« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

لبیک اللهم لبیک

لبیک لاشریک لک لبیک

ان الحمد والنعمت لک ولملک

لا شریک لک لبیک

سلامون علیکم برحمت الله

کیف حالک ؟؟؟

احوال همه بروبچ خونه ما خوبه همگی خوبین خوشین سلامتین ؟؟


خوب از کجا بگم

اول از همه عید همتون پسا پس مبارک ایشاا... که سال خوبی رو در کنار خانوادهاتون داشته باشین

دوم از همه ممنونم از همتون نائب زیاره همتون بودم به یاد تک تکتون بودم


ایشاا... خدا قسمتتون کنه برین از نزدیک ببینین خیلی خیلی جای همتون خالی بود


قرار بود چند روزه پیش بیام ولی شرمنده نشد تا همین پریشبم مهمون داشتیم


یکی از رسمای خوب اصفهانیا اینه که تا یکی میره مکه او برمیگرده همه میریزن سرشون تا یه هفته پدرشونا در میارن خلاصه بعد یه هفته ما فهمیدیم خواب چی هست یه دو روزه شرمنده رخت خواب شدیم

دیگه خلاصه گفتم بیشتر از این شرمنده دوستان نشم بیام یه سری بزنم برم (چه با ادب شدم اثرات اونجاستا )

ایشاا... تا چند روزه دیگه با سوقاتیا برمیگردم با کلی خاطره از اونجا



فعلا باباااااااای

+کامنتای وب خودمو هم خوندم ولی تایید نکردم مث همیشه :دی ممنونم


نظرات 8 + ارسال نظر
یوسف چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

خوش به حالت موشی..این جاس که آدم واقعا حس می کنه سبک شده..و احساسی که قابل بیان نیس واقعا..

امین چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام ...

رسیدن به خیر داداش ..
دوست دارم در این لحظات ٬ بیشتر مستمع باشم تا گوینده .. پس بگو که تشنه شنیدنم .

یا حق

حیتا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام حاج موشی
یالله بگو:
از آن بوستان که بودی مارا چه تحفه کرامت فرمودی؟!
هروقت به مکه فکر می کنم و اومدنم و حالو هوام با خودم میگم:
ای کاش رنگ شهر بازیم نمی داد....
اما به قول ابوسعید هنر اینه که در میان مردم باشی و مثه اونا زندگی نکنی و یاد محبوب رو فراموش نکنی...
در یک کلام اینکه: در فضای غفلت زا از یاد خالق غفلت نکنیم...
امیدوارم که تو حاجی شده باشی.با همه ویژگیهای یه حاجی!

مونا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

موشی خوش اومدی
امیدوارم که همیشه توی اون حال و هوا باقی بمونی...
و قدر این سفر رو دونسته باشی.
همین جا از خدا میخوام که هممون رو لایق این سفر بدونه و تا قبل از مرگمون بتونیم خونشو زیارت کنیم.
راستشو بگو موش موشی ما رو که یادت نرفت؟؟
برامون تعریف کن من که خیلی مشتاقم که بدونیم چه حال و هوایی داشتی.
تا دوباره


سلی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

حاجی بیا بگو که از وقتی حاجی شدی طرفدارات هم زیاد شدن

سروناز سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام بر جناب حاج موشی
هر چندتبریکاتو قبلن گفتم ولی بازم میگم
قبول باشه
ایشالله با برو بچ خونه ما همگی دسته جمعی بریم اونجا.
بر می گردم دوباره

سروناز سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

دوباره سلام
این سلام خطاب به بچه های خونه است
خوبین همه
داداش امین من
من هستم گلم
هیچ جا هم نرفتم
بیا ببین منو
به روز کردم

سلی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

از حاج خانوم چه خبرر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد