« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

دوری و دوستی یا ؟؟؟

 

 

سلام

شنیدین که میگن دوری و دوستی؟

چقدر این جمله رو قبول دارین؟

من که میگم دوری دوستی که نمیاره، فراموشی میاره. صمیمیت رو از بین می بره.

همین جوری نمی گم. زیاد به این موضوع برخوردم. دوری هایی که نه تنها دوستی ها رو زیاد نکرد بلکه باعث از بین رفتن مهر و محبت شد.

خیلی وقتا هم دوری کار ساز تره. یعنی نزدیک بودن زیادی باعث میشه یه جور دلزدگی بوجود بیاره. یه جورایی سیر بشن از هم. یه جورایی به دیدن هم عادت کنن و عادی بشه.

نظر شما چیه؟

نظرات 70 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووول

ساسا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

ملت خانه ما بترکید دووووووووووووووووووووووووووووم

سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ

اینم سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ

من به دوری و دوستی خیلی معتقد هستم.
البته دوری داریم تا دوری
گاهی آدما وقتی از هم دور میشن اینقدر درگیر کار خودشون میشن که یادشون میره یه زمانی عزیزایی داشتند که همیشه دلتنگشونن....فقط موقع گرفتاری یادشون میکنن

ولی خیلی مواقع میشه این دوری رو با نامه و تلفن جبران کرد و هراز گاهی یک دیدار ساده و کوتاه تمام خاطره هارو زنده کنه و روابط و صمیمیت رو هم نگه داره.

نزدیکی زیاد از حد باعث از بین رفتن حرمت ها و گاه حتی دخالت در امور شخصی میشه مادر جون.

یوسف یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

من با دوری و دوستی موافقم..این روزا آدما چشم دیدن همو ندارن..بنابریان در کنار هم بودنشون زیاد جالب نیس..
وقتی دوست ندارن که تو از اونا برتر باشی..وقتی با موفقیت هات از ته دل خوشحال نمی شن..وقتی با در کنار بودنشون عادی می شی..وقتی براشون خسته کننده می شی..وقتی ازت سواستفاده می کنن..وقتی حوصله خودشونو ندارن چه برسه به تو..وقتی از ته دل دوستت ندارن..چه اصراریه!!دوری و دوستی..
وقتی دور باشی هم احترامتو نگه می دارن و هم تو جذبه خودتو حفظ می کنی..نه تو به اونا نیاز خواهی داشت و نه اونا آویزوونت می شن!..وقتی دور باشی بدون دخالت و دلجوی بی جای اون ها هم به کارهات می رسی هم به رابطه هات..وقتی دوری نه ازت انتظار دارن و نه تو انتظاری داری!!..وقتی دوری این یعنی حریم..دید و بازدیدها سر جاش و زندگی تو هم سر جاش..!
من با ذوری و دوستی موافقم..چون از دوستی بیشتر ضربه خوردم تا دوری..!
ممکنه بگن خوشدو می گیره یا آدم به دوره یا عقایدش غلطه..! اما اینا مهم نیس.. مهم اینه که تو از این دوری احساس خردسندی می کنی!!

یوسف به سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ

سارا جون..اون نوت های پیانوی بتهوون رو بیار یه کم بندری برقصیم!!! =))

سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ق.ظ

آخه روم نمیشه...

تازه با اونا باید عربی برقصیم

از آقا موشه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام سروناز خوبی ؟؟
دوریو دوستی
خوب تا ببینیم این دوری فاصله آدماس یا دوری دلهاشونه بعضی وقتا وقتی دلها به هم دیگه زیادی نزدیک میشه به بودن در کنار هم عادت میکنه به قول خودت ممکنه دلزدگی به وجود بیاره یا به قول یوسف باعث میشه حریم های شخصی از بین بره دخالتهای بی جا پیش بیاد و دوستیها از بین بره پس یه حریمی واسه دوستیها به وجود میاریم که میشه اسمشو گذاشت دوری و دوستی ، در کنار همدیگه هستیم شاید هر روزم همدیگه رو میبینیم ولی نمیزاریم دلهامون زیاد به هم دیگه نزدیک بشه یه جورایی با همدیگه قاطی نمیشیم تا احترام ها حریم ها شکسته نشه تا دوستی پاورجا بمونه

البته اینو واسه همه دوستیها قبول ندارم بعضی دوستیها هرچقدر به همدیگه نزدیک تر بشه هرچقدر قلبها یکی تر بشه احترام دوست داشتنو عشق بینشون پابرجاتر میشه

ولی دوری مسافتی چون از همدیگه دور هستن ولی قلبهاشون به هم دیگه نزدیکه هم دوستیو زیاد میکنه هم صمیمیت مهر و محبت بینشون زیادتر میشه مث یه دوست صمیمی که ازت دوره

در کل من با بیشتر دوستیا با دوری و دوستی موافقم البته نه با همه دوستیها دوستایی هم هستن که هرچه بیشتر بهت نزدیک تر میشن بیشتر دوست دارن نه اینکه بخوان سوء استفاده کنن یا بخوان ضربه بزنن بهت( که اینارو اصلا نمیشه اسمشونو گذاشت دوست )
این دوستیها دوستیهای ظاهریه دوستیهای قلبی نمیشه

تو دوستیها هرچی حریم شخصی همدیگه حفظ بشه دوستیها پابرجا تره

به نظر منم دوری صمیمیت رو از بین میبره یه دوست مشکلات یا دردودلهاشو یا خوشی هاشو با صمیمی ترین دوستش تقصیم میکنه با کسی که حس میکنه قلبش بهش نزدیک تره
اونیایی هم که به همدیگه نزدیک دلاشون به همدیگه خیلی صمیمی هستن بعد یه مدت دل همدیگه رو میزنن از همدیگه سیر میشن تموم میشه میره =))




ر و ز ب ه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
درود..
امیدوارم حالت خوب باشه خواهر بزرگه :دی

این جمله خیلی معروفه! دوری و دوستی..

من خودم به شخصه در ارتباط برقرار کردن خیلی ضعیف هستم مخصوصا اونم در رابطه مستقیم..
اما خوب من با بعضی از حرفای یوسف موافقم!
آدم وقتی از کسی دور باشه معمولا مجبور میشه خیلی از عقاید و رفتارش رو عوض کنه که این به خودی خود می تونه هم خوب باشه هم بد..

در کل من زیاد موافق این قضیه هستم!

همین.

سپنداریار.. . .

یوسف از طرف نگین یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ

نگین به هممممممتون سلاااااااام رسسسسسسوووووووند و گفت خیلی درس و مخش داره..سرش خلوت بشه به همتووووووووووووون سر می زنه!

بنفشه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
من یه هیچ کدوم اعتقاد ندارم
اگر دل دل باشه و شعورش به درک دوستی برسه چه دور باشی و چه نزدیک دوستی براش قشنگه و بهش احترام میزاره
اگرم نرسه که چه دور باشی و چه نزدیک زود دلشو میزنی
بنابراین بعد مسافت تاثیر زیادی نمیتونه داشته باشه

سلی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

دورز و دوستی مصداق هاش خیلی زیاد تره عزیزم !
من که خیلی معتفدم
با حرقای یوسف موافقم !

الان که خیلی از مامان بابام و خانواده ام دورو تازه قدرشونو فهمیدم !
غهمیدم چقدر دوسشوننن دارم

از آقا موشه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://zeyt0n.blogsky.com/

زیتون رو آپ کردم

http://zeyt0n.blogsky.com/

مرجان دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

ای ووووووووووووووووو

موشی و سارا و یوسف و روزبه و سلی و سروی و روزبه رو ایول بعدشم خودمو ای ول

سروی جون ! واسه اون دسته آدمایی که اگه با هم باشن آبشون تو یه جوب نمیره ، دوری و دوستی خیلی موثره ! ولی واسه اونایی که اگه هرچی بیشتر با هم باشن بیشتر به هم وابسته میشن ، دوری فراموشی میاره .. واسه اونایی هم چه زیاد با هم باشن چه کم باشن آبشون توی یه جوب نمیره لابد دوستی دوری میاره بعد لابد واسه اونایی که چه زیاد با هم باشن چه کم با هم باشن دوری دوستی و دوستی دوری میاره

اصلن من نمیدونم ولم کن

الفراررررررررررررررررر

ساراااااااااااااا منو بگیر ((=

سلی به مرجان دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام مرجااااااااااااااااااااااااااااان !
خوبی ؟

لیلا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ق.ظ

حرفات کاملا درسته

یوسف به لی لی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

لی لی یه آی-دی بساز دیگه!

سلی به لی لی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

بابا این که ای دیتو هک کرده قاطی یه ها

سلی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

بقیه کوشیییییییییییییییین؟
بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

از آقا موشه پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ

کجائییییییییییییییییین کسی نمیخواد بعد سروناز آپ کنه ؟؟؟

آقا کی بلده پلیور ببافه من ۵تا کاموا خریدم یکی برا من بلوز ببافههههههههههه

لیلا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

l1s1_abc
اینم ای دیه جدیدم من همه ایدی ها یادم رفته
دزده دزدیده ای دیمو .از این ناکساست یکی هم پیدا نشد هکش کنه

یوسف به امین پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

بچه ها امین داره می ره سربازی..براش آرزوی سلامتی کنید تا برگرده

امین جون دوستت داریم..منتظریم برگردی!

نگین جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
اول جواب پست ندا
من زیاد اعتقاد به دوری و دوستی ندارم
نمیدونم ولی شاید من باید دوستم رو حس کنم کنارم
نمتونم قبول کنم
در هر صورت ....
گاهی هم لازمه
ولی این کنار هم بودن
به معنای همیشه به هم چسبیدن نیست
یه حد همیشه باید رعایت بشه
که به قول خودت دلزدگی به وجود نیاد

هوارتا بوسسسسسسسسسسسس

نگین به همه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

سلاممممم بچه هاااااااااااااااااا
دلم یه ذره شده بود
اینقدر « . »
دیدین ؟
یوسف از طرف من کامنت گذاشت واسه همتون
مرسی یوسف جون که کامنت گذاشتی
یوسف میدونه که من همش دارم درس میخونم :دی از اون بپرسین :))
همه خوبن ؟
سارا خوبی ؟ معلوم هست کجایی ؟ :دی
موشی خوبی ؟ همه چی رو به راهه ؟
یوسف خوبی ؟
مرجانی خوبی ؟ سر کار خوش میگذره ؟
سلی خوبی ؟ با درسا در چه حالی ؟
امین رفتی سربازی ؟ ایشالا موفق باشی گلم
داداچ رضا خوبی ؟ باز رفتی و هنوز نیومدی ؟
لیلا خوبی ؟ ایدی جدیدتو اد کردم عزیزم
بنفشه جونم چطوره ؟ بنفشه من جواب اس ام استو دادم ٬ دیدی ؟
گیلاس چطورهههههه ؟ نمیخواد لباس بدوزه باز :دی
همه خوبن پس ؟
چه خبرا ؟
ن نبودم کیا آپ کردن و چی شده ؟
زود زود بیاین بهم بگین

هوارتا بوسسسسسسسسسسس

نگین به همه ۲ جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

اونایی که شماره من رو دارن
و لطف میکنن بهم اس ام اس میزنن
دوستای گلم ... گوشیم به هم ریخته ...
اس ام اس فارسی نمیگیرم
اگه اس ام اس فارسی ددین و جواب ندادم ببخشید
بنفشه جون ببخشید با تاخیر جواب دادم .. اس ام استو واسه یکی از دوستام فرستادم تا فهمیدم متنش چیه
بعد جواب دادم
اگه میشه انگلیسی بزنین برام

مرسییییییییییییییییییییییی

بوسسسسسسسسسسسسسسس

نگین به سارا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

چطوری عزیزه دله برادر ؟
هان ؟
خوش میگذره ؟

سارا به نگین شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

سارا به نگین شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ق.ظ

نگین دوست داریم...نگین دوست دارینم....نگنگ دوست داریم

سارا به نگین۳ شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ق.ظ

تو واقعا خجالت نمیکشی<؟
هان؟
بیام حسابت رو برسم حالا؟

نگییییییییییییییییییین دلم برات تنگ شدههههههههههههههه

پس بگو چرا جواب اس ام اس نمیدی...کلاست رفته بالا دیگه فارسی بلت نیس گوشیت =))

سارا به مرجان شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ق.ظ

مرجان...راه گم کردی؟

از اینورا :دی

بیا بخل خودم :دی

سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ق.ظ

یه ۱۰ - ۱۲ تا اس ام اس بدین تا احساس کنم زندم

یوسف الهی گور بگگور نشی...من گشنمه

سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ق.ظ

مامان دوستم نی نی آوورده فک کنین دوستم ۲۳ سالشه داداشش ۱۱ روزشه...


خو چیه میخندین مسخره ها...مگه ۴۵ سایه ها دل ندارن؟ :دی

از دسشون در رفته =))

سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ق.ظ

من گرسنمه....


:دی بنفشه...کیف حال نمیدونم چی چی‌:دی

مرا یاری دهید ـ سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ق.ظ

من همینجا اعلام میکنم که بنفشه به من گفت:
تو یمک حیوون کثیفی...
حیوون آشغال....
تو یک حیوونی.....
ماهیتت اینه

بنفشسه من رو به من معرفی کرد...فک کنین ۲۲ سال ندونین چی هستین یهو بفهمین یه حیوون بودین ... وووووووووووی

من اعاده ی حیثیت میکنم :| من تو دهن ملت میزنم... حیف که ازم بزرگتر بودی بنفشه...وگرنه بهت میگفتم کی حیوونه و کی خوک کثیف

سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ق.ظ

داداش امین دلمون واست تنگ میشه...هرچند که زیاد بهمون سر نمیزنی...ولی همه جوره دوست داریم

بنفشه به همه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ

سلاممممممممممممممم

بنفشه به امین شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

داداشی دلم برات تنگ میشه امیدوارم هر جا هستی در پناه خدا باشی

اومدی برامون سوغاتی پوکه بیار
قاشق چنگالاییم که بهتون میدن خیلی باحاله
بند پوتینم قبوله

مراقب خودت باش ما همیشه منتظرتیم
تو مرخصیات سری هم به فقیر فقرا بزن بابا ستوان دوم

بنفشه به نگین شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام گلم
آره دیدم اسمستو

ببخشید باعث اذیتت شدم
از این به بعد فینگلیش میرفستم برات

چه خطر نگینی؟
درس و مشخ خوش میگذره؟

بنفشه به سارا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

ای پست فطرت آتیش به جون گرفته آدم فروش
بالاخره نتونستی خودتو نگه داری؟
بالاخره گفتی؟


آی ایهاالناس تصقیر خودش بود
2254316598561235469987546213 باز زنگ زده حرف نمیزنه
فکر کنید منم در وضعیت 25 درجه زیر صفر در سرما خوردگی شدید با تب 15987564321 درجه خسته در حد مرگ دارم از سر کار میام خونه و بعدم اومدم و دارم لباس در میارم اینم هی میزنگه حرف نمیزنه
خوبت کردم
شناسایی شدی بالاخره
تازشم من فقط گفتم :
« حیوون اگه نمیخوای حرف بزنی زنگ نزن»

سارا خیلی خری که آبرومو بردی
آدم ننشو اینطوری ضایع میکنه

چند روز بود هی اومدم نگاه کردم ببینم گاف دادی یا نه
تازه خیالم راحت شده بود


الهی بترکی
ببین کجا چطوری ضایت کنم

بنفشه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

من همینجا به همه اعلام میدارم
هر کی دوس داشته باشه در حد حیوان و خر و گاو و کلا انیمال جات میتونه به من فش بده
و کلا نگران بزرگی منم نباشید که شترم بزرگه


هو گفتم انیمال جات نگفتم خوار و مار


خوش باشید جیگولا
سارا بیا فوشاتو بده تا لال نمردی

یوسف شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ

بنفشه جون موقعی که لباس درمیاوردی من لابلای سارا بهت زنگ زدم و دوربین موبایلتو روشن کردم..
حیوووووووووووووووووووووووووون فرااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

لئوناردو دیکاپریو به دختران اینجا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

از دختران این خونه خواهشمندم در فیلم جدید ما تایتانیک ۲ حضور به هم رسانند..
برای اطلاعات بیشتر به گلشیفته فراهانی مراجعه کنید..

از آقا موشه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

سارا خیلی بیتربیتی خو یه کامنتم خطاب به من در میکردی

[ بدون نام ] شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ


کسی منو ادد نکرد
چرا؟

خرموشناز شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

بالایی من بودم

از جنیفر لوپز به آقا پسرای این خونه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

الهی دورتون بگردم

گلشیفته فراهانی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

قربون همه ی خوشتیپ پسرای این خونه برم

آنجلینا جولی تقدیم به چند پسر ماه ا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

وای ...وای...چه آقا پسرای ماه و جنتلمنی هستین

میشه ازتون خواهش کنم، لطفتن یکیتون یکم منو بگیره

منظورم ازدواج بیدااا

آنجلینا جولی خطاب به جنیفر لوپز شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ

جنیفر گیس بریده ی چش سیاه، بازم دو تا آقا پسر با کمالات دیدی خودتو انداختی وسط

آرنولد شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد