« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

دوشیزه پریم ...!!

 

 

لئوناردو داوینچی موقع کشیدن تابلو شام آخر دچار مشکل بزرگی شد ٬  

میبایست خوبی را در شکل عیسی و بدی را در شکل یهودا تصویر میکرد ... 

کار را نیمه تمام رها کرد تا مدل های آرمانی اش را پیدا کند . 

روزی در یک مراسم همس*رایی تصویر کامل مسیح را در چهره یکی از جوانان همس*را یافت ... 

جوان را به کارگاهش دعوت کرد و از چهره اش اتود ها و طرح هایی برداشت . 

سه سال گذشت و تابلو شام آخر تقریبا تمام شده بود اما داوینچی هنوز برای یهودا مدل مناسبی پیدا نکرده بود !! 

کاردینال مسئول کلیسا کم کم به او فشار می آورد که نقاشی دیواری را زودتر تمام کند ... 

نقاش پس از روزها جست و جو جوان شکسته و ژنده پوش و م*ستی را در جوی آبی یافت .  

به زحمت از دستیارانش خواست او را تا کلیسا بیاورند چون دیگر فرصت برای طرح برداشتن از او نداشت !! 

گدا را که درست نمیفهمید چه خبر است به کلیسا آوردند ٬ دستیاران سر پا نگه اش داشتند !! 

در همان وضع داوینچی از خطوط بی تقوایی گناه و خود پرستی که به خوبی بر آن چهره نقش بسته بود نسخه برداری کرد ... 

وقتی کارش تمام شد گدا که دیگر مس*تی از سرش پریده بود چشم هایش را باز کرد و نقاشی پیش رویش را دید و با آمیزه ای از شگفتی و اندوه گفت : 

- من این تابلو را فبلا دیده ام !! 

داوینچی شگفت زده پرسید : کی ؟!! 

- سه سال قبل پیش از اینکه همه چیزم را از دست بدهم موقعی که در یک گروه همس*رایی آواز میخواندم ٬ زندگی پر رویایی داشتم و هنرمندی از من دعوت کرد تا مدل نقاشی چهره عیسی بشوم . 

 

خوبی و بدی یک چهره دارند ٬ همه چیز به این بسته است که هر کدام کی سر راه انسان قرار بگیرند .... 

 

 

                                                                         « پائولو کوئلیو »  

 

  

 

 واقعا این نوشته رو قبول دارم ... 

کاملا همینجوره ... گاهی یک شخص رو میبینی که واقعا تائیدش میکنی ولی ممکنه چند وقت بعد دیگه اون شخصیت رو ازش نبینی !! 

 

 

 

 

  

سلاممممم .... 

کیف و حال همه بچه های خونه کوکه ...؟ 

همین جا عذر خواهی میکنم به خاطر کم اومدن و کم سر زدن به بچه ها ... دورادور جویای احوال همه هستم !!  

دیشب طی یک دعوا :دی  که موشی با من داشت به من گفت فردا باید آپ کنی !! 

منم چون دست و پام لرزید یکشنبه دارم آپ میکنم ... 

 

اگه خوب بود که خوبه دیگه ... اگه بد بود که بازم خوبه :دی 

 

  

پ.ن 1 : اگه بدونین من از کجا کانتکت شدم ... الان منو میکشن ... از انجمن :)) 

پ.ن 2 : زود باید برم ... 

 

خدافظ

 

نظرات 57 + ارسال نظر
یوسف یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ

باهات موافقم..همه چیز از خوبی به بدی و از بدی به خوبی در تغییره..یکی یه روز پولداره یه روز فقیر..یه روز جوون و زیبا و روزی پیر و زشت..یه روز شاد و خوشبخت و مغرور..یه روز هم غمگین و بدبخت و خورد شده!!
.
.
اما می دونی اگه یه عقیده داشته باشی و ثابت قدم باشی با ایمانی که داری فکر نمی کنم اون جوهره وجودت عوض بشه..حتی اگه ظاهرت عوض بشه!!


نگین جون اون انجمن باید بهت افتخار کنه که فعالیت های ادبی و فرهنگی رو به اون جا آوردی!!
می سی .. تا حالا نخونده بودم اینو..تمثیل فوق العاده ای بود..جناب پائولو هم که معرف حضور دوستان هست..

عحبی تو یکی منو بعد از عمری منو تائید کردی :دی
بله
زندگی همینه ... اینجوری میگذره
اگه همه چی یکی باشه که روزمرگی پیش میاد
اون دیگه بستگی به خود آدم داره
قبول دارم

قربونت ... میدونم .. افتخار میکنه بهم
بله ... همه پائولو جون رو میشناسن :))

لیلا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

نقین جونمممممممممم
خوفییییییییییی؟
خوب بود اما معلوم با عجله نوشتیههه
بعدشم دومممممم
البته اول بودما این یوسف شیطون نمی دونم از کجا یهو پرید وسط

سلامممم
مرسی گلم
آره تند تند نوشتم
این یوسف همیشه حق میخوره

ر و ز ب ه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
درود!
شام آخر.. . . . !!
این نوشته اولت ناخواه من رو به فیلم رمز داوینچی برد..
فیلمی که خیلی رو اون بحث شد!
حرف زده شد.. بد و بیراه !!
اونجا از تابلو مونالیزه نشون دادن حه عیسی مسیح دارای فرزند و زن بوده..
نمی دونم چرا این اومد تو ذهنم!
خودت خوب می دونی من هر چی به ذهنم بیاد می نویسم! کار ندارم متن چی باشه..

دیدی من و تو زیادی با هم فاصله داریم!
پائلو کوئیلو..
باورت نمیشه من هر چی زدم تو سرم از ۱۱ دقیقه تا کریسمس و ورونیکا که از این آقای برزیلی خوشم بیاد یوخ!
نشد که بشه این جور که بشه من خوشم بیاد!!

حتی ذره ای هم به ایشون اعتقاد پیدا نکردم لااقل در مورد نوشتن و نویسندگی.. اما خوب حرفای قشنگ قشنگ زیاد می زنه!
مثل آنتوان چخوف.

این رو هم من قبول دارم. به هر حال همه چیز بسته به دید ما آدما نسبت به چیزهای اطرافمون داره.

تا تو در دیده من نباشی
نخواهی گرفت که من
از تو چه دیده ام که تو از خود ندیده ای !!
(ا.بامداد)

خوش بگذره انجمن همون حرفهایی که جوزف جونم زد رو من هم می زنم :دی
موفق باشی.. شاد.

سپنداریار.. .. .

سلام روزبه جان
زیاد از این فیلم شنیدم
ولی هنوز ندیدمش
همیشه بد و بیراه زده میشه !!
کار درستی میکنه
آدم وقتی چیزی تو ذهنشه باید بیان کنه ... البته نه هر چیزی !! :دی

همه ماها که با هم فاصله داریم :دی هر کسی تو یه شهری =))
ولی جدی ...
من پائولو کوئلیو رو خیلی دوست دارم ... نمیدونم چرا .. ولی نوشته هاش رو میپسندم :دی

اون که البته ...

مرسی :دی

از آقا موشه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ

به به به سلااااااااااااااام
چطوری نگین
آقا بُرش رو حال کردین
سارا بیا از این نگین یاد بگیر

آقا من اگه میدونستم حرفام انقد برش داره زودتر دست به کار میشدم :دی

بَه کیف حال پائولو ،آقا ارادت خاص
آق پائولو از دوستای صمیمی روح خبیث جونه آ

آقا نکته اخلاقیت خفن بود خستگی از تنمون در آورد

آقا ذات انسان هیچ وقت تغییر نمیکنه این چهره و صفت انسانهاست که روز به روز رنگ عوض میکنه

ایول نگین دستت درد نکنه ممنون به خاطر آپ متن تفکر برانگیزی بود

و با تشکر از بروبچ انجمن به خاطر وقتی که در اختیار شما قرار دادن و همه عواملی که مارو در این عمر یاری کردن بلخصوص از اساتید محترم و هیئت عقیدتی سیاسی دانشگاه، دانشجویان این ور دانشگاه و دانشجویان اون ور دانشگاه مخصوصا دانشجویان وسط دانشگاه که زحمات بیشتری رو متحمل شدن
آقا باعث افتخار انجمن نه باعث افتخارات پائولو و بروبچ کلیسا و حومه ، دوستانی که از اطراف و اکناف متشرف شدن همچنین از کسبه محترم مخصوصا سنف کامیونداران و داوینچی عزیزمونه



سلامممم موش موشک
خوبم :دی
برو بابا .... دیدم میشه یواشکی آپ کرد ... آپ کردم .. به خودت نگیر لطفا :))
اون حرفا شایعه سازی بود :دی
میدونم تو ارادتمند پائولو جون هستی :دی

میکشمتتتتتتتت

چی میگی تو ؟
همش تقصیر این یوسفه ...
یوسف میکشمت :دی
تو حرف میذاری تو دهن این بچه ها

ازآقا موشه به ساسا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

ایوول سارا دستت درد نکنه چقد تو ماهی
من همش میگم این سارا چقدر مهربونه کیه که باور کنه

سارا توکه گرافیستی انقدم گلی کلاستم از روح خبیث جون بالاتره خوب یه طرح بزن واسه خونمون
سرونازم قراره طرح بزنه

رفتیو گفتیو نمیدم دیگه لب مفتیو
میدونی میدونم چه آشی واسه من پختیو
مرگ من جون من مارو انقد سر کار نزار
بمیرم فدات شم منو انقد سر کار نزار

بیا بیا پیشمو ماچم کن

از آقا موشه به برو بچ خونه ما دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

توجههههههههههه

آقا هرکی هر پستی میزاره یا پستاای قبلو اگه موضوع رو اسم خودش قرار بده این بغل تو قسمت نویسندگان عدد جلو اسمش اندازه پستهایی هستش که تا الان گذاشته

پس تو قسمت یاداشتهای منتشر شده تو ویرایش هر پستی که گذاشتین موضوع اسم خودتون رو بزارین اینطوری آرشیو هر نویشنده جدا میشه

اوکیییییییی

بلهههههه
متوجه شدیم :دی

ساسا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

موشی من کنکور دارم بخدا...

باشه... من تا ۵شنبه شب نیستم...ولی بعدش میام اگه شد یه طرح تاپ هم میزنم :(( یکی من رو درک کنه آخه.


نگین...بگم بمیری یا نمیری الان؟ :((

باز خوبه که خدا این انجمن رو از تو نگرفت تا بیای و ما ازت خبری بگیریم...نکنه تلفن خونتون قطع شده؟
نگین این یوسی خیلی بیشوره.

میدونی...میدونم...چه آشی واسه من پختی و :دی
مرگ تو...جون تو(موشی) تو رو اینقد سر کار میذارم...
تو بمیری ..فدام شی...اینقده بازی در میارم =))

خوب موشی بچمو اذیت نکن ... اههههههه

خوب تو هم بشین طراحی کن دیگهههه :دی

خودت بمیری =))
حالا چرا ؟

نه قطع نشده ... خودم قطع شدم :))
چیکار کرده باز ؟

به جونه تو اگه من بلد باشم آش بپزم !!
چته تو ؟ :))

ساسا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

په چرا آنگ رو عوض نکردی موشوووووووووووووووووووو؟

ای خدا بیا من رو بکش از دس این جماعت سبیلو راحتم کن

از آقا موشه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

خاک بر سرش کامنتم پرید

خدا لعنتش کنه !!

از آقا موشه به ساسا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ


رفتیو به درک که رفتیو =))
میدونی میدونم چه آشی واسه من پختیو
بیا بیا سارا فدام شو میدونم منو خیلی دوس داریو =))
بیا بیا انقد بازی درار تا چشت دراد :دی
بیا بیا تا بهت حال بدم یه ذره کنارت بشینم =)))))))


سارا ایشاا... تا پنجشنبه بپوسی مگه کجایی ؟؟
پس زود بیا یه چیزی بکش یه طرح سایه روشن بکش واسه بگ
سرویم قراره بکشه


بمیری سارا بیا گذاشتم آهنگو

آقا طی کشفیاتم سارا عاشق موشه واسه اینه منو انقد دوست داره :دییییی اینم مدرکاش تو خونشون یه موش داره تو قفس

http://miiim.persiangig.com/image/masha/masha6.jpg
http://miiim.persiangig.com/image/masha/masha11.jpg


از آقا موشه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

مرگ من جون من مارو انقد سر کار نزار
من بمیرم فدات شم انقده بازی در نیار

سوگول دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ


من عاشق موشیمممممممم
موشی واست میمیرمممممممم
موشی ماچم می کنییییییییی

موشی مبارکه :))
به پای هم پیر شین :دی

جواد خولیو به سارا سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ

آی لاو یو ساسا..یو آر این مای هارت..کیس می!..کیس می..
آیم ویتینگ فور یو آن ۵شنبه.. مای دیر بی بی سویت پوزی کت!!

نیلوفر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ

ای بمیرین همتون که امون نمیدین یه پستم من بنویسم...امین که رفت سربازی...موشی که که به سلامتی مرده...سارا هم که غیب شده...کجایین شماها؟
نگین جون ببخشین هنوز پستتو نخوندم..می خونم میام باز..
فعلا بای بای

به به نیلوفر خانم
خوش اومدی
من هستممممم
حاضرررررررررررررررررررررررر
خواهش میکنم

نیلوفر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

راستی می خوام یه دوست جدیدو بیارم تو جمعمون...بعدا معرفیش میکنم

بنفشه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
یعنی من الان یه هفتس عقبم؟
چرا خبرم نکردید؟


خیلی جالب بود
خوشمان آمد همی


نگینی چطوره؟!

آقامن نمیدونم چرا دائم بدی سر راهم قرار میگیره

سلام عزیزم
نه بابا من خودم تازه اومدم کامنتارو بخونم

مرسی

خوبم ٬ تو خوبی بنفشه جون ؟

چطور ؟ :))

بنفشه به نیلو چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ

مگه دستم بهت نرسه که جنازتو با وردنه پخش کردم

اینطوری اسمس میدی و قرار میزاری دیگه آره؟؟

سارا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

=)) بهه... بچه ها نیلو بعد از یه عمر و بوقی اومده بعد میگه که ماها نیستیم =)) آااااااااااای دلم

سارا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

بنفشه...چه ننه ی بیشوری هستی...منمن میخوام بیام سر قرار

سارا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

وق ندارم الان...باز میام کامنت میدم بعد

ساسا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ

دیدین بنفشه اس ام اس رو نوشته > اسمس؟ =))

ما مردیم بس که به این ننه ی بیسواتمون خنندیدیم ها ها هاهاها ها هاها ها

موشو...میام میخوابونم زیر دلت تا دل و رودت بیاد تو اون مغزت ها =)) بعد مغزت میره تو شکمت=)) اونموقع با گوشات راه میری با دمت فک میکنی با پاهات غذا میخوری و با دستات گور خودت رو میکنی =)))))))))))


هو جواد خولیو تو قلت میکنی که ویتینگ من میشی آی میزنم تو هرتت تا از زندگی سقط بشی نفله... دهه.

من امشب فقط هستم ... نیستم تا هفته آینده اینموقع :(( نگین میدونه چه مکافاتی دارم... از نگین یاد بگیرید نامردا...
تازه دلتون بسوزه ما هر روز با هم میحرفیم (الان دماغم خیلی اومد جلو؟)

موشی...خنگ خدا... این که پرشین گیگ من نیست که موشاش مال من باشه...تازه این همستر خوشگله رو کشتند :( خاک به سر بیشعور نفهمشون

این یوسف کجاس؟ ببینمش تیکه بزرگش گوششه.... نیلوفر تو هم یا پاشو بیا مث بچه آدم رو وبلاگ و زندگیت :دی یا خودم میارمت... موش تو خوراس(سوراخ)نمیره جارو به دمش میبنده تو خودت بیا... عضو جدید پیشکش...مگه نمیدونی خونه ما عضوهاش تکمیله؟
بیا ببینم کجایی که ساغ هیچکس رو نمیگیری و یه اس ام اس هم نمیدی...خسیس میترسی خرج گگوشیت بره بالا؟
اه اه اه...موشی بمیری برام عزییییییییزم =))

خوب دیگه خسه شدم...برم به کار و زندگیم برسم...بترکین ایشالله

واییی خدا چقده غر زدی :دی

بمیرین همتون ... ما هر روز ٬ روزی ۶ بار با هم حرف میزنیم :))

بنفشه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام
سارا تا نیومدم بزنم دک و دندتو یکی کنم بزن بغل

بیسولتن هود لب فرهنگتب من عامیانه نوشتم
البته تا تو مغز فندقی بفهمی خیلی مونده حیوان کاملا وحشی

آخه آدم قحطه منو نیلو توی بی تمدن جنگلی رو با خودمون ببریم سر قرار؟؟

یوسف پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

آقا ما هم دعوا.. :دی :دی :دی
بنفش جون بیا با هم قرار بذاریم بریم سینما شافی کاپ یا پارک ملت.. هااان؟؟؟ =)) تازشم از اون اسمسای لاوی تو تیریپ تایتانیک هر شب برام بفرست..من کنار پنجره در هوایی بارونی منتظر تلفونتم.. :دی
ساسا حالا می دونم حسودی می کنی..اما به جواد پا بده..بنده خدا منتظره..اگه هم ذخمل خوفی بوشی از اون اسمسای ایکس ایکس الی هم واسه تو می فرستم.. =)) ها والا!!

سارا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

من اعصابم حسابی سگیه..با من حرف نزنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

یوسف میدونه من چمه...به شمات چه آخهههههههههههههههههههه؟

سلی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام سلام سلام بچه ها
چطورین ؟
خوفین ؟
مثه اینکه نوبت من بوده اپ کنم

موشی از دستم عصبانیه

بچه ها من اینجا شانسی میام نت !
همیشه اینتر نت در دسترسم نیس !
هر وت تونستم اپ میکنم
باشه ؟



نگین جان منم حرفتو قبول دارم !
من میتونم یه زمانی بد بترین باشم !
حتی خودمم باورم نشه !
یه زمانی هم خوب !
ادما دو روی سکه رو بالاخره نشون میدن !


بوس بوسسسسسسسسسسس

سلام سلی خانم گللللللل

مرسی
تو خوبی ؟
:))

خوب موشی اذیتش نکن .... بچه نمیتونه آپ کنه
خوبه مثل من بشه ؟

نه منظور من تغییر رفتار اونم کوتاه مدت نبود
منظور من تغییر رفتار ٬ شخصیت ٬ زندگی و .... در طی مدت زمان طولانی بود

هوارتا بوسسسسسس

نیلوفر شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

ساسا اصلا نمیشه که عضو جدید نیاد چون کاملا اومده!!!گرفتی؟
بابا من اصلا بی معرفت...تو که بامعرفتی چرا به قول بنفشه یه اسمس نمیدی؟
بنفشی جونم به خدا بهت اسمس دادم چند بار اما سند نشد!!!خوب من چیکار کنم...
اصلا منو گریه بندازین میگم عضو جدید بیاد بخورتتونا!!!
من برم به زندگیم برسم...راستی ساسا تو الان کجای این کره ی خاکی زندگی میکنی؟...اگه تهرانی که یه قرار بزاریم با بنفشه بریم بیرون اوکی هانی؟
من برم با عضو جدید بیرون فعلا ...بای

اهههههههه عضو جدید اومده ؟ کیه ؟ بگو بیاد خودشو به من معرفی کنه :دی
به منم اسمس بده بابا منم میخوامممم
سارا مربی شناست ... میدونم میخواد همینو بگه به جاش من گفتم
مشکوک میزنین ..!! بچه ها ببینین چه خبره

فعلا

فرزاد شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://petti.blogsky.com

چه خبره اینجا !!
دمت گرم نگین خوشم اومد
موضوع خوبی رو انتخاب کردی..
به زودی میام با یه پست !

خبر سلامتی ... موشی داماد شده خبر مهم اینه ...
مرسی فرزاد جان
خوش میای !!

از آقا موشه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

واااااو سلام سوگولیییییییییییی الان این سارا از حسودی میترکه بیا بریم اونور


جواد خلی وایسا نرووووو سارا داره ناز میکنه
ای خاک سارا رو دستمون با کرد =))))))

آقا منو هم ببرین سر قرار :دی =)) نه شماها برین من بعدا با نگین میام

وای دیدین سارا غلط رو نوشته >قلت =))
سارا تا چشت دراد دیگه ننه مونا مسخره نکنی =))
ننه یه پول بده دیدی چطوری این ساسا رو ضایع کردم
واااااواووووووو سارا با مشت زد تو دلم
جیغغغغغغغغغغغغغغ (این صدای سارا بود دارم گیساشو میکشم ) سارا رو لح کردم


سلی جون فعلا انتخابی آپ میکنیم وگرنه کلتو کنده بودم اگه چیزی واسه گفتن داری حتما آپ کن باش

نیلوووووووو WoooooooW عضو جدید اومده آقا مبالکه
تو خودت معلومه کجایی ؟؟؟ سال به دوازده ماه پیدا نمیشه سراغتو از شهرزاد میگیرم
سالی یه بار میای فوش میدی فرار میکنی
حالا عضو جدید کی تشریف دارن بفرستش تو اتاق مینیم مصاحبه رو قبول میشه نگین بیا میخوایم عضو جدید رو محک بزنیم :دی

آقا من کشته مرده صمیمیت اینجام =))))))

کسی توجه کرده با جهتو بی جهت تو همه کامنتا همه چه بی ربط یا با ربط این یوسف طفلی رو فوش میدن =))


WWooowww رابطها از چتو کامنت کشیده شده به اس ام اس و تیلیف یعنی تا 1 سال دیگه همه همخونه ای میشیم کی پایس همگی با هم فرار کنیم

از آقا موشه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

نگین با اینکه گفتی حولکی نوشتی ولی به نکتهای جالبی اشاره کردی ککه میشه کلی روش بحث کرد
من کمتر کسی رو دیدم که یه دونه شخصیت داشته باشه بیشتر وقتا از کسی که اصلا انتظارشو نداری ضربه میخوری چیزهایی میبینی که با شخصیت طرف خیلی متفاوته
در کل میشه اسمشو آدمای دو رو گذاشت حالا بعضیها کلا دورو هستن دوتا شخصیت کاملا متفاوت از هم دارن بعضیا هم به مرور تحت شرایط خاصی قرار میگیرن شخصیتشو تقییر میکنه
الان زمانی شده که شخصیت و رفتار آدما رو شرایطشون تایین میکنن به نظر من یه شخصیت کامل کسیه که تحت هر شرایطی همه عقایدی که بهشون پایبند بوده رو حفظ کنه البته اینی که هرکی خودشو با شرایط وقف بده بد نیست ولی بعضی وقتا باعث میشه آدم همه عقایدشو زیر پا بزاره

موشی یه سوال :
تو توی زندگیت با این « ه » برخورد کردی ؟
با سواد درست بنویس
...........................
خوب
مرسی ... گفتم احتمالا بد بوده :دی
همه خیلی وقتا به خاطر یه سری شرایز ..
اتفاقاتی که توی زندگی براشون افتاده ...
جوی که توش زندگی میکنن ...
و.......
هر جایی یه شخصیت رو نشون میدن
یکی میبینی که شخصیتش شوخه و شاد و خیلی نرم ...
ولی تونی محیط تحصیل .... کار و....
مجبوره به خاطر یه سری کارها و شرایطی که هست خشک و جدی باشه
اون فرق داره
ولی اینکه کسی عقاید خودش رو تغییر بده و به مرور زمان از شخصیت واقعیش دور بشه اصلا خوب نیست
اولین نفر خودش اذیت میشه

همچنان از آقا موشه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ


گیلاس ، فک کنم به کلی اینجارو فراموش کرده چون وب خودش میاد
مرجان ، کسی ازش خبر داره من دارم نگرانش میشم مرجان بمیری کجایی ؟؟؟
مونا ، تو کجاییییییی انقد درس نخون بچه پس فردا دکتر میشیا
به به فرزاد خان تشریف فرما شدن
شهرزاااااااااد تو دیگه چرااااا کجایی

سروی کجایییییییییی ؟؟؟ یه چایی دادی دس داش رضا دباره غیب شدی :دی
عمه حیتا و عادل خانم که کلا نیستن

باقیم که کمو بیش سر میزنن

و همچنان از آقا موشه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ


بچهاااااااا یه پیشنهاد شایدم یه تحدید به نظر من اونایی که نیستن اگه سر نزنن حاضریشونو نزنن پستهارو نخونن نظر ندن باید حذف بشن
این تحدید شامل حال عادل خان ، عمه حیتا ، فرزاد ، مونا و گیلاس اگه پیداش نشه و نیلو اگه باز بزاره بره

آقا هرکی عضو باید پست بزاره تو بحث ها هم شرکت کنه نظرشو هم بگه حالا همش که درگیر نیستین حتما وقت اضافه هم دارین

از آقا موشه به همهههههههه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ

آقا کامنت بالا خطاب به همه بود پس بی زحمت نظرتونو بگین

دنباله کامنت بالا:دی
بهانه کارو درس رو نیارینا والا ما هم همچین بیکار نیستیم هم درس میخونیم هممون هم بیشترمون سر کار هم میریم به خاطر اینجا و دوستامون به زورم شده هفته ای یکی دوسه بار سر میزنیم

یوسف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

موشی سخت نگیر..یه بار سخت گرفتیم که باعث دلخوری شد..پس بیخیال!! :)

خرموشناز شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

پخخخخخخخخ

سروناز یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه همه همه
اول برم در مورد پست جدید نظر بدم
داستان خیلی قشنگی بود. یعنی از اونایی بود که یهو سردت میشه
واقعا همینطوره! چه راحت میشه یهو بد شد و از خوبی و اوج به ته تهش برسی!
موشی کار خوبی کرده که دعوات کرد و الا تو که اینجوریا نمی اومدی کههه!!!
آه از انجمن!!!!

سلام سروناز جانننننننن
بفرمایید
مرسی ٬ منظورت سردرد نبود ؟ مطمئنی ؟ :دی
خیلی راحت میشه !!
باور کن نمیومدم :دی
الانم از همونجام :))

نگین یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

موشی من هم با نظر تو موافقم
هم با نظر یوسف
اگه بگیم که ناراحتی پیش میاد
نگیم هم اینجوریه
بذار فعلا یه مدت باز هم صبر کنیم ببینیم چطوری پیش میره
بعد یه کاری کن :دی

اصن میخوای تورو بکشیم راحت شیم ؟

الفرارررر

نگین به موشی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

موشی تو که از سواد سارا ایراد میگیری
خودت الان خیلی با سوادی ؟
آخه له رو اینجوری مینویسن ==> لح ؟

بچه ها موشیییی بی سوادهههههههه

نگین به عضو جدید یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام به عضو جدید
خوش اومدی
هر چه سریع تر خودتون معرفی کنین که همگی با شما آشنا بشن
امیدوارم اینجا بهت خوش بگذره
امیدوارم متوجه شده باشی که اینجا دیوونه زیاده
شما یک همخونه ای این دیوونه ها حساب میشی
یا دیوونه باش که رسوا نشی
یا ببین میتونی این دیوونه ها رو سر عقل بیاری
ما که نتونستیم
سعی کن چشمات اینجوری نشه :
مرسی عزیزم

با تشکر
امضا نگین

نگین از طرف سارا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

خبر خبر
سارا کفت بهتون بگم
مربی شنا هستش
و داره غریق نجات هم میشه
و همچنین مربی گری درجه ۲ رو هم داره میگیره
گفت که همتون خبر داشته باشین
=)))))))))

یوسف یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

سارا من دارم غرق می شم .. نجاتم بده.. :دی
این عضو جدید کجاس پس؟؟ :دی
موشی آهنگ وبلاگو درست کن..لینک منم تصحیح کن.. :دی

به قول نگین:
امضا

سارا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

وااااااااااااااااای نگین جونم مرسی که این موشی دم بریده ی پر روی بی ادب رو ادبش کردی...بچه پرروووووووووووووووو حالا با من دس به یقه میشی؟
بزنم زیر گوشت شل و پلت کنم؟
هان؟
نه خدایی بزنمت حالا؟
ننه تو هم خیلی نامرد و دودره باز شدی...ننه به این ننری نوبره والا

مرجان حالش خوبه...از من و شما هم سالم تر و سرحال تره.

نیلوفر چشم روشن...حالا میخوای من رو خر کنی؟ آخه مگه تو موشی گیر أوردی که بتونی خرش کنی؟
این عضو جدید کی هست حالا؟!
با زبون خوش میگم بیا معرفیش کن وگرنه میگم این یوسف با ارازل و اوباش مربوطه بریزن تو خونتون و بصورت کاملا مخفیانه بدزدنتون و ماهیتتون رو فاش کنند بعد هم سروته از برج میلاد آویزونتون کنند.
والا من الان توی یکی از شهرک های ایران زندگی میکنم تا جون دشمنم در بیاد ایشالله(قابل توجه مموش)

آره موشی که بوی گند موش هم میدی.... من با حرفت کاملا مخالف و موافقم.

ننه تو خجالت نمیکشی با یک مربی شنا که در شرف استاد نجات غریق شدنه و داره مدرک مربیگری درجه ۲ هم میگیره اینجوری حرف میزنی؟
واقعا که.

به به بهههههههههههههههههههههههه.... چطوری مش سلی.. کم پیدایی دختر... دلم برات تنگ شده عسیسم..الهی که درد و بلات تو سر موش و یوزارسیف بخوره...بلبیا ...بیا که یوسی و موشی میخوان دورت بگردن.

خاک بر سرت بیتربیت نفهم عغده! ای... بیشور...خر... مگس .. تپاله>>>>> دلم خواست الان کمی فوش بدم ولی به کی؟ نمیدونم :دی :دی

موشی
تـــــــــــــــــــــــــــــــــق {{{{{}}}}}}}

زدم محکم زیر گوش موشی...آخ چقدر چسبیییییییییید =))

سارا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

هان چی میگی یوسف؟!

فک کردی ۱۰تای تو اگه زیر آب بمیره من میرم نجاتش بدم؟!

زهی خیال محال =))

از آقا موشه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

یوزارسیف بعد لینکتو درست میکنم
لینک آهنگم که درسته

نگییییین جرات داری وایسااااا تا کلتو بکنم
دم بریده حالا میری رو کُپه این ساسا اینو اینطوری نگا نکن این سارا میکشونتت تو عمق زیاد بعد میزاره تا غرق بشی بهت بخنده اونوخ اگه فک کردی من میام نجاتت میدم زهی خیال باطل

نخیر این لح با اون له فرق میکنه

عضو جدید کیه ؟؟؟؟؟؟؟ بابا سر کارین این نیلووووووو یه چیزی گفت ما تا چند روز ذهنمون مشغول باشه تا بره برگرده :دی
نیلو عسیسم بمیری فدامون شی مارو انقد سر کار نزار =))

سارا عمراااااااااا
عمری تو زورت به من برسه تو بزنی زیر گوش من حالا چشت به نگین افتاد شیر شدی تا دوساعت پیش که میگفتی غلط کردم موشی جونم منو اذیت نکن =)))))

(این ساراست کلشو کردم زیر آب داره خفه میشه =)) نجات غریق بیا بیرون اگه زورت میرسه :دی

بیا ننه این سارا رو از همون اول ولش کردی تو جوب انقد هی تو این آبو لجنا بازی کرد تا بلاخره روحش خبیث شد =))

سارا مربی گریتو نجات غریق و مربی گری درجه ۲ درجه ۱ زیر آبیتو رو آبیتو وسط آبیتو همچیو رو کله هم تبریک میگم (اه بسه برو اونور انقد منو ماچ نکن )

کی بود گفت نیلو غرغرووووو

و همچنان از آقا موشه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ



آقا این تحدید بود آخه هیچی نگیمم که مث همین الان
بزار تکلیف خودمونو خودشونو دوستاشونو بچهای این ور مجلسو بچهای اونور مجلسو بچهایی که وسط مجلس نشستنو کلیه زحمتکشان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی معلوم بشه

سروناز سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام
مرده شور هر چی اینترنته رووووو
اعصاب منو بهم میریزه
آه
خب کجا بودیم؟
آها چرا کسی آپ نمی کنه اینجا رو؟
موشی جان تهدید درسته عزیزم نه تحدید!!!

بنفشه سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

ففففففففررررررررررررررررااااااااااااااااا خخخخخخخخخخخووووووووووواااااااااااااااانننننننننن
عععععععمممممممووووووووووووممممممممممییییییییییی


فراخوان عمومی

آقا میشه هرکی بلاگفا داره یه پی ام بده؟
میخوام اغفالتون کنم

هرکی بلاگفا داشته باشه و پی ام بده و اغفال شه یه پیتزا آپاچی می افته



جون من مرگ من آقا بیاید دیگه
چقذه نامردید شماها

گیلاس سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام
واااای قدر دلم تنگ شده بود برای اینجا!
سر میزنم! ولی...
الان که دیدم درباره شیطان و دوشیزه پریم نوشتی یه جوری شدم!
خط به خط نوشته های این کتاب کوئیلو رو دوست دارم!
همه ی دوستای خوبم رو دوست دارررررم
ماااااااااااچ برای همه

سلام گیلاسم
معلوم هست کجایی بعد میای میگی دلم تنگ شده بود ؟ :دی بکشمت ؟
قدمت روی چشم ... ولی نیار تو کار .. هر موقع تونستی بیا
:)
واییی چقدر دل من و تو به هم چسبیده :دی
بچه ها دوسش دارین ؟ :دی ما نیز داریم
هوارتا بوسسسسس

نگین سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

دست دست دستتتتتت
سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سارا باید برقصه
موشی تو چرا نشستی ....
داداچ رضا هم که خودشو در شادی ما شریک نمیکنه :دی
من حوصلم سر رفته میفهمین ؟
اهههههه

خرموشناز چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

نیلوفر پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

خودت فدام شی موشی....
الان نمیاد...خودم هر وقت نت دار شدم بچمم میاد...آخه خیلی خجالتیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد