« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

سلاممم و.....

 

من چی باید بنویسم اینجاا اخه نمیگین من بدبخت کنکور داشتم ؟؟؟
اصلا حس گشتن دنبال مقاله و از این حرفای ادیبانه و نصایح  کریمانه ندارم
اما از اونجایی که ید طولایی در تست زنی دارم ...براتون چند تا تست مطرح میکنم
 فکر کردن هم نمیخواد  یه لحظه و اولین جرقه ای که به مغزتون خورد میشه
 جواب خودتون اما نه من /یه جورایی درگیری با خودتون و احساستون 
 تقلب نداریم گفته باشممممممم

واماااااااااا......
1_ به نظر شما  انسان ها از نظر احساسی  به کدام یک از این گزینه ها نزدیگ ترند
۱-گودزیلا     ۲-ماموت       ۳- میمون     ۴- مرغ عشق

 

2_ به نظر شما تئوری نسبیت انیشتن امروزه روز کار بردی اساسی دارد
۱-دارد     ۲-ندارد      ۳-هر دو      ۴- اصلا به  کسی چه 

 

3_اینکه میگویند زندگی زیباست ای زیبا پسند ... به کدام یک از گزینه ها نزدیک تر است
۱-ول معطلیم          ۲- زیادی خوش بینیم        ۳- زیادی خوشیم      ۴- زیادی حال بهم زن

 
4_تو این دنیای وارونه ی وارونه ی وارونه دیوونگی ما ادما به کدوم گزینه نزدیک تره
۱-خستگی      ۲- عاشقی        ۳ خونسردی         ۴-نفرت

 

5_اولویت در این موارد با کدام یک از گزینه هاست
۱-علم          ۲-دین داری        ۳- عشق          ۴-نیاز

 

۶_یک کنجکاوی از نوع حال بهم زن/ الان حالت خوبه؟؟؟؟
۱-خوبم      ۲- زیاد خوب نیستم       ۳- اصلا خوب نیستم      ۴- اصلا به کسی چه

 

7_به نظرتون کدوم نوع وبلاگ طرفدار بیشتری داره
۱-عشقولانه        ۲- سیایسی        ۳- علمی       ۴- وبلاگ وزین خودمون

 

ویک سوال انحرافی
8_  درصد قبولی من به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری
۱-صد در صد     ۲- صد در دویست      ۳-صد در سیصد       ۴-  صد در صفر


__________________

خوب همینا بود  . زودی جواب دادین ایا؟
همین که تونستم کمی با خودتون باشین و لبخندی رو لب هاتون برام کافیه
 یه فرزانه ای داریم ما تو خونمون (فهمیدین که کیو میگم ) میفرمایند؛
 اگه از مجموع گزینه هایی از این دست
یکی دوتا تاشون   برامون جالب بود و تونست تو ضمیر ناخود اگاهمون رخنه کنه 
میشه  امیدوارم شد که هنوز ته دلمون میتونیم خوش بین باشیم به دنیا و ادماش
خوب این پست رو از یه دیوونه  قبول کنین

چیز دیگه ای هم ندارم فعلا . همینی که هست .حالا هم مشکلی دارین بیایین خفم کنین

 

نظرات 106 + ارسال نظر
سبحان طاهری یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://javaneye_zendegi.blogsky.com

سلام وبلاگتونو دیدم بسیار بسیار عالی بود.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.من تو وبلاگم اسم شمارو درج میکنم

سلامم ما هم خوشحالیم و ممنون که وقت گذاشتین

راستش باید مدیرمون تصمیم بگیره بعد اگه شد لینک میده
شما با مدیرمون هماهنگ باشی بهتره
جناب موشی مدیر محترم وبلاگ وزین خونه ی ما
با شما کار دارن
فعلا

یوسف یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

احوال ندایی..
می بینم که اول وقت آپ کردی..آفلین آفلین..ایشالا که کنکور قبول شی! :دی
و اما بریم سراغ کنکورت..این کنکورا تموم شد اما باز این جا هم دس از سر ما بر نمی داره..=))
خب..
من می خوام کنکورمو تشریحی بدم!! =)) کیک و آبمیوه فراموش نشه!! :پی
۱-ماموت حیوونی آرام در عین حال پرخاشگر بوده..میمون های باغ وحش یا تربیت شده دیدید؟..شاید سریالی رو ازش دیده باشید که تقریبا مثه آدما می مونه فقط بلد نیس حرف بزنه!!..یادمه گودزیلا هم تو بعضی از فیلماش احساس داشت و شاد و خشمگین می شد و گاهی بر علیه گودزیلای بی تربیت جنگ می کرد!!..مرغ عقش هم که مشخصه..همراه با احساس و عشقی لطیف..پس انسان از نظر احساسی به این دو گزینه تعلق دارد!!..پس همه اینا احساس دارن..و اما جواب سوال که کدومشون نزدیک ترن..خب به نظر من این نزدیکی از ماموت تا مرغ عشق متغیره!!..یعنی خصایص این جونورا به ترتیب در انسان هست و نزدیکی و دوری نداره!!
۲-من چون از فیزیک و ریاضی خوشم نمیاد والا برای من که ندارد حالا برای بقیه نمی دونم..حالا چون شمایی گزینه هر دو رو هم می زنم..و گزینه آخر هم بی خی چون دارم توضیح می دم در موردش!! =))
۳-خب زندگی برای زیبا پسند زیباست..پس زشت پسند بیچاره چی؟..چرا حقوق اقلیت ها در این کنکور رعایت نشده؟!=)) خب به نظر من زیادی خوش و البته خوشبینیم..چون زندگی گاهی چهره بی رحم و حال بهم زن هم داره..و فک کنم اگه کسی در جا بگه زیباست یا زشت ول معطله!! پس آقا همه گزینه هارو با هم می زنیم!! =))
۴-به نظر من اینم متغیره و نمی شه گفت تو کدوم بیشتر..گاهی با خونسردی دیوونه می شیم و کاری نمی کنیم گاهی هم با عشق داغ..اما فک می کنم نهایت عشق توش ما بیشتر دیوونه هستیم..البته به شرطی که دنیا واروونه باشه!! =))
۵-عشق..دین داری....نیاز..علم..
تا انسانی عاشق نباشی نمی تونی خدا و پیامبراش و راهشو دوست داشته باشی..تا دین دار نباشی نیازها و درونتو و دنیاتو نخواهی شناخت..و تا نیازمند نباشی و اونو ارضا نکنی دنبال علم و کار هم نخواهی رفت!!
۶-چون الان امتحان دارم اصلا خوب نیستم..اما اگه متوسط بدم می شه زیاد خوب نیستم..اگه خوب بدم خوبم..اگه هم افتضاح بدم می شه گزینه ۴!! =))
۷-همه وبلاگ های در سطح خودش طرفدار داره..بستگی به خواننده ها داره که سلایق متفاوته..ولی از اون جایی که گزینه های ۴تو همه اش توش جواب نهفته و از اون جایی که ما همه چیزمان با بقیه فرق می کند و شامل همه نوع موضوع هستیم پس وبلاگ وزین خودمان!!به افتخار علوس خانوم!! :دی
۸-نمی دونم چطور این سوال به ذهنت رسید..ولی احتمالا جوابش گزینه ۱ هست..صد در صد..چون عجله داشتی جوابشو یه راست بردی گزینه ۱ تا گزینه ۴!!! =))
خب مرسی که قبل از امتحانم خنده ای بر لبانم نشوندی!! :دی اگه امتحانمو رد بشم خفه ات می کنم!! :دی
۳-

ممنومممم از اینکه سوالات تستی ما را تشریحی فرمودید
کیک و ابمویه کجا بود دلت خوشه
ممنون از حسن توجه شما و جواب های حکیمانه و کاملا منطقی حضرت والا. همین دیگه

چه خوب پس تونستی با روحیه بری امتحان
دست و پنجم درد نکنه با این اپ منحصر بفرد مثلا
بی شوخی ممنون که وقت گذاشتی
میبوسمت . فعلا

بنفشه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

سوووووووووووووووووووووووووم


من اومدم جوجو ها
البته جمبه اومدم


ندایی جونم هنوز نخوندم میام میخونم
الاندشم

سلامممم
خوش امومدی

بنفشه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

1- گزینه 4
2- گزینخ 4
3- گینه 4
4- گزینه 1
5- گزینه هیچکدام :دی منظورم همون 3 بود
6- گزینه 3
7- گزینه 4 در این مورد با یوسی هم موافقتم
8- اصلن درصد نمیخواد من میدونم تو خودت رئیس جمبونی میخوای مارو غافلگیرانه کنی




عزیزم شنیدستی که:
دیوانه چو دیوانه ببیند صد تا عاقل نمیتونه از توچاه درش بیاره؟؟؟ :دی

بووووووووووووووس

عزیزم انتخابات حرف نداره
همه چی تمومی شما
خواهش میکنم خجالتم ندین خوب گفتیم کی به کیه ما هم کاندید بشیم بد نیست. خوب بدم نیست

وایییییییی خانومی دیوونگی هم عالمی داره
خیلی میچسبه
باور کن ته چاه از بیرونش بهتره
منم میبوسمت. بوس بوس

بنفشه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

موشی درد گرفته کجایی؟
بدو بیا کارت دارمممممممممممممممممم


آقا عموم مجمنین یه زحمتی دارم براتون
بیاید وبلاگ من و آدرس وب هاتون رو لینک کنید برام
میخوام لینکدونیمو بترکونم دوباره بچینم
بنابراین چه اونایی که دارم و چه اونایی که نه
همه بیان و برام بکامنتن
جون همین ریای اقدس خانوم بیاید باشه؟

آقا موشه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

سلاااااااام
چیطوری ندااااااا
ایول آپ کردی دمت گرم :)

برم بخونم بیام

بنفشییییییییی بمیری :دی
میام بعدا

راستی من ۱۰۰ سالم نمیام خودت باید لینک منو بزاری (سووووت)
الفراررررر

سلامم عرض شد جناب مدیر
ما خوبیم شما خوبی ؟؟
خوب همچین داد زدی اپ کن که منم تندی اومدم

بقیش هم خطاب به بنفشه میاد و جواب میده

مامی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

این پست تو فقط این شعر و میطلبه
خوندی ولی دوباره بخون

دیوانگی زین بیشتری ؟ زین بیشتر ، دیوانه جان
با ما ، سر دیوانگی داری اگر ، دیوانه جان
در اولین دیدار هم بوی جنون آمد ز تو
وقتی نشستی اندکی نزدیک تر دیوانه جان
چون می نشستی پیش من گفتم که اینک خویش من
ای آشنا در چشم من با یک نظر دیوانه جان
گفتیم تا پایان بریم این عشق را با یک سفر
عشقی که هم آغاز شد با یک سفر دیوانه جان
کی داشته است اما جنون در کار خویش از چندوچون
قید سفر دیوانه جان ! قید حضر دیوانه جان
ما وصل را با واژه هایی تازه معنا می کنیم
روزی بیامیزیم اگر با یکدیگر دیوانه جان
تا چاربند عقل را ویران کنی اینگونه شو
دیوانه خود دیوانه دل دیوانه سر دیوانه جان
ای حاصل ضرب جنون در جان جان جان من
دیوانه در دیوانگی دیوانه در دیوانه جان
هم عشق از آنسوی دگر سوی جنونت می کشد
گیرم که عاقل هم شدی زین رهگذر دیوانه جان
یا عقل را نابود کن یا با جنون خود بمیر
در عشق هم یا با سپر یا بر سپر دیوانه جان

سلاممم خوب هستین ایا؟

خوب شنیدین که میگن
ز مه رویان عالم هر که را دیدی غمی دارد
دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
خوب میشه وصف حال ما
این شعر همیشگی و موندنی . مرسی

رضا مشتاق یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

به به
خوب اول یه تبریک دوباره تر بابت اینکه برگشتی و از همین اینشالا ماشالاها دی:

بعدشم باریکلا که بالاخره ( ولو موقت) در یک قالب جدید مطلب نوشتی...

حالا الهی به امید خودت ما بریم واس امتحانات( البته من جمعه امتحانم تموم شدااا)

مام به تبعیت از یوسف داداش (( داش یوسف سلام عرض شد قربان))ترکیبی تشریحی زیلیم زمبویی جواب میدهیم!

سوال یک: گودزیلا

سوال دوم: دارد

سوال سوم: زیبا هست دیگه آقا جان، واسه چی در گزینه های پیشنهادی اشاره نشده!!( طراح سوالو بکشید)

سوال چهارم: خودش دیوونه ایی ( ما که دیوونه نیستیم d:جواب لاموجود)

سوال بِشتُم: علم علم علم علم(علم هم دین معقول و بدونو خرافه میاره ، خیلی از نیازهارو مرتفع میکنه ،عشقو سر و سامون میده و تازه از اون مهمتر میتونه پول هم بیاره)
من یادمه یه استادی داشتیم که میگفت علم در دنیای امروز تضمین کننده ی رفاه و پول هست

منتها مراتب منظورم از علم فقط پاس کردن واحدها نیست!!!

منتها مراتب منظورم از علم فقط پاس کردن واحدها نیست!!!

منتها مراتب منظورم از علم فقط پاس کردن واحدها نیست!!!


سوال ششم: های وای آی خدا ...و ...ا...ی...ددن ...یاندور.... اصلن حالم خوب نیست...آقا این ق...ر...ص..ا...ی من ...کوشش؟؟؟!!!

سوال هفتم: فچ کنم وبلاگ های اجتماعی و شاد طرفدار بیشتری داره...یواش یواش عشقولکی نوشتن داره زاغارت میشه
آخ خ خ که دیگه عشقو مردوروندن

سوال هشتم: ببین ندا الان در این مملکت رییس جمهور شدن چندتا پارامتر اصلی نیاز داره ...
من اونارو میگم . هرکی اون چندتا شرطو داشته باشه صد در هزار و بالقوه یک رییس جمهور هست

1-اولین شرط مهم بی ریخت و ایکبیری بودن هست
2-شرط مهم بعدی تنفر از حموم و شونه نزدن موها
3-دیگر شرط خیلی مهم چرت و پرت گو بودن( این یکی خیلی مهمه)
4-یه شرط مهم ترتر ریا کار بودن
5-دیگر شرط توهمهست، مثلن فکر کنی اطرافت هاله نورانی به وجود اومده و یا اینکه توهم بزنی که آقا امام زمان از ناکجا آباد برات اس ام اس میزنه

البته شرایط دیگه ایی هم داره که حالا این چندتا مهمترینش بود.
ببین میتونی رییس جمهور باشی یا نه( اصن ببین با این شرایط دوست داری رییس جمهور بشی یا نه؟؟؟!!)

* * *

به هرحال
.... بهانه ایی بود برای یک گپ دوستانه و اینکه : غرض نقشیست کز ما باز ماند که هستی را نمی بینم دوامی

به به به به به به بسه یا بازم بگم؟

دلمان از برای کامنت های عارفانه عاشقانه مخلصانه موبدانه مشوقانه
ملموسانه متحورانه متفکرانتون تنگ شده بود شدیددددددددددددد

خوب خوبه چه جوابایی دادی تو حتما اول میشی تو این کنکور
جایزتم بیا برو از مامی بگیر
من کلا منصرف شدم از کاندید شدن
جای اینکه تشویق کنی و همراهی از بیخ و بن نابودمون کردی
نخواستیممممممممممم
چشم جناب استاد یادمان میماند کسب فیض نمودن در محضر اساتید

ممنون که اومدی و وقت گذاشتی
رضاااااا ببوسمت همون صد تا صد تااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا مشتاق یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ

راستی ...شعر مامی خیلی همچی باحال ناک بید ... اونخ سراینده کی هست ...؟!

ندا بپر برو از مامانت بپرس شعر از کی هست ...میخوام ترنسفر کنم واسه چندتا از رفقای بیرون وب

خوشحالم که خوشت اومده
از خودشون بپرس من ........
ولی میتونی بدی به دوستات. شعر خیلی قشنگیه

رضا مشتاق یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

آقای مهندس موشی دیشب پریشب تو وبلاگت بساط کرده بودم ...چرا اونجارو آپ نمیکنی حاجی...؟!!

رضا مشتاق یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

آقا یه خانوم معلمی بودا (( خرموشناز))که از این شعرای خوجگل موجگل میگفت ...اینو نمیبینم ...کجا هستن اونخ؟!!

یک عدد مارکوپولو به اسم عادل ....اون کجاست...؟!! رفته ونیز!!

یک جوان آنارشیسم و مینی مالیست نویس به اسم فرزاد...؟!! ...اون کجاست؟!

یک دکتر احمدی دربار رضا شاه دی: ( مونا فکر کنم) ....اون کجاست ؟!!

یک عدد "غریبه" آشنا دوست دارم بیا دی: ( امین ) ...اون کجاست ...؟!!

یک رونامه نگار...بنفشه .....( آها ..اونو دیدم همین بالا کامنت درج ووفرمودن)

مرجان کو...؟!...نکنه هنوز مشغول هله هوله خوری هست...؟!!

آها ... راستی ...یه گیلاس نامی بودا ( مادر فداکار!!!) اون کجاست...؟!!

سارا چی....در قید حیات هست اینشالا ماشالا...؟!!

داچ نگینم که میگین رفته... سرزمین آتیشه ... حالا بگردون کمرو...کیشه کیشه کیشه
( آقا قباحت داره برادرم ...امروز وفات هستا...استغفرالله!!!)

نیلوفر هم که صد در صد دو دستی چسبیده به مال دنیا و مشغول کار و زندگی هست
( نظر منو بخواین این دختره به احتمال قوی یه شوهر پول دار قاپ زده و مشغول اماده کردن سور و سات عروسی هست...میگین نه....از شهرزاد که فامیلشون هست بپرسید)

خانوم حیتا هم که فقط مواقعی که خودش مطلب بنویسه میاد و در بقیه موارد ...."مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد"

سلی خانوم عمو هم که همین اطراف هست: الانه خانم معترض به اجتماع و مملکت از راه میرسه

مام که فعلن همین اطراف مشغول پلکیدنیم

شکر خدا ما این وسط از این القاب ادیبانه بهره مند نشدیم
بچهههه هااااااااااا
تشریف بیاریننننننننننننن

لیلا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام امروز رسیدم خوبی ندا جان از اینکه دوباره اومدی خوشحالمممممممممممم
باش تا از بودنت ندایی خوشحالی سر دهیم
امید وارم که از کنکور هم قبول بشی عزیزم

سلاممم خاونمی
خیلی خوشحالم که دوباره تو این جمع دوستانه عضو شدم
ممنونم از نظر لطفت من بیشتر خوشحالم
منم امیدوارم همه ی کنکوریا قبول بشن
میبوسمت . فعلا

غریبه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام به ندای عزیز و سایر رفقا ...

دیریست که برای رسیدن به محضر دوستان ٬ عجیب سلب توفیق شده بودیم و ... !! بابا بی خیال ٬‌ خوب یاد ندارم با کلاس حرف بزنم ٬ چرا می خندین حالا !! :دی

به زودی با دستی پر .. و شایدم پرتر از پر خدمت میرسم !!

در ضمن عرض ادبی هم داریم خدمت داداش رضا که عجیب جاشون توی نت خالی بود .. داداش خیلی چاکریم !!

فعلا .. تا به زودی ..
یا حق

سلاممم امین تو خوبی خوشی سلامتی؟

خوب به خودت یه توفیق اجباری بده . با کلاس یا بی کلاس همه منتظرتیم

مهره ی مار داره این رضااااااااا همه دنبالشن
بوس بوس . فعلا

سورنا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

درصد کاندیدا شدن و برنده شدن از هزار بالاست..

سلاممم خوبی وحید؟
مرسییییییییییی ولی رضا با اون حرفا پاک مارو منصرف کرد
ولی راستم میگه . تو این مملکت نخواستیم کاره ای باشیم
ارزشی نداره

میبوسمت . فعلا

مرجان یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام ندایی :)))))))
فکر کنم شما کنکوریها از بس تست زدین ، قیافه اتونم چهار گزینه ای شده ((= ابروهاتون بالا ، چشماتون پایین ، دماغتون چپ و لبتون سمت راست صورتتون قرار داده (((=

خب من تست بزنم بینیم چند حضرت فیل حلاجم :دیییییی

۱- میمون .. بعضی دخترا واسه پسرا و بعضی پسرا واسه دخترا ، زیادی اطوار میان :دیییییی

۲- همون ایی برابر با ام سی به توان دو دیگه آره ؟ نُچ ! ندارد :دییییی

۳- زیادی خوشیم :-پی حداقلش منو گیگیلی که الکی خوشیم ((=

۴- عاشقی :دیییییییییی

۵- علم بابا علم ! دیندار بی شعور راس کار ما نی داش من ( با سیبیل و صدای کلفت گفتما :دیییییییییی)

۶- اونجا رو نیگا ! شترقققققق زدم پس کله کسی که فضولی میکنه تو کار منو گیگیلی ((=

۷- مخلوطی از این ۴ تا ((= البت به شرطی که عشقولانه رو حذف کنی جاش روزمرگی بذاری ؛)

۸- صد در میلیون .... تا نور چشمی ها هستن ندا کیلو چند ((=


ندا ولی من رئیس جمهور بشم کاری میکنم کارستون :دیییییییییییی

سلاممم
اینو راست گفتی خانومی اینقد تست زدیم که قیاف هامون هم شده تستی خوب نظام اموشی غلط نتیجش هم میشه دییوونه ایی مثل من

چه جالبه انتخاب گزینه هات مرجان . خوشمان امد
اره این علم رو با عمل بهتره رفت دنبالش منم دوست دارم

چه شودددد شما بیا کاندید شو .ببنیم چه میکنی
ولی رضاااا یه شرایطی نوشته داری اونارو؟؟؟؟؟؟؟؟
میبوسمت . فعلااا

مرجان به آق رضا ؛) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

ببین تو هیشششششششششوخ منو نمیبینی اَه ((=

یکی دیگه از شرطهای رئ..یس جمبور شدنو یادت رفت بگی :-پی اینکه رئ..یس جمبور بتونه در عرض جیک ثانیه بر...ینه توی اقتصاد مملکت !((= کاری که بقیه در عرض ۲۰ سال انجام دادن ، اون در عرض همون جیک ثانیه بانجامونه :دییییییییی

آقا موشه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام بچها قالب قشنگ شدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه کم کار داره الان درست درستش میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سلامممممممممممممممم
دست گلت درد نکنه
خیلی خوب شدههههههههههه

آقا موشه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

اوخییییییییییییییییییییییییییییییییی اوووووووووووف
بشها درست شد
فقط چت روم رو گذاشتم اون پائین :دی

سروناااااااااز اون عکس بالارو از طرح تو استفاده کردم خیلی قشنگ شد میسیییییییی :)

آقا موشه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

خوب بریم سر اصل مطلب :دی

آقا عرضم به خدمتدون که
۱. میمون
۲. اصلا به کسی چه
۳. ول معطلیم یا الکی خوشیم :دی
۴. عاشقی =))
۵.هر چهار موارد (سوووت)
۶.اصلا به کسی چه دههههه
۷.وبلاگ وزین خودمون :دی
۸.صد در صد :دی

هاااااااا خوب ندا من قبول شدم =)) زود باش جایزمو بده :دی
به نظر من آدم باید هم خوشبین باشه هم بی خیال یه ذره هم دل دارو یه نموره هم خنگ باشه تا بتونه خوب زندگی کنه =))

خوبه رسیدی سر اصل مطلب

عزیزم منم با نظرت موافقم . خوش بینی نعمت بزرگیه
ولی بیخالی شدن هنر میخواد که من ندارم
این خنگ رو که هستیم . زندگیو هم که لاجرم باید زیستتتت
ممنون از توجهت . بوس بوس

آقا موشه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ

آقا سرعت اینترنت من الان زیر صفره یخ زده هربار که وبو باز میکنم یکی از عکسا باز نمیشه شماها چک کنید ببینید قالب کامل باز میشه :)

آقا موشه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ق.ظ

آقا شاید باورتون نشه ولی چت رم رو آوردم بالا دست :دی

آقا موشه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

آقا جونه موشی شاید بازم باورتون نشه ولی لینکا نیومد بالا دباره چت رم رو بردم پائین وب =)))))

ر و ز ب ه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...
درود
شما چطورین؟ حالتون که خوبه؟!
چه جالب بودش با قالب جدید شما هم به روز شدین!
خوشحالی وصف ناپذیری درون دل من غوطه غوطه می زند !

تست زن من حرف نداره! تشریحی ها معمولا از 15 فراتر نمی رفتم اما تو تستا آخرش بودیم!.. بودیم.. بودیم..
حالا بینم چی کار می تونم بکنم!

1- ترجیح میدم ماموت رو بزنم! ماموت به ظاهر آروم اما باطنی خشن داشته که انسان رو می تونیم به اون تشبیه کنیم.. چون درصد بالایی از آدما آب زیر کاه تشریف دارن !! (عینک بد بینی من!)

2- هر دو ! خود انیشتین هم میگه که من نمی دونم این نظریه ای که دادم رو روزی به درد ملت می خوره یا نه !

3- ول معطلیم! خوب اینکه مشخصه.. هیچ کدوم از ما نمی تونیم قشنگیه زندگی رو درک کینم.. معمولا اون زشتی هاشو می بینیم تا قشنگی ها.. اصلا مگه قشنگی ها داره ؟؟ خوب معلومه که داره.. اما خوب ماشاالله خیلی از ما دور هستش..
د و ر

4- خونسردی.. گاهی اوقات من خودم از این خونسردی خودم حالم به هم می خوره چه برسون مال دیگرون !
ما این قدر خونسرد هستیم که خودمون رو هم فراموش کردیم!
در عین ناباوری!..

5- نیاز.. من دوست دارم نیاز رو بزنم. چرا؟ چون سه گزینه ی دیگه فکر کنم که به همین نیازه می رسن.. ما علم رو نیاز داریم.. همون طور که راهنمایی هایی رو احتیاج داریم و همون طور که عشق رو در درون مون نیاز داریم !

6- جوابی واسه سوال 6ام ندارم.. چون تو بین گزینه ها ندیدم جوابم رو!

7- باز هم تو گزینه ها جوابی ندیدم که بدم.. پرطرفدارترین وبلاگ ها این روزا مربوط به مسیل جنسی و زناشویی و از این قبیل چرندیات زاید +18 هست !! :دی

8- این سوال همون طور که نویسنده با ذکر دقیق و ژرف بینانه ای مطرح کردند انحرافی ست! چون اصلا غیر ممکن در غیر ممکن هست.. یعنی همون 100 در 0

به ایشان سلام برسونین.. !!

سوال 3 و 5 تونست یه خورده تو اون ضمیر ناخود و بیخود من !! رخنه ایجاد کنه اما..

اما نای عزیز متاسفانه زیادی رخنه اسجاد نکرد..
نکرد.. نکرد.. ن ک ر د
(چی بی ربط من حرف می زنم!)

من هنوز امیدم رو به خودم و این بشر دو پا از دست ندادم.. احساس می کنم.. حس می کنم که هنوز امیدی برای گذشتن از این سد محکم هست!..

باید امیدوارم بود..

از گابریل گارسیا مارکز می پرسند امید رو تعریف کن!
میگه اگه قرار بود کتابی درباره ی امید بنویسم 99 صفحه رو خالی می ذاشتم و تو صفحه 100ام و آخر می نوشتم تنها چیزی که از بین نمی رود امید است.. ا م ی د

دیگه حرفی ندارم
اگه زیادی چرت و پرت بلغور این چشمای شازده کردم معذرت..

+شادکام و سرافراز در پناه اورمزد دادار.. . . .

سلامممم عرض شد
حال شما خوب باشه ما بد نیستیم
منم خیلی خوشحالم که باز میتونم بین بچه ها باشم
خوشحالتر هم میشم اگه تو هم بیایی و همراهی کنی . میدونم همیشه هستی ولی دوست دارم اسمتو هم اینجا ببینم

گزینه های جالبی انتخاب کردی و تو ضیحاتت هم کامله
مرسی ازاینکه وقت گذاشتی
خیلی خوبه اینقد محکم میگی امیدواری . منم امیدوارم به مراد دلت برسی

حرفات هم حرفایی هست که همیشه خوندنیه چرا چرت و پرت ؟
میبوسمت . فعلااا

ر و ز ب ه به همه :) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ


به اطلاع همه ی دوستای گلم که علاقمند به موسیقی هستن می رسونم که شکر خدا توافقات نهایی برای اجرای کنسرت مشترک" استاد شجریان" و "استاد مشکاتیان" انجوم داده شده و این دو بزرگوار به زودی در تهران کنسرت مشترک برگزار می کنن

اگه جور بشه کنسرت من حتمی می یام تهرون :))))

خوبه دیگه.. دوستای تهرونی رو هم می بینیم!
جوزف جون !! بدو بیا بغل دادا !! من اومدم :دی:دی:دی

ندا به موشی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ

سلامممممممممم
دستت درد نکنه
چقدر این قالب قشنگ شده . ساده و سنگین
خیلی به دلم نشستت
مهندس کارات حرف نداره
فعلا

یوسف به موشی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ

موشی دستت طلا..قالب ساده و بی آلایش!! :)

یوسف به لوزبه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

لوزبه جونم امیدوارم این کنسرت برگزار بشه و حالشو ببری!! :)
بوووخووودااااا مو بیچه میشدوم..بیچه ترون نیوم!! :(
حالا اگه دوس داری ترونی حرف بزنم: ا ای ور!! جاااااااااااااااااااان؟! :دی

یوسف به موشی و لوزبه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

موشی یه دعوت نامه هم واسه روزبه بفرست بیاد عضو بشه..حالا تو دعوت نامه رو بفرست تا وقتی لوزبه روش فکر کنه.. :دی :)

مونا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه ی دوستان!
نداا جون من از اون تست هات هیچی نفهمیدم :))
حالا بماند!!!
ندا جون راستی کنکور دادی مبالک باشه ! راحت شدیا.
به به ... به به
آهااااااااااااااااااانننن
راستی خوش اومدی خوش اومدی
دلم وا شد مادر ! باریکلا
ا وا ! خاک به گورم ! ظرفا رو کف زدم آب نکشیدم
تا دوباره...

سلاممم خوبی مونا جون/
چرا مونا خیلی واضحن یه جور خود درگیری از نوع طنزن دیگه
اره راحت شدیم . نتیجه هاا هم اعلان بشه راحتریم
مرسی از لطفت
اوا تو چه کارایی میکنی مادر
خوش باشی . بوس بوس

مونا به آقا رضا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلااااااااااامممم آقا رضای مشتاق
ما برای شما در پست سروناز خطابیه نوشتیم ظاهرا ندیدید!
آقا کجا بودی داداش!
ما خیلی چاکریما!
ما همش دعا می کردیم که شما برگردید خدا رو شکر!
هستیم در خدمتتون.
بد خواه مدخواه داشتین بگید ما آمپولکاریش می کنیم!
آبکشش می کنیم (!)

مرجان به موشو دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

دستت درد نکنه موشو وبلاگمون خیلی جیگگگر شده :دییییی

حالا بسه خودتو لوس نکن برو اونور کی خواست بوست کنه ((=

یوسف به موشی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

موشی چندتا پیشنهاد:
۱-ببین تقویم رو بردار..تو خونه هر کدوم از ماها صدتا تقویم پیدا می شه..و این تقویم فقط جا اشغال کرده..
۲-اون تیکه درباره من رو هم حذف کن..
۳-بخش روزانه یا موضوع بندی..یکی از این دو جدول باشه!!چون اسم ما در هر دو جدول هست!!فقط هی پشت هم تکرار شده!!فک کنم آرشیو و نوشته های پیشین خودش کافی باشه چون الان این بخش موضوع بندی هم رو آرشیو و نوشته های پیشین قوزبالاقوز شده..
۴-بخش جستجو رو حذف کن..
۵-از لوگو الان استقبال نمی شه..فقط یه فضای الکی گرفته..اونم خواستی حذف کن..
۶-چت روم خونه ما هم خوبه اما جاش بده..اگه بشه بیاریش جای تقویم بذاری خیلی خوب می شه!!
۷-یه آهنگ ملایم یا سبک هم بذاری خوب می شه..
همین دیگه وبلاگ هر چی ساده تر و سبک تر باشه نوشته هاش بیشتر جلوه داره و آدم گیج نمی شه..!

آقا موشه به نگین .داش رضا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ

سلاااااااااام
کیف حال همگی ؟؟؟

نگییییییییین بدو بیا سوقاتیارو قس کن :دی

داش رضا خیلی مخلصیم قربون معرفتت کامنتتا خوندم خیلی وقته کامنتامو واسه خودم تهنایی نگه میدارم :دی نیدونم شاید دیگه بهش احتیاج نداشته باشم شایدم اون به من احتیاج نداره فعلا ولی خیلی دوست دارم دباره آپ کنم ببینم چی میشه
بیشتر اینجا سرم گرمه شاید واسه همین وبم متروکه مونده :|

آقا موشه به یوسف و همه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

****
مخلصصصصصصصصص همگی هاااا هیچی ساده و قشنگ نمیشه سووووت
ممنون قابلی نداشت همینکه همه خوششون اومده کلی خوشحال شدم :)

***
یوسف جائی دیگش نمونده حذف کنم که =)) آره اتفاقا میخواستم یه کمشو بردارم اون تقویم که باید باشه اینطوری آمار سه روز از دستمون خارج نمیشه هواسمون به آپ کردن هست :دی ولی بین موضوع بندی و لینکای روزانه یکیشو حذف میکنم خوب موضوع بندی همون آرشیو هر نویسنده میشه البته اگه هرکی آپ میکنه اسم خودشو انتخاب کنه ولی همه یادشون میره :دی
لوگو هم خیلی مهمه سووووت حالا سروناز میاد چندتا طرح میکشه
بیشتر تو فکر یه لینکباکس هستم که همتون تو وبتون قرار بدین بعد هرموقه آپ کردیم چه اینجارو چه وبای خودمونا لینکشو توش قرار بدیم اینطوری همهمون میفهمیم کی آپ کرده میایم سراغش کلاسشم بالاست =))
حالا سر فرصت درست میکنم :)

آقا موشه به سارا و گیلاس دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ

ساراااااااااااااااااا کوشی پس بعد ندا توئیااااااااااا باید آپ کنی

آقا کی دیگه موندهههههههه از این دوره ؟؟؟

یوسف که آپ کرد بعدش گیلاسه گیلاس جون کوشی گلم خودم بهت میگم آپ کنی بزار ببینم از بچها کی دیگه مونده :)

آقا موشه به همه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ

آلاوی یو =))

سلی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام ندای قشننگم !
خخوبی عزیزم ؟؟
خیلی قشنگ بود اینم جوابای نی نی کوچولو :دی

۱.مرغ عشق ! خیلی مزخرفن ! همشون ناز میکنن ولی دنبال عشق همهستن !

۲؟گزینه ی ۵ هیچ کدام :دی
۳:همه موارد
۴: یک بار ۲ یه بارم ۴:دی
۵:نیاز
۶:۱
۷و:۲ ووبلاگ وزین خودمون :دی
۸:تو کاندیدا بشو حتما درصدم میگیریم واست
:دی

قربونت ندای مهربونم

به به سلی خانوم سلاممم

جوابای جالبی دادی من و تو بس که تست زدیم دیگه نمیخواد اینجا زیادی زحمت بکشیم . بذار واسه بقیه بیان و فسفر بسوزونن
نظرت چیه/

میبوسمت . فعلاا

خرموشناز دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

خدارو شکرررررر
همه خوشحالننننننننننننن

خرموشناز به همه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

دوستون دارم هوارتااااااااااااااا

سروناز دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام ندا خانمی خوبی
۱ ماموت
۲ -۴
۳-۳
۴-۳
۵-۱
۶-۳
۷-۴۴۴۴
۸-۳
خوب بودن سولا
نمی دونم چرا من دفعه اول که اومدم فک کردم ساراست!!!!!
نیدونم!
الان خوب شد نگاه کردم هنوزم فک می کردم ساراست
راستی من که نمی رم پای صندوقای رای و الا حتما به تو رای میدادم

سلاممم
به به از این همه هواس جمع بعد به ما میگن ...
خوب من که منصرف شدم عزیزم تو هم نمیخواد زحمت بکشی یا احیانا عذاب وجدان که چرا بهم رای ندادی
راحت باش
فعلاا .

سروناز دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

وای موشی قالبووووووووووووووو
خوبه عالیههههههههههههههههههههههههه
محشرههههههههههههه
دستت طلا اقا موشه
وااااااااااااای موشی عکسوووووووووووووووو
واقعا خوشگله شده
میسی میسی میسی میسی
بوس بوس بوس

م سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

نگین به ندا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ندا
خوبی گلم ؟
خستگی کنکور رو از تنت و ذهنت بیرون کردی ؟
من به همه سوالا جواب دادم
به بههههههههههههههههههههههه
باریکلا به خودم
بین علم و عشق گیر کرده بودم آخرشم علم رو انتخاب کردم !!
خوب مثل اینکه زادی با تاخیر نرسیدم
دیروز آپ کرده بودی :دی
هوارتا بوسسسسسسسسسسسس

سلامم خانومی خوبی /
اره دیگه خستگی هم بر طرف میشه و میره ممنون که به فکرمی
بله افرین به این همه استعداد
چه انتخابی دستت درد نکنه . ما که قراره از محضر اساتید کسب فیض کنیم . شما هم بیا
منم میبوسمت . فعلاا

نگین به موشی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

سلاممممم موش موشکم
خوبی گلم ؟
قالب قشنگ شده موشی
آفرین
باز تو و داداچ رضا خونه رو شلوغ کردین :دی
الفراررررررر

نگین به همه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

به به
من اومدممممممممممممممممممممممم
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خوشحال باشید که نگین جون اومده :دی
دلم تنگ شده بود واسه همتون
سوغاتی هم نیاوردم !!
به خیال سوغاتی نباشین :دی
حالا شاید بهتون سوغاتی دادم :دی
من خیلی خوابم میاد
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ( اینم خمیازه که باورتون بشه )
الان این چشمام داره واسه خودش میره :))))))
چون دلم خیلی تنگ شده بود اومدم یه سر اینجا بزنم
و احوال بپرسم بعد برم

پ.ن : همتون رو خیلی دوست دارم
مخصوصا اونایی رو که خیلی وقته میشناسم !!

پ.ن : هوارتا بوسسسسسسسسسسسس

نگین به داداچ رضا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام داداچچچچچچ
خوبی ؟
داداچ کامنتتو خوندم ولی هنوز تائید نکردم
راستش خستم واسه همین فردا تائید میکنم
شایدم امشب تائید کردم نمیدونم :دی
داداچ جات خالی چند وقت پیش از بیرون غذا گرفتیم
یادمون رفت قاشق و چنگال بگیریم
با دست خوردیم
اینجور دوست داری ؟
فقط تمام مانتوم برنجی شده بود !!

هوارتا بوسسسسسسسسسسسسس

مونا به نگین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام واااااااایییی نگین جووووونن
یه دست و یه هووووراااا :دی
خوبی؟
خوش گذشت؟
دلمون برات تنگ شده بود :(
( نگین جون یادت باشه من اولین نفر بودم اومدنتو تبریک گفتمااا ، سوغاتی فراموش نشه :)
خب می بینم که به سبک بومیای آفریقا غذا خوردین.
حال میده ها :دی
برات خاطره میشه :))
خب دیگه من برم به زندگیم برسم.
قربانت
به قول خودت : هوارتااا بوووسسسس

مونا به موشی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام موشیییییییییییییییییییییییییی
خوفی؟ خوشی سلامتی؟
بچه ها خوبن؟ :دی
دست شما درد نکنه.به به.. به به خیلی خوشمل شدااااااا
یه دست و یه هورااا به افتخار مدیر !!! :دی

مونا به لوزبه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام آقا لوزبه !
اجازه هست ما یه چیزی بگیم؟
آقا لطفا برگردید!
فراررررر

سروناز به نگین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ

داچ نگین ما سوغاتی می خوایم
نداریم و نمیشه هم حالیمون نیییییییی
منو خیلی دوس داری؟؟؟
سووووووووووووت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد