« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

نتیجه نهایی و ....

سلام سلام

کیف حال همگی ؟ خوش میگزره

چیه بابا به جونه موشی اومدم نتیجه نهایی رو بزارمخوب خیلی منتظر داش رضا موندیم البته الانم در حال انتظار به سر میبریم داش رضا این بچگی مارو نادیده بگیر :cool:

خوب نتیجه نهایی رو مرجان تو پست قبل تنظیم کرد الانم داد بهم که بزارمش

۱- فاصله بین هر دو پست ، سه روز ۲- اعضا در انتخاب موضوع برای پستهاشون آزادن ۳- طبق آرا ، انتخاب معاون واسه هر دوره ، کنسل شد  ۴-منم زحمت بکشه و قالب وبلاگ رو با سلیقه دوستان رنگی رنگیش کنه ۵- عضو جدیدی پذیرفته نمیشه

اوفففف اینم از نتیجه ایشاا... که کسی مشکلی نداشته باشه و همه راضی باشن دیگه رای با اکثریت بود دیگه -]-*

خوب قرار بود از امروز دوره جدیدمون شروع بشه که گیلاس جون گفت نمیتونه آپ کنه امروز ، ما هم گفتیم میزاریم واسه جمعه ! اگه هم بازم نتونست ، بگه تا خودم آپ کنم ...  تو این فرصت یعنی تا روز جمعه هم پیش خودتون حساب کنید ببینید کی سر جای خودش نمیتونه آپ کنه و همین الان اعلام کنه !!

یه نکته دیگه هم اینکه هرکی دید نمیتونه آپ کنه باید  ۲ روز قبل از نوبتش تو کامنت دونی خطاب به « مدیر » بگه که آپ نمیکنه تا به نفر بعدی خبر بدیم و مث دوره قبل نوبتش با نوبت نفر بعدیش عوض میشه ... البته این دورمون میوفته تو امتحانات هرکی آپ نکرد حقش محفوظه به نظر من اونایی که امتحان دارن بزارن بعد امتحاناشون اونوقت میتونن آپ کنن ! نیدونم اصلا بچه برو بشین سراغ درسو زندگیت

خوب بریم سراغ قالب وبلاگ منم با رنگی رنگی کردن قالب موافقم+به قول یوسف امکانات جدید   پس منتظر نظرتون میمونم بگید چه شکلی باشه طرح بدید اگه قالب قشنگی سراغ دارید بهم بدید یا یه وبی دیدید که که به نظرتون قشنگ میومد okkkkkk ؟؟!

نظر مرجان این بود که دور جدید رو با قالب نو شروع کنیم حالا هویجوری یه قالب میزارم که شماها هم پیشنهادتون رو بگین من قالب جدید رو بسازم وگرنه اگه نگید من خودم بسازم دیگه تغییرش نمیدمــــــــــا  

 -*-

نکته مهم : دوستان توجه کنن که موقع آپ کردن ، وقتی مطالبشونو توی یادداشت جدید نوشتن ، پایین یادداشت در قسمت موضوع بندی ، حتما اسم خودشونو انتخاب کنن !

 

هرکی گفت فردا چه خبره ؟؟
میدونم خیلی هاتون میدونین ولی نمیدونین خبر من چیه

فردا روز«« معلمه »»
این روز بزرگو به لیلا جون گل تبریک میگم هم از طرف خودم هم از طرف بچها
لیلا جون باعث افتخاره که ما تو جمعمون یه معلم داریم
=P~=P~

خرموشنازی چشمت روشن عمو

 

یاد دوران دبستانم افتادم چقد شیرین بود

 می توان در سایه آموختن                          گنج عشق  جاودان اندوختن

اول از استاد، یاد آموختیم                           پس، سویدای سواد  آموختیم

از پدر گر قالب تن یافتیم                             از معلم جان روشن یافتیم

ای معلم چون کنم توصیف تو                      چون خدا مشکل توان تعریف تو

ای تو کشتی نجات روح ما                         ای به طوفان جهالت نوح  ما

یک پدر بخشنده آب و گل است                    یک پدر روشنگر جان و دل است

لیک اگر پرسی کدامین برترین                     آنکه دین آموزد و علم  یقین

                                                                             مرحوم استاد حسین شهریار  

¤ امروز پیشاپیش تبریک گفتم چون ممکن بود فردا نتونم بیام

نظرات 93 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام عمو موشی همشو راس گفتیاااا

مرجان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

من دوم شدم

خرموشناز سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

خرموشناز سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

من اول شدممم

یوسف سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

وییییییییییییییژ..جت گیلاس رو قرض گرفتم با سرعت برق و باد از کنار ژیان شما کته کله ها رد شدم.. =)) =))
آخ آخ یه چند نفری له شدن..شرمنده دیگه.. :((
خوبه..اما عضو جدید هم خوب می شد هاااا..هر چند بازدید کننده جدید نداریم بنابراین عضو جدید هم بی معناست.. =)) راستی نظر خواهی تموم شد..بهتره به برنده ها سکه هدیه بدیم!! =)) =))
البته من گاهی تو وبگذر نگاه که می کنم آدمای جدید میان..اما باور کنید واژه های مستهجن اونارو به این جا می کشه!! =)) مگه ما چی می نویسیم که از این طریق وارد این جا می شن و وبلاگ ما رفته جز سایت های ۱۸+ واقعا من به شماها امیدوار شدم و نظرم اینه که بریم تو خط کارای مستهجن..عکس در این زمینه هم که فراوون..خودمون همه با هم یه کلیپ می سازیم..ملت هم که گشنه و تشنه..کلی طرفدار پیدا می کنیم.. =)) آی دلم مردم از خنده.. :((
در مورد قالب رنگی رنگی هم می رم یه سرچی می کنم..چیزی دیدم این جا لینکشو می ذارم..انقد این جا رنگی بشه که کله هامون گیچی ویجی بره!!..:)
هر کی هم آپ نکنه سر وقت من یهو می شم پیام بازرگانی میام آپ می کنم هااا!!! =)) =))
اگه آپتون مستهجن باشه خودم می شم پارازیت..اون وخ خودم رو آپتون آپ می کنم..=)) پس مراقب باشید.. :دی
مدیر هم کم کاری کنه استیضاح می شه..:دی موشی منتظر امکانات جدیدت هستیم..یه فرودگاه احداث کن و مقصد رو آنتالیا و هاوایی و لاس وگاس تعیین کن..یه استخر مختلط و یه دیسکو هم راه اندازی کن..دیگه هر چی به ذهنت رسید..خودم رسما برای افتتاح میام اون روبان رو قیچی می کنم!!! =)) =))
بوخودا تقصیر من نیس..دوست ناباب.. :(
=))
=))
اینم امضا:

حیتا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

سلااااام(با لب و لوچه ی آویزون سلاممو بخونییییییید!)
بازم مدرسه ام دیر ششششششد!!!
چرا هیچکی نگفت حیتایی کجاست؟!؟(گریههههههههه)

حیتا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

دیدم کسی تحویل نمیگیره خودم اشکامو دماغمو پاک کردم!!
واسه اینکه زیادی سوسک نشم میگم که با همش موافقم.
خوب دعوا نکنید به جون خودم ما اثاث کشی داریم!!
همینجوری اثاثامونو هی من میکشم هی داداشم میکشه...
ولی نه جدی گفتم.بعضیا (!!!)خوشحال باشن ما داریم ازین خونه میریم.
سعی میکنم زود بیام پیشتون اما اگه دیدین دیر شد حمل بر بی ادبی و بی توجهی نذاریناااا

حیتا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

تمدیران محترم!!لطفا بجوابید:
رتیب آپ کردن چه جوریه؟طبق لیست آرشیو نویسندگان؟

شهرزاد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

سلامممممممممممممممم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
ایییییییییییییییییییول؛عالیستتتتتتتتتتت
تمام قوانینتون..
ایشالا که ما هم رو سفید شیم...
بابت قالبم چشم..
اگر منم دیدم وب خوب بهت میگم..
ممنون بابتد همه ی زحمتهایی که میکشی مرسی گلم...
ممنون...
بووووووووووووووووووووووووووس

گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

مرسیییییییییییییییییی موووشی
من جمعه آپ میکنم!!
حقمو نخورینا!!!! با انبر از ته حلقت میکشم بیرون!!!

آقا قبول نیستا! باز من باید اول آپ کنم مثل اون دفعه که خودمو معرفی نکردم ایندفعه هم حقم ضایع میشه!!! الان هیچ کدوووم منو نمیشناسین!! میزنم تو سرتون شکل خودم بشینا!!!
جیییییییییییییییغ

یوووسف تا با ماشین چمن زنی از روی سرت رد نشدم زود باش جت منو پس بده!!!
جییییییییییییییییییییییییییییغ


موشی شکل پازل کن !!

یوسف به گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

اون دفه تراکتورتو ازم گرفتی حالا هم جت..باشه حالا که اینطور شد با تانکم میام سولاخ سولاخت می کنم!!

گیلاس به یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

یوسف دیووونه حسووود عقده ای بدبختتتتتتت
جیییییییییییییییییییییییییییغ

یکی بیاد منو نجااات بدهههه

سروناز چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
ای ول پس همه چی حل شد؟
به به به به
آقا هر چی زودتر امکانات رو فراهم کنین
می بینم که همه امضا دارن اینم امضای من:

یوسف به گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

آقا یکی بیاد اینو بگیره..رفته تو لوله تانک من..!!

مرجان به گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

انقده نِق نزن ! جمعه آپ کن وگرنه با ماشین ریش تراشیه داداش امین میام ابروهاتو میزنما ((=

مرجان به یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

خفه بشی یوسف با این کامنتهات ((=

آهای یوسف ! وقتی موشی استخر مختلط ساخت ، باید به من شنا یاد بدیا

مرجان به موشی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

دستت درد نکنه دیگه با این پست حجت بر همگی تمام شد ! گیلاس هم که میخواد جمعه آپ کنه !

فقط موشی کاش زودتر قالب وبلاگ رو درستش کنی

مرجان به عمه حیتایی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام عمه جونی درسته که دیر اومدی ولی خیلی خوش اومدی ! فکر کردم اینجا رو یادت رفته ! با دیدن کامنتت خوشحال شدم

من توی یاهو برات آف گذاشته بودم که واسه نظر دادن تا دوشنبه بیشتر وقت نیست ! اما مث اینکه ندیده بودی

در مورد ترتیب آپ کردن : اگه بخوای آرشیو نویسندگان رو در نظر بگیری ، ترتیب از بالا به پایینه ! اما اگه بخوای نویسندگان رو در نظر بگیری ، ترتیب از پایین به بالاست

مرجان به خرموشیم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ



خرموشی جونم ! الان آفهاتو خوندم ... من دیشب مشغول دیدن چندتا قالب واسه وبلاگ ، خوردن شام ، خوندنه پست موشی و جواب دادن کامنتهام بودم توی یاهو بودم اما پنجره مسیج تو و موشی و یوسف و پت ، باز بود و برده بودم پایین صفحه ! و به خاطر مشغولیت متوجه پی ام هاتون نشده بودم

ببخشید خانوم معلم

گیلاس به مرجان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

آدم قحطی بود میخوای با ماشین ریش تراش امین ریش ابروهامو بتراشی؟؟؟؟ کچلی میگیرممممممممممممممم
جنون گاوی میگیرررررم


خدااااااااااااایا بیا از دست اینا منو بخوووور!!!

گیلاس پس از خروج از لوله چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

یوسف به ملجان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

می گم ملجان..اون آقاهه بهت متلک چی گفت؟؟؟؟؟؟!بیا دم گوشم بگو!!تو اون لحظه اگه من باهات بودم از شدت خنده پخش زمین می شدم..
می گم ملجان..منظور من از استخر بخش سونا جکوزی بود..اون جا نیاز به شنا نیس..می شینیم تو بخار دور هم حالی می کنیم صفا سیتی...!
این حضرت موشی(ع) هم کشت مارو با این حجتش که اعمال نمی کنه!!
بیا ملجان دست و پای گیلاس رو بگیریم با ماشین ریش تراشی بیفتیم به جونش..جدا تصور کن صحنه رو..وای از خنده از رو صندلی افتادم رو زمین..!

آقا موشه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

سلاملیکم
کی بود پشت سر من صفحه میزاشت
بی تربیتا اگه به روح خبیث جون نگفتم تو جهنم راتون نده

اااااااااااااا مرجان مگه تو نگفتی داش رضا فقط مونده عمه حیتا هم که مونده

عمه حیتا به جونه موشی فک کردم تو نظر دادی امان از دست این روح خبیث جون
بیا فین کن تو دستمال گیلی تمیزه تمیزه تازه ازش کش رفتم دباره میزارم سر جاش

یوسف آنتالیا و لاس وگاس رو فعلا بیخیال شو فعلا همه خوننده او بازیگرای خارجیو به صف کردم اینجا کنسرت بزارن یکی بیاد بلیتارو بفروشههههههههه

آخ جون استخر مختلط خانوما لطفا حجابشونو رعایت کنن فکرشو کن دخترا با مانتو شلوار و روسری بیان شنا =))))))))))
یوسف انقد مستحجن مستحجن کردی الان کل آفرقائیا دنبالتن =)))

گیلاس جمعه و یک دقیقه بشه من آپ کردم رفته ..میخوای خودم معرفیت کنم به همه :دی

مرجان نامرد به منم بده منم میخوام گیساس گیلاس رو با ریش تراشم بتراشم اصلا بگیرینش من همجاشو بتراشم گیلاس مث کوسه شد =))))))))))))))))))

ایول سروی جووووووووون کی میری ؟؟ نکنه فردا میری باز

قربونت شهرزادی جوون نترس به یوسی گفتم گچ بیاره هرکدوم رو سفید نشدین مجسمتون میکنم :دی

ایووووووووول پس نظر بدین راجع به قالب فعلا یکی هویجوری میزارم


آقا موشه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

قالبووووووووووووو
=))))))))))))))))))))))))))))))

یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

چه قالبی!!..یاد موسسه خیریه الزهرا افتادم..

یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

موشی رنگ و عکس قالب رو تو این مایه ها بکن:(شاد و کودکانه)
http://www.toggo.de
قشنگ صب کن سایت باز بشه!!

آقا موشه به یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

یوسف لینکو اشتباه فرستادیااا جونه موشی من یاد وبلاگ اچ آی وی آ افتادم =)))))))
جونه موشی کجاش شاد و کودکانه بود
اینو حالا هویجوری گذاشتم تا همه به حرف بیان مدل بدن اگه بازم سکوت بود یه قالب افتضاح میزارم تا جیغ همه در بیاد

ولی خدائیش اگه همینو یه کم تغییرش بدم حرف ندارها فونتو ایناش خیلی بیسته

از اصغر آقا به سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

ببین من خودم اینجا برات پیغوم میدارم که دلت نشکنه هیشکی بهت پیغوم نمیده...

ایشالله که این موشی برات بمیره خدا نکرده.
سلام مرجون خانوم...چاکر شما و آبجب کوشیکه(سارا خانوم) هم هستیم

گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

مووووووووووووووووووووووووووووشی
تو اینجووری میخوای رنگی رنگیش کنی؟؟؟؟؟؟
اگه اینجوره من پیشنهاد میدم سیاه سفیدش کن!!!
جوووون موشی تو یه رنگ به جز سفید در این قالب انتخابیت میبینی؟؟؟
مامااااااااااااااااااااان
من انصراف میدم.

گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ

http://www.kolbe22.blogfa.com/

اینو یه نیگا بندازین
نمیدونم شاید پسرا نپسندن!!! اگه من باشم جینگیل و مستون تر از اینم تا حتی دوشت دالم
همون قضیه شرشره و آویز و اینا...
خودتون میدونین اصلندش!!!

ولی این لینکی که گذاشتم قشنگه ها!!! یه خورده ساده ترشم کنی بازم خوفه!!! اون بالا هم یه مهد کودک بذار!!

آقا موشه به لیلا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ

لیلا جون روزت مبالککککککککککک

آقا موشه به گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ

گیلاس جیغ نزن بابام بیدار میشه

نهههههه اینو هویجوری گذاشتم
دیدم خیلی قشنگ بووووووود

آقا موشه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

گیلاس قالب وب من که قشنگتره

از حیتا به مرجان جونی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

آره عزیزم.همون دیروز آفتو دیدم.ممنووووووون
بوسسسسس

مرجان به موشی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ

مرده شور قالب درست کردنتو ببرن ((= یاد کفنی میافتم ((= غششششمولک

موشی آخه من به تو چی بگم آخه ((= خط آخر پستت با اون شکلکی که گذاشتی ، اِنده ضایع شدنته ((= حالا اگه کسی فهمید من چی منظورم بود بهش موش بلورین جایزه میدم ((=

از یوسف به لیلا(خرموشناز) چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد.

معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.


اینم عکس تقدیم به معلم گلم خرموشناز:
http://www2.irib.ir/occasions/Moalem/moalem-2.jpg

مرجان به خرموشیم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

روزت مبارک خوشکل وملوسم

از حیتا به موشییییی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام موشی.خوبی؟خوشی؟
فقط خواستم اینو بدونی که باهات اتمام حجت کرده باشم!!اگه یه روز دیدی من معتاد شدم یا سر از اکس پارتی مثه تو در آوردم بدون بخاطر بی توجهی شماهاست!!!!گریههههههه.اون دستماله که گفتی کوش بیارررررررررررش

راستی عسک بالا قشنگه ولی اینجا رنگی رنگیه واقعا؟!!!نکنه من کوررنگی گرفتم؟!

مرجان به موشی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

مگه نگفتم اون قالب پروانه ۲ رو بذار

یوسف به موشی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

موشی به این قشنگی.. :(((((((((((
تو بقیه لینکاش هم برو :(

قالبی که گیلاس گفته باحاله..به شرطی که رنگی رنگی باشه و جینگول بینگولی!! :)

از حیتا به لیلا=خانوم معلم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ

لیلا ی خوب ما!
روزت مبارک!امیدوارم بقول شهید مطهری *اندیشیدن*رو به دانش آموزهات بیاموزی نه اندیشه ها!
راستی معلم کلاس چندمیایی؟

از حیتا به یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

چطوری همشهری بی معرفت؟خوبی؟

خانم معلم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

ممنونم فدای همتون.

مرجان به موشی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ

اِوا ! این که همون قالبیه که من گفته بودم چرا اینقده زشت در اومده ؟ من فکر کردم عکس پروونه ، عکس زمینه وبلاگ میشه

موشی این یکی خیلی بهتره
http://hoomanrayaneh.persiangig.com/template/AniGirl/AniGirl.htm

مرجان به موشی و گیلاس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

این قالبی که گیلاس داده ، مال وبلاگ مردمه ! خودش با سلیقه خودش درست کرده ! اونوخ ما کپی برداری کنیم ؟ نه به نظرم اینجوری نباشه بهتره

حیتا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

مدیران محترم!
آدرسی که گیلاس گذاشته یه بخش جالب داره.اونم گفتگوی آنلاینه.اگه بشه ماهم داشته باشیم خیلی خوبه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ

حیتا جونم دبیرستان

یوسف به حیتا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

سیلام مشتی..خوبی؟
احوال پرس هستوم!

یوسف چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ

-----------------------------------------
آقا برید این جا واسه نمونه قالب:

http://www.m4ndm.org/ghaleb/blogfa.htm

------------------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد