تصمیمی در مورد طریقه آپ کردن و ترتیب و چیزایی نظیر این داشته باشیم حتما باید از بچه ها نظر بخواییم ... مثل الان ! که در مورد نظم و محتوا و حتی فاصله بین ۲ پست هم نظر خواهی گذاشتیم ! اگر غیر این بود دیگه ۳ روز منتظر نظر بچه ها نمیموندیم که نظر بدن و خیلی راحت یه پست میزدیم که از این به بعد قوانین وبلاگ اینه ... به قول موشی کار مدیر وبلاگ ، بیشتر برمیگرده به ظاهر و قالب وبلاگ و دادن نظم واسه آپ کردن .. پس در مورد پیشنهادهای خوف خوف و شاژنده و مفید و جدید هیچ دغدغه ای نداشته باشین ... حالا اینکه مدیر دوم واسه هر دوره عوض بشه ، باز هم برمیگرده به نظرات و آرا خودتون ! من با انتخاب مدیر دوم ، برای هر دوره صد در صد موافقم

گیلاس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

آقا من از الان بگم سه شنبه نمیتونم آپ کنما!!!!

سحل شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ

با ۴ روز بین دو پست مخالف ..!!
با مدیر جدید مخالف ..
با همه چی اصلا مخالف :دییی

من امروز کلا ساز مخالف میزنم :دیییییی

عضو جدیدم مخالفم :|

سحل شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

آله قالبو رنگی برنگی بکن دوس میدالم !! منم میخوام یه دیفالشو رنگ بزنم گیلاس برو کنار خودم رنگ میزنم :دیییی

+ با این موافق بودم :دی
+ موشی تو که آدمه خوبی بودی الان دیکتاتور شدی یهو :(

گیلاس به سحل شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ

سحل جون بزن قدش
بذار پسورد موشی رو که کش رفتم یه دیوار رو هم میدم به تو رنگ بزنی

گیلاس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

مرجاااان ما اینجا نیومدیم بوق بزنیما!!!
خب نظر دادیم!!
چرا توجه نمیکنی؟؟؟؟
چرا ننوشتی؟؟؟؟
ما یعنی من و گیلاس و سحل و یوسف میگیم که اینجا رو رنگی رنگی بکنین!!!
باچه؟؟

منو این دور یا حذف کنین یا نوبتم رو جا به جا کنین...

۴شنبه یه امتحان خفن دارم! قضیه مرگ و زندگیه بوخودا!!!

مرجان به کافه گیلاس ((= شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

میزنم پس کله اتا ؟ فکر کردم دارین شوخی میکنین ((= هر چند فقط دو تا نظر در این رابطه داده شده و تاثیری نداره ((= غشششمولک ، ولی باشه میذارم

مرجان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

من با رنگی رنگی شدن قالب وبلاگ موافق نیستم ! چون نظرم اینه که شلوغ میشه و واسه یکی مثل من که چشمام ضعیفه خیلی سخت میشه که نوشته ها رو دنبال کنم و بعدش اینکه این وبلاگ خیر سرمون مال بچه کودکستانیها نیست که ((= البته دوست دارم که بالای وبلاگ یه طرحی گذاشته بشه که به اسم وبلاگمون بخوره .. مثل همون طرح سفره هفت سین بودا ! حالا یه طرحی گذاشته بشه که اسم وبلاگمون و جمع دوستانه امون بخوره

گیلاس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

مرجان فک کردی خیلی بزرگیم ما؟؟؟؟
من که هنوز ۳ شالمه!!!

در مورد تو یکی شک دارم به جان یَک دانه گیگیلیم ((=

نیلوفر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

فاصله ۴ روز...قالب رنگی رنگی...یه پست با محتوا همراه با یه کوچولو آخرش بی محتوایی ،یعنی هر چه می خواهد دل تنگت بگو!!!...مدیر دوم به صورت دوره ای...عروسی!!!(این آخریش نمی دونم از کجا اومد!!!)

اون آخری رو من بگم از کجا اومد ؟ :دی بگم ؟ بگم ؟ ((=

سرایدار ( اصغر کپک ) شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

آقا منم دم در خونه ما وا می ستم هر کی اومد تو ازش ۲۰۰تومن ورودی می گیرم!!!!!

شهرزاد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

سلامم عزیزان«
منم با انتخاب مدی دوم در هر دوره موافق؛؛با محتوای مطالب وبلاگ موافق؛با طولانی شدن مطالب تا ۴ روز موافق زیرا که واقعا بعضی از مطالب باید بین بچه ها جا بیفته؛و راجعبش بحث بشه؛قالبم یه مقدار رنگی تر باشه بهتره..
من نمیفهمم که چرا بچه ها مخالف عوض شدن مدیر دوم در هر دوره هستند؛مجلسم والا عوض میشه...بالاخره همه باید بدونند که کار راحتی نیست و سهمی در این وب داشته بشاند حتی در سختی هاش..فهلا...

شهرزاد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

راستی با نپذیرفن عضو جیدید هم موافقم...+

شهرزاد به عادل... شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

سلان مرد دریایا:
خوبی؟؟
عادل جون من به دلیل مشکلاتی که داشتم و میدونی نرسیدم که به پست شما برسم ولی یه چی که دی م اینه که آخه پسر خوب تو که از منو نمیشناس که نامی از من نبردی؟؟؟(اینو با آه بخون)
شوخی کردم..
پست خیلی خوبی بود..
موفق باشی عزیزم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد