« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

!!!!!!!!

سلااااااااام 

بابا سلام کردیماااااااا

کیف حال همگی کوکه ؟؟؟

آقا یعنی چی میرین ۶ماه به ۷ماه میرین پیداتون نمیشه

همچنان اینترنتم قطع میباشد

الانم به هزار درد با اینترنت ایرانسل به کامی وصل شدم قالبو عوض کردم

چطوره قشنگ شده؟؟؟؟ هرکی گفت زشته خودش زشته  

نمیدونم چیش باز میشه چیشششش باز نمیشه واسه من که هم عکس سردر خونمون باز میشه هم باقی چیزاش 

آقایون خانوما یکی تون به من بگه اونی که خیلی دلبره عکس بالا اونی که آدمک توش داره باز میشه؟؟؟؟ آره آره آره باز میشه ؟

دوتا هم تایید کنند آهنگ میخونه درست ؟ 

چهار ۵تا هم خلاصه آمارو فونت قالبو چک کنن 

یه هفشتا هم برن سرکوچه یه کم خرتو خورت سفارش دادم الان کامیون میاد

دوسه تادونم برین دم در الان مهمونا میرسنا

داش رضا چی شد این چایی؟ یوسف و داش امین رفتن نهارو بیارن

سروناز صدای این آهنگو کم کن بچه گوشمون کر شد باهاااااااا 

این نگینو سارا هم انگار نه انگار کلی کار سرمون ریخته فقط بلدند برقصند

ننه این مرجانو سلی رو (وادار) میوه هارو بشورند به حرف من که گوش نمیدن الان آبرومون میره آآ

این نیلو هم که از ساعت ۵صبح تا حالا رفته آرایشگاه تا شبم گمونم پیداش نمیشه :دی 

آقا یه داوطلب بیاد عروسی دامادی چیزی بشه این وسط ما هم ضایع نشیم :دی 

.. بر وبچ خونه ما حمل بر خودستایی نباشه گلاب به روتون روم به دیوار بیاین آپ کنین حتی اگه مثل من چیز مهمی واسه گفتن نداشته باشین به خدا همین که باشیم پستمون تو خونه باشه همین که دور هم تخمه بتسونیمو غیبت مردمو بکنیم بسه :دی

.. داش امین دمت گرم بازم به تو

البته ما دوست نداریم سه بشه :دی

.. من که چه باشم چه نباشم به فکر اینجا هستم اینجارو هم دوست دارم

 .. عمه حیتا چی شد پسوردتا پیدا کردی ؟؟ قرار شد خبر بدی

!!

 

  
!! 
  
  
  
!! 
   
نظرات 15 + ارسال نظر
امین یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

بزن زنگووووو....

حیتا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

سلاااااااااااام
خوبی موشی؟ واقعا لهجت در پستت هویدا بود!!!۱

حیتا به فطرس دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ق.ظ

خوب مگه مشکل روحی روانی یا شخصیتی داری زود میای زنگو میزنی در میری؟!!!شاید یکی دلش بخواد اول بشههههههههه(ماماااااااان)

حیتا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

خیلی قالب قشنگیه. من که بیشتر از قبلی خوشم اومد!! دستت طلا

حیتا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

آقا من اون دختر صورتیه سمت چپم که موهاش سیخکی روش به اون آقاهه و قلبه!! اااااا خوب چیه مگه! قصد ازدواج دارم!

حیتا به موشی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

نخیرنم آقا موشی! پسورد و یوزرم درست نشد. همش میگه وبلاگی با این یوزر به ثبت نرسیده! گمونم یوزرمم اشتباه وارد می کنم!

حیتا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ

راستی به نظرتون چرا مرجانی اینجا نمیاد. نکنه قهر کرده باشه ؟؟ یعنی نمیدونه هر کی قهر کنهههه....! من یه بار قهر کردم مامانم شوورم داد!

سلی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام بچه ها !
فونت من قاطی پاتی بود و من هی میومدم ولی فقط یه سری چیز ای عجیب غریب میدیدم جون خودم :دی


من تازه فهمیدم امین چی گفت :دی ها ؟؟؟:دی

خوبین بچه هااا !؟!

حیتا به سلی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام سلی جونم. الهییییییییی یعنی تو هی میومدی نمیتونستی کامنت بذاری. خدا بگم این موشی رو چکار کنه که هی ما گفتیم و اونم هی گوش نکرد!!!

حیتا به سلی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ق.ظ

راستی سلی جون توام میتونی یکی از اون آدمکای عکس رو بعنوان نماد خودت انتخاب کنی. زود بگو کدومی؟!

حیتا به همه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ق.ظ

هر کسی باید یکی از اون آدمکا رو بعنوان نماد خودش اننتخاب کنه. من که گفتم اون دختر صورتی مو سیخکی سمت چپم !!

یوسف پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

این بی تربیت هم که سالی یه بار میاد قالبو بهم میریزه بعد باز غیبش میزنه! =)) من الان نه عکسی میبینم و نه آهنگی میشنوم..فک کنم این قالبو از مریخ آپلود کردی!!با این حساب از نهار خبری نیس!! =))

حیتا شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

میگم نکنه اینجا کسی رمل و جادو بلده؟!!
آخه یهو همه میان و یهو همه غیب میشن!

سلی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

منم اون طوسی ام :دیی


خوب بیچاره موشی چیکار کنه ؟ قبلش یه قالب دیگه بود واسه من قاطی بود الانم واسه تو یوسف..

حیتا جونم خوبی توو؟

سروناز دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
منم اون دختره که لباس ابی پوشیده ام آخه من از همه کوشولوترم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد