« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

حیتا=؟؟

به نام او که حکیمانه مارا را با هم آشنا کرد...

 

سلام.سلام.من حیتام.همون دختر بدقولی که پاشو به خونه نذاشته داره دبه در میاره!

اما حقیقتش بد قولی نبوده،فقط چون من چند روز به نت سر نزدم،متوجه نشدم که نوبتمه.به جون خودم من بی تقصیرررررررررررم!

اگه اجازه بدید دوست دارم اول اندر احوالات خودم کمی بگم.چون خیلی از دوستان اینجا دوستان جدیدی هستند که منو نمیشناسن.

همونطور که گفتم حیتام.22سال و 8ماه و  9روزمه!(جل الخالق!تا حالا اینقدر به خودم دقیق نشده بودم!!!)

اهل مشهد الرضا.لیسانس مدیریت بازرگانی.در حال حاضر بیکار و علاف !آخه راستیتش از کارای اداری و روتین خوشم نمیاد.در انتظار نتایج ارشد و با این حساب ملتمس دعا از همه ی دوستان خونه ی ما!

دوست دارم اخلاقیاتمو نگم تا بهتون ذهنیتی ندم.ترجیح میدم کم کم خودتون منو بشناسید.

حقیقتش من از توی وبلاگ "نیمکت تنهایی من"با عده ای از برو بچ آشنا شدم.اونجا وقتی تشکیل خونواده دادیم،به منم سهم "عمه"شدن رسید. واسه همین بعضیا بهم میگن عمه حیتا!(یه وقت فکر نکنین سن و سالی دارماااااااااااااا)اما دوست دارم اینجا همون "حیتا"صدام کنید.چون عمه حیتا مال نیمکت بود.

دیگه نمیدونم چیا باید بگم.از اینکه منم به جمعتون پذیرفتید بی نهایت خوشحالم و ممنون.

واسه اولین دفه میخوام مهمونتون کنم با یه متن از "عرفان نظر آهاری" از کتاب "جوانمرد "امیدوارم خوشتون بیاد:

                            

آن مرد طبیب بود و می گفت:جهان بیمارستانی است بی سرو سامان.هر کس بیماریی دارد و هر کس دوایی می خواهد.هزاران هزار بیماری،افسوس،اما هزاران دوا را چطور میتوان یافت؟   

                                                         * * *

جوانمرد اما می گفت:ما همه تنها یک بیماری داریم .*خواب* و دوایی نیست جز *بیداری*!

"بیدار "شویم تا جهان "بیمار" نباشد!

 

نظرات 79 + ارسال نظر
یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام همشهری..خوشبختم از آشناییت!!
همیشه فک می کردم این عمه ما ۷۰سالی داره..اما نه..دیدم همسنیم!! :)

چه عجب آپ کردی شما و کلامی از شما در اومد!!.. :دی
این عرفان نظر آهاری اگه اشتباه نکنم در مجله ۴۰چراغ ازشون مطالب معنوی می خوندم..قلم قوی ای داره!!
ما همه بیماریم تو این جهان..این دوای بیداری رو کی باید به ما بده تا خوب بشیم؟! :(

سلام مشدی.دفه آخرت باشه ازین فکرا می کنیاااااااا
گفته باشم.
در مورد آپ هم نیست خیلی سر بزیرو مظلومم!!(این یه قلمو باید از مامانم بپرسید!)
اون مجله رو ندیدم اما اکثر کتاباشو خوندم.آره جوندار می نویسه
راستی آق یوسف!
این دوا رو پیدا کردی منم خبر کن.بدجوری لازمش دارم

سلی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام حیتا خانوم !
همیشه که میخواستم باهات آشنا بشم ولی فم میکردم باید ازدواج کرده باشی و کلی سن داشته باشی برا خودت !و معمولا شاید نخای صمیمی بشی با یه دختر ۱۷ ساله :دی :دی
ولی دیدم نه بابا این عمه خانوم ما ۲۲ سالشه..
خوب بخوشبختم حیتا جون !
ما هم جزو دوستاتیم دیگه؟
شوما هم از مشهدی؟؟؟
چقد ار مشهد اینجا اریم؟؟
نکنه مشهدی ها حمله کردن بهمون.:دی‌:دی

بیدار شویم تا جهان بیمار نباشد!
چه جمله ی قشنگی..
ممنون..
من این آقا عرفانو نمی شناسم
ممنون که باهاش آشنام کردی
قشنگ بود با عکس فوق العاده قشنگ تر..
میسی..

ازدواج؟؟وااا سلی جون نیومده نفرینم می کنی؟؟آخه من چه هیزم تری بهت فروختم ...؟!!
در ضمن خیلیم دلتون بخواد اینجا فضاش معطر به حضور مشهدی هاست!(گوینده یه مقدار یه اون مریضی ای که یوسف تو آپش نوشته مبتلاست!!)
در ضمن تر عرفان نظر آهاری خانومه.باباش عشقش کشیده اسمشو بذاره عرفان.صحبتی هست؟؟
در نهایتم خواهش میشه.قابل نداشت سلی جونم

سلی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

من این دفه دیر اومدم ..آپ یوسفو از دست دادم..ببخشید خوب !
خود شیفته؟
من تا حدودی خودشیفته و خودخواهم !خوب خودمم قبول دارم !
حسودم هستم نه زیاد البته :دی:دی
آقا درمانی داره آیا؟
ولی خوبه ها !
یه امتحان کن

ناراحت نباش.خیلیم چیزی رو از دست ندادی!!

سحرییییی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

اااااااااوووووووووو یوسی تو کی آپ کردی مو بی خبروم :(

سلام عمه جون حیتا :دیییییی

خوش وقت میباشیم از آچناییتون !!

تا یکی سره شوما نداده آدم نمیشید ؟؟ موشی بیا این لینکه منم اسمشو بدرست من که دیگه توت هوشولو نیستم بکنش ÐДЯK $cДЯЄਂ.•● فیمیدی؟؟؟

دفهه بهد بیام درس باشه هاااااااااااا!!!

خوب

فیلا مو بروم :دیییی

ممنوم سحر عزیزم.منم خوشحال مندم از آشناییت

غریبه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

سلامی هم از سوی ما .. البته ما نه (!) بیشترش از سوی من است و منیت !!...

علی الحساب ٬ طبق روال عادی برنامه سکوت اختیار می کنیم تا ...

موفق و موید و پیروز و ...
یا حق

سکوت؟!
تا جاییکه می شناسمتون اینقدر اهل فکر هستی که بی گدار به آب نزنی.اما....از نظر من خیلی جاها سکوت = شونه خالی کردن،چشمها رو روی هم گذاشتن ،فرار کردن،...
البته این تعریف همیشگی نیست.شاید مال شمام استثناء باشه!!
موفق و موید و ....باشم یا نباشم؟؟!کاملش نکردید

ندا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

سلامی چو بوی خوش نمیدونم چی چی
خوبی حیتاااا ؟؟
اولشو چه خوب اومدی
به نام او که ما را آشنا کرد
انیس و مونس و هم خونمون کرد
چی گفتم اصلا تو فهمیدی من که نفهمیدم
خوب این اخلاقیلتتون رو لو ندادین گویا
ما یه روانشناس داریم میاد و لوتون میده
البته خودمون پیشتر کشفتون میکنیم
بدون هیچ پیش فرض و کوچکترین آشنایی چطوره؟

منم نوشته ها و شعر های عرفانو دوست دارم و یه چند تاییش هم همیشه زمزمه میکنم
اینم من باب آشنایی تقدیم به شما
می پندارم که عشق شیرین ترین ثمره باغ زندگی است.
وقتی که میوه ای از فشار رسیدگی بر زمین می افتد، تنها باغبان است که دلش می گیرد
و از خاک برمی چیند و می بوید...
و این تمام ِ عشق است
ـــــــــــــــــ
عاشق عشق باشی و عاشق زندگی

چو بوی خوش ...عطر بیک،عطر جوانی!!
شکر خدا.نظر لطفته گلم.منم میخواستم اون روانشناسه بیاد بگه چه موجودی هستم.حالا کی هست؟
متن زیبایی بود.ممنون

مرجان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

هیییییییییییییییییییی وای حیتایی اومد

سلام عمه جونم
به قول سلی چقده میشدی اینجا داریم لابد میشدی ها حمله کردن (((= ولی خب منو گیگیلی از قبل میفهمیدیم تو هم یره میشدی

عرفان راست میگه ! منو گیگیلی هم بیماریم ! پس بگو هی میخوایم بخوابیم ((= هی میخوابیم هی مریض تر میشیم

قربونه عمه جونی

یه جوری خوشحالی کردی فکر کردم بجای من زلزله اومد!!
در مورد فقره ی مشدیها ارجاعت میدم به کامنت سلی.
واسه تو و گیگیلی که بابا مشکل از ریشه است ...
فدات بشم

مرجان به سحر شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

لینکتو درست کردم

مرجان به لیلا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

پس خرموشیه من کوش ؟

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ

آقا قبول نیست..جز رنی شده..از آپ من فقط یک روز گذشته بود..عمه حیتا رو آپ من آپ کرده بنابراین من حق دارم یه بار دیگه آپ کنم!!..مدیران من اعتراض دارم..خود عمه جون گفت من ۱شنبه میام حالا زده امروز آپ کرده نظرات منم همه پرید!

سحری دیدی دیر رسیدی یوسی از دست رفت!!
موشی لینک منم درست کن به این صورت..: Jesus Tears

خوشم اومد یوسف .مرجانی به جای من جواب دندون شکنی بهت داد.تو رو هم ارجاع میدم به کامنت مرجان!

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

تازشم عمه جون قرار بود آپ علمی داشته باشیم..ایتا چیه نوشتی؟!

همین الان بگین اگه قراره فقط علم باشه من یکی نیستم.اه اه بدم میاد ازین بچه خر خونایی که فقط سرشون لای کتاب ونمره و جزوست!!بلا نسبت آق یوسفاااا

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

من همین الان آپ می کنم اگه کسی رسیدگی نکنه..!تازه داشت بحثم گرم می شد!!

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

مرجان به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

یوسف جر نزن کته کله ! خودت با علم به اینکه عمه شنبه آپ میکنه آپ کردی ! اگه قبول نداری بیا اینم مدرک :

Jesus: bashe pas man rasman UP mikonam!! be hamoon shiwe ke taswib shod..!
17 Apr 08, 11:06
heita: ghol midaaaaaaaam!mano nazaniiiiiiiiiiid
17 Apr 08, 11:05
heita: fekr mikoanm age salahe yeki rasman up kone ta shanbe man up konam
17 Apr 08, 11:03
heita: man ame heitam.haminja ghole mardoone midam shnbe upamo bebinid.ok?
17 Apr 08, 10:18
Jesus: :d

اگه به قسمته راست وبلاگ مراجعه کنی متوجه میشی

حالا جر نزن ! خواستی با منو موشی هماهنگ کنی اونوخ پستت بیشتر رو صفحه میموند

مرجاااان..مرجان...هی هی

مرجان به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

دیدی ؟ خوندیش ؟ خودت قبول کردی ... تازه قرار بود تو یه مدت مسافرت باشی ! پس چرا با عجله آپ کردی ؟ ... حالا عیب نداره ... دوره بعد قراره بین پستها 4 روز فاصله باشه ... من حاضرم پستم همش 2 روز رو صفحه باشه 2 روز دیگه اشو میدم به تو که دوباره آپ کنی قبول ؟

مرجان به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

مرجان به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ

قبوله ؟

آقا قبوله ؟

داداشی قبوله ؟

یوسی ملوسی قبوله ؟

قبوله ؟

قبوله ؟

مرجان به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

داداشی لینکتو درست کردم

حالا این دستمالو بگیر اشکهاتو پاک کن ! مرد که گریه نمیکنه دستماله پاکه ها ! فقط همش یکی دوبار گیگیلی دماغشو باهاش پاک کرده

الفراررررررررررررررررر

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

بوشه..
اما ملجان یادمه یه جا گوفتی یه شنبه آپ موکونه!
ها؟!
خب اکشال نداره..
.
.
.
حالا بندریش کن..هوشولولولولولولولولولولو

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ

ل
ی
ن
ک

چ
ی

پ
س
؟

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

ااا تو این جایی؟؟؟
ها بوشه..می سی که اینقد زحمت می کشی لینکارو عوض می کنی!
اون دستمال دماغیتم بده یه فین توش بکنم!!

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ

مسافرت فعلا کنسل شده..تا بعد ببینیم چی می شه!!

مرجان به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

جیگره یوسی

یوسی حالا با عمه اوشتی اوشتی یه کامنت توپ براش بذار ... من بهش گفتم توی پستت هرچی نوشتی یه قسمت هم به معرفیه خودت اختصاص بده ! حالا عمه اومده از خودش نوشته ... گناه داره طفلی
تازه واسه موضوعه پستها قانونی نخواهیم داشت ... حالا با موشی حرفهامونو میزنیم اعلام میکنیم

عادل شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://marine79.blogsky.com

سلام حیتا.
گفتی کسی بهت نگه عمه ولی همه بهت گفتن عمه
هر چند من خودم تازهواردم ولی خوش اومدی.

سلام عادل.حالا واقعا عادلی؟؟
آره.دیدی از همین الان چقدر واسه حرفام تره خورد می کنن؟؟!ای خدااااااااااا

عادل به همه دوستان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://marine79.blogsky.com

به زودی مشکل عکساس بلاگم بطور کل برطرف میشه.یعنی امیدوارم برطرف شه.
مشکل از من نبود از پیکاسا بود که فک کنم یه تعداد معدودی اجازه استفاده میده.خودش خراب میشه بعدش درست میشه

شهرزاد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلام حیتا جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
از آشنایی با شما دوست خوبم خوشبختم...
موفق باشی..
یا حق!!

سلام عزیزم.شکر خدا
ما بیشتر...

سروناز شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام به همه خوبین همه
وای نگو که چقدر دلم واسه اسنجا تنگ شده بووووووووووووووووود
ای ول حیتا جونم
خب حیتا جون عمه من که هستی شوما حالا نمیشه برا من یه حقی قائل بشی من بهت بگم عمه؟؟؟؟
خییییلی خیلی خوب بود حیتا جون
همه ما واقعا خوابیم

سلااااااام به سروی همیشه با نشاط
خوبی عزیزم.دلم واست تنگیده بوداا
ببن سرو ی شماها مگه عقده ی عمه دارید؟.من دوست دارم اینجا همون حیتا باشم اما اگه اینقدر به شماها خوش میگذره حاضرم بهم بگید عمه حیتا.
در ضمن زحمت من واسه اون متن فقط انتخابش بود.عرفان خانوم قبلا زحمتشو کشیده بود

سروناز شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

اقا من میخوام نظر بدم ولی خب الانی نظر نمیاد چیکار کنم آیا؟؟؟؟؟
هیشکی الان بیدار نیست تا یه کمی گپ بزنیم؟؟؟؟؟

گیلاس شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

برییین کناااااااااااااااااااااااار
من دارم میاااااااااام

به به عمه جوووون
اصلا چون گفتی بهت نگیم عمه من دلم میخواد بگم عمههههههههه



از آشنایی با شما بسیااار خرسندم

عمه جون راستشو بگو میشه بزنیم تو سرت یا نه؟؟؟
قلبووونت

سلااام
ازونجاییکه از همون اول سر ناسازگاری با منو گذاشتی قشنگ رفتم کنار جاخالی دادم که سرت بخوره تو دیوار!!
گیلاسی باز تو چه مرضی داری؟؟راستشو بگو.که نیومده فکر کردی سر من کیسه بکسه!!
فدات

گیلاس به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

یوسف به گوشی؟؟؟

ببین من وسط هفته نمیتونم آپ کنم! فهمیدی؟؟ اگه نوبتم شد ۲ روزش رو میدم به تو!!! ادامه بحث کارشنایست واجب تره
غشششششششش
فهمیدی؟؟
یعنی تو قبل از من آپ کن! بعد من آپ میکنم! بعد دیگه هر کی هر کاری دلش خواست بکنه! به این مرجان و موشی هم کاری نداشته باش! امتیاز مدیریتشونو توی افغانستان گرفتن!
زبوووووووووووووووووون

من برم دنبال کارام که خیلی بدبخت شدممم

عجز نامه یک مادر نمونه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ

جناب کارشناس الان من لنگ در هوا موندم!!!
زود بیا بخث رو ادامه بده . من شی کال کونم؟؟

سروناز شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

گیلیییییییییییییییییییییی بپر بغلم بینم
کوجایی تو دختر

سارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ

تف به این روزگار

تف به این دنیا

تف به این خرا

تف به این د و ل ت

تف به احم قی نژاد

تف به هرچی بیمرامه

تف به...یوسف برو کنار تفی نشی...به حجاب

تف به روسری

تف به تف

چه تف تو تفی شد

بچه جون تو دیگه تف تف نکن...من
به همه چی این دنیا تف کردم رف پی کارش

بوی باران
بوی سبزه
بوی خاک....خوش به حال روزگار...
سارا جونم!تو چرا اینقدر از دنیا ناامیدی عزیزم؟؟

سارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ

عمه حیتا...

عمه منم میشی؟!

قول میدم بچه خوبی باشم

یوسف رو کتک نمیزم موهای مرجان رو نمیکشم روزبه رو نمیگم جغدی تازه همش هم میرم عروس یمیبرمت با خودم

حالا عمم میشی؟!

ببین سارا جون من مثلا قرار بود اینجا عمه ی کسی نباشم...
در ضمن این کارایی که گفتی هیچ کدوم بد نیست کههههههه.اتفاقا اینقده من خوشحال میشششششم انجامشون بدی!
راستی کی بریم عروسی؟!

نیلوفر شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام عمه جون...اِ ببخشید...حیتا جونممممممممممممممممچطوری؟ بابا سرافراز نمودی مارا!!!!
آقا ببخشین من از غیبت صغرا دراومدم!!!

سلام به نیلووو جون حیتا
ببین نیلو قول بده دیگه غیبت نکنییاااا.آخه دلم واست تنگیده میشهههههه(گریهههههههه)

سارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ

بچه ها خبر...هرکی با خبرام شارژ نشه خره:
۱.دختر عمم داره جمعه نامزد میکنه و ملت و تیرو طایفه و فک و فامیل و دوست و آشنا و اصغر آقا جیگرکی و محمود غمه کش و اینا همه داریم میایم تهران تا کمی بمب هسته ای کار بذاریم و بترکونیم .(جمعه این هفته مراسمه)
۲. خواهرم عروس شد...ینی جدی جدی عروس شداینقدر خوشحالم که نگو...اینقده پسره خوبیه این شوهر آبجیه ما که نگو....جمعه هفته آینده ینی ۱۳ اردیبهشت مراسن نامزدیه خواهر جانه....اگه بدونین چه مراسمیه....همه از طرف من دعوتید.
دیدید همتون رو تو خوشحالیم شریک کردم؟!
تازشم هرکی جنوبیه و میتونه بیاد پی ام بده تا آدرس سالن رو بهش بدم.
مرجان تو نیا...یوسف و موشی دعوت رسمی شدید.


ساسا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ



حیتا جون تقریبا هم سن و سالیم...یوقت فک نکنی خیلی از من سننت بیشتره هااااااااااا!
در ضمن ایشالله که ارشد قبول میشی و قبول بشی.
سارا هستم....اونایی که نمیشناسن از اونایی که میشناسن بپرسن لطفا.
=))

سلا م ساسا جون
منم واسه همین واسه سنم شفاف سازی کردم
آره متاسفانه من خیلیا رو اینجا نمیشناسم.اما کلمه ی ساسا توجهمو جلبید.معنیه خاصی داره؟

سارا به یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

یوسسسسسسسسسسسف...الهی بگردم چقدر ضایع شدی تو...اصلا اشکال نداره...ما بروی خودمون نمیاریم که پستت یه نصف روز اینجا بوده =))‌آآآآآآآآآآآآی دلم....چیقده خندیدم مامااااااااان =))

گیس گلابتون شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

یوسف جون می ترسم رودل کنی...نگفته بودی انقد خوش اشتهایی عزیزم!!!

نیلوفر شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

بازم که منو ساسا با هم اینجاییم

یوسف شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

آقا قبول نیییییس..من زودتر سوک سوک گفتم..اااا ببخشید با قایم موشک اشتب شد!!.این ملجان رو دستم بلند شده..خودم بزرگش کردم بهش نمک دادم فلفلدون می شکنه!!اااای روزگار..آبجی ها هم آبجی های قدیم..تازشم عمه ها هم عمه های قدیم!!..ای که ایجه میشدیه ایجور هوای مو ره درره..چه بررسه به ای که بخواد اصفوهونی هم بوشه!!..

اگه یه روز دیدین مثه پیام های بازرگانی آپ کردم نگین چرا هاااااااااا!در ضمن این آپ کردن رو به فارسی ترجمه کنید تا بفهمید ما عمری از چه واژه های رکیکی استفاده می کنیم!!
ملجان با وکیلم صوحبت کون از ای به بعد..
ها قولبون ملجان بیشم..اوشتی اوشتی..تو کی منو کوشتی..

سارا چقد تف می کنی..یه چوغوکایی هس که تف م کنن..سیاهن مثه غاز..همه اش تف می کنن..نکنه تو چغوکی؟!ساسا وربپری!

گیلاس من همین جا اعلام می کنم از افراد خیر هر کدوم یه روز از آپشونو به من بدن تا بحث کارشناسی و داغ یائسگی اون مادر نمونه و خودشیفتگی اون کودک زلیل شده و بیش فعالی زیرشکمی حاجاقا ادامه پیدا کنه..احتمالا برای مهمون بعدی برنامه از گیس گلابتون دعوت به عمل میاریم..

مرجان به گیلاس شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

گیلاس مِه آخِرش تونِه موکوشِم بی تربیت ((=

مرجان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

کسی میدونه من توی کامنت قبلی به چه لهجه ای صوحبت کردم ؟ عبداله این ورا نیست ؟ هست ؟ نیست ؟

الفرارررررررررررررررر

عرفان خانم نظر آهاری شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ

بچه ها الان موقعه خوابه برید بخوابید.از فردا مثل بچه های خوب(آدم) زود بیدار شوید تا جهان خوب شود

مرجان به عرفان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

عرفان مگه اسم پسر نیست ؟ پس تو چرا خانوم شدی ؟

الفراررررررررررررر

گیگیلی بدو الان عرفان میخورتمون ((=

آخه مرجان جونم از متنشم میشه فهمید نویسنده خانومه.مردا ازین ذوقو سلیقه ها دارن ؟؟؟

گیلاس به سروناز یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

سروییییییییییییییییییییی

بگیرم که اوووومدم

اِ ببقشید اشتباه شد
( پریدم تو بغل یه نفر دیگه!!)

سروییییییییییییییییییییییییی

شلپ

چرا جاخالی میدی دیوونهههه

همه بدنم خرد شد
مامااااان

گیلاس به مرجان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

مرجانی این لهجه ات هم در اثبات حرف من بود!!!

بوخودا تابلو شدی رفت!!!

عرفان آقا نظرآهاری یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

بچه ها بیایید بغل عمو صبح شده!

عرفان به مرجان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

بخورمت..!

سلی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

واقعا اسمش عرفانه؟اون وخت دختره؟
واااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد