« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

پشتکار ... !!

جدید نوشت : طی روزهای اخیر با رواج نوعی بیماری خطرناک متوجه ناپدید شدن یکی از دوستان به نام رضا مشتاق شدیم٬ هر چند عملیات واکسینه انجام نشد و این پرونده باز ماند اما با گذشت زمان و پیشرفت این ویروس طی این روزها متوجه ناپدید شدن یکی دیگر از اعضای این خانه شدیم با نام مرجان !!

هنوز مشخص نیست که این ویروس چگونه قربانی میگیرد ... ما از دست اندر کاران در عرصه علم خواهشمندیم زودتر واکسنی تهیه کرده تا بیش از این شاهد قربانی های این ویروس عجیب و مرموز نباشیم ...!! 

طبق خبرات رسیده از خود یوسف که تمام این شیطونیا زیر سر همونه !! ... یوسف هم علایم این ویروس رو داره !!

مشاهده ویروس مورد نظر 

برای جلوگیری از انتشار این ویروس برای همه این لباس رو سفارش دادیم ... !!!

 

                                     

آدما چند نوع دارن ....
یکی هدف داره و واسه هدفش تلاش میکنه ولی وقتی ببینه چند تا مشکل کوچیک و بزرگ سر راهش اومد اون هدف رو فراموش میکنه و هدف ساده تر رو انتخاب میکنه ... که اینجور آدما کم نیستن !!

یکی هدف نداره و فقط تلاش میکنه ... این میشه تلاش برای زنده موندن ... فقط میخواد از دیگران عقب نمونه که اینجور آدما اکثریت رو تشکیل میدن ... !!

 

یکی نه هدف داره نه تلاش میکنه ... خودش رو سپرده دست جریان زندگی تا هرجا دوست داره اونو ببره

یکی هدف داره ولی تلاش نمیکنه ... راحت طلب ... و عقیده داره همیشه خدا کمکش میکنه !!

 

ولی یکی هم هدف داره هم تلاش میکنه٬ هم پشتکار داره که 4 گروه بالا ندارن ... فقط هدفش رو میبینه و مستقیم به سمت همون هدف میره ... پشتکارش اونقدر زیاد هست که مشکلات بزرگ رو حل میکنه و میگذره ازشون. این آدم لیاقت رسیدن به همون هدف رو داره .

 

چند وقت پیش بنفشه یه لینک فرستاده بود ... ولی هنوز تو ذهنم مونده :

 

                        

 

این لینک درباره ... استیون هاوکینگ ... یا انیشتین دوم بود
تکه هایی از متنش رو میذارم :

 

او از هر گونه تحرک عاجز است. نه می تواند بنشیند نه برخیزد. نه راه برود. حتی قادر نیست دست و پایش را تکان بدهد یا بدنش را خم و راست کند.
از همه بدتر توانایی سخن گفتن را نیز ندازد. زیرا عضلات صوتی او که عامل اصلی تشکیل و ابراز کلمات اند مثل 99 درصد بقیه عضلات حرکتی بدنش در یک حالت فلج کامل قرار دارند.
مشتی پوست و استخوان است روی یک صندلی چرخدار که فقط قلبش و ریه هایش و دستگاه های حیاتی بدنش کار می کنند و بخصوص مغزش فعال است.
یک مغز خارق العاده که دمی از جستجو و پژوهش و رهگشایی بسوی معماها و نا شناخته ها باز نمی ماند.

استیفن در 17 سالگی تحصیلات عالیه را در رشته طبیعی آغاز کرد و از همان زمان به فیزیک اختری و کیهان شناسی علاقه مند شد زیرا در خود کنجکاوی شدیدی می یافت که به رمز و راز اختران و آغاز و انجام کیهان پی ببرد.
سالهای دهه 60 عصر طلایی کشف فضا- پرتاب اولین ماهواره ها و سفر هیجان انگیز فضانوردان به کره ماه بود و بازتاب این وقایع تاریخی در رسانه ها جوانان را مجذوب می کرد
اما ....
اما به دنبال احساس ناراحتی هایی در عضلات دست و پا استیفن در ژانویه 1963 مجبور به مراجعه به بیمارستان شدو آزمایشات علائم بیماری بسیار نادر و درمان ناپذیری را نشان داد.
این بیماری که به نام ALS شناخته می شود بخشی از نخاع و مغز و سیستم عصبی را مورد حمله قرار می دهد و به تدریج اعصاب حرکتی بدن را از بین می برد و با تضعیف ماهیچه ها فلج عمومی ایجاد می کند. معمولا مبتلایان به این بیماری بی درمان مدت زیادی زنده نمی مانند و این مدت برای استیفن بین دو تا سه سال پیش بینی شده بود.
پروفسور استیفن هاوکینگ اکنون 61 سال دارد و ظاهرا بیش از یک ربع قرن قاچاقی زندگی کرده است.
البته اگر بتوان وضع کاملا استثنایی او را در حال حاضر زندگی نامید ...!!


 

ادامه ...

 

حالا چقدر از آدما واقعا تلاش میکنن ؟! چقدر به هدفشون میرسن ؟! و چقدر از آدما وسط راه کم میارن ؟
در حالی که اکثرا هم سالمن ...

 

* هیچکس نمیتونه توی مسابقه با زندگی اول بشه ... اما میتونه دوم بشه .. مثالش بالا زده شد !!

 

* ما زنده به آنیم که آرام نگیریم       موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

 

 

پ.ن : انیشتین میگه : « از دشمن یکبار بترس ولی از دوست خود هزار بار !! »


واقعا این جمله رو قبول میکنین ؟ 

شاید منظور این بوده که نباید اعتماد کرد ...
شاید منظور این بوده که به دلیل توقعاتی که توی دوستی پیش میاد دلخوری هم هست !
شاید منظور ....
نمیتونم راحت این جمله رو قبول کنم ... چون دارم نمونه دوستی خوب رو همین جا میبینم و هیچ شکی درباره این دوستی ها ندارم ...

فکر میکنم این جمله غلطه ...
* « از دشمن یکبار بترس ولی از اطرافیان هزار بار » .... نگین 

 

 

نظرات 86 + ارسال نظر
سلی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

اووووووول !!

جام قهرمانی مال تو ..

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

سارا الان اینجوریه !:دی

سارا داره موهاشو دونه دونه میکنه :دی

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

من از اونایی هستم که هدف دارم !
یه کم تلاش دارم !
بعد ناامید میشم !
تلاشو ول میکنم !
میگم خدا کمک میکنه !

بزنمت ؟
من این همه نوشتم پس داشتم آواز میخوندم دیگه :دی

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ

سلی به سارا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ

اطلاعـــــــــــــیه !!
من با کمال میل این جام پر افتخار !!!‌ مقام اولی رو به دوست بسیار عزیزم سارا خانوم تقذیم میکنم!
امید است مورد توجه قرار گیرد !

* سارا

سارا جون تبریکککککککککککککک

سروناز شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام خوبی
من اینو قبلا توی یه قیلم دیده بودم
من دوممممم

سلام گلم
کدومو ؟ استیون هاوکینگ ؟
اون مدال نقره مال تو

سروناز شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ق.ظ

هی هی هی نظر من اومد
باور کنین ده بار بیشتر نظر دادم خسته شدم دیگهههه
ای ول پشتکاروووووووووووووو
سلی نمیشه حالا منو اول کنی؟

مبارکه
تو یه نمونه کامل از آدمی هستی که پشتکار داره
به به :دی
سلی میخوای تجدید نظر کنی ؟

سروناز به موشی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام موشی خوبی
بی برات چای آوردم
به کسی نمی دم
راستی بستنی هم هسسسست

سروناز به یوسف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ


یادم رفت چی می خواستم بگم

سروناز به همه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ


ببینین من چقدره امشب مهربون شدم!!!
همه خوابین؟؟؟؟

ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

سلام
ممنون
همه دوستان به نکته های خوبی اشاره میکنن

بنفشه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ

دبازززززززززززززززززززده


نگین مطمئنی یادت نیس کی برات فرستاده؟؟؟
بزنم لهت کنم؟؟؟؟

خوب من فرستادم دیگه
یکی برام میل کرده بود
منم چون خیلی باخال بود برای همه سند کردم سایتشو



من جزء هیچ کدوم از این افراد نیستم

من یه هدف کلی دارم که س مخفیه
اما
اهدافم کوتاه مدته
یه مدت به یه چیزی فکر میکنم و میخوام بهش برسم حتی اگر شرایطش رو نداشته باشم و انقدر اونو دنبال میکنم تا بهش میرسم
شاید طول بکشه و عذابم بده اما به هر قیمتی شده بهش میرسم ولو اینکه اون موضوع روح و ذهنم رو داغون کنه
و بعد میرم سراغ یه چیز دیگه

همیشه معتقدم که من دختر باهوشی نیستم
خنگ هم نیستم اما یه ادم معمولم
همین بهم کمک میکنه که خودمو بهتر درک کنم و بدونم چطوری باید به خواسته هام برسم
درسته که معتقدم اگر خدا نبود من هیچ کدوم از چیزایی که الان دارم رو نداشتم و اینا همش از سر لطف خداست اما در درجه دوم میدونم که اگر جون کندنای خودم نبود هیچی نمیشدم که هنوز هم هیچی نیستم ها ( اما در این حدی که الان هستم میگم)
خوشم میاد و حسودیم میشه به ادمایی که تا چیزی رو اراده میکنن بدوبدو میرن سراغش و زود بهش میرسن
من اینطوری نیستم
من یه چیزی که میشه هدفم ... تا مدتها فقط در حد یه هدف تفکریه... یعنی فقط بهش فکر میکنم و خیال بافی میکنم
و وقتی که دیگه برای روح و روانم تبدیل به یه عذاب عظما میشه میرم دنبالش و اونقدر میرم که ..........

وقتی هم به یه چی پیله کنم دیگه کسی نمیتونه جلومو بگیره


اما درباره جمله انیشتن باید بگم که فراتر از دوستی های این خونه، واقعا این جملات رو باید با طلا نوشت.
دقیقا همینطوره
دشمن حداقل اینو بهت فهمونده که باید مراقبش باشی و تو هستی اما دوستا، گاهی اوقات فقط دوستن و زمانی که تغییر چهره میدن تو میبینی که هیچ وقت دوست نبوده و تو فقط تصور میکردی و خیالبافی....


در هر حال من توی دنیای واقعی هیچ دوستی ندارم
و تنها دوستای من شماهایید و این دنیای به قول خیلیا مجازی برای من واقعی تر از دنیای پیرامونمه

دوست دارممممممممممم

ببخش دیر اومدم

سلام بنفشه گلم

وایییییییییییی تو فرستاده بودی :(

بنفشه خوب من شیکا کنم :(((((( پیر شدم آلزایمر گرفتم :((((
حالا میخواد منو له نکن =))

آره خیلی جالب بود

اههههههههههههههههه.... مرسی :))

خوب بازم یه جورایی شبیه به نوع چهارم میشی دیگه
تو اهدافت زیاده .... ولی هدف کلی که داری زندگیه !!
هدف اصلی اونه ... حالا این زندگی چند جور معنی میشه برات
ولی با اینکه اهدافت زیاده بازم واسه رسیدن بهشون تلاش میکنی و پشتکار داری
موضوع اصلی این نبود که آدما چند نوعن
موضوع اصلی پشتکاری بود که آدما توی رسیدن به اهدافشون دارن
این که تو الان هر چی داری از کمک خدا و تلاش زیاد خودت بوده لذتش خیلی بیشتر از اونیه که خیلی راحت چیزی رو به دست میاره
اینجوری اگه بود ... ادم خیالش راحت میشه که همه چی راحت بدست میاد
این زندگی نیست ... زندگی با تلاش زنده است !!


واقعا توی دوستی های اینجا شک ندارم
زندگی توی دنیای واقعی و دنیای مجازی همزمان با هم .. اونم به مدت چندین سال
اینو کاملا بهم ثابت کرده
البته توی دنیای مجازی استثنا هایی هم هست که خوب همه جا هست

ولی خونه ما واقعا خونه ماست !!

البته که اینطوره ....

منم دوست دارم گلمممممممممممممممم
خواهش میشهههه

بنفشه به خرموشناز شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ



چرا منو پاکیدی؟
دیگه منو دوس نداری؟

اون روز که با هم میحرفیدیم من سر کار بودم
ییهویی شبکه اداره قطعید
و من نتونستم دوباره بیام و باهات حرف بزنم اما بعدش تو منو پاکیدی

شهرزاد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامم نگین جون:
خوبی؟؟
واقعا از خوندن این مطلب از این دانشمند بزرگ متحیر شدم و جای بسی تاسفم داره که ما آدما که سالم هستیم و سلامت زودی جا میزنیم و ول میکنیم هدفامون رو ...
من از اون جمله آدمام که هدفم رو مشخص میکنم و همیشه آخرین حدو برای خودم انتظار دارم تا بتونم به یچی اون وشطا برسم و کاری که شروع یکنم معمولا سعی میکنم تا تهش برم چون معمولا از این که این همه بلند پروزی میکنم و بعد به جایی نرسم بدم میاد که بد همه مسخرم کنند و بهم بخنند و میشه گفت تو این جور مسائل واقعا ادم پر توقعی هستم...
ولی خوب گاهی هم خسته میشم و اهداف کوچک تر ور در نظر میگیرم و به کم قانع میشم و تلاشمو در همون حد میکنم البته این در بعضی مواقعه ولی همیشه سعی میکنم که راهی رو انتخاب کردم رو تا تهش برم..
ولی خوب هر چیزی امگان داره که آدم کم بیاره...
ولی تا به حال نشده که تنبلیمو بزارم پای خدا که خدا خودش کمک میکنه توکل به خدا..نه این طور نیستم...
توکل تقویت کننده هدف و عزم افراد هست ولی نمیتوونه جای تنبیل فرد رو بگیره بلکه خدوند وقتی به بنده هاش کمک میکنه که همت و پشتکار و نهایت تلاششون رو کردن و بعد کمکمو میکنه..
شکسپیر میگه:یا به اندازه ی آرزوهاتن تلاش کنید یا به اتدازهی تلاشتون آرزو کنید ..
در مورد دشمن و دوست را هم باید بگم که اعتدال در همه چیز مهم حتی دوستی و دشمنی..
حضرت علی میگند:که در دوستی هاتون اعتدال را رعایت کنید شاید روزی دوستتون دشمنتون شد و در دوشمنی هاتونم اعتدال را رعایت کنید شاید روزی دشمنتون دوستتون شد...
و هم اینکه اگر روزی در زندگی دشمن نداشتی اون وته که باید به خودت شک کنی...
اگر اعتدال را رعایت کنی هیچ وقتی این مسئله که دوست ها دومه ادم میشن به طوز واضح پیش نمیاد...
البته الان که دیگه دوستی های واقعی خیلی کم شده ....
به همه اعتماد باید کرد؛با همه باید مهربون بود و ادب رو رعایت کرد در حد متعادل توقعات رو بر طرف کرد ولی نه اینکه یه موقع بشه وظیفه و با تعدااد کیمی باید صمیمی و دوست بود ولی یکی همیشه دویت واقعی ادمه که گاهی آدم خیلی متوجش میشه..
پست واقعا پر محتوایی بود و جای بسی تعمل واقعا بهر بردمم ازت خیلی ممنونم نگین جونم..
پاینده باشیو شاد..
یا حق!!!

سلام شهرزاد گلم
ممنونم تو خوبی ؟

واقعا خودم به حال خودم تاسف خوردم .. چون خیلی وقتا میشه که قدر سلامتی رو میدونم ... قدر اون چیزی رو که الان دارم و اینقدر برام ساده است ..
انگار که همیشه سلامتی با من میمونه

همه همیشه میگن ... اهداف بزرگ رو انتخاب کن ... که اگه به اون هدف بالا نرسیدی حداقل به یک هدف بهتر برسی
اگه آدم کم توقع باشه همیشه به اهداف پایینتر میرسه
خدا چی رو آفریده ؟
همه چی رو ... تمام زمین .. آسمون ... کهکشان ... سیاره .. خورشید و .....
و حالا ما یه تکه از روح خداییم روی زمین چرا ما نتونیم ؟
اسممون خدا نیست ولی روح اونیم ... مطمئنن میتونیم
خدا هم ساده همه چی رو نیافرید !!

ولی به نظرم خیلی خوبه که اینقدر تلاش داری
هر آدمی خسته میشه
خسته شدن که بد نیست ... رفع خستگی نکردن بده !!

کاملا درست گفتی ...
به نظر من توی دوستی ... تو روابط معمولی .. یا هر چی دیگه
اول از همه وجود خود انسان باید خوب باشه و رفتارش .. هر جور که باشی .... اطرافیان آیینه مقابل تو میشن !!

مرسی گلم ... خوشحالم گلم
خواهچ میشه :دی

موفق باشی ...

شهرزاد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

راستی نگین جونم من بیشتر فکر میکنم که این دانشمند به نیروی عشق و امید به زندگی و زنده بودن تونسته که زنده بمونه از این تیپ آدما کم نیستند چه افراد معمولی و چه افراد مشهور..
از این که یه ممقدار غلط املایی داشتم معذرت میخوام ..زیادی تند تایپ کردم ببخشید...

جونم ؟
آره ... اگه بری توی لینکش و کامل زندگیشو بخونی میفهمی
به کمک یه زن تونستی این همه وقت رو بخره !!
خواهش میکنم ... نه بابا خودمم همینطورم تو خودتو ناراحت نکن :))

شهرازد به سلی عزیز....:))) شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

سلامم خانومی:
خوبی؟؟؟
عزیزم من جواب کامنتمو خوندمو و باید بگم که موسیقی آرامش بخش روحه و آدمی گاهی برای دوری از دغدغه های زندگی به موسیقی گوش میده.به اندازه ی کافی در طی طول روز معضلات اجتماعی و مسائل سیای و به صورت مستند میبینیم که دیگه فکر نمیکن که لازم باشه تو موسیقی هم این مسائل با اغراق زیادی وجود داشته یا حداقل به اون گوش بدیم..
همه ی موسیقی ها هم این طور که تو فکر میکنی عشق و عاشقی نیست اون موسیقی های مسخره های امروزی که به این شکل تو حتی میتونی با گوش دادن به یه موزیک آروم خارجی این حس زیبا رو تجربه کنی..
بله منم تا حدودی برای اینکه از دنیای رپ عقب نمونم به این موسیقی و سبک جدبد که خیلی بابا شده گوش میدم ولی به عنوان موسیقی قبولش ندرارم..
نظر تو ؛دوست عزیزم هم واقعا برای من مقدم ....
ممنوم از بایت جواب دادن به کامنتا..
فدای توو
بووووس

یوسف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

هدف چیز مهمی بیده!..نظرم همینه دیگه! خب چی بگم!!

اینجا بحث هدف نبود
بحق پشتکار بود
ولی هدف خیلی مهمه !!
درسته !!

یوسف به سروی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

ها فک کن..هنوز وقت داری!!

یوسف به ننه آمنه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

ننه بیا به این بچه ها انگیزه و هدف بده..مردیم بس راحت طلب شدیم!!!

نگین به یوسف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

یوسف تو اصلا خودشو ناراحت نکن !!

اصلا نمیخواد خودتو توی زحمت بندازی =))

نگین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

این عکسو نگاه کنین !!
اینقدر ودستیشون زیاده که دارن دست همو له میکنن

مثل منو بنفشه ... که بنفشه میخواد منو له کنه

=))

شهرزاد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

نگین جون من این لینکی رو که گذاشته یودی رو کامل خوندم و بعد نظرمودادم گلم..
ممنونمو ازت.
خیلی بهره بردم و استفاده کردم...
مرسی...

ببخشید ... من فکر کردم کامل نخوندی
خواهش میکنم عزیزم

بوسسسس

سحلیییییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

هووووووووووووووووووووورااااااا بیست و سوم=)))))))))))))))

ها اینی که میگی نگینی خوده مویوم حالا بدو بگرد کدومو گفتم=))))))))))))))

نه من منه هدف دارم نه پشتکار =))))))))

ها پشتکار چیزه خوبیه بعضیام میگن خوب چیزیه مهم اینه که چیزه حالا خوبیشو ولش ده :دییییی

من فهلا شادم ولم کن :دییییییی

پشتکار من تو شادی مثال زدنیه باس اسمم رو تو کتابه رکوردا ثبت کرد هاااااا والااااااااا !!


مو بروم دیه .. :دی
گروهه سروده سحلیی تقدیم میکند =)))))))
۳... ۲... ۱....گووووووووووووم







گروهه سروده سحلیی تقدیم میکند =)))))))

باریکلا به این اعتماد به نفس :))

تو اخری ... باور کن :))

نه داری من دیگه تورو دیدم
نه خوبه ... میدونم :))

بله .. وقتی میزنه به سرت میفهمم شادی

باشه برو
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

سحلییییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ


ایجه سرود ازریتم خارج شد =)))))))))

:))))

سحلییییییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ



ریتمو نندازید ... ریتمو نندازید =)))))

دیدی نگینی چه پشتکاری دالم

دلت بوسووزه

سحر برات ارزوی سلامتی میکنم !!
:دی

سحلییییییییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلیی موم میوم تفلدت خوش بگذرونممممممم !!

واییییییی دیشب اینجوری شدم
۱-
۲-
۳-
۴-


=)))))))))))

من الان حسابی حالم خوبه :دیییییی
لالالای لالای لالا لالا
توروو روو روو ریریریری

نگین بدو که یکی دیگه ول دادم =))))))))

* سلی

واییی زیادش خوب نیستاااااا
حتما برو دکتر :)))

سحلییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

من اینجا میدونو ورخو دیدم هی کامنت ول میدم =)))))

مووووووووشی کوجایییییییی بیا اون یتا جون کفشه اسپورته دیگمو بده ... من بیستو هفتم موسابقا دالم باس کفشه اسپورت بپوشم :(((((((((((((((۰۰

نگین به سحر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

بشینننننننننننن
توام شدی مثل یوسف
داداچ رضامون نیستبزرگتر بالا سرتون نیست
از راه به در شدین :))))

سحلییییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

هوووووووووووی نگینی هوووووووووی

بیجه که گوسفندا بچرن هوووووووووی

داش رضا دسته پر مهرشه کشید بر سروم گوفت بعده من تو باش و از خونمون موراقبت کننننننن

سحلییییییی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

بسه که هی کامنت در کردم ارر داد میکه امکان درجه این نظر وجود ندالهههه !! ولی من از پای نمیفتم و در این راه پشتکار به خرج میدم هوشهههههههههههههههه

من باز رم کردممممممم =)))))))))))

نکینی موذونی که چی هسته؟؟

هیچی نیسته =))))))))

مونا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام نگین جونم
خوبی؟

چه باحال بود...
راستش اهداف منم کوتاه مدته!
چون ما فعلا کوشولوییم!
ولی خب اهداف بلند مدتم دارم که تعدادشون کمه..
سعی می کنم به میزانی که برام مهمن براشون تلاش کنم..
اون جمله ی تو از انیشتین بهتر بودا!
ای ناقلا!
زدی رو دست انیشتین؟؟

به هر حال امیدوارم همه به آرزوها و هدفهاشون برسن...

سلام عزیزم
مرسی تو خوبی ؟
خوب بزرگ میشی اهدافتم بزرگ میشه عجیجم
نمیدونم
تلاش باید با تمام توان باشه :)
:))
نه بابا ... انی جون هم همینو میگفت بهم ... میگفت نگین بیا اسمامونو عوض کنیم .. من گفتم نه
حال شلوغ پلوغی رو ندارم تو همونی هستی بمون
دیگه چیکار کنیم :دی

یوسف به نگین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ

ها نگینپشتکاری چیز خوبی بیده!!ها بوخودا!!

یوسف به سحل شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ

سحلی مگه ما چمونه..یهنی از راه به در شدیم؟!

یوسف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

این جناب ارتباط هم چه هندونه هایی زیر بغل ما گذاشته!!

نگین به سحر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ

ببین سحر میگم برو به دکتر مراجعه کن !!
دیگه داری چوپونم واسمون میشی =))
یه چوپون کم داشتیم که اونم به حمد الله پیدا شد
خدایا شکرت
دیگه چی میخوایم ؟
هیچی ...
حالا باز بگین خونه ما بده !!

نگین به یوسف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ

به قول خودت :
مودونم !!

آقا موشه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام
چطوری نگینی جووووون
خوبی دادا ؟؟؟؟؟
ایول نمردیم یکی خودش آپ کرد بدونه غر غر همه =))
ایول به نکتهای جالبی اشاره کردی بزار بیام یه ذره بحث کنیم جون من بزار بیام نیگا

سروووووووووووووی
بپر بغل داداچ ایووول بستنی اول چای بخوریم بعد بستنی به هیشکیم نمیدیم اصلا بیا بریم رو پشت بوم

باغی بشها کجان دلم برا همه تنگولیده

سحری کجا بودی پس تو که فینیش شدی کوشییییییییییی؟؟؟
بیتربیت حالا من به درک این روح خبیث جونا با خودت میبردی تولد بابا دلش پوسید این توتی بی چشمو رو که دیگه مارو دوست نداره یا تو گولش زدی یا اون میلیه وروجک مگه دستم بهش نرسه
بیا توکه تولدتو لو ندادی اون لنگشو گذاشتم تولدت بدمت :دی

نگین بیا دستو پای سحرو بگیر تا انقد :دی بریزم تو حلقش تا خوب بشه این چند ماهه :دی نخورده رم کرده =))))))


هییییییییی من حدف کلی بنفشه رو که سر مخفیه میدونم پول میگیرم لو میدم
بنفشه الان آبروتو میبرم =))
الفراررررررررررر



آی یکی انیشتینو بیاره من ماچش کنم بچه یه حرف خوب زد همینه
من دوستای فراونی دارم از بعضیهاشون توقع بعضی کارا رو نداشتم مثل زیر آب زنی یا نابود کردن آدم
ولی درکل آدم زرنگ باشه نه دشمن میتونه سرش گول بماله نه دوست =))

بشها برین اونور من ببینم چی دارم
هدف دارم
تلاش میکنم
راحت طلب هم نیستم
مستقیم نمیرم حوصلم سر میره
عقیده هم دارم تا تلاش نکنی خدا بهت هیچی نمیده
خوب چرا من همش زرت زرت سر راهم مشکلات بزرگ پیش میاد ؟؟ چرا به بعضی حدفام نمیرسم
نگین زود باش تا نگی یقتو ول نمیکنم
چراااااااااااااا
جونه بنفشه همه هدفام درسته مگه نه بنفشه ؟؟
حالا حرف بنفشه رو قبول نداری سروناز که شهادت میده
اصلا سارا پیش مرگت بشه رو اونا که زمین نمیندازی :دی


فک کنم تو این سال مسئولیتام شونصد برابر شده پس زنو بچه من کووووووو


گروه موزیک سحرو نیگا من دارم گیتار برقیشو میزنما چه ناز میزنم

سلام موش موشکم
خوبم گلم تو خوبی ؟
خواهش میشه خجالتم نده :))
باشه چون التماس میکنی میذارم

سروی بپر بغل موشی که میخوا بحث کنه =))

من تنها نمیتونم ... این وقتی رم میکنه باید ۲۰ نفر بگیرنش :))

بنفشه نگاه چقدر ادم فروشه !! =))

نمیدونم .. برای اونایی که تجربه اینو دارن مطمئنا حرف انیشتین درسته

آدم هر چقدر زرنگ باشه همیشه واسه کسب تجربه یه زرنگ تر از خودش گیرش میاد

همه ساکت موشی میخواد حرف بزنه :دی
خوب
آفرین
البته که نیستی
آره دوست داری بپیچی :دی
کاملا عقیده درستیه
چون تو اونقدر بزرگ هستی که مشکلاتتم به همون نسبت بزرگن !!

همه حرفات درست بابا چیکار به اونا داری
سارا جیگر خودمه

زنت رفته خرید
بچتم خوابه =))

اههههه .... همینه که داره اعصاب منو خورد میکنه .. بذار کنار این گیتار برقیو !!

گیلاس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

سلاااام به همه دوستای گلم مخصوصا نگین جونم
نمی دونم چرا همه آدمای بزرگ که شرکت های بزرگ دارن از گیتس و هوندا و والت دیسنی گرفته تا انیشتین و نیوتن و ژول ورن و رودین و کی و کی و بعدشم همه این ایرانیا که مثلا موفقن سرنوشت مشابه دارن!!!
به نظر من علاوه بر تلاش و پشتکار شانس هم دارن اینا !!! کم نیستن آدمایی که همه فاکتورایی که توی این متن بهش اشاره شد دارن ولی نه نامی ازشون هست و نه ارثی!!!!
میدونی به نظر من برای تشویق آدما به پشتکار و تلاش برای رسیدن به هدفشون باید این نمونه های استثنا رو کنار بذاریم. آدمایی رو بگیم که نزدیکتر باشن!! این جور دورنما ها آدمو تخیلی میکنه!!
وقتی به یه بچه میگن نیوتن در ۱۲ سالگی از مدرسه اخراج شد و بعد اومد فلان کارو کرد دیگه انگیزه نداره برای درس خوندن!!
نیدونم!!!

سلام گیلاسم
به نظر من زندگی اونقدرام عجیب غریب نیست !!
همش تکراره ....
همیشه آدمایی که قبلا خیلی چیزا رو نداشتن ... سلامتی رو نداشتن به همه جا رسیدن
چون اونای قدر این چیزارو میدونستن و برای همینقدری هم که دارن تلاش میکنن !!
نمیدونم !! شاید ...
ولی توی اون موردی که گفتم هیچ شکی ندارم
آره ... ولی بستگی داره نزدیک کسی باشه یا نه ؟
باید یاد بگیریم که چی بگیم به اون بچه ...
و چطوری بیان کنیم

بوسسسسسسسس

سلی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

گیلاس برا آپ من نیودی ها !

گیلاس خطاب به سلی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلی جون شرمنده
باور کن چند روزی خیلی درگیر بودم
اصلا خیلی خیلی کم نت میومدم
چه جوری جبران کنم که به دل نگیری؟؟؟؟

سلی به شهرزاد عزیز ! یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ

عزیزم نظر همه محترمه
نظر توام آره !
ولی خوب هر کی یه جور احساس آVامش میکنه !
من نمیخوام تظاهر کنم که از همه چی راضی ام و پیشرفت میکنیم در حالی که میدونم ما از خیلی از کشورا عقب تریم !
وقتی با هیچ راهی اینا حالیشون نمی شه !
بالا خره باید یه جوری به گوششون برسه !
بالاخره باید بفهمن ما اعتراض داریم یا نه
موسیقی هم یه جورشه
به من حس خوبی میده از انکه حرف خواننده ی رپ خرف منم هس
و تو موسیقی پاپ نمیشه اون جور که میشه تو رپ حرف زد چیزی گفت !
:دی
من گفتم اثرات منفی هم خوب داره !
ولی من اثرات مثبتشو ترجیح میدم

فدات بشم عزیزم
بوسسسسسسسس

سلی به گیلاسی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

اکشا ل نداره فدات شم !
بیا بوسم کن

فرزاد یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://petti.blogsky.com

من هدف دارم..
تلاش می کنم..
دیر نا امید میشم..
اما وقتی نا امید میشم به معنای واقعی کلمه نا امید میشم !!!

++ آپ کردم...

تنها چیزی میتونم بگم
بازم تو اوج ناامیدی یه خرده امید هست !!

سحلییییی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://happydays.blogsky.com

شناااااااااااااااااام بشه هاااااا!!

من دوباره توت کوچولو رو راه انداختمممممم

اونم آدرسه جدیدممممممم!!

بدویی بیایییییدد:)

سحلیییییی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

:دیییییی :دی :دی :دی
:دی :دی :دی
:دی :دی :دی
:دی :دی
:دی :دی
موشی بدو توتی آشتید ......!!

من بازم :دی میخوام :دی :دی :دی :دی

+بچه شاده :)

غریبه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام نگین جان
میبینم که همچی بی سر و صدا خونه رو میترکونی و حالش رو میبری !! :دی
بابا سعی .. بابا تلاش .. بابا پشتکار .. بابا این کاره !! بابا نگین (:

خب ، حرف های گفتنی در مورد انواع آدما و نمونه های مختلف سعی و تلاش رو خودت به زیبایی بیان کردی و دوستان رو به فیض اکمل (!) رسوندی .. راستش تو این مدت کمی فکر کردم تا بتونم زوایای دیگر این بحث رو هم پیدا کنم ؛ با این امید که این گپ دوستانه ، خیلی هم بی فایده نباشه و بقولی : "تکرار مکررات نکرده باشیم!"
ببین ، به نظر من هر کسی به نوبه خودش دیدگاه خاصی در مورد این مقوله داره ؛ حالا با توجه به پستی که در وبلاگت گذاشته بودی و اشتراک نظری که در مورد "بازی زندگی" داشتیم ، میخوام به بعد جدیدی از بحث پشتکار بپردازم ...

من همیشه برای خودم چهار عامل مکمل رو متصور میشم .. بر حسب درجه اهمیت ، ترکیب انفکاک ناپذیری از : «هدف» ، «راهبر» ، «راهنما» و «راه»
قاعدتا هر حرکتی نیاز به نیروی محرک داره ؛ در این ترکیب، من هدف رو به عنوان عامل محرکش میشناسم .. این عامل هر چه قدر قوی تر باشه ، تضمین ثبات راهبر در طی مسیر ، بیشتر خواهد شد . تا به حال به این نکته فکر کردی که ما در اطراف مون چقدر اهداف معطل داریم (؟!) یعنی هدف هایی که هستند اما ما هنوز به دنبال شون نرفتیم .. به نظرت علتش چیه ؟! من فکر میکنم که دو عامل اصلی در این مورد دخیله : 1- هدف تنها به شرطی جنبه اجرائی پیدا خواهد کرد که درجه اهمیتش به سطح نیروی محرک برسه (!) در غیر این صورت راهبر نیازی بهش احساس نخواهد کرد و قطعا به دنبالش نمیره . 2- راهبرها خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارن ؛ بعضی ها نسبت به عوامل اطراف شون بی اعتنا هستند و ... که خودت به صورت کامل در این باره توضیح دادی .
حالا تصور کن که ما عامل محرک (هدف) و راهبر با انگیزه رو داریم ، به نظرت میشه هر راهی رو برای رسیدن به هدف انتخاب کرد ؟! اگه این سوال رو در دهه نوزده می پرسیدی ، ممکن بود که کسانی بهت جواب مثبت بدن (!) اما در عصر حاضر قطعا جوابت منفی خواهد بود .. به قول یه بنده خدایی (مارمولک!) : "به تعداد انسان ها ، راه وجود داره!!" در اینجا یکی از خصلت های بارز انسان یعنی "حق انتخاب" بروز میکنه . البته درسته که ما حق انتخاب داریم اما راه ها رو به صورت کامل نمی شناسیم و انتخاب کورکورانه محکوم به شکست خواهد بود !! هر چند که کشورهای جهان سوم هنوز به واژه "مشاور" عادت نکردن و نتونستن به درستی باهاش ارتباط برقرار کنن اما کم کم داره تمام جهان با این حرفه آشنا میشه و درجه اهمیتش رو درک میکنه .. هنوز خیلی ها فکر میکنن که وقتی بهشون میگی : «بهتره یه سر پیش روانپزشک بری !» به این معنیست که تو عملا یک روانی غیر قابل تحول هستی و باید ببریمت تیمارستان !! متاسفانه این یکی از وحشتناک ترین تفکراتی است که هنوز در کشور ما به وفور یافت میشه و تا فرهنگ سازی (زهی خیال باطل !) اون هم از نوع ریشه ایش اتفاق نیفته ، سایر صحبت ها حکم آب در هاون (حاون!) کوبیدن رو داره ...
حرف در این باره زیاده و فرصت کم ؛ فقط به بیان همین نکته اکتفا میکنم که به تصور من ، نقطه عطف این چهار حلقه زنجیر ، همین بحث مشاوره است .. ما باید بفهمیم که در حال حاضر، دیگه انتخاب راه درست و بی نقص کار ما نیست ، بلکه وظیفه ما انتخاب یک مشاور (راهنما) خوب و چیره دست است تا بتونه با کشف خصوصیات ما ، بهترین راه رو بهمون پیشنهاد کنه .. این کار به هیچ وجه معنی بی اراده شدن ما در رسیدن به هدف رو نمیده ، بلکه تنها ظاهر کار اندکی متفاوت شده .. تا دیروز ما راه رو انتخاب می کردیم (چون دنیامون کوچیک بود و وارد عصری به نام عصر ارتباطات نشده بودیم !) و امروز باید راهنما رو انتخاب کنیم ؛ مشاور یعنی کسی که به راه های مختلف آشناست و با توجه به خصوصیات اخلاقی ما ، میتونه بهترین مسیر رو برای رسیدن به هدف مورد نظرمون پیشنهاد بده .. با این کار ما حلقه چهارم یعنی «راه» رو هم در اختیار خواهیم داشت و فقط میمونه سعی و تلاش و پیشتکار !!
در نهایت میرسیم به همون مطلبی که تو در پستت بهش اشاره کردی ، با این تنوع که زاویه نگاه مون اندکی متفاوت بود !..

عذر میخوام از اینکه با تاخیر چند روزه کامنت گذاشتم نگین جان ، راستش گاهی اوقات فرصت چندانی برای تایپ کردن ندارم .. شاید باورت نشه که همین چهار خط رو در طی دو روز یادداشت کردم !!

ممنونم از لطفت نگین عزیز .. بحث بسیار خوبی رو در این پست گنجونده بودی ..
با امید فرداهایی بهتر
یا حق

سلام داداش امین جونم
اوا =)) نوبتم بود دیگه آپ کردم
خواهش میشه ... میدونم :))

ممنون !!
مطمئنن بی فایده نیست
آخ جون بحثثثثثثثثثثث ... :دی

کاملا حرفت درسته ... به یه نکته ای اشاره کردی که حتی خود منم ازش غافل بودم !!
این اهمیت هدفه که انگیزه رو به وجود میاره
من خودم که خیلی ... خیلی اهداف دارم که هنوز بهشون عمل نکردم هنوز دنبالشون نرفتم
کاملا ..... هنوز فکر میکنم اهداف مهمتر داریم که حتی هنوز به طرو جدی دنبال اونا هم نرفتیم

خوب این کاملا درسته ... هر کسی باید با توجه به شناختی که از خودش داره راهشو انتخاب کنه و اینو راه رو ادامه بده که این راه انتخاب شده خیلی چیزا رو شامل میشه !!

توی ایران کلمه ای به نام مشاوره وجود داره ... اما با کی ؟
تعداد خیلی خیلی کمی با خانواده که اونم هم خوبی خودش رو داره هم بدی !!
و اکثرا مشاوره با دوستان !! که اونم ممکنه خوب و مفید باشه ولی دوست همیشه کمک کننده است نه نشون دهنده !!
کاملا موافقم ... اینجا اگه کسی بخواد بره مشاوره ... میگن مطمئنا مشکلی داره !!
به نکته هایی اشاره کردی که منم در حین نوشتن اصلا بهشون توجه نکرده بودم !!

خواهش میکنم امین جان ... دایی شدی دیگه :دی
اشکالی نداره عزیزم :)

خواهش میکنم ...
بحث خوبی کردیم :)

هوارتا بوسسس

نگین به سحر دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

مبالکه
ببین سحر برو تنظیمات کامنتشو درست کن
من دارم خودمو میکشم
به غیر اون کامنت اول بازم کامنت بذارم نمیشه :(((((
بدووووووووووو

نگین به سحر دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

آهان اینو هم یادم رفت بگم
من اولمممممممممممممم
من میخوام اول باشممممممممممم

نگین به مرجان دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

مرجان کجایی تووووووووووووو :((
داداچ رضامون نیست
توام که نیستی
این خونه بدون بزرگتر شده
این یوسف داره از راه به در میشه

نگین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

چرا هیشکی نیست ...
من حوصلم سر رفته
حالا تا باز من رفتم ۴ یا ۵ روز نیومدم همه اتفاقی اینجا میفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد