« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

خدایم!

سلام به همه بچه های خوب خونه ما. بازم نوبت به من رسید. تاخیرم رو ببخشید!

اه هر چی پیشنهاد دادیم که مطلبامون محتوا داشته باشه سردرگم شدم الان نمی دونم چی بنویسم. چه کنم که خود کرده را تدبیر نیست!!!!!

خیلی فکر کردم. توی امتحاناتم داشتم فکر می کردم که چی بنویسم. هنوز به جایی نرسیدم. دلم می خواد از خوبی ها بنویسم. نمی خوام از مشکلاتی که هست و وجود داره و با گفتنشون بسی اعصابمون به هم میریزه حرف بزنم! از خود خوبی از مبدا و منشا خوبی از خدا….

خدایا نیازی نیست که چیزی بگم. همه میدونن که چقدر لطف داری. دلم میخواد محکم بغلت کنم…

خدایا از تو نوشتن در عین آسونی خیلی خیلی سخته. چون تو خدایی…

خدایا …

پ.ن:

از اونجایی که خواهر کوچولو عشق نقاشی و گرافیک و ایناست یه چیزی برا خونه ما کشیدم که اگه بچه ها موافق باشن اونو یه جایی بذاریم البته اگه طرحشو پسندیدین یه کمی افکت هم بهش میدیم و خوشگلتر می کنیمش. هر کی نظری داره بگه.

 

نظرات 89 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

:( سروی جونم....من نشستم یه عالمه پست نوشتم گفتم بچه ها دلخور نشن تو این هیریویری ....بعد فک کن اومم دیدم تو اینجارو زودتر از من سروسامون دادی.... نمیگی من دلم میشکنه الان تیکه تیکه شده آخه؟


اولللللللللللللللم دل همتون بسوزه

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

اول اول اول

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

سروی جونم یه پا هنرمندی واسه خودت ها...
اگه توی اجرای طرح ها کمک خواستین میتونین روی منم حساب کنین...

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

خدایا!!!!
خدا جان نگاهی هم به ما کن تا مدام بگویمت:
خدایا!

ندا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ

سلاممم خوبی خانومی؟
خوب حرف خدا که بیاد وسط ادم دلش میخواد عاشقی کنه . یه عشق یه جور خاص و ناب و موندنی . ای قربونش برم همیشه هوامونو داره و با همه غفلت هامون همیشه همراهمونه
پست جالبی ولی خانومی حرف دا تو دل میمونه بین خودمونو و خودش این جوری بهتره
بقیش هر چی هست مال خستگی و کج خلقی خودمونه که سر ریز میشه

طرح های جالبیه
ولی میشه یه تغییراتی هم داد و بهترش کرد
دست گلت درد نکنه
ــــــــــ
تااااا دوباره

ندا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

دوباره سلاممم
نمیدونم چه جوری بگم ولی خوب میگم
اگه اجازه بدین و حرفمو حمل بر بی ادبی ندونین من میخوام دوباره عضوی از این خونه باشم
میدونم پر رویی میکنم ولی خوب ادمیزاده و هزار جور فکر و خیال
موشی جونم میشه برام دعوت نامه بفرستی/
اگه شد دوست دارم تو دوره جدید منم عضو باشم و بنویسم . اگه هم که نه خوب باشه همین شکلی هستیم خدمتتون
راستیتش اگه قبول نکنین هم ناراحت نمیشم .. حالاااااااا میشه بیاممممم؟
یعنی بیام دیگههه؟؟؟؟
موشیییییی کوشیییییییی
موشی جونم خیلی دوست دارم
همین دیگه . منتظر جوابتون میمونم

مرجان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام به سروی هوشولو

من اول شدم ((=



سروی ما از خودمون بنویسیم مثل این میمونه که از خود خدا نوشتیم از احساسمون ، از مهربونی هامون از عطوفتمون ، از مهر و محبت و دلسوزیهامون در حق یه دوست و ...

----------

بچه ها چرا وقتی خونه ما رو باز میکنم چند ثانیه که میگذره وبلاگ اتوماتیک وار میره به این آدرس http://faradade.com/?service=Cal ریفرنس میشه ؟

مرجان به ندایی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

قدمت رو جفت چشمامون ندایم

اگه رضا بدونه برگشتی انقده خوشحال میشه ! آخه آخرین باری که اومده کامنت گذاشته اینجا ازمون خواسته بود برت گردونیم حالا که خودت با دست و پای خودت اومدی تیشه زدی به ریشه خودت ((=

واسه موشی پی ام میذارم تا برات دعوتنامه بفرسته

فکر کنم موشی بگه توی همین دور بعد از سروناز آپ کنی یعنی شنبه

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

http://faradade.com/?service=Cal&prvtof=8b2VkUqfXDCVzkFEoB1iMyNCII0MZbxhtP1Y7%2BjW4es%3D


این چیه همش من شوت میشم اینجا؟!

هلپ می پلیز!

آقا موشه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام بشها

من اومدممممممممممممممم برین کنااااااااار
سارا بورو اونور ایششششششششششش
سلام ابجی سرونازی خوبیییییییییییی ایوووووووول جونه روح خبیث جون فقط خدا جواب همه سوالهاااا

سارا بعد سروناز آپ کن باش

ندا جون چرا که نه خیلیم خوشحال میشیمممممممم گلم تو ام بعد سارا آپ من

آقا به صف بشین من بشمارمتون هرچی فک میکنم انگار یکیتون کمه باید آپ منه
۱۵۴۳۲۱۴۳۵

خوب کی موند ه داش رضا و نیلووووو دیگهههههه ؟؟؟ آهان عادل خان
کی دیگه موندهههههههههههههههه

آقا غیبت منو ببخشید جون داداش شاید باور نکنین ولی الان کافینتم تیلیفونامون از طرف مخابرات قطع شده شاید بازم باور نکنین ولی مشکل فنی داره معلوم نیست کی درست بشه به حر حال میام کافی نت

آقا موشه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دو روز نبودم چرا خونمون یهو میره به یه آدرس دیگه

آقا موشه به حیتااااااا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ

حیتا جون خیلی خیلی شرمنده به آپت نرسیدم

آقا موشه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

ندااااااااااااااااااااااااا
از بس من حواسم خیلی جمه آی دیتو یادم نیست کدومه
یکی آی دی ندا رو به من یاد آوری کنه

آقا موشه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

بچها شرمنده مجبور شدم قالبو فعلا اینو بزارم خیلی خیلی شرمنده تا تیلیفونمون درست بشه قالبو ویرایش کنم

آخه اصلا وبمون باز نمیشد میپرید رو یه وب دیگه
:(((((((((((

شهرزاد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

سلامم سروناز خانوم:
ستاره ی سهیل خودمون؟؟
نکور تمام شدو؟/ما چشممون به جمال تو روشن شد....
هوشحالم کرد..
خدا....
هر چی ازش بگشم کم گفتیم...
بابا گرافیست..
بابا هنرمند..
طرح حهای زیبایی بودند..
مرسی عزیز دلم...
موفق باشی...

شهرزاد به ندا خانومی گل: سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ

سلامم ندا جونم:
خوبی؟/؟
خوش اومدی..
خیلی خوش حالم کردی..
وجودتدبرای خونه ی ما غنیمت و باعث شادی ما میشه که همچین گوهری در جمع دوستانه ی ما باشه...
بله؛آدمی دیگه..
پیش میاد...
موفق باشی..

آقا موشه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ

سزوناز تازه عکس بچهارو که کشیدی اون دوره میخوام بزارم یه گوشه قالب :دیییییییییی

یوسف سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام به بروبچ
سروی جون خوشحالم که این کنکور کوفتی بلاخره تموم شد..در مورد خدا نوشتی..شاید به کنکور هم مربوط باشه..یادمه شب کنکور انقد خدا خدا کردم که فک کنم همه می خواستن منو رو به قبله کنن!!..
ولی در کل بگم که خدا همه چیز ماست..چه در مواقع خوشی چه در مواقع غم!!..آخه خیلی ها می گن خدا مال زمان های غم و درد هست اما بگم موقع خوشی و هر کار دیگه ای هم یادش کنید..و به قولی در مستی های خودتونم شریکش کنید تا اونم در خوشی ها سهیمتون کنه..

منم همین مشکل رو دارم منو هول می ده یه صفحه دیگه..http://faradade.com/?service=Cal&prvtof=8b2VkUqfXDCVzkFEoB1iMyNCII0MZbxhtP1Y7%2BjW4es%3D
با بدبختی استوپ کردم تا این صفحه سرجاش موند..
شاید تو قالب یه کد بی ربط وجود داره؟!
موشی یه چک بکن..

راستی ندا جون بازگشتت مبارک..منتظرت هستیم این جا.. :)

یوسف به موشی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

موشی چرا اسم من تو بخش روزانه نیست؟!..

+قالب درست شد!!

سروناز سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام به همه
یه چیزی می خواستم بگم
من کنکور نداشتم!!!!
من امتحان دانشگاهمون تا الان بوده کنور رو ندادن امسال

یوسف به سروی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

پس کدوم دم بریده ای شایع کرده تو کنکور داشتی؟! :دی =))
همون امتحان حالا!! :دی

یوسف به سروی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

خوش به حالت پس من که ۱۴ ۱۵ ۱۶ تیر امتحان دارم!! :(( برام دعا کن!! :(

:دی

یوسف به سروی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

به هر حال من کاری ندارم..تو باید علوس بشی..همین حالا!!..خداحافظ همین حالا!! =)) =))

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ

وای موشی موشی موشی.....دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررررم

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ

سروی جونننننننننننم....ببین من خییییییییلی دوست داررررررررررررم...اشتباهی گفتم موش موشی :-*

مرجان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

این قالبه خوبه ها :)))
موشی کاش همین قالب وبلاگمون باشه .. هم ساده اس هم رنگی

خوبه :)))))))

یوسف سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

آره ساده بهتره..لااقل اینجوری گیج نمی شیم و قالب قاط نمی زنه!! :دی
فقط این اسم من تو اسامی روزانه ها نیس..فک کنم موشی اسم منو گذاشته تو شبانه ها!! =)) =))

نگین چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

اینجا چرا عوض شده ؟؟؟!!!!!!
اههههههههههههههههههههههههههههههههه
همه چی عوض شد ؟
چی شد یه دفعه ؟

نگین به سروناز چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام گلم
اول که خیلی خوشگل کشیدی
هم یه خونه است و هم خونه ما
خیلی به به گفتم با خودم :دی

خدا .... وقتی بهش فکر میکنی یه پیچیدگی هایی توی کاراش میبینی که دیوانه میشی و در عین حال لذت میبری

هوارتا بوسسسسسس گلم

ر و ز ب ه خطاب به همه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

درود
سروناز عزیز امیدوارم که حالت خوب باشه و امتحانات دانشگاه رو هم به خوبی پشت سر گذاشته باشی :)

شاید باوارت نشه..اما خیلی به دلم نشست.. درسته که کوتاه بود اما به دلم نشست..
منم مث تو فکر می کنم.. با خدا بودن..
به خاطر موقعیتی که من تو زندگی دارم مجبورم این جور فکر کنم !!
آره مجبورم..
یکی رو می بینی این قدر مشغله ی فکری داره که از خودش هم بی خبر میشه چه برسه به خدای خودش.. ازش دور میشه.. فاصله می گیره..

اما من همیشه سعی کردم اون رو با خودم در یه ردیف قرار بدم.. اگه حتی چشمامو بستم اون رو ببینم !! اون نور امید منه.. چیزی.. کسی که هیچ وقت از دستش نمی دم..

عقاید من در مورد خدای خودم بسیار نزدیک به ملکه ی ذهنم استاد صادق هدایت هست..

بذار تعریف اون از خدا که الان تعریف من هم از خداست رو برات بگم:
منم گاهی اوقات فکر می کنم که اصن خدایی هست یا نه ؟؟ اصن خدایی وجود داره یا اینکه فقط مایه ی فرمانروایی بر زمین یان هست ؟ یا فقط دل خوشی گروه اقلیت جامعه یا همون فقیر جامعه به منظور اینکه کسی هست که اونها رو نجات بده..

آره منم گاهی اوقات خدای خودم رو فروان روای تمام انسان ها می دونم.. دوست دارم خدای من یکه و تنها بر همه فرمان روی کنه..
اما این احساس قلبیم هست!
احساسی که من از خدای خودم ساختم..
دوست دارم خدای من..تنها خدای خودم باشم..خوده خوده خودم!
دوست ندارم مال یکی دیگه هم باشه.. حس خودخواهی و جاه طلبی من در داشتن خدای خودم در من فواره می کنه !!

من دیوونه ام! اینو همه ی اطرافیانم تایید می کنن و بر اون صحه می ذارن..
گاه و بی گاه میشه ساعت ها تو اتاق با خدای خودم بشینم حرف بزنم..
حالا می خوای یه چیز جالب تر از اون برات بگم ؟؟
خدای من تنها اون بتی نیست که بیشتر ماها رو به آسمون می کنیم و صداش می زنیم!

خدای من گاه.. صادق هادیت.. محمد رضا شجریان.. امید.. شاملو.. پرویز مشکاتیان و صدای سنتورش.. گیتارم.. سنتورم.. و حتی کامپیوترم.. و و و خیلی چیز های کوچیک دیگه شاید باشه!

آره خدای من تنها اونی نیست که بالا داره نگاهمون می کنه.. می تونه هر کدوم از این محبوب های من باشه که باهاشون زندگی می کنم..

خیلی دوست دارم بیشتر از این در این مورد حرف بزنم.. خیلی ام دوست دارم..

اما راستشو بخوای بنا به دلایل که برای خودم اهمیت داره نمی تونم بیشتر از این بحث رو ادامه بدم..

چون به قول یکی از بچه ها من کافر هستم و حرفام هم پوچ گرایانه پس بهتره خفه بشم و حرفم رو تو گلوم بشکنم تا اینکه واست بازگو کنم..

س ک و ت

+ ندای عزیز منم به نوبه ی خودم برگشتنت رو به خونه ی ما تبریک میگم امیدوارم تا وقتی اینجا هست تو هم باشی.. خوشحالم کردی عزیزم :))

+ شادکام و سرافراز در پناه اورمزد دادار.. . .

سلامم:))))
کجای این قالب قشنگه؟؟؟
نا سلامتی این حا وب گروهیه ها...
قالب وبمون قبلی خیلی قشنگه و به وبمون و اسش هم میاد...
این طوری که باشه هیچ فرقی با وب های معمولی نداره...
خوبه خودتون اومدین گفتین قالب یکیم رنگی باشه و همه ی ما تایید کنند..
موشی گفت که کدشو دوباره مینویسم و میزارم...
بازم باید بیفته تو زحمت به خاطر خونهون و من به شخصه ازش واقعا ممنونم...

شهزاد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

اصضصلاح میکنم سوتیم رو..همه ما موافق نظر شما بودیم و تایید کردیم...
عذر می خواهم...
(سوتتتتتتتتتتت بلبلی ):دی

مرجان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

طرحه خیلی خوشکله سروی :))))))

ترکیبی از اسم وبلاگ هستو موشی :دییی

یوسف به شهرزادی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

اهه :دی شهرزادی خب حتما موشی یه آهنگ هم می ذاره و چند چیز دیگه..منظور ما کلی بود..از نظر این که قالب سفید و ساده بوووووشه :دی

یوسف به سروی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

سروی جون دیدی این شرکتای تبلیغاتی لوگو می زنن؟..الان شرکت خونه ما هم به لطف لوگوی بازرگانی تو راه افتاد..کنسرو لوبیای خونه مااااا..با آرم شناخته شده شماااااا....در در در درررررناااااااااااااااااا..بوووووووووووووم!! =)) :دی

سروناز به یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

الو الو
نمی دونم کی شایعه کرده
الو الو
اول بزرگترا دوماد شن!!!
الو الو
چقده دیر!!! من میگفتم که مال ما دیر تموم شده نگو که تو هم!!!!!
الو الو
اره دیدم میگما چطوره ما هم شرکت بزنیم برا کسب درامد؟؟؟
خوبه دیگه گشنه نمی مونیم!!!!
شعارمونم میگیم
یو یو یو یو یو یو یو یو یوووووووووووووووووو سف!!!!

یوسف به سروی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

می گم سروی با ایرانسل صحبت می کنی..یا از خونه شوهر؟! =)) =))

یوسف Feat سروی =))

سروناز به سارا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

فدات بشم من سارا جون خب من که ندونستم که می خوای اپ کنی شرمنده عزیز
منم دوستت مییییییییییییییییییدارم تو رو

سروناز به روزبه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام روزبه خوبی؟
اگه قرار باشه که بحث شروع بشه که وا ویلا.....
همین جوری بهتره
هر کی یه اعتقاداتی اره منم میدونم اگه بخوام الان از اعتقاداتم حرف بزنم کلی جنجال به پا میشه آخه...
بی خیال
همون بهتر که هیچی نگیم و به همدیگه احترام بذاریم
خوشحال شدم دیدمت
بازم بیا

سروناز به یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ

از خونه شوهر با ایرانسل!!!!!
تو چی؟

سروناز به یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ

میگا یوسف واسه اینکه تو همش روزا خوابی و دراکولایی فک کنم موشی صلاح دید که اسمتو بذاره تو شبانه ها!!!!!

حیتا به سروی جون چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

حیتا به سروی جون چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

به به !چه صفایی دادی اینجا رو.کار توا؟
سر فرصت میام راجع به پستت نظر میدم.فعلا بووس

نداااا به همه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ

سلاممم
میگم حالا که من میام خوب روزبه هم بیاد دیگه
چی میشه ؟
بچه هاا اگه روزبه هم بیاد خوب میشه مگه نه؟/
خوب پس اونم بیاد دیگه
سحرم برگرده
اونوقت باز همه یه جا جمع میشیم
نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهلللللللللل خونهههههههههههههههههههههههههه
جواببببببببببببببببببببببببببببب
بدینننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

مونا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام سرونازی
خوفی؟
منم خوفم!
پس چرا نمیای بریم با مرجان لواشک بخریم
:(
ما همش منتظر تو بودیم.
راستی آره...
خدا آخره خوبیهاست
هرچی ازش بگیم کم گفتیم.
قربانت
خواهر کوشولو

سارا به یوسی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

الهی که یوسف جز جیگر بگیری


ایشالله موش بشی گربه بیاد بخوردت...

ایشالله امتحانت بشی ۱۰


تازشم کی بهت زن میده دماغ گنده با اون خال گوشتی زشت و زنندت....

اوووووووووووووووووووووووووووووووق

سارا به مرجان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

مرجی....معاون رییس سلام رسوند..گفت این کش تنبون نیسش...بدو بیا چای دم کن وگرنه اخراجی

یوسف:اکبر به سارا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

عزیزم اون شب گفتم اون خال گنده منو با اون شیپیش هات مقایسه نکن!!..من می دونم تو دوست داری بیای زابل!!..عزیزم آی لاو یو !! :ایکس

یوسف به روزبه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ

روزبه جون..ما نه به خدای هم کار داریم و نه به دین هم!!..عقاید و سلایقمون هم مال تنهایی ها و سکوت خصوصی خودمون هست..بلاخره ماها همه همو تو این مدت شناختیم و حالا وقتشه بیشتر اتحاد داشته باشیم..!
ما فقط این جاییم تا دور هم باشیم و از لابه لای پست ها و حرف های هم چیزی یاد بگیریم..!
اینو به این خاطر گفتم که برگردی دوباره به خونه ما..مثه ندا که برگشت..حتی خود من..حتی اونایی که نیستن ولی هستن!!و فهمیدیم چقد جمع دوستانه ارزش داره..جمعی که هیچ کجا نیست..این جمع با رفتن هر کس ناقص می شه..پس وجود تک تک شما اونو تکمیل می کنه..حالا چه می خواد سلیقه ما خوب باشه چه بد..چه می خواد افکارمون مثبت باشه یا منفی..من می گم روزبه برگرد بیا عضو بشو..ما منتظریم..!باشه؟! :-*

یوسف:اکبر به سارا(صغرا) چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

شرمنده صغرا جون اسمت باید افشا می شد..با مو ایزدیواج می کونونونونونننندددده؟!
+پیکان جوان جاست فور صغرا!! :ایکس ایکس ایکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد