« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

رپ ؟! درد و دل یا دل درد ؟؟!

الان رپ به عنوان یه نوع از موسیقی بین جوون و نوجوون ها خیلی محبوب تر از سایر ترانه ها و آهنگ ها شده ! و یکی از دلایل این محبوبیت اینه که تو رپ میتونی حرفاتو داد بزنی ! انتقاد کنی ! از اونجا که سایر سبک ها دیگه ظرفیت و توانایی گنجوندن حرفای امروز و نسل جوون رو نداره ! رپ میتونه این کمبودوجبران کنه ! با توجه به زیر زمینی بودن این نوع سبک و هیچ اسپانسر مالی هم از خوانندگان این نوع موسیقی حمایت نمی کنه .. خوانندگان رپ ایران رو باید عاشق ترین و فعال ترین و البته با شها مت ترین رپرا دونست !

موضوعات شعر رپ فارسی به دو دسته تقسیم میشه : یکی موضوعات مربوط به دوره ی جوونی مثل پارتی .عشق!!ارتباط دختر و پسر .. مسایل ج.. ن.. س. ی ..و دیگر موضوعات اجتماعی و س ی اس ی و میهنی مثل مسائل جمهوری اسلامی !!وحقوق ایران در مورد انر‍ژی هسته ایی ! تبعیض ! و این همه اختلاف طبقاتی و به نوعی میتوان رپر ها رو هم جزو حامیان دست یا بی به فناوری هسته ایی دونست !

از مطرح ترین رپر های ایرانی میتوان از سروش لشکری با نام هنری (هیچکس )نام برد که در آ لبوم تازه ی خودش با نام جنگل آ سفالت ! از حقوق هسته ایی ایران دفاع میکنه ! او در بخشی از ترانه ی وطن پرست میگه:(الان بهونه شون انرژی هسته ایی شده ! بگو چرا داری سلاح هسته ایی خودت ؟! )اون این کار و تایید میکنه و میگه:(این که الان گربه است یه زمانی ببر بوده ! به چه هیبت این ببر از غرب تا شرق بوده !)

این که رپ خوبه یا بد به سلیقه ی افراد بستگی داره ! ولی کارشناسان !!!(اوووف) از تاثیرات منفی این نوع آهنگ بر روی جوونا و نوجوونا میگن !! اون ها میگن رپ س .ک. س و مشروبخوری رو ترویج میکنه ! واین که مهمترین فاکتور درانتخاب یک زن خوب فقط هیکل و اندام اونه و برای اخلاق هیچ معیار جداگانه ایی قایل نیستن ! به خاطر همین هست که خیلی از دخترای ما دچار بیماریهای روحی و روانی شدند و فکر میکنن که اون شرایط رو دارا نیستن و مورد توجه قرار نمی گیرن و سعی میکنن به کارایی بپردازن که مطابق با فرهنگ ما نیس !! و....

البته رپر های زیادی هستن که خیلی قشنگ میخونن و بر روی موضوعاتی با بار زیاد تاکید میکنن مثل یاس مثل هیچکس !و خیلی از رپر های ایرانی !!

یادتون هس ؟ زهره امیر ابراهیمی و اون سی دی که در اومده از شخصی ترین زندگی یه فرد ! به نظر من این اتفاق جزو زندگی شخصی و خصوصی یه فرده و هیچ ربطی به بقیه نداره !!!؟! مسئولان کشور ما چی کار کردن ؟! اون وقت بود که یاس این آهنگ تاثیر گذار و خوند :

بدون دروغ نیس این حرفا داره صحت !

همه ی ماها شدیم یه مار چار و سه خط !

ماییم وارث درد !ماییم باعث مرگ !

غیرت ایرانی ها رو صاعقه زد !

+++++

تا به حال همچین بلایی سرت نیومده !

که اگه بیاد میگی بلا از این بدتر اومده؟

ولی کدوم ما خودمونو گذاشتیم جاش؟

که ببینیم چی میکشه ما هم بسوزیم پاش !

کاش یاس میمرد همچین روزی نبود !

که غیرت بمیره به دست یه خنجر عمود !

و یا حسین تهی برای بچه های معلول با آهنگ قشنگش با نام بغض :

خدا کمک کن به این طفلای مظلوم !

نگاه کن به این چشمای معصوم !

آخه وجدانا اونا مثه ما یه انسانن !

رفتار ما درست نیس با اونا انصافن !

++++++

بازصدای ناله میگه کتک نزن !

ضعیف تر نبود واسه کتک زدن !

میگه کمک ندم چون فیلمشه !

میخوام حرفایی که زدم مثه فیلم بشه !

و یا یاس خطاب به کسایی که جوونارو معتاد و بدبخت میکنن :

بیا !!!!

به تونشون بدم چی کار کردی؟

سیاه بخت و همه رو بیمار کردی‌!

اونارو آشنا به حشیشو و سیگار کردی !

چرا آخه تو باهاشون این کارو کردی !؟

بیا ببین !

جوونای سرنگ تو دست !

اینا همه کارای توئه رذل پست !

پول بدجوری به دهن تو مزه کرد !

زدی کشت و نیست کردی جوونارو رذل پست !

عزم جزم !

بگم اینه اصل حرف !

نسل من از امثال تو خسته هست !

یا آهنگ فوق العاده قشنگ یاس در مورد ایران !!

میخوای بگی ما اومدیم از یه نسل وحشی ؟!

پس یه نیگاهی بنداز به تخت جمشید‌ !

داری اسم ایرانو بد جلوه میدی !

که اسمتو بزرگ بنویسن رو جلد سی دی ؟!

دارم هدفتو تو دفترم مینویسم !

میدونم که واسه چی ساختی فیلم سیصد

میدونم که دلت ساخته شده از سنگ و سرب !

جای اینکه با هنر بسازی فرهنگ صلح !

تو این تیرگی روابط هوای مه آلود !

میخوای که ماهی بگیری از آب گل آلود ؟

ولی به تو میگم اینو با زبان اصیل

که ایران هرگز نمی شه تباه و تسلیم !؟

خدا به تو داده دوتا چشم بینا

ببین کتاب های سعدی و ابن سینا !

یا به فردوسی و خیام یا مولانا رومی !

همیشه توی تمدن ما بالا بودیم !

ولی یاس !نمیتونه ساکت شه !

اسم ایران بازیچه ی یه مشت ناکس شه !

هدفتو پاره میکنم با تیغ ایمان !

تو کی هستی که بگی از تاریخ ایران ؟!

البته همه ی رپر های خوب همش و فقط و فقط از سیاست و موضوعات اجتماعی نمیخونن از عشق هم میخونن و به نظر من قشنگ هم میخونن ! یه حرفایی که تو قالب ترانه ها نمی گنجه و نمیشه اون حرفا رو زد ولی تو رپ میشه !

و اما تعدادی هم هستند که فقط میخوان حضور داشته باشن ! و به خاطر علاقه ی موسیقی که فراگیر شده در این جریان باشن ! وبا خوندن آهنگ های مبتذلسعی میکنن جایی باز کنن !!! که البته این روند قبل از رپ هم وجود داشته ! البته من بعضی آهنگ های رپ رو خیلی قبول دارم !! گرچه آهنگ ها و ترانه های ماندگار رو هرگز نمیتونم با رپ مقایسه کنم ولی بیشتر آهنگ های مورد علاقه ی من رپ هستن !یه جوری حس میکنم رپ به من انرژی فوق العاده اییمیده ! و به اصطلاح خودمون (خودمونااا !!) منو می بره فضا !(داشتی؟) یه موقع هایی شده که نخوام هیچ کسو ببینم حتی نزدیک ترین کسامو ! یه موقع هاییشده که خسته بشم از دنیا ! پوچ بشم ! اون وقت رپ بهم کمک میکنه !! برای من این احساس یه احساس لذت بخش و قشنگه ! انگار اون خواننده ی رپ داره از زبون خودم حرف میزنه و اینه که یه انرژی خاص به من میده ! گر چهمیدونم این رپ خشونت و بهم القا میکنه ولی گاهی لازمه ! همشه نمی شه صبور بود و و آروم ! و من این احساس رو به همه ی تاثیرات منفی اش !!؟ ترجیحمیدم !!! آره !! بعضی رپر ها گند زدن به رپ !!! اما بعضی هاشونم واقعا میخوان اون چیزیکه هس رو نشون بدن نه زیاد نه کم ! شاید باید !!! انتقاد و خوب به جا عنوانکرد ولی تجربه نشون داده که اون هم جواب نداده و هر روز مشکلات بیشتر و بیشتر ! و از این لحاظ هیچ ایرادی به جوونا وارد نیس !! شنیدم یه چند تاییشونو اعدام کردن ! ویا اگه بگیرنشون معلوم نیس عاقبتشون چی میشه؟!؟!و اینجاس که مطمئن تر میشم از اینکه تو این کشور و مملکت ما نمیشه هیچ انتقادی کرد !فقط باید ساکت بود و خاموش !و نشست و بالا اومدن شکم بعضی آقایونو نگاه کرد ! همون بشکه ی نفت !!

 هیچکس:

نمکی با چرخش کنار یه بنزه !

که هیکل و چرخش با هم کرایه ی یه بنزه !

منو تو و اون بودیم از یه قطره !

حالا ببین فاصله ی ماها چقدره ؟!

دلیل چرخه ی زمین نیس جاذبه !

پوله که زمینو میچرخونه جالبه !

این روزا اول پوله بعد خدا !

همه رعیت ..ارباب و کدخدا !

بچه میخواد با یتیمی بازی کنه !

بابا نمیذاره !

یتیم لباسش کثیفه !

چون که فقط یکی داره !

همه آگاهیم از این بلایا !

حتی فرشته هم نمیاد این ورا تا !

نشیم فنا با همین بلایا !

اما کمک نخواستیم

هست به اندازه ی کافی همین برا ما !

آدم مریض حرفامو درک کرد !

تموم نکردم حرفامو برگرد !

+++++++++++++

تا حالا شده عاشق دختر بشی؟

میخوام حرف بزنم رک تر بشی !

پیش خودت میگی اینه یه عشق تاریخی !

اما دافت با یه بچه مایه داره ! خواب دیدی !

+++++++

یکی همسن تو سوار ماشین خدااا !

بهت پوزخند میزنه !میکنی با کینه دعا !

که منم میخوام مایه دار بشم ! عقده رو کنم ترکش !

ولی دعا نکن بی ثمره نمیکنن درکش !

میخوای بخوابی !؟تو بیداری کابوس ببین !

بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم !

باید کور باشی نبینی تو فقر و هرجا !

تا کنار خیابون نبینی فقر و فحشاا !

پی نوشت یک: این نوشته توهین به شخص خاصی نبود ! ع ج ب !!!

پی نوشت دو :با این که من یکی از طرفدار های رپ هستم ولی تو نوشته

 سعی کردم جنبه های منفی رپ رو هم بگم !!(اهه اهم !)

پی نوشت سه یک پی نوشت اختصاصی می باشد :دی

پی نوشت سه : عمو جون زودی بیا دیگه ! اگه اینجا رو میخونی بدون همه ی

 بچه ها دوست دارن البته من یه خرده بیشتر (چیه؟! چپ چپ نیگا میکنین ؟!)

عمو جون بیا ! خونه ی ما بدون تو صفا نداره !! اصن یه جوریه !(مگه نه؟!)ببخش

 که من نوبتتو گرفتم ! تقصیر موشیه ! هی میگه من مدیرم !من باید بگم کی آپ

 کنه !! خیلی دوست داریــــــــــــــــــــــــــــم !!منتظریم !

پی نوشت پنج : خرداد ماه منه !! یعنی ماه تولد منه !رفتم تو ۱۸! یعنی الان من

 خیلی بزرگم؟؟(همین جوری دوس داشتم بگم که هی بهم تبریک بگین !)

پی نوشت پنج : شمارش معکوس من و ندا و ساراا کم کم داره شروع میشه ! یعنی

 شده ! به همین دلیل نیازمند دعای خیر شما عزیزان می باشیم ! نقطه سر

 خط !....

خوش باشین و شاد !!

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 97 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

اوللللللللللللللل

اول؟!؟
هوررا ااااا
دس دس !!!
نگین بیا برقص !:دی
اینارو ول کن
قافیه رو بچسب !

نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

بسیار خوبببببببببببب
الان راحت شدم
برم بخونم ببینم سلی چی نوشته

خوبه الان؟
راحتی نگین جون؟!
برو بخون بیبین سلی چه گندی زده :دی :دی

مونا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ

دوممممم


آفرین !!
برو خوشحال باش مونا !!
دومی یا !:دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

من آی دیتون رو ندارم

منم ندارم !
گریهه :دی

نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

من خسته ام الان
بذار یوسف بیاد اون برقصه

واااااااااااا
پاشو تنبلی نکن !!
یوسف کوو؟:دی
خوایه :دی

نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

خوب الان رفتم پستتو خوندم سلی
به نکته های خوبی اشاره کردی
ولی ....
نمیدونم چرا ولی نمیتونم رپ گوش بدم
به هیچ عنوان باهاش کنار نمیام
واقعا دارم دورو برم رو میبینم
اکثر جوونا دارن رپ گوش میدن و لذت میبرن

مثلا تو خودت لذت میبری ... آرومت میکنه ... خوب گوش بده
مشکل ما این که اکثر ادما اون چیزی رو که خودشون دوست ندارن میخوان دیگران هم دوست نداشته باشن
در حالی که هر کسی یه علایق و سلیقه ای داره
نمیدونم درباره رپ چی بگم
میدونم بعضیا هستن که حرف درستی میزنن ... با معنی میخونن
و حتی هستن اونایی که واقعا مستهجن میخونن
ولی واقعا من یکی نمیتونم با رپ کنار بیام
چرا آیا ؟

هوارتا بوسسسسسسسس

کار خوبی کردی :دی :دی
بچه ها سرعت عملو یاد بگیرین !!:د:دی
ولی....!؟!
خوب من میدونم !
چون رپ یه چیزیه که به مزاق همه خوش نمی یاد !

واقعا؟!
مشکل بزرگیه !
باید حل بشه خوب !
چرا آیا؟؟
اشکال نداره گلم :دی
بوس بوس

سعید سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام مرسییییییییییی
خیلی حال کردم بلاخره یکی پیدا شد یکم در مورد نکات مثبت رپ صحبت کنه من خودم خیلی رپ گوش میکنم مخصوصا رپهای هیچکس و یاس خیلی کاراشون شاخه تو تموم رپ کنهای که من میشناسم این دو نفر خیلی فرق میکنن.
وبلاگت عالیه حرف نداره اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن
موفق باشی

سلام سعید خان !
خوش اومدی به وبلاگ ما (یاد بگیرین ! اینه روش های جذب مخاطب !)

مثه من :دی

من هم نکات مثبت و گفتم هم منفی !
ببین خودت دیگه !
:دی

تبادل لینک؟
من هیچ کاره ام
اون جا دوتا مدیر نشسته
یکی موشیه یکی هم مرجان
برو با اونا صحبت کن !
من با مافوقم حرف نمی زنم !

ممنون که اومدی :دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

اون کلمه س کس رو توی متن یا حذف کن یا جدا کن! فیل تر میشیما!!

باشه گلم !!
میسی که تذکر دادی !

نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

دیرام دیرامممممم

داش داشششششش
داشم من

وای نگین !
بچه ها حسودیشون شده !!
بزن بریم !:دی
یعنی بزن برقصیم !!:دی

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

:(( یالااااااااا

مقام اول رو به من بدیییییییییییییید
میرم خودم رو میکشم هااااااااااا :((

یالا نداریم !
برو با نگین صحبت کن !!

قبلا جام رو دادیم به اون :دی :دی

نگین به سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

نمیدممممممممم
خودم اولم
میتونم

داش داش داش داش
داشم من
دیرام دیرام

خوب نمی ده جاشو دیگه !
دعوا بی دعوا !:دی

نگین دمت گرم !!
با این آهنگه خوب میرقصی ها !

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ


آی گفتی رپ سلی جونم...

من بعضی از این رپر ها رو دوست دارم با همین دستام بکشمشون ...

بس که مزخرفن اینا :دی

نه همشون دیگه سارا؟!
:دی :دی
آVه بعضی ها مزخرفن !
قبول !:دی

یارا به نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

من اولم آخ جون
برو کنار آخ جون
میکشمت آخ جون
باقالی پلو آخ جون =))

سلی جونم مگه نه من اولم؟

فقط نگین اوله !!

سارا بیخیال !:دی

آره عزیزم !!

نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

سارا یه تحرکی چیزی
اهههههههههههههههههه

تحرکش کم شده !

به خاطر عکسه !
رفته دستشویی !:دی :دی

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ

به لینکی که هم اکنون بدست ما رسید توجه فرمایید.


جدا آدما خیلی باید بیکار و ... باشن که همچین چیزای مزخرفی رو براشون وقت صرف کنن و ..

متاسفم جدآ :

http://milytexas.persiangig.ir/47b6kxc.jpg

توجه نکنین !!
بچه ها من هشدار !!!! میدم نرین تو این لینک !!
وگرنه ....؟!
اوووق !!:دی:دی

نگین به سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ

همون یارا به نگین نه سارا به نگین

نهههههههههههه
میبینی که من اولم
شرمنده
راه نداره

همون یارا !:دی


راس میگه راه نداره !:دی

سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

تولدت هپی هپی :دی

تولدم هپیی هپی :دی

نگین به سلی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ

روز تولتد که نیست سلی هست ؟
روزش کیه ؟

نه
روز تولم ۲۷ خرداده !

زود گفتم سورپرایز شین
نیس یه فرشته به دنیا اومده !:دی

نگین به سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ق.ظ

سارا این لینکو اینجام گذاشتی ؟
میخوای حال همه رو به هم بزنی

دقیقا !

ساسا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

نگین سلی...کوشین؟

این اصغر آقا جیگرکی من رو کشتونده =))

من میمیرم واسه آقای یوسف کش =))

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی یوسف کش کجایی که یوسفت الان کشتنش =))

اینجام بابا !!!


:دی

نگین به همه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

بچه های این لینک رو که سارا فرستاده حتما ببینین

نه بابا !!
نرین نبینین !!
گفته باشم !

نگین به سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

یوسف همیشه بوداااااا
امشب رفته خوابیده
نه من میدونم کجاست
الان داره غذا میخوره
بعدم جلو تی وی

واقعا !!
هر وقت من اومدم این یوسف بود !!
حالا الان برامون کلاس گذاشته !!!

ای شکموی تنبل !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

درود
امیدوارم که سلی خانم خوب ما خوش به حالش باشه (یعنی همون خوشحال باشه )
اول از هر چیزی اون پ.ن آخری رو من بیارم اول !!
تبریکات من رو به خاطر بزرگ شدن سلی خانم از صمیم قلب بپذیر !
و کمال تاسف و ناراحتی من رو به خاطر دیگر پ.ن سلی خانم بذیر ! اونم نزدیک شدن به روزهای ۷-۸-۹ تیر :دی
(شوخی کردمااا جدی نگیر)

دیدم که این یادداشتت زیادی حرفای خودمونی خودمونی توش هست دلم نیومد رسمی باهات حرف بزنم !

بذار منم نظرم رو بگم در مورد این یاداشت! اصن اومدم همینو بگم دیگه..

راستشو بخوای چون زیاد اهل چنین موسیقی نیستم دلم هم نخواسته که باشم!پس زیادی نرفتم تحقیق کنم بینم اصن چیه !!

اما تا اونجایی که من اطلاع دارم برات میگم..
اصولا همون طوری که خودت گفتی موسیقی و سبک رپ یه سبک کاملا آزاد و بی روح هست !!
بیشتر از اون چیزی که احساس توش باشه مسایل و درگیری های روزمره توش هست..

اون ور آب ها (جاهای بد بد رو می گمااا !! مرگ بر آمریکا رو میگم )
تا اون جایی که من گوش دادم موسیقی رپ از اول تا آخرش شده بحث زندگی زناشویی و ارتباطات زناشویی اونم از نوع نامشروعش !!!
(قوه > ادراکت بینم چطوره حقوقدان )
به هر حال مسایل جنسی رو به صورت کاملا شفاف بیان می کنن
یه ترانه از ۵۰ سنت شنیدم !!
این بود ترجمش !!
..بیا می ریم کلاب.. با هم می رقصیم.. تو میای پیش من........

واییییییییی ملت سانسورررررررر...

واییی چه ترانه ی با مفهومی !!
اتفاقا شنیدم چند تا گرامی هم تو امریکا گرفت..(جایزه ء بهترین خواننده و ترانه و این جور چیزا ..اسکار موسیقی !)

اما در مورد رپ در ایران!
راستشو بخوای اومدم تو کامپیوتر بین این همه آهنگی که من دارم یه دونه آهنگ رپ پیدا کنم که نظرم رو بگم بهت پیدا نکردم


اما خوب یه چند تایی قبلا گوش دادم مثل همین ترانه ء یاس در مورد ایران..

سلی عزیز.. متسفانه یا خوشبختانه موسیقی رپ در بدترین موقع ممکن در ایران شروع به کار کرده وقتی که موسیقی ما به شدت در حال رکود و سقوط هست.. اونم به دلیل بی صحاب بودن مملکت و موسیقی کشورمون هست...

بذار یه مثال شفاف برات بزنم تا روشن شی!
می دونی چرا موسیقی پاپ و کلاسیک هنوز که هنوزه تو ایران زنده مونده و با این همه مشکل باز هم ۵ سالی یه بار به ترانه ء ماندگار داریم !!؟؟

به این خاطر که موسیقی پاپ خیلی وقت پیش و اون موقعی که موسیقی کشور ما یه صحابی داشت یه دو تا آدم بودن نظر بدن و از یه فیلتر عبور کنن..
واسه همین بین اون همه آدم که می خواستن کار خواننده گی کنن باید از یه فیلتر می گذشتند تا بعد خواننده شن.. واسه همین چهره هایی معرفی شد و شناخته شد که هنوز که هنوزه داریم ازشون استفاده می کنیم..
هر چند که همون خواننده ها هم الانه نمی تونن خودشون رو تکرار کنن !!!

به هر حال می خوام بهت بگم اون زمان فیلتری بود که ازش عبور کنن
اما الان..

هیچ فیلتری برای تشخصی خوب یا بد بودن اون خواننده نیست که نیست.. هر کی از خونه فرار کرده رفته با ۳۰ هزار تومن یه میکروفن.. ۱۲۰ هزار تومن دستگاه دوبل میکس صدا.. خریده و تو آشپزخونه ی خونه ی دوستش ترانه انداخته بیرون
بعدشم رو سایت ها برا دانلود..

آهنگ فوق العاده زیبا و ماندگار "می خوام برگردم به خونه" از فلانی !!

//////////

خوب دیگه همینه !! وقتی مملکت هیچیش صحاب نداره همین میشه دیگه..

الانه که بگی آخه اینا چه ربطی به یادداشت من در مورد رپ داشت..
اما خوب من همون اول هم گفتم که زیاد نمی تونم نظرم رو در مورد این نوع موسیقی مستهجن () بگم..

خودت که می دونی سنتور من هیچ رقم نمی تونه گامهای آهنگ های هیچکس و یاس رو بزنه.. اما خوب اگه میشد حتما می زدم برات


انگار این تولبار بغل داره زیادی نازک میشه !! و من دارم زیادی حرف بی مورد می زنم
به هر حال خوشحال شدم از اینکه در این مورد هم حرف زدی..

باز هم پ.ن هایی رو که نوشتی رو تحسین می کنم :دی
باز نزدیک شدن به تولدت رو تبریک می گم..
و نزدیک شدن به کنکور رو..
رو
رو..
رو براش دعا می کنم که هم خودت و هم ندا با موفقیت (حتما) سپری کنین..
به امید خدا :)

موفق و موئد باشی...

+ شاد و سرافراز در پناه اورمزد دادار.. . .

سلام بر روزبه خان خودمون !!
تو خوبی؟؟
ممنون بایت تبریک !!
بزرگ شدم !
اما هنوز بچم !

واقعا !!
یعنی این ۸تیر من چه حالیم ؟:دی
+خودمونی رو عشق است :دی

یعنی تو رپ نداری اصن؟:دی عوضش بیا تو کام من ریخته ! از هر نوعی :دی

یاس و گوش دادی؟
ته آهنگه !:دی

موافقم باهات !
الان هر کی از مامانش قهر میکنه میره خواننده میشه !:دی
آقای پیانوییست رو چه به رپ بابا:

رپ گوش دادن من به این معنی نیس که بقیه ی سبک ها رو دوس ندارم !
+من عاشق پیانو و سنتورم !

ممنون !

ر و ز ب ه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

این نظر قبلی از من بوداااا

میدانیم !:دی

ساسا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ

=))‌نگین و سلی من الان همه کامنتاتون رو خوندم =))‌خیلی فعالم نه؟

آره جونم !
تو ته شی :دی

سلی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ

میبینین ؟!
۲ ساعت نشده آپ کردماا !!
۲۵ تا:دی
اهه اهم !
عمو جون
کجایی تو؟

حیتا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام سلی جونم
در اسرع وقت میام سراغت

سلام عمه !!
نه ..نه !! ببخشید همون حیتای خالی :دی
خوبی؟
باشه منتظرم !:دی

لیلا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام خوب بود اما من در این زمینه هیچی نمی دونم

سلام لیلا جونم !
خوبی؟
آخه چرا؟
خرموشی بزرگ شه یاد میگیره !!
یعنی یه بارم گوش ندادی؟:دی
آفرین

مونا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

من همه رو می کشمممممممممممممممم
دیشب هی بال بال زدم!
هی بال بال زدم!
یه آی دی به من ندادید!

واقعا که
سلی رپ اصن چی هست :دی

خب بعضی رپا به زبون خود جوونا بهشون پیام میده و خیلی خوبه ولی هیچ چیز توی این کشور عزیز نیست که ازش سوء استفاده نشده باشه!
منم گوش میدم .. ولی اگه به دستم برسه.


اسماشونم بلت نیستم
ایشاا.. تا تابستون تو منو علاوه بر کچل کردن ، به این راه ها هم می کشونی
:دی :دی :دی
خب ، تا دوباره : بای بای

سلام مونا !
خوبی مونا؟؟!

مونا الان عصبانی یه !:دی
جون خودم من بهت گفتم مونا آی دیت چیه؟
رفته بودی مثه اینکه !
من بی تقصیرم !
تقصیر سارا بود !
:دی

:( یعنی توام نمی دونی؟؟ رپ یه نوع موسیقی یه :دی
آها پس میدونی؟:دی
میخوای برات یه سی دی بزنم پر رپ؟:دی
اسماشونم بهت یاد میدم !
مثلا اون آقاهه اون بالا تو دسش میکروفنه اسمش یاسه :دی
کلی طرفدار داره ها !! اینجوری نیگاش نکن :دی

حالا !:دی
بیااا مونا میخوام کچلت کنم خوشگل بشی !:دی

مونا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

سلیی
تو چه بچه ای هستی که از عموت خبر نداری؟؟؟

آگهی بده روزنامه !

عموی تو بی وفا نبود که...

واقعا؟!
من چه برادر زاده ی مزخرفی ام ؟
عمو جون دیدی همه منو مسخره میکنن ؟!
بیا دیگه
من اصن میرم گریه میکنم !

بی وفا؟؟؟؟
نه نیست !
خیلی هم بچه ها رو دوس داره !
فقط
شاید داره درس میخونه !
آخه اونم مثه ما کنکوریه :دی

ندا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

سلامممم
ببینم تولدت چندمه
نکنه گذشته؟
خوب ما نمیدونسنتیم
http://i28.tinypic.com/2dk9x76.jpg
انم برگ سبزی تحفه ی درویش
عزیزم تولدت مبارک
امیدوارم همیشه خوش و لامت باشی
و

من برات دعا میکنم تو هم فراموشمون نکن
به امید قبولی تو بهترین رشته

سلام ندا جونم !
خوبی تو؟
نه نگذشته !
27 خرداد :دی
زود گفتم سورپرایز بشین :دی
واااااااااااای ممنون ندای قشنگم !
خیلی ذوق کردم الان !
الانه که به خاطر ذوق مرگی مفرط بمیرم :دی
وای ندا میسی !
منم همیشه دعا میکنم !
به امید اون روز :دی

ندا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

عزیزم راجع به پستی که زدی
کلی حرف داره که اصلا الان حس گفتنش نیست
برمیگردم و باهات کلی حرف دارم

هر وقت خواستی بیا و بگو !
فقط ندا !
منو دعوا نکنی ها !!:دی

بنفشه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام سلی جونم
اول بگم که :

تبلد تبلد تبلدت مبارککککککککککک
ایشالله ۱۰۰۰ ساله بشی و موفق

دوم بگم:
عمو جون چرا نمییای حتما باید التماست کنیم؟

سوم بگم که :
ایشالله که همتون همونی رو که دوس دارید قبول میشید و همونجا که دوس دارید

چهارمش بگم:
موشی خیلی روتو زیاد کردی ها

پنجم بگم که :
چرا تو دوتا پی نوشت پنج داشتی و چهار نداشتی؟؟ آیا؟؟

ششم بگم که :

این پستت خیلی تخصصیه و از اونجایی که من بیل و کلنگ و شن کش میرم نظری نمیدم

سلام بنفشی جونم
خوبی تو ؟!

ذوق !ذوق !:دی
1000سال؟:دی چه زیاد !:دی

التماسشم کردیم که :(

انشالله !
میسی چقده تو خوبی :دی

نه موشی بچه خوبیه !:دی

ایی راس میگی ؟اشتباه شده !!
بابا نکته بین !
درستش میکنم :دی

وا کجاش تخصصیه؟:(
یعنی شماها پست منو دوس نداشتین؟:(

یوسف به سلی تاتالو سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام سلی جون..جون جون..آها آها..(اینو به سبک رپ بخون..) من یه زمانی رپ خیلی گوش می دادم..اما همونشم از مزه افتاده برام..من کلا با آهنگای دهه ۸۰ میلادی حال می کنم..جالبه که حتی یه مدت سعی کردم جدید هم گوش بدم و حتی ایرانی..و همین رپا!!..اما خب بازم از مزه افتادن..!!و باز برگشتم به دهه ۸۰!!..این موسیقی شاید فقط بخاطر زیرزمینی بودنش انقد بزرگ شد..ما آدما وقتی یه کار یواشکی و هیجان انگیز انجام می دیم به دنبالش انگیزه و هدفمون هم قوی تر می شه..از اون جایی که این موسیقی به قول تو فریاد دل هستش و از این جوادی ها نیس و بیشتر نیاز جوونا رو درک کرده بخاطر همین معروف شد!!..هر چند الان خیلی هاشونو دارن دستگیر می کنن اما تو همه کشورا از این کارهای زیرزمینی هس..امیدوارم سلی هم یه روز خواننده رپ بشه..از این اهنگا که توش پر فحش خوار مادره!! =)) سارا رو هم بفرستیم کانال ایران موزیک برامون از عشقاش بخونه!!..نگین هم برامون عربی به سبک رپ برقصه!!.. =)) اصن بیایید همه یه گروه رپ بسازیم..رپ خونه ما..بعد از فرداست که معروف بشیم..سلی تاتالو فیت سارا یار!!! =))راستی پیشاپیش تولدت موبالک..این داش رضای ما هم انگار رفته که بیاد!! :( خب من برم کامنت بکس رو بخونم.. :)

سلام یوسف شیطون بلا !
اصن دیشب تو کجا بودی؟
حالا همیشه بودی ها !
یه دیشب رفتی خوابیدی :دی
ایش !اینقد خوش گذشت :دی

خوب شاید !
کارای یواشکی هیجانش بیشتره !:دی:دی
دیدی من گفتم معروفه؟
مامی میگه معروف نیست :(
خوب چرادستگیرشون میکنن ؟
از خیلی از آهنگ های اون سبکیمون بهتره !! از اون جوادااا به قول خودت :دی

انقده دوس دارم !
مثه آتیش :دی
رپ بخونم :دی
حالا یوس جون همشون که توش از این فحشا نیس ؟
البته بیشترشان هس !ولی اونایی که من گوش میدم پاستوریزه اس (چشمک .سوت )
فک کردی چی؟؟
منو و سارا و نگین یه کانال می سازیم توووپ :دی :دی اون وخ تو باید بدویی دنبالمون که امضا میخوام !:دی

میسی :دی
می یاد ! :دی
برو برو :دی
برو بخون که هی شیطونی کنی :دی

یوسف به سارا یار سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

سارا الهی بمیری..عق زدم با این لینک کثیفی که دادی..

سارا !
ای ول !:دی :دی :دی

مام سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.13486873.blogsky.com/

یه سلام ویژه به مناسبت تولدت و
خیلی ساده میگم تولدت مبارک عزیزدل مامی
و ساده تر ارزوی قبولی هر سه تون در ازمون ورودی. و قبولیتون تو همون رشته هایی که دوست دارین

راجع به پستی که زدی دیشب یه چیزای بهت گفتم که گفتی برات مهم نیست و فقط چون ارومت میکنه گوش میدی
پس چیزی نمیگم . فقط همین که محبوبتی که تو نوشتی زیاد هم عمومیت نداره
این نوع موسیقی مخاطب خاصی رو میطلبه
با حس وحال خیلیا جور نیست
ضمنا کسی به این تقسیم بندی ها اهمیت نمیده. یعنی محتوای این شعرا برای بیشتر طرفداراشون اهمیت نداره
خیلی ها هم برای اینکه از قافله عقب نمونن و بگن که ما هم رپر ها دوست داریم و ال وبل
همسرایی میکنن
اون سی دی هم که اومد بیرون . دیدی که کسی به حیثیت اون هنرپیشه اهمیت نمیداد. بیشتر دنبال این بود که هر جوری شده اون فیلم رو ببینه
عزیز دلم فرهنگ سازی تو مملکت ما وجود نداره. اول باید زمینه رو مساعد کرد و بعد جانبداری و هوا داری و از این حرف ها . اونموقع هست که طرفدار هر کسی و هر چیزی بشیم همه قبولمون میکنن چون باور دارن که اشراف کاملی داری به چیزی که ازش دفاع میکنی یا دوسش داری
خوب گلم سرتو درد اوردم

تعالی تو عزیز ارزوی من

سلام مامی جون !
ببین کی اومده؟
این مامی جون ما خیلی گل و نازه ها !
ممنون مامی !
من حقوق تهران دوس دارم یعنی میشه مامی ؟:دی(آره حتما میشه با این وضع درس خوندن !:دی)

مامی جون !
گفتم که مامی خیلی ها به اسم اینا لینک و وب و 360 و حتی خودشونو جا می زنن ! شاید خودشون خبر نداشته باشن ! البته منم نگفتم اینا حتما آدمای خوبین مامی ! ولی تو اکثر شعرایی که میخونن دارن حقیقتو میگن !مگه نه مامی ؟! اونا مثه بعضی خواننده ها و خبرنگارا و مجری های تلویزیون دروغ نمیگین !ظاهر خودشونو تغییر نمیدن !همونی ان که هستن !نه بیشتر نه کمتر !؟
ها؟
محبوبیت؟
خیلی محبوبن و معروف مامی جون !
فقط کافیه یه نیگاهی به دورو ورت بندازی ببینی همه رو که سرشون بالا پایین میکنن و از این چیزا گوش میدن :دی :دی
خوب بله ! برای گروه های سنی خاصیه مامی ! یا فقط یه سری مخاطب میخواد ! ولی اکثر جوونا و نووجونا دارن این نوع سبک و در حال حاضر گوش میدن :دی :دی:دی
خوب آره خیلی ها هم هستن که فقط میخوان تو جریان باشن همون جوری که تو پست گفتم !!

خوب منم همینو میگم !
من خیلی متاسف شدم که سی دی اش مثل نقل و نبات حتی توی ویدئو کلوپ ها به فروش میرسید و همه هم برا هم تعریف میکردن ولی وقتی یاس اون آهنگو خوند حس خوبی بهم دس داد !

خوب وقت زمینه مساعد نمیشه چی کار باس کرد؟
تقصیر ماها که نیس !
یعنی تقصیر نسل ماس؟
چه میدونم والا !
مملکت بی صاحاب:دی به قول روزبه :دی
+من که نمیگم رپ مطلق خوبه !من میگم اونجوری که بقیه هم میگن بد نیس !؟
پدر و مادر منم با رپ مخالفن شدید !
من نمیدونم چرا هر چی که ماها دوس داریم بزرگترا میخوان نفی اش کنن؟ۀ
مگه من میتونم همش مثه بابام افتخاری گوش بدم ؟! :دی مگه من ایراد میگیرم به اونا؟!

نه مامی جون !
خوشحال شدم !

میسی که اومدی مامی جون
بوس بوس !

niloo سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

به نظر من اگه رپ توش فحش و این چیزا نباشه خیلی هم سبک جالبیه ... بعضیاشون کارای خیلی قشنگی دارن .... منکه آرمینو دوس دارم

این نیلو یکی دیگه از دوستای منه ها !
اون نیلو نیس !!
اصن من اینقد جذبه دارم همین جوری مخاطب زیاد میشه :دی :دی
یاد بگیرین !:دی

منم دوس دارم :دی :دی
بوس بوس
فدات !
بازم بیا :دی

سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ

=)) تروخدا این رو ببنین

http://milytexas.persiangig.ir/47b6kxc.jpg

به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشه :دی

همون عکسه؟؟؟

بچه ها من هشدار میدم !:دی

سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

ما سلی دوست میداریم....!

اهه اهم !

سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

اواااااااااااا !

نمیدونم چرا همش دلم میخواد کامنت بذارم اینجا.

آخه میدونی چیه!

نیست بچه ها همه رفتن دنبال کارشون و موشو و مرجی و دااش امین و عمو رضا و ... هیچکی نیس...میخوام بجای همشون برات کامنت بذارم ؛؛)

تو هر چی دوس داری کامنت بذار سارا !
کی به کیه؟:دی :دی

niloo سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

به نظر من رپ اگه توش فحش و این چیزا نباشه خیلی هم سبک خوبیه ... بعضی رپرا واقعا کارای خوبی دارن ... من خودم آرمین رو رو دارم

نیلو جون گفتیم یه دوه کامنت !
دوتا دوتا میذاری در میری ؟
بازم بیا !

آقا موشه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

به به به به سلی با کلاس شدی رپ گوش میدی =))
رپ ؟!
اول رپو ولش کن تفلد تولد تبلدت مباااااااااارررررررکککککک
ایشاا... ۱۲۰ سال زندباشیو انقد رپ گوش کنی تا حالت به هم بخوره =))

آخی عموتو بگو
طفلکی !! گولت زدیم آپ کنی نوبت عموت که دیگه پرید =)))))))))
داش رضا کجاییی بیا ببین این سلی نامرد نوبتت رو گرفت آپ کرد =))))))
ای سلی بی چشمو رو انقد عموت بهت محبت کرد آخرش حق عموتو خوردی =))

حالا گرههههههه نکن شوخی کردم داش رضا حقش پیش من محفوظه داش رضا بیا آپ کن !

هر نوع موسیقی که تازه تو ایران راه میوفته اولش یه سری مشکلات بزرگی داره که کم کم درست میشه یادمه پاپ وقتی واسه اولین بار اومد تو ایران همه به چشم یه سبک مبتذل نگاه کردن به آلبوما مجوز داده نمیشد حتی انقد کش مکش پیدا کرد که شادمهر مجبور شد از ایران بره بیرون خودشو فدای موسیقی پاپ کرد تا الان که به راحتی هر چرتو پرتی هرکیی میخواد میخونه مجوزم میگیره موسیقی رپ هم تا یکی دو سال دیگه جا میوفته
به نظر منم سبک جالبیه البته همینطور که گفتی پاپ خون های زیادی داریم که خودشون به چند دسته تبدیل میشن یکی سیاسی یکی عشقی یکی هم چرتوپرتو دری وری منم از میونه همشون همینایی که گفتیو گوش میکنم
فک کنم هیچ کس بین همه ایرانیا محبوبه
سبک رپ هنوز تو فرهنگ ایرانی فرهنگ سازی نشده یه جورایی فرهنگ تو فرهنگ شده اونم برمیگرده به یه عده علاف که هیچیم از این سبک نمیدونن ولی دهنشونا باز میکنن میخونن الان هرننه قمریو میبینی داره رپ میخونه طرف نه صدا داره نه سبکشو خوب میخونه نه به خودش زحمت میده آهنگ سازی کنه چارتا خط چرتوپرتم سرهم میکنن میخونن واسه همینه که زیاد طرفدار نداره
به نظر من ۹۰ درصد ترانهای رپ که الان خوندن به مفت که نمی ارزه هیچ حیف گوش آدم که گوش کنه ولی اون ۱۰ درصدش انقد زیبا هست که بشه رو سبک رپ حساب کرد

به نظر من رپ یه سبک تکون دهنده هستش و رو مخاطبانش تاثیر زیادی میزاره حالا چه رپرهای مجاز چه اونایی که مستحجن میخونن

اونم که برا زهری خوند اون ترانه هم قشنگ بود
مسئولای ما هیچی دنبال دلیل علت نمیگردن فقط هرکی هر خلافی کرد میبرنش ناکجاباد دیگه ... یکی نیست بگه خوب چرا جونای ما باید دنبال این چیزا باشن چرا سرگرمی همه شده زد بازیو جلب توجه کردنو رو کم کنیو کثافتکاری البته اینا همه سیاست دولت ماست خودشون میخوان که جونای ما منحرف بشن
میدونی درامد نفت ما انقد زیاد هست که میشه باهاش میلیونها کارخونه زد یه جوون هم بیکار نباشه ولی خوب اگه همه علاف نباشنو دنبال این کارا نباشن کی بخوره چطوری پول مملکتو مردمو بخورن یه آبم روش

نمکی با چرخش کنار یه بنزه !

که هیکل و چرخش با هم کرایه ی یه بنزه !


بیخیخی رپ خودمونا بچسب
اینجا ایرانه لعنتی شوخی نیستش =))



سلام موش موشی
کجا بودی توو؟
خوبی ؟

میسی موشی جون
!:دی

موشی هر وقت عمو اومد نوبت بعدی اونه !!
باشه ؟نوبت هر کی بود باید بده به اون :دی :دی
زوریه !:دی

با همه ی حرفات موافقم !!
پس توام رپ دوس داری
یعنی رپ و نفی نمی کنی که !!
اون ۱۰ درصدشم کلی یه !:دی :دی
آره تو این مملکت اصن نمی شه هیچ کاری کرد
اون ا شادمهر که با رفتنش خیلی از هواداراشو ناراحت کرد
حالا برو ببین تو خارج چه ها که نمی کنه :دی
خوب حقم دارره !
:دی
هر جا بهش بها بدن بایدم اونجا باشه !
واقعا الان دیگه به داداش منم با اون صدای نکره اش :دی :دی مجوز میدن !!!
ماهواره رو بزنی پره از این بچه مایه دارای که هی میخونن اینقده لجم میگیره که نگوو !!!
منم میگم که رپ تکون دهنده و تاثیر گذاره
آVه اون ترانه زهره رو گوش دادی ؟
چقدر قشنگ بود
واقعا !!
متاسفم !
کی باید پول نفتو بخوره؟کی باید به جوونای عراقی و فلسطینی که زا ماها واجب ترن کمک کنه کی باید خودشو به رخ بکشه حالا جوونای ما دارن تو گند دس و پا میزنن (عصبانی )



بیخی !
ته همچی تو ایران همین کلمه است
بی خیال !

نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

سلی دارم رپ گوش میدم
ولی نه ایرانی



لذت میبریم !!

تو لذت نمی بیر ی که ؟
ایرانی گوش کن
یاس !
اون موقعع لذت ببر !

سارا به یوسف سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

من این لینک رو صرفا بخاطر تو گذاشتم اینجا.

حالا چرا اینقده ازش خوشت اومد که سند تو آلش هم کردی =)) ای نترکی ای

یوس یوس...یوس یوس یوسم من...=)) (این آهنگیه که نگین برات ساخته تا با هم بخونیمش و معروف بشیم :دی)

یوسف با تودژئه ها !!
یوسف رفته دستشویی
:دی :))

سارا به نگین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

من این لینک رو صرفا بخاطر تو گذاشتم اینجا.

حالا چرا اینقده ازش خوشت اومد که سند تو آلش هم کردی =)) ای نترکی ای

یوس یوس...یوس یوس یوسم من...=)) (این آهنگیه که نگین برات ساخته تا با هم بخونیمش و معروف بشیم :دی)


نگین...بیا بریم خواننده بشیم...بعد محل یوسی هم نذاریم...چطوره ؟:دی
=))آره نگ نگ جونم...گذاشتمش اینجا تا همه ببینن و از زیادی غذا خوردن دست بردارن.
خدایی من که نگاشم نکردم تا چشم بهش افتاد چنان حالم بد شد که نگو...خیلی افتضاحه...فک کن همچین صخنه ای رو با چشم خودت ببینی

خطاب به یوسف بود دیگه؟:دی


:)):))

سارا به موش سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

موشی تو کجا بودی تا حالا هان؟


حقت نیست حالا گوشت رو بپیچونم؟!

۳دور بپیچون !

فرزاد سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://petti.blogsky.com

رپ = مزخرف ترین موسیقی ممکن !

تورو اصن کی راه داده تو؟؟؟!

کی گفته رپ مزخرفه؟؟
تو برو حمیرا گوش کن :دی :دی

نگین به سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

سارا حالا این به من بود یا به یوسف ؟

منو که میشناسی همیشه پایه ام
میخوای خواننده شی بریم بشیم
سلی هم بیا
گیلاسم میبریم
مرجانم که اونجا باید باشه حتما
بقیه هم بیان تشویق
موشی و یوسفم میرقصن برامون

با هردوتون :دی

:دی
چه شوددد !:دی

یوسف سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

می گم الان آخر ترمه..یعنی دانشگاه هم داره تموم می شه..می دونید وقتی یه چیزی می خواد تموم بشه آدم تازه قدرشو می دونه..اینو گفتم که اگه پیش دانشگاهی هستید..اگه کلاسی می رید یا دانشگاه می رید قدر تک تک ساعت هاشو بدونید!!اینم نکته اخلاقی..هر چند این جا اخلاق مخلاق نداریم..جمع کنید تحصیلاتو بیایید کمی بی تربیت باشیم!!خب از سلی شروع می کنیم که رفته تو کار رپو البته سارا که جایگاه والایی در سرویس تاسیسات و دبلیو سی کسب کرده!تا من برم کلاس رقص نگین شماها یه کم بزنین تو سروکله همدیگه!راستی هر کس مایله به جای من امتحان بده خبر بده!!

*آقا در مصرف آب صرفه جویی کنید..الان تی وی گفت ایرانی ها پر مصرف ترین موجوداتی هستن که آب رو بی رویه هدر می دن!!خانومای عزیز حموم کمتر برین و در شست شوهای دیگتون کمتر آب استفاده کنید!آقایون هم در شستشوی ماشین و مسواک زدن و کارای بی ادبی دیگه صرفه جویی کن!!

یعنی به من میگی؟:دی
یوسف الان دلت گرفته؟؟
برو یه رپ بخون در مورد دانشگاه :دی
آخی یوسف گریه نکن بهت نمی یاد !!

کی گفته ؟!


راس میگه آقایون اینقد نرن حموم !!
همش نصفشو شما آقایون مصرف میکنین
ما بیچاره ها !:دی

بنفشه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

سلی؟؟؟؟
من گفتم پستتو دوس ندارم؟؟ آیا؟
من غِلَططططططططط بکنم که پستتو دوس نداشته باشم
اتفاقا من چیزی از این حرفا بارم نبود و یه نموره حالیم شد

اتفاقا خیلی هم خوب بود

گفتم من مثل تو نمیتونم نظر کارشناسانه بدم
برای همینم چیزی نگفتم

تو خیلی یلی لی ی، هواتاتا هم خوب نبشته بودی
بووووووووووووووس

جون ؟:دی

نه تو نگفتی !
ولی یه جوری حس کردم بقیه دوس ندارن !
خوب من چی کار کنم اینجا هیچکی رپ دوس نداره !:)
عوضش خودم که دوس دارم :دی
دل همتون بشوزه :دی

نه عزیزم فدات شم
شوخی کردم
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد