« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره

سلام


این یه آپه که نیدونم باید اسمشوچی بزارم، شاید یه آپ اضطراریه ظهری موشی رو دیدم تو نت گفت آ پ کنم  تازشم گفت بهتون یه عالمه فحش بدم که چرا هیشکی سرجاش آپ نمیکنه اما خوب من که مثل موشی بی شصقیت نیستم تازشم دخمل با ادبیم فحش ممیدم

از ظهر داشتم به این فک میکردم که چی برای آپم بزارم اما چیزی به ذهنم نرسید با این یوسف جونور حرف زدم میگم چی آپ کنم ؟ میگه درباره بادمجون آخه داشت ناهار میخورد( کارد بخوره اون شکمت که همیشه در حال خوردنی) بعدم کلی چیز و آدم گفت که از آپیدن درباره اونها معذور می‌باشیم

بهدشم با داداشی فرزاد جونمون حرفیدم گفت درباره کلیپ شادمهر حرف بزنم همین که موشی گذاشته روی وب اسمش چیه؟

آهان تقدیر


من ندیده بودم کلیپه رو واسه همین با یوسی و فری کلی گشتیم تا لینک دانلودشو پیدا کردیم و من دیدم  قبلش قصد داشتم بنویسم هر چیزی که تو ذهنم بود اما وقتی دیدم

میدونم آپ درپیتیه و نباید توی خونمون اینجوری بنویسم مبادا بقیه رو ناراحت کنم اما چون به موشی قول داده بودم نوشتم... قبل از تموم شدن این سه روز حتما آپم رو درست میکنم


******


پاییز که از راه رسید تو دلم گفتم: درختا چقدر نامردن تا چشمشون به برگای باریک اندام سرخاب سفیداب کرده افتاد برگای بید خورده رو که تموم بهارو تابستون خنک نگهشون داشته بود و از مرارت زرد شدن رو از خودشون تکوندن ...

اما هنوز فکرم تموم نشده بود که یکی پاشو رو شونم فشار داد و گفت: این برگا رو از اینجا جمع کنید.


پ.ن:


1- فقط یک روز در خیابان لبخند بزن! شاید کسی ، در انتظار معجزه ای از جانب خدا باشد!!!


2- انگار زمان چسبیده است به سق دهانم، زبانم که نام تو را تکرار میکند زمانم در تو تکرار میشود


3- حالم خیلی بده


گوش کن








آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره
عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره

نظرات 51 + ارسال نظر
یوسف یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ

بنفش جون او نوشته های پاییزیت خیلی عالی بود..می دونی که من عاشق این فصلم..
به جون خودم بادمجون خیلی سوژه خوبی بود..بیچاره بادمجون درسته که حالا یه محصول رکیکه..اما خیلی کارایی ها واسه سلامت و شما خانوما داره..ای وای دیدی بی ادبی شد..کلا منظورم این بود که خیلی ویتامین داره و با کشک و سیر هم خوشمزست..
خداییش این همه سوژه باحال گفتم..تو استعداد خاصی در گفتار طنز داری..از ماجراهای ننه آمنه می گفتی یه کم از خنده روده بر می شدیم..آپ بعدب رو به یه داستان طنز اختصاص بده..
عصری موشی به من می گه این آهنگ تقدیر درونش یه رمزی نهفته که تویه بیشعور(با الفاظ رکیک دیگه که جاش اینجا نیس!ایش!..بهم خلاصه می گفت تو نمی فهمی و این آهنگ باعث می شه من شاد و خندون و مست بشم..من نیدونم این کلیپه توش شادمهر شهید می شه و کلی ناله می کنه..من نمی فهمم آیا موشی قاتل شده که شاد می شه یا من خنگ شدم با شندین این آهنگ اشکم می ریزه..
اصلا بنفش جون همون تفنگ تو کلیپ رو بده من مخ موشی رو بریزم کف دستش..الانم اره ۴ رو دیدم همه اش جلوم خون و روده و بساط شکنجه اس..
آقا اصن بیایین ما این جا این بازی اره رو ادامه بدیم این دخملارو ببندیم بعه زنجیر تیکه پارشون کنیم..آقا میک یور چویس!! اینو جیسکا می گه .. به من چه..آقا قدر زندگی رو بدون وگرنه باید بری تو اره.. =))
بنفش در مورد اره بنویس..۵ که ساخته شده ما ۶رو می سازیم.. =))
عصری نیلو با مسلسل و نارنجک بهم پی ام داده می گه هوی من عروس نشدم!! =)) طفلی الان چند ساله داره این موضوع عروس شدنش رو با خودش نشخوار می کنه.. =)) الان شکل عروس مرده شده.. =))
اگه کشته شدین یا نامه و نوار مشکوک دیدین بدونید که نیلو داره راه فیلم اره رو ادامه می ده.. =))

فرزاد یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://petti.blogsky.com

خوشحالم که از موضوعی که دادم خوشت اومد.
کلیپ تقدیر شادمهر خیلی قشنگ ساخته شده..
یه خورده گیج کننده ساخته شده.. از این جهت گفتم یه تحلیل کوچولو اگه از این کلیپ تو خونمون بذاریم هم تو یه پست خوب مذاری.. هم اونایی که از کلیپ سر در نیاوردن میفهمن جریان چیه !!
آخه همه که مث بچه های خونمون زرنگ نیستن !!
بی صبرانه منتظرم که پستو کامل کنی.

لیلا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ


پنشفه جونم خوب بود اما اخرش رو خوندم دلم تنگید بوسمولک از اون شدیدا محکمااااااااااا

نگین یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

دیدی من شدم چهارم
یوسف میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بنفشه جون غمگین بود
چرا غمگینی ؟
چرا حالت بده ؟
خیلی وقتا ٬ خیلی کسا ٬ خیلی چیزا رو درک نمیکنن
و این خیلی ها ٬ خیلی بده !!
خودتو ناراحت نکن عزیزم
میدونی که چی میگم
زندگی خوشگل تر از این چیزاست !!

هوارتا بوسسسسس


نگین به یوسف یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

یوسف نمیری
معلوم هست کجایی
چند بار اومدم نت دیدم نبودی
چیکار میکنی ؟
داماد شدی ؟ :))
میخوای من برات شایعه سازی کنم =))
به کمک سارا و موشی :))

یوسف به نگین یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ

نگین جون من سه روز هفته کلا درس و دانشگاه دارم..اون جا قبلا خط تلفن داشتم که حالا به علت نقل مکان دیگه ندارم..کافی نت دانشگاه هم گاهی میام اما جرات باز کردن مسنجر به علت هک و این حرفارو هنوز ندارم!!..جات خالی با شیخ اشکان بیرون بودیم و به مناسبت معافیش بهمون شیرینی داد..ما تا تورو عروس کنیم دامات نمی شییییییییم

نگین به یوسف دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

به سلامتی
دق نکردی بدون نت ؟ :))
شیخ اشکان آخرش شیرینی داد
بترکین
من خودمو کشتم ٬ مشهد که بودم بهم شیرینی ندادین بعد من که نیستم شیرینی میدین به هم
هییییی روزگار :))
به سلامتی
از طرف منم بهش تبریک بگو

یوسف به نگ نگ دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

باشه نگین جون..باز یواشکی میایی و می ری.. :دی می گم جات خالی..ایشالا شیرینیه علوسیت! :دی

لیلا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ

سارا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

بنفشه این ادب و شخصیت اورجینال تو من رو کشته

اصغر سگ سیبیل سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ

اونوخ اگه بخوایم نیلو جونو خواستگاری کنیم...کدوم یکیتون بزرگتره ایشونه آیا ، تا من بیام دستبوسی برای امر خیر
یه ماشین و آپارتمان نقلی داریم و قصابی دو نبش جنب چهار راه قرقاول آبی

سلی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام بنفشی
خوبی عزیزم ؟؟

منم پایزو خیلی دوس دارم ..فصل قشنگیه !!
و اون جمله ات در مورد لبخند خیلی به دلم نشست !!! جای فک کردن داره :دی

منم بی صبرانه منتظر امل کردن آپت هستم !

سلی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

بچه ها بیاین جشن بگیریییییییییییم !
فرزاد واسه یه بارم که شده به مغزش فشار اورده کامن داده !!
هورا هورا هورا هورا

مونی ابرو پیوسته به اصغر سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

اصغر جون مو خوامت..بیا فدای اون سیبیلا و خال گوشتی رو آلت قتالت..
قربانت مونی عادتی..

اینم یه شعر با خودکار صورتی نوشتم:
اگه بودی چون عشق بودی..اگر نبودی چون عشق نبودی..!!

از آقا موشه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

بیخوووووووووووود
قبول نی بنفشی بیخود میخواستی درست آپ کنی به من چه

بنفشه موضوع از این مزخرف ببقشید بهتر پیدا نکردی
=))
ولی خوب بد نیست به نظر من یکی از مزخرف ترین کلیپ هاست حتی از خود شادمهرم مزخرفتره =)) اگر چه خود ترانه حرف نداره خیلی زیباست ولی کلیپش اصلا مناسب این آهنگو این صدا نیست این خودش نشانه ضعف شادمهره البته این ضعفیه که کلا از بدر خوانندگی تو این بچه بوده :دی
من کلا با هرچی تصویر از شادمهر میاد بیرون مشکل دارم اکثرشون خیلی بیخود ساخته شدن ولی الحق صداش خیلی قشنگه آهنگ سازیشم حرف نداره سبکشم جالبه اکثر ترانهاشو دلی میخونه واسه همین زیبا در میاد

در کل من موندم اصلا این کلیپ چیش به این شعرو آهنگ میاد اصلا شادمهر چه ربطی به جنگ جهانی اول داره =)) کلا مورد داره


بنفشی جون بعد سه روز نوبتت میپره دیگه چیشو میخوای درست کنی (سووووووووووت)

ولی شعرت تلافیشو در آورد

کلا بحثایی که در مورد ترانه ها و سبکا میشه جالبه

فرزاد جون خوبه کسی از این کلیپ سر در نیاره وگرنه ...


از آقا موشه به یوسی غر غرو :دی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

غرغروووووووو
دقیقا من تو بچهای دشمنم پرق پرق پرق نیگا دارم دست تکون میدم تازه اون گوله آخریه رو من تو مخ شادمهر فرو کردم
من کی کلیپشو گفتم =)) دیدم هرچی میگم باز تو هی نق میزنی گفتم بپیچونمت =))
بیشین سرجات بخودچی تا بخور تا با همین مسلسل شهیدت نکردم =))

نگین به موشی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ

موش موشک خوبی ؟
خانم بچه ها خوبن ؟
آقا چطورن ؟
:))
غشششششششششش

نگین به سارا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ

سارا تو چطوری ؟
تک زنگ رو آخر شب دیدی :))
بیدار بودم گفتم حجیفه شماها تو بیداری من شریک نباشین :دی

نگین به یوسف چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

تو خجالت نمیکشی ساعت چند دقیقه مونده به ۴ صبح بیدار میمونی ؟ =))

ر و ز ب ه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

درود بانو.
همین حس قشنگت..
همین حرف دلت..
همین چند خطت کلی حرف داشت!
ترجیح میدم سکوت کنم.

اما من پاییز رو دوست می دارم!
همه می دونن من دیوونه شم!
اما بنا به اعتقاداتی که دارم دوست دارم هیچ وقت پاییز نشه!..
بی خیال..

نمی گم توکل کن.. نمی گم ناراحت نباش!
ولی راحت باش..
کمی سخت بگیر!
نذار از دستت راحت همه چیز بگذره!

حرفام گنگ هست!
اما راحت باش..

با شادمهر و هنری که اون داشت و گول خورد هم میانه ای خوب ندارم!
کمی به خاطر شخصیتش..
اما واقعا موسیقی اون و سبک اون مخصوصا نت هایی که از درونش می یاد قابل ستایش هست!

آهنگ رو گوش ندادم.. اما سعی می کنم حتما گوش بدم.

جاوید ایران.
پاینده کوروش.

سپنداریار.. . .

اصغر سگ سیبیل به مونی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

نوچ...
فقط نیلو

مونی جواد پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

اییییییییییییییییییییییییش..جورابم پاره شد..

سلی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ

این همه ناشناس؟:دی

د یالله یکیم من میخوام

سلی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ

هیچکی دیگه اینجا نمی اد؟

سروناز سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام کلیپه رو در حال دیدنم.خیلی حسرت باره!
دادن انواع فحش در اینجا اکیدا ممنوع می باشد!!!!
میدونم بنفشی جون تو بچه خوبی هستی و فوش نمیدی!
آفرین به تو

سروناز سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

بنفشی این یوسی همیشه در حال خوردنه! منم زاد دیدم. نمی دونم چرا این بچه کار دیگه ای نمی کنه!
من دلم خیلی خیلی تنگ شده!
برای همه بچه ها!
کاشکی میشد که یه جوری دلتنگیمو رفعش کنم.

[ بدون نام ] جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ

شهرزاد به همه و البته بنفشه خانوی گ جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممم:
من زندممممم.
می بینم که کسی یادی هم از ما نکرد....ببینه ما مریدم ..زنده ایم...
بگزریم..
این مدت که چه عرض کنم گلا این قدر درس دارم که گاهی وقت خواب هم پیدا نمی کنم و عین ادم اهنی فقط راه می رم..
از همتون غذر می خوام اگر این مدت نبودم ...امیدوارم که نبودنم رو بهد نشونه ی بی اعتناییی نزارید نسبت به خونمون و حتی خود توییی که داری این نوشته رو می خونی..
خوب بنفشه خانومی...منم نظر در مورد پاییز مثل تو دارم...
در مورد کلیپ شتدمهرم باید بگم کلیپش رو که نه ولی باید بگم شعر زیبایی داره...
فدای تو بشم..
موفق باشی...

ندا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

سلامممم به همگی
دلم برای همتون تنگ شده
نمیدونم چرا اینجا اینقد سوت و کور شده
ولی انگاری خوب میدونم
دیگه شور و اشتیاق سابق رو نداریم
کمی همت و یه کوچولو وقت بذاریم
حیفه
امیدوارم دوباره جمع شیم و اینجا رو از این سکوت و در بیاریم

ـــــــــــــــــ
روی ماه تک تکتونو میبوسم
فعلا

لیلا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام عمو بهنامترین منو می شناسی؟
همش مریض بودم یا جسمم یا روحم دلم واست تنگولیده بود واسه همه از این که اومدی خوش اومدی من خیلیییییییییی خوشحال کردی
عمو بهنامترین چه اسم قشنگی داری ؟

آقا موشه یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

سلاااااااام بچها کیف حالدون چیطورس ؟؟؟؟؟؟؟

واااااا پس کجائین شماها

شماها خجالت نمیکشین اینجا سر نمیزنین البته بیشترتون میاین کامنت نمیزارین اصن هرکی بیاد کامنت نزاره چیزه خرههههه

خرموشی کامنت دونیت باز نشد
فسقلی حالا منو میزاری سر کار مگه دستم بهت نرسه گوشتو همچین میپیچونم

سلام نگین من خوبم تو چطوری :دی

سلی اینا همشون بیمعرفتن بیا خودمون میایم

سروناز دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

سلاام
سلام
سلم
سل
س
.





چیه اینم یه مدل جدیده از این به بعد اینجوری می خوام سلام کنم!


سارا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

من زندم من زندم من زندم بچه ها پا شید ... آماده باشیییییییییییین
۱

۲

۳


۴

حالا قرش بده.....

دیرام دیرام...آخ جون...

زرشک پلوووووووووووووووووو... آخ جون

باقالی پلو آخ جون...






حواهرم دیگر تو کودک نیستی...فاش تر گویم عروسک نیستی...خواهرم این پوشش تنگ چیست؟
این لباس خوار و ننگ چیست ؟ هان؟ هان؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

خواهرم اینقدر تو آرایش نکن...با اصول شرع لجبازی مکن =))
زلف خود از روسری(منظور هخمن تو سری) بیرون مرییییییییییییییز


سلی به موشی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

اره اینارو ولش
بیا ما خودمون میایم اینجاا..
زود باش خونمونو تمییز کن منم برم بخوایم

سارا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ


دیرام دیرام...آخ جون...

زرشک پلوووووووووووووووووو... آخ جون

باقالی پلو آخ جون...

نگین کوشی؟

لاری لاری لاری لالای لالای لااااااااااااای

لاری لاری لاری لالای لالای لااااااااااااای



مرجااااااااااااان موشی رو بکش یالا...یالا یالا یالا


خبر جدید خبر جدید


فوق العاده....فوق العاده:

موشی پریروز تو چاه فاضلاب گیر کرده و یه سوسک گنده ٫ درسته قورتش داده...فوق العاده فوق العاده

سارا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

سلی....سروی... منم میام

[ بدون نام ] شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ

سارایی خونه رو تمیز یکنییییییییییییییییییییییییییی؟

آقا موشه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

سلاااااااااااام
من اومدم

کیف حال همگی ؟؟؟
کجائین ؟

------
سلی این سارا با جارو هیچ فرقی نداره جاروی ۱۰ کارست همه کارای خونه رو یکه و تنها میکنه :دی
ضرف میشوره جارو میکنه غذا میپزه دستشوئیارو تمیر میکنه =))


سارا سلی سروی جائی نمیرن همینجان :دی

آقا موشه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

آقا تصحیح میکنم ظرف منضورم بودا نه ضرف نگین من بی سواتما اشتباه لپی بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

آقا دومرتبه تصحیح میکنیم منظورم منظور بود نه منضورا =))))))

آقا موشه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

بالایی من بودم :دی

آقا موشه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

آقا موشه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ

چیه دوست دارم هی کامنت بزارم

یه یه یه یه یه یه

ثهمثبلثنعیصثهع
صثبصثص

بی تربیتتتتت

لیلا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

چرا کسی اپدیت نمی کنه؟
کسیم که به خرموشناز سر نمی زنه

مرجان جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

من بنا به دستور سارا زدم موشیو از وسط ۴ تیکه کردم

سلام بی تربیتای خودممممم

یوسف جون ؟ یوزارسیف من ؟ بیا ببینم چقده شیطونی کردی تا بهت شکولات بدم :دییییییی

سلی و بنفشی ! بریم خرموشیو قلقلک بدیم

سارا میکشمت ((=

سارا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

کلفت خودتی موشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


ای پیشییییییییییییییییییییییی... بیا من رو بخوووووووووووووووووور :((

سارا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ

مرجان من دومست میدارم





گول خوردی گول خوردی

یوسف جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

ملجان..همه شوکولاتارو رد کن بیاااااااااااااد

سلی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

یکی آپ کنههههههههههههههههههههه

[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

من خرموشناز اپ کردممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد