« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

محرومان کمک نمی خواهند، عدالت می خواهند!!

  

جشن عاطفه ها 

دلیل فقر فقیران،محرومیت محرومان، و بینوایی بینوایان را باید در حرص و طمع رانت خوران و آقا زاده ها و دلالان و ثروت و قدرت ثروتمندان و مرفهان جامعه جستجو کرد، ثروتمندانی که با غرور و افتخار و لبخند، در جشن عاطفه ها شرکت می کنند، و از دریای ثروتی که به قیمت فقر محرومان اندوخته اند، قطره ای را به نا داران اعانه می دهند.جشن عاطفه ها، با قربانی کردن عاطفه و عشق، تصویر روشن نابرابری و تبعیض را بی پروا و با وقاحت، در جامعه طبقاتی نشان می دهد، و مرگ تلخ عاطفه در بلوای لحظه لحظه های این جشن فراموش می شود.عاطفه در غوغای جشن عاطفه ها می میرد، و حقیقت بر مرگ عاطفه سخت مویه می کند.سیمای جمهوری اسلامی که بخاطر کسب درآمد، از کانالهای مختلف متعدد، روزانه بارها و بارها با آهنگهای شاد، بدون در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی بسیاری از خانواده ها، لوازم تحریر لوکس را تبلیغ می کند، به برگزاری جشنی می بالد، که در آن چشمان کودکان محروم، سوال جستجو می کند. دفتر لوکس آزاده اسیری می آورد و لوازم تشریفاتی و زرق و برق دار دارا و سارا، خون بدل ساراهای نادار می کند

با شکم گرسنه و کیف کهنه و کفش پاره و شلوار وصله دار، بر روی نیمکت های رنگ و رو رفته، در کلاسهای شیشه شکسته، پای تخته سیاه کهنه می شود نشست، و با شوق و خنده و بی غصه، بر روی کاغذهای کاهی می توان نوشت، اگر که تبعیض نباشد، و عدالت باشد.محرومان کمک و اعانه و صدقه نمی خواهند، جامعه بی طبقه و عدالت می خواهند. دانش آموزان محروم و محکوم به تدریس در مدارس بی امکانات دولتی، کتاب و دفتر و لباس و کفش و غذا نمی خواهند، برابری می خواهند و برادری!جشن عاطفه ها و کمک ثروتمندان و سرمایه داران، کمکی به تحقق و اجرای عدالت نمی کند، که خود با بی تفاوتی، بی عدالتی را ترویج و تشویق می کند. نهایت انقلاب خونین اسلامی، نباید به جشن عاطفه ها ختم شود، که جشن عاطفه ها از زمانی شروع شد، که تشریفات و مدارس غیرانتفاعی، بر خلاف اصول قانون اساسی، متولد گشت و رشد کرد. جشن عاطفه ها قادر به پر کردن شکاف ایجاد شده طبقاتی نیست، عاطفه را نمی شود تقدیم کرد، فقط می توان تقسیم کرد.فقر و محرومیت و نا داری و بیچارگی و بدبختی را می توان تحمل و باور کرد، اما تبعیض و بی عدالتی را نمی توان بسادگی و بدون کینه و عقده، تحمل و باور کرد.جشن عاطفه ها، جشن رشد کینه و عقده هاست. جشن عاطفه ها، عزای فاطمه (س)، ماتم علی(ع) است. در تنها کشور شیعه جهان، این چه جشنی است، که با اعلام بی عدالتی، بخاطر فقر برگزار می شود؟
در جشن تبلیغاتی عاطفه ها، نوحه خوانان باید نوحه بخوانند و مرثیه سرایان مرثیه بسرایند، جشن عاطفه ها، جشن هدیه و اعانه و صدقه نیست. جشن حقیقی عاطفه ها، جشن عدالت است.در دوران انقلاب و سالهای سخت و تلخ جنگ تحمیلی، جشن عاطفه ها رنگ دیگر داشت، جشن عاطفه ها در آن دوران، جشن خون و شهادت و ایثار بود، و اما این جشن شهریوری عاطفه ها، میراث کدامین دولت است که به دولت عدالت محور اح. م .دی ن.ژ.اد سپرده شده است؟
در ماه عدالت ، منتظران باید که در جشن عاطفه خون گریه کنند. برویم عاطفه را، عدالت را، عشق را، انتظار را یکبار دیگر معنا کنیم. توده های محروم اجتماع تشنه عدالتند، و عدالت تنها یک تصویر دارد 

 

پ .ن : تقبل لله اعمالکم آقا التماس دعا داریم منو تو این شبای عزیز یادتون نره نیاز شدید به دعاتون دارم  

 

به نام خداوند بخشایشگر مهربان  
ما آن (قرآن) را در شب قدر نازل کردیم
و تو چه می‌دانی شب قدر چیست؟!
شب قدر بهتر از هزار ماه است
فرشتگان و روح در آن شب به اذن پروردگارشان
هر امری را نازل می‌کنند
شبی است سرشار از سلامت تا طلوع سپیده. 

 

 (قرآن کریم، سوره قدر)

 

پ .ن۲: نداجون و سلی جون قبولیتونو تو دانشگاه تبریک میگم  

پ .ن۳: بنفشکی تبلدت مبارک البته با تاخیر  

پ .ن۳:آقا هرچی به مخم فشار میارم دیگه مناسبتی یادم نمیاد  

 

شب نیوز خدا از آسمون انداختت پائین!این مطلبو یکی از دوستای خوبم بهم داده بود بدونه منبع  من سه ساعت دنبال منبع این مطلب میگشتم ولی پیدا نکردم !!!

نظرات 34 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

اوللللللللللللللللللللل

ایووووووووول
بیا یه موش طلایی بهت بدم =))

نگین پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

آخیشششش راحت شدم
اول شدم
به به
موشی موشکم مرسی که آپ کردی
میرم پستتو میخونم و میام کامنت میدم :)

هوارتا بوسسسس

مبارکت باشه آقا خیرشو ببینی

قربونت برو بخون بیا

چاکریم
ماسچ

مرجان پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

بنفشی تولدت موبالک

سلی و ندا قبولیتون موبالک

موشی مرگت موبالک که میخوام سر به تنت نباشه وایساااااااااااااا

اما اینجور جشن ها رو من دوست دارم .. همه کشورهای دنیا معمولا روزی رو تعیین میکنن که همه دور هم جمع میشن و بازار خیریه تشکیل میدن و پول اجناسی که فروش میره رو به خونواده های بی بضاعت میدن ! اون بچه هایی که به خاطر فقر و یا مریضیه پدر مادرشون نمیتونن واسه اول مهر یا عید نوروز خرید کنن ، اینجور موقع ها چشم براهن که از کمکی که مردم توی این جشن ها کردن چیزی براشون بیارن و خوشحالم که چقدرم خوب استقبال میشه.. ببین موشی اون تبلیغات اگه توی تلویزیونم نبینن بچه های بی بضاعت (که فکرم نمیکنم توی خونه اشون تلویزونه درست و درمونی داشته باشن) توی کوچه خیابون میبینن ! در هر صورت ربطی به تبلیغ صدا و سیما نداره

کجایی تو ؟

مرجانی بمیری تو هم شدی عین جنیا تا یه موتا آتیش میزنم پیدات میشه =))

آره من که با جشنش مشکلی ندارم خودمم حتما شرکت میکنم اصلا با این وضع مملکتمون هرکی بتونه و شرکت نکنه وضیفه انسانی خودشو انجام نداده
ولی جو این جشنا اصلا نوع برگذاری این جشنا اشتباهه آره اون کشورای دنیا این موقع جشنشون اینطوریه که پولدارا لوازم مورد نیاز خودشونو تو بازارای خیریشون با قیمت خیلی بیشتری میخرن تا و افراد نیازمند با قیمت خیلی خیلی کم هیچ منتی هم سر هیچکدومشون نیست تو از بازار بقلی یه مداد رو مثلا سه برابر قیمت میخری اونی هم که محاجه از بازار بغلی همون مداد رو به قیمت خیلی خیلی کمی میخره
نگرفتی من منظورم تبلیغات واسه جشن عاطفه ها بود آخه دنیای بچها مث دنیای ماها نیست که همچیو بفهمنو درک کنن اگه اونا کمکی هم بهشون میشه لازم نیست که روزی هزار بار تو سرشون بزنیم بگیم نگاه کن عزیزم من دارم یه دفتر کمکت میکنم !!!!!!

همینجاااااااا (چشمک)

مرجان به نگین پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام نگینو

کجایی تو ؟ مُردی ؟

این نگین مچکوک میزنها حالا از من گفتن (سووووووت)

یوسف جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

ما تو مملکتی هستیم که با نفتش می تونیم ثروتمندترین مردمان رو داشته باشیم..اما حقیقتا با این همه فقری که داریم پول این نفت به کجا می ره..؟!..
این همه افسردگی..بگیر و ببند..قوانین دست و پاگیر..دزدی قتل..
مگه ما ادعا نداریم که دین داریم..مگه نمی گیم در رفاهیم..مگه به استقلال و رفاهمون نمی نازیم؟!..پس این همه فقر و بدبختی چیه؟!..
ساده تر از این جملاتی که گفتم چی باید بگم..داریم می بینیم دیگه....

واقعا مشکل کجاست..؟!

مملکت ما یکی از سرمایه دار ترین مملکت هاست اصلا هرجای مملکت رو دست بزاری طلاست
همین ژاین یا چین با این همه جمعیتشون با اینکه کشورشون از نظر سرمایه معادنشون شاید یه صدم ما هم نمیشه ببین چه مملکتی دارن چه پیشرفتی تو جهان میکنن

باور ما زنده نیستیم که زندگی کنیم داریم زندگی میکنیم که زنده بمونیم !!!
تو کشورمون جاهایی هست که نه برق دارن هنو نه آب ببین چند سال از انقلابو جنگ میگذره هنوزم دارن بهانه همینارو میارن با پررویی میان جلو تلویزیون میگن فلان پیشرفتو کردیم یکی نیست بگه احمقا این امکانات اولیه رو باید همون سالای بعد انقلابو جنگ میکردین !!

مشکل خود مائیم

سلی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ق.ظ

مشکل همه جاس یوسف !
نمی بینی ؟؟!؟!


اعصابم خرده الان آپتو خوندم بدتر شد !

خداییش برا نتایج فنی این شازمان سنجش همون رنجش خودمون چقده بچه ها رو سر دووند . آخرم ۲۸ شهریور نتایج اعلام شد تا نشه که مثه سراسری این همه اعتراض بشه !!!یعنی ۳ روز مونده به بازگشایی دانشگا هاا و بعد ا این همه استرسی که به بچه های فنی وارد شد آخرم هیچ کدوم قبول نشدن..نمونه اش همین آبجی خودم کلی زحمت کشید د مقایسه با من شب و روز در س خوند ولی چی ؟ قبول نشده ! تازه با این تاخیر اینقد براش موضوع مهم شده بود که من فکر کردم پای مانیتور سکته هه رو می زنه !! کجای این مملکت درسته ؟
من که رشته ی نظری بودم رک میتونم بگم که فردا همین مملکت به مدرک های فنی بیشتر نیاز داره تا من..هیچ ارزشی قایل نیستند ...ولقعا ما باید تو این مملکت چی کار کنیم ؟آینده مون کجاس ؟ این همه درس بخونیم ته اش چی بشیم ؟کی بشیم ؟ مثه خودشون که فقط بلدن کلاه برداری کنن
موشی ببخیدا آتو درست و درمون نخوندم..ولی دوباره میام..
فقط دنبال یه جام که تموم فحش های عالمو بگم بهشون..

موشی دوباره میام

سلی جون اینی که من گفتم یکی از کوچیک ترین مشکلاته !

این سازمان سنجش که امسال شورشو در آورده این تقلبایی که امسال شد هیچ سالی تکرار نشده بود چرا یه دانشجو با رتبه بالای 10 هزار تو شهر خودش بهترین دانشگاه قبول بشه یکی با رتبه 2هزار یا قبول نشه یا یه شهر دور تو یه دانشگاه آشغالی !!!!!
ببین اینا نمیخوان ماها درس بخونیم نمیخوان انقد بفهمیم که براشون شاخ بشیم وگرنه چرا هرکی تو رشته خودش تو شهر خودش قبول نمیشه چرا تو باید بیای شهر من من بیام شهر تو که هیچکدوممون درس که نخونیم هیچ کلی مشکلات دیگه هم سرمون بیاد
اینا هیچ بویی از اسلام نبردن اینا خودشون خیانت کارن میگن آمریکا شیطانه !! اینا دست شیطانو از پشت بستن با سیاستشون یه کشور که هیچی یه دنیارو دارن اداره میکنن هیچکیم هیچ اعتراضی نتونه بکنه این روزا هرکی اعتراضیم بکنه انقد میریزن توگلوش تا خفه بشه
همین اعتیاد که الانم انواع و اقسامش مد شده پولدارو بی پول دچارش شدن فک میکنی نمیتونن جلوشو بگیرن همین اکستازیا که روز به روز افزایش پیدا میکنه اینا خودشون میخوان اینطوری باشه همین سریالای تلویزیونشونا ببین 2ساعت از قرص اکسو مواد مخدرو کیفو حالش میگن 5دقیقه آخرش طرف یا یهو شفا پیدا میکنه یا یاد خدا پیغمبرش میفته پشیمون میشه پیام اخلاقیشم اینه که تخه بده جیزه دست نزار مث اینه که بچه نمیدونه کبریت چیه هی هر روز بزار جلوش بگه جیزه دار کن جلو چشمش هی بگو دست نزاریا جیزه روتو بکنی اونور انقد وسوسه شده که میخواد ببینه این چیه که انقد تاکید میکنی دست نزاره !!!!!!



اومدیاااا

سروناز جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ق.ظ

سلام
مگه چی این ولت الان خوب و درسته که این یکی باشه!
قفس بارونه کابوسه کبوتر
به من چه کوچه باغ شعر سهراب!!!
موش موشی من این روزا خیلی بد بین شدم
حس می کنم اگه کمکی هم بشه واقعا به دست اون بچه ها نمی رسه!!! شاید برسه ولی نه همه کمک ها!!!!

واقعا ما از همه نظر مشکل داریم از درسو دانشگاهو کارو زندگیو جامعه !!
اگه همه کمکای مردم همیشه میرسید الان یه فقیرم اینجا نداشتیم
همین بم که چند سال پیش زلزله اومد فک میکنی کم کمک نه تنها مردم ایران حتی از خارج کشورم از کشورای دیگه کمک شد الان چی یکی از دوستام خدمتش اونجا بود میگفت اقعا هنوزم بدبختن هنوزم نه خونه دارن نه مدرسه درستو حسابی چرا با این همه سال با این کمکا هنوز امکانات اولیه براشون محیا نشده اونوقت به اسم برادریو مسلمونی ولی در اصل به غارت بردن پول مملکت میرن واسه افغانستانو عراق شهرک میسازن !!!!!!!

سروناز جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ق.ظ

بنفشی تولدت مبارک باشه
قبولیتون مبارک باشه بچه ها
مناسبتی که یادتم نمیاد هم مبارک باشه!!

=)))))

ندا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ


اینم نظر من به نوشته ی تو

هنوز بادبادک ام در شاخه های بیرحم آن درخت زندانی ست
و من هر روز در انتظار باد رهایی بخش در زیر آن درخت ایستاده
دلم برای بادبادکم تنگ شده
از باد خبری نیست!
ــــــــــــــــــــــ-
سلامم موشی خوبی؟
چه عجب ما چشممون به جمال قلمتون روشن شد ممنون از لطفی که داشتی و تبریک گفتی
میبوسمت فعلا

سلااااااااااام
ممنون خوبم
چطوری ندا ؟ کجایی کم پیدائی ؟!!

ممنون متن قشنگیه

همین دورو برا :دی
خواهش میکنم وضیفه بود

قربونتتتتتتتت
بوسچ

یوسف جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

موشی پستت رو در http://todaylink.ir ثبت کردم.. :)

ممنووووون

بازرس ژاور جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.shabnews.com/new_page_470.htm

بازرس ژاور جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.shabnews.com/new_page_470.htm

تمامی حقوق این سایت برای سایت تحلیلی ، خبری شب نیوز محفوظ است

یعنی کپی پیست نفرمایید جیگرو یا لینک منبع درج فرمایین

تمام حقوق این مطلب واسه سایت شب نیوز محفوظه =))

آقا یه پست اتفاقی از شما شدا کل حقوق وبمونو برداشتن =))
بچها جلو حقوقمونو بستن الان گشنه میمونیم :دی

جیگر اگه منبع رو داشتم حتما میزاشتم ( زبووووووووووون)
بازم اگه مشکلی داشتین (البته اگه مدیر سایت شب نیوز هستین ) با آی دی من یا همینجا بگین تا محتوای پستو عوض کنم !

بازرس ژاور جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

رو که نیست، سنگ پای قزوینه

ندا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ


خداوندا ...
در روزها و شبهای سرد رابطه ها ؛ کاش کینه و حسادتم را
در آفتاب دوستی ها آب می کردی ؛
کاش مرا از تُنگ کوچک مذهب گرایی به دریای وصال خود
رهنمون می کردی تا دیگر دود سوختن دوگانگی ها ؛ آسمان
دلم را نمی پوشاند ؛
خدوندا...
ایمانی که بهانه بودنش؛ معجزه است را نمی خواهم
ایمانی می خواهم که هر روز معجزه ای و تلاطمی را در دل برایم بیافریند
خداوندا ...
در گرداب عاشقی دوستی را به من بیاموز ؛
در اوج غم ؛ ایثار
و در اوج نیاز تفکر را ؛
ـــــــــــــــــــــ-
این شبا به فکر هم باشیم التماس دعا

سلجوخه جان والژان به بازرس ژاور شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

عزیزم این جا ما حوقوق موقوق نریم..به پاش باشه مقاله های سایت ناسا رو هم بدون ذکر منبع درج می کنیم.. =)) =))

آی ننه قلبوووم! =))

بنفشه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام موشی جونم
خوفی؟؟

منم به بچه ها تبریک میگم و دعا میکنم همیشه موفق باشن

مرسی از تبریکاتتون و ممنونم که به فکر من بودید

متنت رو خوندم و سند کردم عالی بود

من که مطمئنم اینا به کسی کمک نمیکنن
هیچی به اون بچه ها نمیرسه که اگر برسه یک از هزارانه

شاد باشید

نگین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

بالاخره من اومدممممممممم

موشی جونم از تاخیرم معذرت میخوام
یک شب تاخیر داشتم
میدونی مشکل چیه موشی ...
خیلی ها وقتی جشن عاطفه ها میشه
فقط میرن واسه اینکه بگن ما خیریم
اصلا این چیزا رو قبول ندارم
نمیدونم توی جشن عاطفه ها چیزی که هدیه میشه واقعا به دست اون نیازمند میرسه یا نه
اونی که بخواد کمک کنه .. بخواد محبتشو تقسیم کنه میتونه شخصا به یک یا دو نفر همیشه کمک کنه
و اونا رو از زمین بلند کنه و تا آخر محبتش رو با اونا تقسیم کنه
گاهی میبینی یکی میاد توی جشن عاطفه ها که کارش پیش بره !!
خیلی وقتا همش ظاهره !!
هیچوقت توی جشن عاطفه ها نبودم ...
چون به این کا عقیده ندارم ... این کار تقسیم عاطفه نیست !!

پ.ن : این شبا واسه منم دعا کن .... چه توی مسجد .. چه توی خلوت خودت ... التماس دعا

پ.ن : موشی گلم خوب شدی ؟ نبینم حات سر جاش نباشه :) توکل به خدا :)

هوارتا بوسسسسسس

نگین به بنفشه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ

بنفشه گلم بازم تولدت رو تبریک میگم با تاخیر :)
ایشالا که همیشه موفق باشی :)

نگین به سلی و ندا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

موفق باشین بچه هاااا....
سلی ولی من هنوز نفهمیدم تو چی قبول شدی
یکی به من بگهههههه

نگین به سلی و ندا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

موفق باشین بچه هاااا....
سلی ولی من هنوز نفهمیدم تو چی قبول شدی
یکی به من بگهههههه

نگین به مرجان شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ

نه بابا زنده ام
خوبببببببببب
:دی

هایچتر به نگین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

شما برنده مسنجر بلورین از شرکت هایچتر شدید..

امضا:

نگین به هایچتر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

الهی که من فدای تو بشم
کسی که هیچی به ما نمیده
مگه اینکه تو به من مسنجر بلورین بدی

شهرزاد شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

سلامم بر موشی عزیز :
خوبی؟؟
حرف حساب جواب نداره چیزی برای گفتن نیست.
میام بعدا برات کلی میحرفم.
نماز روزه هات قبول..
نمردیم و دیدم بالاخره تو امی و منت سره چشم ما گذاشتی آپ کردی...
مایه ی مباهات ماست..
این رو یعنی تو نمیدونی منبعش کجاس؟؟
نوشته ی کیه؟؟
ای بابا!!!ای بابا جلل خالق!!!
محتاجیم به دعا...
دعا برای ما یادت نره...
فدای تو...
فعلا...
موفق باشی.....

سروناز یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
بچه ها برای منم دعا بکنین خب؟؟؟
من واسه همتون دعا می کنم.
راستی یه سوال
این بچه های گم شده ما کجان؟
مونا فرزاد اقا رضا
من دلم براشون تنگ شده!

لیلا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

سلی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

منم فک نکنم کمکی به اون بچه ها بشه ..!
تا این آدما هستن که بالا میکشن اون بچه ها فقط بهونه اس !

سلی به نگین یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

ممنون عزیزم


ادبــــــــــــــــیات داستانییی
بابامن که گفتم

سلی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

فرزاد که همین جاست !
فقط میمیره که کامنت بذاره

منم دلم برا عمو رضا و مونایی تنگیده !

نگین به سلی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

سلیییییی
نمیری
مبارکههههههه
تبریک میگم عزیزم

لیلا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

سلی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

ما فردا میرویم از شهر خودمان
ما دلمان از هیمن الان تنگ شده برا خانواده مان !
ما ۴ سال چه کا کنیم ؟

یوسف به سلی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

سلی جون اولش سخته..اما بعد که بیفتی تو خط اون شهر جدید بهش عادت می کنی..!!
بعد از اون ۴ سال تو می شی یه سلی پر از تجربه!

شیرین دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ http://www.vasleye-najoor.blogfa.com

بچه ها سلام.
وبلاگ خیلی نازی دارین.
تو وبلاگتون آدم احساس راحتی میکنه.
...........................................
با اجازتون از یدونه عکساتون تو وبلاگم استفاده کردم.
..........................................
یه لینک هم تو وبلاگم به شما دادم ، اگه دوست داشتین منو لینک کنید و بم سر بزنید.
..........................................
شیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد