« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

پست جدید در سال جدید (:

آموزش پرورش شتر مرغ در ایکی ثانیه ((= این تبلیغ هم اکنون بالای وبلاگ خونه ما درج شده ! موشی برو سر و گوشی آب دیده تا گیگیلی شترمرغها رو نپرونده ((=

عید همه اهالی خونه ما مبارک دمبتونم ۳چارک ایشالا سلامت و شاد باشین غم و غصه ای هم نداشته باشین ! مد روز هم اینه : اَه اَه پیف این عید اصلن عید خوبی نبود نمیدونم چرا تنها عیدی بود که خوش نگذشت ، سالی که نکوست از بهارش پیداست ! ........ برو عمو ، مگه عید نوروز باید چجوری باشه ها چجوری ؟ اینجوری ؟ انقده برامون کلاس نذارین ما خودمون اِنده عید نوروزیم ... سلی تو هم دیگه غر نزن وگرنه شووَرت میدیما !


خب اگه یاد مبارکتون باشه پارسال من با طعم گیگیلی بهتون گفتم که قراره خونه ما رو بترکونیم و دوباره جُل و پلاسمونو بذاریم رو کولمونو بیاییم اینجا بخوابیم ! نمیدونم شاید موفق شدیم و حاضرین همیشه غایب ، اون دوستان شهیدپرور غیور همیشه در صحنه رو سر شوق بیاریمو دور همی حسابی حال کنیم ! اول باید بگم گیگیلی چرتکه اشو بیاره ببینیم چطور باید نوبت بندی کرد و پست بعدی رو کی آپ کنه ! باید حساب کنیم کیا فعالن کیا نیستن ، کیا بیشتر حس و حال آپ دارن کیا ندارن و خلاصه از اینا ، یه پیشنهادایی هم دارم واسه بهتر شدن خونه ما که فکر کنم استقبال بشه ، البته اگه دوستان وقت داشته باشن (:


کیش هم خوش گذشت ، جای همه اتون سبز ! توی اون چند روز پارک دلفین ها ، شهرک حریره ، هتل داریوش ، شاندیز ، کشتی یونانی ، ساحل مرجان ، شهرک کاریز ، کشتی آکواریوم و کشتی طاووس رو به جای همه اتون دیدم ! یادمه اون اوایل آشنایی مون توی نیمکت چندتا عکس از سفر قبلیم به کیش رو براتون گذاشتم ، ایندفعه هم به یاد اون روزا چندتا عکس براتون میذارم باشد که رستگار شوید (: توی کیش همش به این فکر بودم که ای کاش میشد یه سال با بچه های خونه ما قرار بذاریم همه با هم بریم کیش ! یادمه اینو که دارم میگم ۲ سال پیش به یکی از دوستان گفتم اونم همچی بدش نیومد ! فعلا که اینهمه مدت گذشته و هنوز مفتخر نشدیم با دوستان بریم اردوی دسته جمعی ! ماشالا یکی دوتا نیستیم که هر کدوممونم توی یه شهری هستیم ! از جای جای ایران زمین توی این وبلاگ جمع شدیم :دی


نتیجه اخلاقی : اون دو تا عکس رو هر کاری میکنم آپلود نمیشه ! سایتی رو واسه آپلود عکس اگه سراغ دارین که نیاز به فیلترشکن هم نداشته باشه بهم معرفی کنین تا این دو تا عکس رو بذارم ! فعلا این پست سر جاش میمونه تا هم این دو عکس رو براتون بذارم هم اینکه برنامه آینده رو خدمتتون عرض کنیم ! گیگیلی برو اون چرتکه رو بیار ! نمیاری ؟ یعنی چی ؟ کندی مهره هاشو ؟ ایشالا بی گیگیلی بشیم گیگیلی ((= 

 

بچه ها ! طبق بررسی های به عمل آمده در فاصله بهمن ۸۷ تا فروردین امسال ، تعداد آپ های اعضای خونه ما اینجوری بوده : 

 

فطرس ۷ 

مونا ۵ 

یوسف ۴ 

حیتا ۴ 

سروناز ۳ 

بنفشه ۳ 

موشی ۳ 

خودم ۲ 

نیلوفر ۱ 

سلی ۱ 

نگین ۱ 

 

امین و مونا و یوسف و حیتا از همه فعال تر بودن ! بقیه هم که ناپدید شدن !! حالا فعلا همین عده رو واسه ترتیب آپ کردن وبلاگ در نظر میگیریم تا وقتی بقیه پیداشون شه !  

فقط با توجه به آمار بالا ، بیایین توی کامنتها نظر بدین که ترتیب دوستان به چه شکلی باشه ! اسمها رو به ترتیبی که در نظر دارین توی کامنت بنویسین ((: 

 


یعنی جدا که بچه های بی تربیتی هستین ایششششش ((= به خدا از دست همه اتون خنده ام گرفته :دی من گفتم اون 4 تا فعالن دیگه منظورم این نبود که بقیه اونایی رو که بالا نوشتم در نظر نگیرین واسه ترتیب آپ :دی خودمو هم که حذف کردین که ((= .... ببینید بیشتر این حرص خوردنا فقط واسه حذف شدن خودم بودا والا (: ... منظورم از اونایی که ناپدید شدن ، کسانی غیر اینایی که اسمشونو بالا نوشتم ((: جیگر همه اتون :-*


حالا یه ترتیبی خودم این پایین می نویسم خب ؟ بعد هر کی نظری داشت بیاد بگه تا ایشالا هر چه زودتر این خونه ما اولین پستشو توی یکم اردیبهشت 89 بزنه :


یوسف (شیطون بلای خونه امون ) ، حیتا (عمه غرغرو :دی) ، فطرس (شیرین زبون خونه ) ، مونا (پایه ثابت در آتیش سوزیها به اتفاق گیگیلی ) ، سروی ، بنفشه ، موشی ، خودم ، سلی ، نیلوفر ، نگین 


مثل همیشه موضوع آزاد ، فاصله بین پستها 4 روز ، یه پیسنهادم دارم : هر کی توی وبلاگ گردیهاش به موضوع یا پستی برخورد که خیلی خوندنیه آدرسشو اینجا واسه دوستان بذاره که بقیه هم استفاده ببرن ! البته اگه همه بیان سلیقه هاشونو توی وبلاگ خونی بگن که خیلی بهتره ! اونوخ آدم توی پستش چندتا آدرس واسه سلیقه چندنفر می نویسه ! مثلا من خودم مینیمال نویسی دوست دارم ! وبلاگهایی که پستهاشون توی یک یا دو خط خلاصه میشه و اصل مطلب رو تند و سریع میرسونه رو خیلی دوست دارم ((: هر کی هر پیشنهادی دیگه ای هم داشت باز توی کامنت مطرح کنه ! ببینیم امسال رو می تونیم وبلاگ بترکونیم یا نه ((:

نظرات 34 + ارسال نظر
امین جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام آبجی بزرگه ..

فعلا اومدم بگم : بابا چه همه تحرک !
تو مثلا قرار بود اریکه رو در دست بگیری هاااا..

بخونم .. دوباره میام !
علی الحساب کسی جام رو نگیره تا خدمت برسیم

یا حق

سلام داداشی ((:

خب منو گیگیلی اریکه رو در دست گرفتیم که یهو گیگیلی اریکه رو هل داد ((=

فدات ((:

امین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

عجب .. پس موضوع سر همون اریکه بود و ما خبر نداشتیم !

بنده که خودتون مستحضر هستید .. همه جوره پایم .. برعکس خوشحال میشم که یکی بیاد و صدر نشینی مون رو در تعداد پست از آنه خودش کنه !

بقول دوستان «... تو ریا !»

ممنونم مرجان جان ..
یا حق

چی میگی امین ؟ بیا شمرده حرف بزن ببینم ! دیگه کتکه رو خوردی با من نیستا از الان گفته باشم :دی

حق نگهدارت (:

حیتا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ

همیشه پستات سرشار از یکرنگی و محبته عزیزم!
منم همه جوره پایه ام. البته بهت گفته باشم گول امین و نخوری یه وقتااا. اون یه اسم دیگه هم داره :" زیر خاکی"! چون هر چند سال یه بار سرشو از خاک میاره بیرون و کلی از خودش ذوق مرگ بازی در میاره و بعدش ناپدید میشه! از ما گفتن بود.....

مرسی عمه جونم :-*

((= آره خودم میشناسمش (: شیطونی به تمام معناست :دی

حیتا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

مرجانییییییی ....... پیشنهاد ، پیشنهاد!
مرجانییییییی ....... پیشنهاد ، پیشنهاد! (با آهنگ شعارهای انتخاباتی بخونید لطفا)

ای جان عمه جون :-* چرا من این کامنتت رو ندیده بودم جیگر ؟ ((:

پس چی که پیشنهاد :دیییییی

حیتا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ

منم دوست میدارم بیام کیش !
ولی تصور کن همه ما یه جمع شیم چی میشه! مونا که فک کنم هر جا بریم با اون نگاه فیلسوفانش تفسیر کنه. سلی و سرونازم که فک کنم از تو بغل دلفینا درش بیاریم با اون همه شیطنت. البته در مقابل گیگیلی که لنگ میندازه قطعا. چون گیگیلی رو باید از تو شکم دلفینا در بیاریم!! یوسفم که فک کنم هرجا بریم دنبال خوشگل مشگلا راه بیفته با اون همه انحرافش!
امینم که کلا در طول سفر یکی دوبار بیشتر نمی بینیمش! چون یه بار اول سفر سرشو از خاک در میاره یه بارم آخر سفر!
منم که هرجا برین احتمالا وقت برگشتن بهتون میرسم. آخه سن و سال که برامون پایی نذاشته
توام که ماشالله برا خودت خانمی شدی و حکم راهنما رو برامون داری! البته اگه گیگیلی بذاره!!
خلاصه گروه دیدینی خواهیم شد!

چه خوب بچه ها رو میشناسی عمه ((=

اتفاقا عمه جون ! درسته که خیلی پیری اما یحتمل شنا کرال میزنی میری سوار کشتی یونانی میشی ! یهو میبینیم عمه نیست ! تا بالاخره میبینیم کشتی یونانیه بعد از 40 50 سال داره حرکت میکنه ! می پرسیم کی میرونه ؟ میگن یه خانومه پیری به اسم حیتا ((=

واقعا :دی

مونا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام ملجانی
خوبی ؟ خوش گذشت؟ از دلفینا چه خبر حالشون خوب بود؟
من که نمیتونم بیام شما همه بیاین تهران خونه ی ما ! باشه ؟
عمه حیتایی خیلی باحالی !

سلام مونا جونم :-*

قربونت برم ! جاتون خیلی خالی بود (: دلفینا هم خوب بودن مخصوصا اون سالی و سپیده ((((:

باشه با گیگیلی مشورت می کنیم (:

((:

یوسف شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

خاک عالم..خب خوش نگذشت دیگه..همه که مثه شما کیش نرفتن که انقد کلاس میذاری ننه!.. :دی
مرجانی چقدر سرحالی..خدا مرگم بده نکنه تو کیش چیز خوردت کردن مادر؟!..کو دهنتو باز کن..هااا کن! :-))
نه نه اصلا من کیش نمیام..میخوام باهات برم جزایر لختی ها که بهره ای هم از سفر برده باشیم! =))

یوسف باز اومدی تیکه بندازی ؟ (:

((= بمیری یوسف (((:

تو هنوز آدم نشدی یوسف :دی باهات میام ! البته به جزایر آدم خورا سفر میکنیم ((= میخوام بدمت دست آدم خورا ((=

فدات :-*

نیلوفر یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام به اراذل و اوباش
منم...نیلوفر...سرورتون!!
اقا دهن هر چی اینترنت پیزوریه سرویس...اصلا دهن مخابرات سرویس...اصلا دهن همه سرویس...چیه؟دلم میخواد دهنشون سرویس شه

سلام نیلو جون (: عیدت مبارک ((:

باز اومدی غر بزنی دختر غرغرو ((=

هر چی میگی آخرش بگو آمین :دی

حیتا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

حیتا
فطرس
مونا
یوسف


مرسی از نظر دهی و اینکه اهمیت دادی :-****

امین دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام ..

به نظر من اول یه نوشابه خانواده بدین به عمه که یه وقت ترش نکنند!

بعدش هم میتونی هر جور که حال میکنی ترتیبش رو بچینی !..
با توجه به تجربیات کسب شده در این زمینه ٬زیاد هم لازم نیست که ادای پدرهای دلسوز رو در بیاری که واسه هر چیزی جلسه همگانی تشکیل میدن (!) ترتیبش با بگو تا زیر مجموعه چشم شون دربیاد و آپ کنن !

همین ..
یا حق

سلام جیگر آبجی ((:

تو همیشه بیا فقط یه جوری نظر بده که چشم بقیه رو در بیاری خب ؟ مخصوصن هم اول از همه چشمهای عمه پیرمونو نشونه میری ((= گناه داره آخه (:

حق نگهدارت امینم ((:

حیتا به امین سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ق.ظ

ای باباااااا عمههههههه جانننننننن! نده به من این نوشابه خانواده رووووو! چندبار بگم قندم بالاا آخه!

((=

مونا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

hi dear
please delete me from the list .im so busy! thank you

why ?

حیتا به مونا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

بیشین بینیم بااااااااا
ما کلاس ملاس نررررریماااااا
.
.
.
اوااااااا ببخشید عمه جون! باز نمیدونم
این یوسف چش سفید چی ریخته بود تو غذام ییهو اینطوری شدم. خواستم بگم دیلیت میلیت راسته کار ما نیستاااااااااا گفته باشم!

آره نظر منم همینه عمه ! مرسی که اعلام کردی (((:

یوسف چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

خانوم اجازه بوخودا ما مخشامونو خونه مادربزرگمون جا گذاشته بودیم بخاطر همین نتونستیم بنویسیم..خانوم ببخشین.. :((


=))

برو گم شو ((= یوسی میزنمتا ((((((((:

یوسف خطاب به بدخواه مدخواها چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ


اعلام نتایج آخرین شمارش آراء ریاست جمهوری:

یوسف
فطرس
مونا
حیتا


مرسی یوسی خوشکلم ! با اولین نفرش عجب تفاهم داریم (:

یوسف به حیتا و مونا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

هر کس فقط یه درصد از من بدش بیاد میبرمش کهریزک با اون شیشه نوشابه خانواده که گفتین بهش حال میدم! =))

بمیری یوسف ! هی میگم دخترا با این کل کل نکنن مال همینه ((=

یوسف به مونا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

hi dear .. i go to school by bus

((=((=

مونا به حیتایی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
خوبی عمه جون ؟ من همین جا اعلام می کنم که طبق تحقیقات به عمل آمده فردی روان پریش به نام ( یوسف ) قصد دارد همه ی ما را به جان هم انداخته ، به کشتن دهد ! سپس برود کشورهای بیگانه ! برای خودش بگردد ! ( ای الهی بمیری یوسف !)
بنابراین مواظب خودتون باشید !

چه خوب متوجه شدی مونایی ((=

مونا به یوسف پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
نه بابا ! من فکر می کردم فقط خودم اینگلیشی بلتم ! نگو تو هم بلتی !
اگه گذاشتی ما یه کم پز چهار تا جمله ای که بلدیم رو بدیم ! ایش !
اصلا تو کار و زندگی نداری توی نظرات مردم سرک می کشی ؟! عجبااااا !

یوسف فضوله ! تازه فهمیدی ! به همه چی کار داره ! هر روز میاد کمد وسایل و کتاب و لباسهای منو زیر رو میکنه (((=

حیتا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

نترس عمه جون! این سبزها جز شایعه پراکنی و توهم چیزی بلد نیستن!

عمه مگه تو سبز نیستی ؟ :( امین به تو هم باتوم داد ؟ :(

حیتا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

اولا کامنت قبلیه خطاب به مونا جون بود.
دوما خجالتم خوب چیزی والا! عمتون از افتاده تو خونه مریض و تبدار ، نیومدین یه احوالی ازش بپرسین.

الهی بمیرم عمه :( برات شوربا درست کردم گیگیلی همه اشو خورد :(( خوبی حالا ؟ (:

مرجان به عمه جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

اون کامنتی که یادم رفته بود جواب بدم رو پاسخیدم

مرجان به همه جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

یه چیزایی به پست اضافه شد

امین شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام ..

بنده کلا موافقم (!)

«اینم یک کامنت مینیمال بود که بری حالش رو ببری آبجی بزرگه !»

یا حق

قربون داداش تپلی برم که رو حرف آبجی بزرگه هیچوقت حرف نمیزنه (:
سلام به روی ماه نشسته ات (:

فدات ((=

حق نگهدارت :-*

یوسف شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

این "یا حق" امین منو کشته!..اگه نذاره انگاری دیگه روزش شب نمیشه!! =))

یوسی برو که میام میزنمتا ((=

خبر داری باید اول اردیبهشت اینجا رو آپ کنی یا نه ؟ برو به فکر باش یه خورده ! دیگه انقده شیطونی نکن :دی ایش برو دیگه اِهههههههه ((=

سروناز شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام به همه
کی گفته این عیده بد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خیلیم خووووب بود
اقا منم هستم
بعد این فعال معالا منو بذارین
باور کنین می نویسمااا

سلام آبجی هوشولو (:

بعله معلومه که واسه تو خوب بوده سروی ((= حالا یه خورده بیا از نامزدت بگو ببینم دومادمون چجور آدمیه ! والا (:

اسم هست توی لیست ! حالا تو رو همون وسط مسطا که بعضی ها غیبشون میزنه جا میدیم ((:

سروناز به همه و همه شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://nagaah.blogsky.com/

من برگشتم به نوشتن
اینم آدرسشه

به اتفاق گیگیلی میاییم سر میزنیم (:

یوسف به سروی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

بله دیگه خانوم سروی..معلومه عیذتون خوب بوده..خب عید با شوشو بودین دیگه..معلومه خوب بوده دیگه!!..سوت
نه دیگه..شما شوهر داری..یه مضا و گواهی از طرف ایشون بیار تا بذاریم پست بنویسی..میترسیم فردا دردسر بشه.. :-))

خدا بگم چیکارت کنه یوسف ((=

راست میگه سروی ! باید بیاد سیبیلشو گرو بذاره که مشکلی این وسط برامون درست نشه بعد بیاد بگه سر نامزدمو گول مالیدین ((=

مونا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام علیکم !
مرجانی آخه چرا من انقدر بدبختم هان؟ بابا من امتحان دارم خیر سرم ! یکی بی زحمت منو درک کنه
به جوون گیگیلی که دیگه بریدم مرجانی ! از ۱۶ فروردین تا همین امروز یه کله امتحان داشتیم ! به قول بچه ها به نظرت اینا ما رو چی فرض کردن ؟
من وبلاگ بی صاحابم رو خودم بکشم آپ کنم و چهار جا بگردم ! حالا به خاطر عمه (!) تا آخر اردی بهشت یه گلی به سرم می گیرم بعد یک ماهی دندون رو جیگر می ذارم ببینم باز باید چه گلی به سر بگیرم ! تازه بعد اونم از اول تیر کلاسام شروع میشه که بازم باید یه گلی ...!
خلاصه اذیتت نکنم خواهر ! ما هموجو در حال گل به سر گرفتنیم ! از همه ی لحاظ !
خب چه خبرااا ؟ بر و بچ دماغشون چاقه ؟ خب .. ببینیم چه کارا کردین :
اومدی نظراتتو جواب دادی ! ۲۰ امتیاز مثبت داره ...آفرین !
سروی هم که وبلاگ زده و ...بله ..بله ! یوسفم که طبق معمول شیطونی کرده و ...
جناب فطرس خان هم برنامتون رو تائید کرده و
عمه هم نیومده و ... !
اوهوم ..خوبه
و راجع به برنامه :
ما هم هرچی آق ... ببخشید ببخشید !
آبجیمون بگه !
مینیمالم می نویسیم داداش ! شما جون بخواه !
همتون رو به خدا می سپارم
یا علی ( اینم گذاشتم که چشمای یوسف چهار تا شه ! )

سلام مونایی جیگر :-******

جان ؟ اوففففففف امتحان داری ؟ خیلی بدبختی پس ((=
ببین کشتن استاد راست گیگیلی نیست ؟ حالا یه فکری میکنم برات :دی

این فطرس و یوسی اگه نبودن که خونه ما لطفی نداشت (: یکی این میگه یکی اون ، خنده رو لب همه امون میاد ! البته نقش مهم و سوق الجیشی عمه حیتا هم نباید فراموش شه :دی

آق ... ؟! تو هم قراره نامزدی کنی ؟ (:

علی به همرات (:

امین به یوسف یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

بازم خوبه که این "یا حق" آخرش یکی رو کشت !
فکر نمیکردم که به این زودی تسلیم بشی پسر ٬ پوست کلفت تر به نظر میرسیدی !

این فیلم های قدیمی رو دیدی که توش روسا و پادشاه ها و هر خری که حق امضاء داشته باشه (!) انگشترش رو از دستش درمیاره و میکوبه پای نامه هاش .. این "یا حق" هم ماجرای همون انگشترست که تمام لطف و مهر "مهرم" به همونه !

اگه گرفتی چی شد ٬ ولش کن تا بقیه هم بگیرن !

"یا حق"

ها (:

الان میاد یه چی بهت میگه این یوسف ((=

من که نامه هاتو بدون مُهرت هم بهش اعتبار میدم چی فکر کردی تپل ؟ ((((:

منو گیگیلی گرفتیم (:

حق نگهدارت ((:

سروناز به یوسی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

بیشین بینم بابا!!!!
از من امضا می خوای؟؟؟
این همه تو نخ ازدواج من نرو زشته عیبه قباحت داره
اصلا یکی بیاد این جوون عذب رو از خونه ببره بیرون

سروی برو رضایتنومه بیار ((=

اگه این رفت بیرون ((=((=

یوسف به امین و سروی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

به ححححق ۶تن..به همین عللللی..قسمت میدم به ۱۵ معصوووووم..که اگه داماد نشی میبرمت که شاهد مراسم دستماااال کشون شب زفاف سروی باشی..!!
یا ححححححححق..الفرااااار..

یوسف بمیری ((=

حیتا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام سلام
من هستمااا . میام کامنتا رو میخونم اما حرفی برای گفتن ندارم بنویسم.

سلام عمه ((((((((:

فردا تو باید آپ کنیا ؟ خب ؟ ((:

حیتا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ق.ظ

باشه عزیزم می آپم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد