« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

عــــــــــــــــــید ...!!

  باز هفت سین سرور 

ماهی و تنگ بلور 

سکه و سبزه و آب 

نرگس و جام شراب 

باز هم شادی عید 

آرزوهای سپید 

باز لیلای بهار 

باز مجنونی بید 

باز هم رنگین کمان 

باز باران بهار 

باز گل مست غرور 

باز بلبل نغمه خوان 

باز رقص دود عود 

باز اسفند و گلاب 

باز ان سودای ناب 

کور باد چشم حسود 

باز تکرار دعا 

یا مقلب القلوب 

یا مدبر النهار 

حال ما گردان تو خوب 

راه ما گردان تو راست 

باز نوروز سعید 

باز هم سال جدید 

باز هم لاله عشق 

خنده و بیم و امید 

 

 

سلام ... 

چون دیدم کسی آپ نکرد خودم رو انداختم وسط من آپ کردم ...!! :دی 

 

سال نو رو به همه تبریک میگم 

امیدوارم سال خوبی داشته باشید 

یه خواهش از بچه ها دارم ... 

اونم اینکه هر موقع اومدن خونه ما عید دیدنی و روبوسی ( خانم ها با خانم ها آقایون هم با آقایون  اینجا ما  مور داریم !! :)) ) 

توی پست ( کامنت نه ) یه یادگاری بنویسن ... میخوایم توی این پست یه نوشته از همه بچه ها باشه 

 

حالا بیاین بنویسین نمک در نمکدان شوری ندارد دل من طاقت دوری ندارد !!  

 

 

عـــــــــــــــــــــــیدتون مبـــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــ ..... !! 

  

از طرف همه بچه ها : حاج موشی التماس دعا ...  

 

 

پ.ن : من نمیتونم عکس آپلود کنم ... هیچی باز نمیکنه !! یکی یه عکس بذاره :دی

 

 

                                                                             امضا  

                                                                                     نگین

نظرات 5 + ارسال نظر
سحریییی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

شناااااااام نگینووووو

اولین امنت نه؟؟؟

عید همه موبالک ...

بنفشه یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام

چطوری نگین جونم؟؟

عیدت مبارک
عید همه مبارک
عید حاج موشی هم مبارک
دلم براتون تنگولیده بود
خیلی پست فطرتید
من از امروز اومدم سر کار تا 8ام هم سر کارم حتمنگ می‌آپم اینجا رو

بچه ها بیاید دیگه
دلم بای خونه مایی که هر دیقه در یه واحدش زده میشد و همه توش جیغ و جاغ میکردیم تنگ شده
دیگه اضغر جیگرکی و گیلاسی و مرجان و همه برو بچ تقص و زبل رو نمیبینم
افسرده شدم رفت
بیاید این سال نویی یه حالی به این خونه بدیم دیگه

همش تقصیر این جغله دانشجو هاس که از وقتی رفتن دانشجوجو شدن خونه و زندگیمون از هم پاشید


زود باشید دیگه
یه تکون بخورید
برگردید
منتظرتونم

امین یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام نگین جان
ضمن تبریک سال نو به شما و همه رفقای خونه ما ٬تشکر ویژه من رو به خاطر آپدیت ناگهانیت پذیرا باش (!)

در حال حاضر به دلیلی که خودم هم نمیدونم چیه (!) خیلی باکلاس و ادبی صحبت میکنم لذا احوالپرسی اصلیم رو میذارم برای وقتی که آدم شدم !

در پایان به سرکار خانم بنفشه خانم (!) هم خیر مقدم عرض می کنیم و امیدواریم که در سال جاری ٬ سایه شون رو از سر خانه ما دریغ نفرمایند !

فعلا ...
ممنونم ..
یا حق

مونا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ

eeee
می بینم که آپیدید!!!
سلام نگینی
چه طوریایی؟
عید همگی مبالک
من دوباره میام مث اینکه مهمونامون اومدن
پس فیلا
بای بایینگا!!!

یوسف پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

من برگشتم..بازگشت گودزیلا!!

نگین که صاحبه این پسته هم عیدش موبالک..
عید همه موبالک..راستی حیتا کامنتتو الان دیدم..جنوب عشقه! :)

خلاصه اسم نمی برم دیگه..تک تکتون سال خوبی داشته باشین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد