« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

سلام خاله :دیییییی

                                                             

جهت شناساییه آدمای خاله زنک اعم از مرد و زن دنبال خصوصیاتی بگردین که من در زیر به اونها اشاره می کنم  :

۱- معمولا تمامه ۲۵ ساعت روز رو پای تلفن میگذرونن اصن همونجا هم میگیرن می خوابن ! ما چه میدونیم شاید اصن همونجا هم می ...می ... میری... نن

۲- حالا تو بگو این تلفن زدنهاشون واسه چی هَه ! هیچی ! واسه چیزای بیخود ! اگه زن باشه که داره احوالپرسی میکنه و آماره صغری رو میذاره کف دست کبری ، یا غیبت اقدسو میکنه یا داره دستور پخت غذا میگیره ! اگه هم مرد باشه که یا داره بده باجناغشو به برادر خانومش میگه ، یا داره با خانومش جیگر و قلوه رد و بدل میکنه یا داره موضوعه دعوای خودش یا کس دیگه ای رو واسه اصغر و اکبر تعریف میکنه یا داره واسه دوستش لاف میزنه و از قهرمون بازیهاش میگه

۳- زن خاله زنک همیشه خدا تو نخ لباس و طلاست ! حتی توی مواقعی که داره یه حادثه مهمی رو شرح میده ، بازم لابلای حرفاش به این اشاره میکنه که چقد لباسش بهش میومد یا عجب شوهر باسلیقه ای داره یا اینکه عجب سلیقه خودش تک بود و از اینا .. یه همچی خانومی میدونین چی براش مرگه ؟ اینکه شوورش براش طلا و لباس بخره ولی بهش اجازه نده جلو کسی بپوشدشون

۴- مرد خاله زنک همیشه خدا روی مارک لباس حساسه ! حاضره بی ریخت ترین لباسو بپوشه ولی عوضش مارکش ایتالیایی ، آمریکایی ، فلان باشه معمولا جلوی دوستاش از مارک لباسو تیپش حرف میزنه و اگه کسی بهش خرده بگیره میگه : تو نمیدونی این از تیپای سنگین تهرونه ! (با صدای کلفت و نکره بخونین لطفا )

۵- مرد و زن خاله زنک , از کوچیکترین حرف شما که ممکنه بدون منظور و یا حتی به شوخی گفته باشین , فاجعه میسازه ! یعنی با این رفتارش بلایی سرتون میاره که وقتی این توی جمع حضور داشته باشه , اعتماد به نفستون بره زیر خط کمر

6- مرد و زن خاله زنک اصلا قابل اعتماد نیست ! تازه اون حرفهایی رو که بهش گوشزد میکنی جای دیگه ای بازگو نکنه رو بالاخره به یکی دونفر میگه , دیگه واویلا به حرفهایی که بهش تذکر نمیدی بازگو نکنه و بذاری به حساب عقل خودش که بسنجه باید بگه یا نه ! یعنی به جان خودم همچی آدمی حرفی رو بهش بزنی ظرف مدت ایکی ثانیه تا هفت محله اونورترو جار زده و هنوز شروع نکردی به دم تازه و همچنان توی بازدمه اون حرفه هستی , فرتی به گوش خودت میرسونن همون حرفو !

7- مرد و زن خاله زنک اگه 60 تا آدم دور و برش باشه با 67 تاش مشکل داره  

۸- به قول یوسف : ایییییششششششششششششش زن خاله زنک تو حرف زدن اشوه میاد و لغت هارو بدون پنیرپیتزا با مهارت خاص کش می ده..مامانم اینا..تازه زن خاله زنک همه جا خودشو قاطی می کنه فدایت شوم و عسیسم نثارت می کنه و یهو برات غش می کنه..اما تا رفتی , پشتت بدو بیراه و فحش زیرشکمی می ده..

10- مرد خاله زنک توی محاسباته قطع و وصل روابط فامیلی قومی قبیله ای مطیع خانومشه ! یعنی اگه زنش گفت فلان آدم رو بیخیخی , کاملا بیخیخی میشه و دقیقا همون رفتارو با اون آدم میکنه که خانومش گفته و طرز فکرش در مورد آدما همونطوری هست که طرز فکر خانومش ! خلاصه بگم گوشش همیشه به دهن خانوماس که چی در مورد دیگرون میگن !

11- مرد خاله زنک خودشو پسرخاله حتی داداشه همه خانومای نامحرم میدونه ! گاهی انقده رگ خاله زنکیش متورم میشه که موضوعات کاملا زنانه رو راحت جلوی خانوما عنوان میکنه حتی خودشو توی بحثهاشون شرکت میده

۱۲- نگین میگه : این خانمای خاله زنک وقتی میشینن پای حرف زدن معمولا یه کاسه تخمه هم جلوشونه یا میشینن سبزی پاک میکنن =)) دائم هم میگن ای خواهر :دی ... آقایون خاله زنک هم که معمولا یا بساط مش رو ب و این چیزا رو میذارن یا دود و دم و شروع میکنن به غیبت فلان یارو !! اینجور آدما میبینی گاهی اینقدر باهات حرف میزنن که تو فکت درد میگیره به جای اونا :)) ... جا داره اینجا خودم در ادامه صوبته نگین بگم که : اون آقایون پای بساط منقل و بافور و از اینا بعد از غیبت فلان یارو ، میشینن داراییه همون فلان یارو رو میارن رو کاغذ و میشمرن و حتی سود سالانه اشم حساب میکنن و با هر قلم از داراییش سری تکون میدنو میگن : لامصب ! معلوم نی از کجا آورده اینهمه مال و منالو

۱۳- مرد و زن خاله زنک اندازه یه سر سوزن منطق سرش نمیشه ! همه چیز رو با ترازوی احساسات سبک سنگین میکنه

۱۴- بلانسبت منو شوما ، مرد و زن خاله زنک ، شلیته اس ! اگه با کسی خرده حسابی داشته باشه یَک شلوغ بازیی راه میندازه که بیا و ببین

۱۵- مرد و زن خاله زنک انتقاد پذیر نیست ! جرات داری ، روی یکی از کاراش و رفتارهاش ایراد بذار ! جرات داری ؟ داری ؟ نه ببین !

موارد ۱۶ تا آخر رو فعلا حافظه ام یاری نمیکنه ! اینا رو داشته باشین .. مابقیشم یادم بیاد به عرضتون میرسونم

نظرات 61 + ارسال نظر
آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

آقا اولی منو ثبت کنین تا خدمت برسم

تو غِلَط میکنی ! موشو تو همیشه آخری ! برو ته صف ((=

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

اووووووف خدایی خیالم راحت شد دم همتون گرم

اَی ووووووووو ! یعنی تو تنها دغدغه ات در مورد خونه ما آپ شدنشه ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

خدایی شاید باورتون نشه ولی هنو پستو نخوندم ولی از این اول شدنم یه ذره حال کردم

چیییییی میگیییییییییییی ( با لهجه بیژور بخون :دی)

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

خدایی فک نکنین بیکار وایساده بودم اول بشما نهههه جون داداش همچی اتفاقی اتفاق افتاد

موشو حالا افه نیا که سرت شلوغه :دییییی

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

جون داداش یهو فک نکنین ما هم آره آ ولی آدمای خاله زنکم بعضی وقتا خیلی باحالنا خدایی شاید باورتون نشه ولی خبرای دست اول گیرتون میاد

پس با خاله زنکا پریدی موشوی ورپریده ((=

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

ولی خدایی پست باحالی زدی مرجان
یهو فک نکنی من پستتو خوندمااااا
جون داداش بیژور که تموم شد گفتم بیام یه سری به رفقا بزنمو برم سراغ این فیلمه چی بود اسمش همون شبکه سه

تا ببینیم نظر جمع چی باشه :-پی

میدونم لابد فقط خط اولشو خوندی ! موشو تو هیششششششششوخ منو ندیدی :( تو منو عقده ای کردی :(((((

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ

اوه بچها فرار کنین انگاری صاحبش اومد
آقا ما رفتیم فیلممونا نیگا کنیمو برگردیم

وایسا بی تربیت

موشو گفتم وایسا

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ

با ایزه

یه یه یه ((=

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

مرجان شاید باوووورون نشه ولی آره !!

چیییییییی میگییییییییییییی

یوسف شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

پس بذار مورد ۸رو هم من بگم..
ایییییششششششششششششش زن خاله زنک تو حرف زدن اشوه میاد و لغت هارو بدون پنیرپیتزا با مهارت خاص کش می ده..مامانم اینا..تازه زن خاله زنک همه جا خودشو قاطی می کنه فدایت شوم و عسیسم نثارت می کنه و یهو برات غش می کنه..اما تا رفتی پشتت بدو بیراه و فحش زیرشکمی می ده..
هی جک!!..مرد خاله زنک تو پارک و خیابون و مهمونی(!) با موتورش تک چرخ می ره و با حرکات دلبرانه بوکس و کاراته می ره تو دیوار داف ها..ماشین آخرین مدلشو سر تقاطع پارک می کنه..خودشو قهرمان افسانه های سکسی و پلی بوی می کنه..خالی می بنده از سفرها و پروژه های او ول آبی!!..
بازم هست..اما فعلا همینا به ذهنم رسید..

زن خاله زنکو خوب اومدی ولی مرد خاله زنکو نه ! مرد خاله زنکو بیشتر هیجانات سن بلوغو قاطیش کردی ! حالا بذار مرد خاله زنکو خودم توی پست براتون بگم موردی هم که تو واسه زن خاله زنک گفتی رو هم اضاف میکنم ؛)

آقا موشه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

چیییییییی میگییییییییییییی یوسف =))

چییییییییییی میگیییییییییییییییی ؛)

یوسف یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

چیییییییییییییییی میگیییییییییییییییییییییی مرجان

چیییییییییییییییی میگیییییییییییییییییییییی موشی

=)) =))

بوحخودا مرد خاله زنک ایجوره :( حالا چرا می زنی؟ :( خب مرد خاله زنک مرتب چک زمیناش و جوراباشو به رخ ملت می کشه..اصن ولش کن :(( می شه فک کنیم خانوم؟..بوخودا قول می دیم..دفر مخشمونو دیشب لای دندون مصنوعیای مامانبزرگمون جا گذاشتیم :(

:(( :((

((= پسر یه ذره خلاقیت داشته باش تا ما یه چیزی گفتیم که فرتی تکرارش کردی ((= دیدی چطور بیژور میزنه تو پوزه کیوان ؟ :دیییییییییی این از اونا بودا ((=

اصن برو همون مامان بزرگتو بیار ببینم چی میگی ((=

ر و ز ب ه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

درود
امیدوارم که حال خاله زنک.. معذرت می خوام حال خاله مرجان :دی خوب باشه

من دیدم گفتی موارد بیشتر رو به عرضتون می رسونم گفتم من زودتر بیام نظرم رو بدم خلاص بشم دیگه :دی
نیست مغز من ۵ می زنه کشش ندارم

خوب بریم سر اصل مطلب:
خانم من اصلا با موضوع تو مشکل دارم!
نه یعنی با تو هااا... با این واژهء خاله زنک ؟؟

من همیشه تو تصورات واهیه خودم این سوال بود که چرا میگن خاله زنک ؟؟ چرا نمی گن عمه زنک یا دایی مردک یا عمو مردک ؟؟
چرا هااا ؟؟

چرا همیشه این خاله های بدبخت هستن که همه چیز تو سرشون خالی میشه ؟؟

از دعواهای خانوادگی گرفته تا همین قضیه خاله زنک رو سر خاله ها خالی میشه !!

اها یه چیزه دیگه که یادم اومد!
چرا میگن خاله بازی ؟؟ چرا مثلا عمه بازی٬ دایی بازی یا عمو بازی نمیگن ؟؟

اگه شما اطلاعاتی در این مورد دارین لطفا مغر ما را هم مرتفع فرمایید !!
ممنونتان می شویم

اما در مورد موارد:

۱- ای گفتی جون مرجان.. گل گفتی !!
اما این جوری که تو میگی خیلی عذر می خوام به ساحت مقدس خانما بر نخوره !!‌اما این جوری که تو میگی باید تمام خانوما از دستهء خاله زنک باشن !!

با پیشرفت علم و صنعت دیگه پریز تلفن هم تو توالت و آشپزخونه می ذارن که دیگه نیازی به تلفن بی سیم هم نباشه !!
اما خدا به دور !! اگه علم روزی پیشرفت کنه که واسه تلفن ثابت هم هندزفری بلوتس بذارن اون روز که دیگه وا وی لاست !!
تو حمام هم خانما در حال حرف زدن (معذرت می خوام همون وراجی هستن)

۲- اما من احساس می کنم مردهای خاله زنک پشت تلفن بیشتر فعالیت دارن تا خانمای خاله زنک.. معمولا خانما این قدر وراجی می کنن که حرف یا یادشون میره یا دیگه حرف تموم میشه که دیگه بقیهء مکالمه در حالت سکوت کامل ادامه پیدا می کنه.. همش میگن خوب ؟؟ خوب ؟؟ خوبی ؟؟ چه خبر ؟؟ حالا خوبه که همین چند ثانیه قبلش واسه ۱۰۰مین بار این چند تا کلمه رو گفته بودن !!
اما مردها چون حوصله شون کمتر هست حرفاشون رو تند تند می زنن بعد زودم خداحافظی !!

۳- در مورد این حرفت فقط من با خط آخرش حال کردم.. ولی عجب چیز باحالی گفتی.. آخر ضد حاله !!

۴- من به این جور مردا بیشتر سست نفس میگم :دی آخه یکی نیست که بگه ای ملت.. بابا خوب لباست زشته
اما نه الا و بلا این لباس خوشگله !! چون مارکش ورساچی هست.. نه زارا ست..
خیلی به تن می یاد!! نمی دونی چقدر خریدمش.. بیشتز همون که خودت گفتی سعی می کنن مارک رو نشون بدن

۵- این به دلیل همون کم بودن یه چند تا تخته از مغز مبارک هست دیگه !!

این قدر پیش اون یکی خاله زنک حرف بی مورد زدن این جور شدن

۶- گاهی اوقات من هم همین فکر رو می کنم! اما فکر کنم این ویژگی های خیلی از ما هاست !!
وقتی رو چیزی تاکید می کنیم طرف مقابل کنجکاو میشه و حسابی میره خلاف اون حرف عمل می کنه
منترجیح میدم حتی اگه چیزه مهمی هم باشه عادی رفتار کنم تا قضیه گنده نشه !!

۷- نه اشتباه گفتی !! از ۶۰ تا با ۶۱ دونه مشکل دارن !!
اون یکی هم خودشون هست دیگه..
آره با خودشون هم مشکل دارن..
ایشششش وییییشششش چراااااا
میشششش

(از واژه های مستتر در خاله زنک ها)

~~~~

خوب دیگه من زیادی خاله زنکی شدم از بس خاله زنک خاله زنک کردم..
خدا بگم چی کارت کنه مش قربون بدبخت که مرجان از این یادداشت ها می ذاره..

خدا کمش کنه

ما رفتیم !!
به امید اینکه هیچ وقت نه خاله زنکی گیرمون بیاد نه اینکه خاله زنک بشیم..

+ شادکام و سرافراز در پناه اورمزد دادار.. . .

سلام روزبه نازنینم :))))))))))

مرسی خوبم :دیییییییییییییییییی

خوب کاری کردی

اولا که این عمه های بدبخت هستن که همه چیز تو سرشون خالی میشه ! تا بخوان یکیو سوسک کنن بهش میگن آره جون عمه ات ! تا بخوان به یکی فحش بدن ، اول چندتا فحش آبدار نثار عمه اش میکنن بعد مابقیه فحشهاشونو میدن :دی این از این

ولی واژه خاله زنک و خاله بازی از اونجا اختراع شده که چون معمولا خانوما با خواهراشون بیشتر احساس نزدیکی میکنن و ارتباطشونو نشست و برخاستشون با هم بیشتره به بازیه دو تا دختر خاله بازی میگن و اون ادا اصولایی که زنها و مردای زن نما دارن رو بهش خاله زنک میگن ! نمیگن عمه بازی ! چون توی بازی معمولا دو تا دختر هستن و این ارتباط قشنگ بین این دوتا دختر بیشتر به دو تا خواهر میمونه تا به عروس و خواهر شوور

بقیه موردا رو خوب نقد کردی ولی مورد اولی رو بهت بگم که من توی ادارمون مردانی رو سراغ دارم که اگه از کار فارغ بشن ، تنها استراحتشون تلفن زدنه و گله گلایه کردن از این اون و حرفهای بیخودی ! واقعا مثل زنهای خاله زنک ! :دییییی

مرسی روزبه جون
قربونه اورمزد دادارت برم من :))) اورمزد دادار نگهدارت :)

نگین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

به به
مرجانی کاملا این خانما و آقایون خاله زنک رو نشوندی سر جاشون
ولی یه نکته رو نگفتی
اونم اینکه
این خانمای خاله زنک وقتی میشینن پای حرف زدن
معمولا یه کاسه تخمه هم جلوشونه یا میشینن سبزی پاک میکنن =))
آقایون خاله زنک هم .... که معمولا یا بساط مش رو ب و این چیزا رو میذارن یا دود و دم
و شروع میکنن به غیبت فلان یارو !!
اینجور آدما میبینی گاهی اینقدر باهات حرف میزنن که تو فکت درد میگیره به جای اونا :))
دائم هم میگن ای خواهر :دی
نمونه این آقایونی رو که توی تمام بحثای خانما شرکت میکنن
و گاهی هم از خودشون وارد ترن دیدم
واییییی دیوانه کننده است
دلم میخواد کله اینجور آدما رو هیچ کاری و هیچ سرگرمی جز درباره مردم حرف زدن
یا غیبت اصغر و شمسی و فلان و فلان رو کردن ندارن بزنم تو دیوار
اینجور ادما فقط جا میگیرن !!

هوارتا بوسسسسسسسسسسسس


ها :دییییییییی

به نکته خیلی خوبی اشاره کردی نگینکی ! می نویسمش :-پی

نه بابا ! نشستی باهاشون مشروب خوردی ؟ چی میگییییییییییییییییییی ((=

قربونت :)

هوار شونصد و پنج تا بوس (نیشمولک)

نگین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

و اینک .....
نمایش !! :دی

گیگیلی برو اون پاکت تخمکو وردار بیار ((=

نگین به پانته آ یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ق.ظ

پانته آ جون
نبودی چند وقت ؟
نمیخوای بیای اینجاها ؟
بیا که همه دلتنگتن
این آپ دقیقا به تو میخوره !!
بدو بیا
ببین چه تعریفاتی از تو شده :))

پانته آ به نگین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

اوا نگین .. خانومم این آپ اصلندشم مال من نبود.چییشششش..اوا لاک ناخنم پاک شد..واستا فوت کنم..ایش هوا انقد گرمه که رژلب هام و ریمل هام و پنکک هام همه آب شدن..ایشششش..چقد به سوفیا گفتم برام از این آشغالا نخره..نیست بدون آرایش یه تیکه ماهم..!تازشم دیروز ماری زنگ زد گفت بیام سرویس برلیانشو ببینم..واه واه واه این دختره شکل گرازه..حیف این همه جواهر واسه این ایکبیری..رفته یه کفش واسه عروسیه پرنسس جون سفارش داده که فقط ۱۰۰هزارتومن پول کاشت نگین روی کفشای ساقدارش داده..حالا نمی گه که من ۲ملیون تومن دادم دماغمو سربالا کردم..ایش..اصلا چشم ندارن خالکوبی و حلقه ناف منو ببینن!!..من برم که شایان جون داره به آیفونم می زنگه.. بعدا حرفامو می زنم نگین عسیسم..الهی فدات بشم..بیا ماچت کنم..اوا ناخونم شیکست..الهی سقط بشی شیطون بلا..

۱۰۰ هزار تومن واسه نگین کفش ۲ میلیون تومن واسه دماغ ؟ چی میگییییییییییی ((=

نگین به پانته آ یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ

پانته آ بگو شایان جون !! واست یه سرویس بگیره که چش ماری رو بترکونی =))
اصن مگه ..... ( به زودی در جای خالی اسم شخص مجهول قرار میگیرد !! ) مرده ..
بگو اون برات بخره !!
آره ... من که دیدمت میدونم تو خیلی ماهی ... اصلا آرایش میخوای چیکار
بدون این سرخاب سفیدایا هم به دل ...... !! میشینی =))
حالا تو خودشو ناراحت نکن ....
چرا تو اینقدر ناخونات میشکنه ؟
یه خرده تقویتشون کن
این مرجان رو میبینی ؟ ناخناش بلند و شیک
یه بار هم نشکسته
ازش بپرس چیکار میکنه بهت میگه


نگین منو میگی ؟ آهان ! ((=

اولا که ناخناتونو با ناخن گیر که میگیرین ، گرد نچینین ! صاف و راست بچینین بعد که اندازه اش به ۵/۲ یا ۳ میلیمتر رسید مرتبش کنین ! اگه گاهی آبلیمو به ناخناتون بزنین واسه استحکامش خوبه :))))))))))

غششششششششششششششششمولک

پانته آ به نگین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ

شایان جون فروشنده موبایله عسیسم..همه فروشگاه های موبایل سنتر دوبی مال ایشونه..تازه دیروز بخاطر این که من یکی از مشتری های خوب و میلیونرش هستم اشانتیون یه HTC-touch diamond داد .. از اونایی که دوست داشتی!!دلت کباب بشه خانومی..اوا..اصلا قابلی نداره..ولی دادمش به جمیله جون..
مرجان خانوم به منم بگو چطور ناخونامو قشنگ نگه دارم..والا موقع دست تو دماغ کردن و هنگام دستشویی به مشکل می خوذم..همه جام زخمی شده..یه باز یه بچه بغل کردم طفلی تخم چشمش دراومد..
نگین جون تو که تو راسته بازاری یه لاک خوشگل و مامانی بهم معرفی کن..مرجان جون یه تقویت کننده ویتامینه هم برای من بخر..الهی پانته آ جیگرتو زنده زنده بخوره!!

دستور حفظ و حراست و نگهداری از ناخن رو واسه نگین نوشتم ((= برو بخون ایشششششش :دی

پانته آ تو یکی بهتره صورت مسئله رو پاک کنی :دی یعنی دماغتو بکن ((= دیگه اینجوری با یه تیر دو نشون زدی ؛) هم اینکه دیگه با ناخن مجبور نیستی فینتو دربیاری ((= هم اینکه دماغت از دماغ همه زنهای دنیا کوچیکتر شده ((= غششششششششششمولک

ایشششششششششش :دی

نگین به پانته آ یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ

پانته آ جون میگم حالا حواست باشه باز اون اخلاق خوشتو نشون شایان ندی
نه عزیزم نمیخوام
شیوا جون گفته که داشته راضی نبود واسه همین منصرف شدم
اخییی ... بیچاره بچه ههههههه
آره ... نیست من واقعا تو راسته بازارم !!
برات میخرم عزیزم

پانته آ به نگین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ق.ظ

الهی برات تیکه تیکه له و لورده و نیست نبود بشم!(عمرا)
خب من وختی بداخلاق می شم مثه پیشی وحشی می شم!خود شایان جون می دونه اگه دس درازی کنه دستش قطه می شه!!!
آرا حالا یه روز من اون مانتو قرمز چرم چسبمو می پوشم بریم تو راسته بازار..
می دونستم می خری..الهی...هیچی هیچی..عسیسم من برم حموم شیر..شب خواب استخر سکه طلا ببینی..

نگین به پانته آ یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

آره ... همین حالا شایان جونو بشون سر جاش
نه عزیزم .. اونو بپوشی که میدونی میگیرنت
نمیخواد با اون بری تو راسته بازار
یه قاشق چایخوری عسل توی شیر فراموش نشه
شب بخیر !!

نگین به همه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ق.ظ

خوبه خوبه
کاسه تخمه رو جمع کنین
برین بخوابین
چیه نشستین اینجا ...
خوشتون اومد ؟
برین بخوابین که از وقت خوابتون گذشت
نمایش تموم شد :دی
بسه دیگه =))

:|

نذاشت بقیه اشو ببینیم ! چیششششششششششش

فرزاد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://Petti.blogsky.com

اجازه استاد !

میشه بریم دستشویی؟!!!!

نخییییییییییییییییر ! همینجا جیش کن ((=

طظ یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ

طظ

عغ ((=

فرزاد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://Petti.blogsky.com

آپ کردم..

موبالکه :))))))))) منم امشب آپ میکنم ((=

شهرزاد دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ق.ظ

سلامم مرجان جونم:
حالت چه طوری عزیز دلم؟؟؟
خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم که برات مشکلی پیش اومده و الان بسیار خدا را شاکرم که مثل همیشه هستی و ما از وجود پر مهرت مسرور میشیم.
خدا خفت نکنه دختر چه قدر خندیدم بابن این پستت ...
ماشالا دقت همشو درست گفتی.
از این تیپ آدما متنفرم...متنفر.
دلم میخواد همچین بزنم صدای بوم بده و اون فکشون جا به جا بشه.ما یه کارگر داشتیم هفته ای یکبار گاهی میبامد خونمون..یه نصفه روز میامد از فرداش زندگی برامون نمیموند.آخر هم با همکاری نیلواینا انداختیمش بیرون چون خانوادگی می چرخید و امان از دست این خاله زنک ها.
ممنونم بایت پست خوبت.
شاد باشی.

سلام شهرزی جونم :)))))))))))

قربونت برم .. تو خوبی ؟

میدونم با مشکلم خیلی هاتونو نگران کردم همتون به من لطف داشتین :))))) قربونت برم شهرزی جون

:دییییییییی
من دلم به حال زنها یا شوورای اینجور آدما خیلی میسوزه

عجب کارگری ((= حسابی حادثه ساز بوده :دی

فدات شم

همچنین :-*************

سروناز سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلااااااااااام
اقا من خاله زنکا رو شناختم دیگه
اولیشم همین یوسفه
خیلی خاله زنکه خواهر باور نمی کنی ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییش!!!!!
شوخی کردم نیست
هست؟
نیست؟
اصلن بیاین رای گیری کنیم هر کی میگه هست دستش بالا

سلاااااااااااااااااام سروی هوشولو :)))

((= یوسف بیا تحویل بگیر :دی

چی میگییییییییییییییییی ((=

من که دستم بالا نیس :|
(پیش پیش ! سروی نیگا ! حواست باشه ، من دستمو بالا نبردم تا یوسف نفهمه ولی ببین انگشتمو آوردم بالا تا تو بفهمی ! هیسسسسسسسسس )

:دی

الفرارررررررررررررررر

یوسف نیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

سلام :)

یوسف شنیدی ؟ بهت میگه یوسف نیا ! میگه نیا ! ای بابا نیا دیگه ! پس چرا میای ؟ ((=

یوسف سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

خاک عالم!!.. یوسف نیا کیه دیگه؟! بوخودا با من نسبتی نداره..همه اش در مورد افزایش یازدید کننده ها می گن..این همه سایت و وبلاگ =)) اینا که سوسکن در مقابل اونا..دلشون خوشه.. =)) ایش! (اینم تیریپ خاله زنکی) =))
دهه سروی جون من رای می دم..آره سروی خاله زنکه..نه نیست..هست..نیست..هست..(اینو با گریه بخونید): هست هست هست!!! :(..الا آخر =)) سروی می تونی با این آهنگ وبلاگ غر بدی؟؟؟؟

=)) =))
بقیه کجان؟!..خاله زنک های عزیز خودی نشان دهند!

اِوااااااا :دی همونی که بهت میگه نیا ((=

خیلی بلدی فیلم بیای به خدا (غشمولک)

من که دارم هر روز حاضریمو میزنم :دییییی

نگین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

دیرام دیرامممم ....
چرا امشب هیشکییی نیستتتتت
چرا اینجا سوت رو کور میباشد !!!
ما حوصلمان بسیار سر رفته
اصن ترکیده .... سر نرفته
دیدین این دیگا یا نه زود پز ... نه نه
یه چی دیگه هست
اون
گاهی که روی گاز میذاریش
اگه درست و حسابی نباشه
یه دفعه میترکه
آره ...
من حوصلم اینجوری ترکیدهههههههه

دیش دارا دام دیش دارا دام نگین اژدها وارد میشود ((=

آخه مگه تو دراکولایی که این موقع شب بیداری کته کله ها ؟

بابا همون زود پزه آی کیو ! ببین منه به این خلی که هیچی از آشپزی و ظرف و ظروف آشپزی سر درنمیارم فهمیدم منظورت زودپزه ((=

نهههههه ! چی میگییییییییییییییی (نیشمولک)

نگین به همه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

طبق اخبار رسیده به این جانب
موش موشک نمیتونه چند روز بیاد نت
گفت بهتون بگم که شماها آپ کنین به ترتیب
تا مدیر خودشو برسونه
یه خطکش چوبی هم گرفته
واسه اونایی که به ترتیب آپ نمیکنن :دی
نفر بعدی کیههههه ؟
ندا ؟
قضیه چیه ...
من گیج شدم
یکی منو روشن کنه :دی

موشی غلط کرد خب ؟ :دییییییی

بعدشم نوبته امینه ! برین داداش امینو بیارین :))))))))

نگین میام میزنم پس کله اتا :دیییییی

ندا به همه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ

سلامم به همگی
از اینکه نتونستم بیام و از دوتا پست هم جاموندم شرمنده . خوب هم یه سری کارای عقب افتاده داشتم هم درگیر انتخاب رشته بودم . خلاصه به یزرگی خودتون میبخشین
دلم واسه تک تکتون تنگ شده بود
هر چند ما بیفتیم بمیریم هم کسی نمیگه این ندا چرا نیست . بگذریم
میبوسم روی ماه همگی رو
تاااااا دوباره

سلام ندایم عزیزم :))))))))

نه ندایی ! اتفاقا با یکی دوتا از بچه ها که تو چت صحبت میکردم از هم سراغتو میگرفتیم حالا فقط اینجا اسمتو نیاوردیم :)

چرا ندا ؟ ایشاا... گیگیلی بمیره :)))

فدات شم نازم :-***

قربونت

ندا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

مرجان جونم سلاممم
دلم برات تنگ شده بود خانومی ولی خوب نوشتم که حس و حال درستی نداشتم . بابت اتفاقی که برای عزیزت هم افتاده بود متاسفم ولی انگاری ختم بخیر شده پس خدا رو شکر .
این بحث خاله زنگ برام زیادی غریبه بود . من تو این خط نه بودم و نه میخوام باشم . همینی که هستم .هر کی خوشش اومد که هیچ .نیازی به ظاهر سازی ندارم با همچین ادمایی هم ارتباط نمیگیرم . یعنی خوشم نمیاد . ولی در کل طنزی بود امیخته با حقیقتی ملموس مرسییییییییی
خانومی واقعا خوشحالم که تونستم خودمو به اپ تو برسونم
میبوسمت . فعلااا

سلام ندایم :-*****

قربونت برم ... خیلی گلی :)))))))

میدونی ندایی ! هر کی رو از روی نوشته هاش تا حدودی میشه شناخت .. اینکه میگی خاله زنک نیستی و از خاله زنک بازی و خاله زنکا بدت میاد دقیقا واسه منو گیگیلی روشنه :))))))

مرسییییییییییییییییییی :))

فدات :-*****

ندا به نگین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

تگین جونم خوبی تو ؟
من تازه نوشتم
کی گفته نوبت منه؟
میشه شفاف سازی بفرمایین
مگه ترتیب باز بهم خورده؟؟؟؟؟؟؟؟
این موشی هم فقط بلده جیم شه
موشییییییییییییییییییی
اهیاااییییییی موشیییییییی
نگین جونم ترتیب رو تو اشتباه خوندی
از پایین بیا بالا . مگه اینکه ترتیب بهم خورده باشه نیست همگی خیر سرمون به موقع نوشتیم شاید به اون دلیل . خلاصه من نمیدونم

یوسف چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

ای وای..من این جا یه کامنت واسه ندا دادم..
یعنی واسه کی رفت آیا؟؟؟

واسه اکبر بی دُم (((((=

یوسف چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

ندا همه وبلاگستانو بگرد برات کامنت دادم..
توش نوشته بودم که تو هیش وخ نیستی و ما بهت سر می زنیم..

چی میگیییییییییییییییییی ((=

یوسف چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

:دیییییییییییییییییی

نگین به ندا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

نمیدونم قضیه چیه ندا جان

نگین به همه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ق.ظ

بابا قضیه چیه
نفر بعدی کیه باید آپ کنه ؟
من میخوام برنامه خودمو مشخص کنم بابا
یکی به من خبر بده

نفر بعدی داداش امین می باشد :)))))))

یوسف وبگذر پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

بازدید امروز رو حال کنید..تا الان ۱۷۸..ملجان بردمت تو تودی لینک

مرسی :)))))))))))))))))

بنفشه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ

چهل و یککککککککککککککککککک

بترکککککککککککککک

بنفشه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

باد آمد و بوی عنبر آورد
یک دانه خیار چنبر آورد


خویشتن خویش را می معرفیم:

اینجانبجات بنفشه خانوم گل گلاب میخواهیم پست این ملجان عسسسسیسسسسسسمون که قمبونش بشم الهی رو منور به نور حضور کنیم



ریحانه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

موارد ۴ و ۱۱ خیلی خنده دار بود ((=

سارا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

یوقت خدای نکرده آپ نکنین هااااااااااا...آفرین...باریکلا...


:دی مرجان.....زبووووووون...فراررررررر

لیلا جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

نگین جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ق.ظ

چرا کسی خونمون رو آپ نمیکنهههههه ؟

سارا جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

من میمیرم واسه دیسپراذو...کی این آهنگ رو شوت کرده اینجا؟



یوسی بیا اسپانیش برقصیم...

یوسف جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

بیا برقصیم...
گوووووم سارا کجا لیز خوردی؟؟؟

سارا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

هی گفتم اینهمه نخور م س ت و پاتیل میشی...گوش ندادی...

یکم مث آدم برقص...چرا مدام خودت رو به دیوار و زمین میکوبی آخه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد