« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

!!!!!!!

سلاااااام علیکم جمیعا

کیف حال همگی کوکه ؟

دیدم عمه حیتاکه آپ نکرد لااقل من پست بزارم که  اعلام کنم اگه اومدن آپ کنن

خوب موشی خودسر  -*-مرجانی که پیداش نیست قرار بود تو یاهو چت کنیم :d جونه شوما همش از اینجا میخواستیم حرف بزنیمااااا ولی خوب الان رفته احتمالا نفت جم کنه:zonked: آخه نیست احمدی نجات بهمون قول داده بود نفتو میاره دم خونه هامون دید زورش  به نفتکشا نمیرسه بخواد تا اینجا هولشون بده شیطون لوله رو تو رود خونمون سوراخ کرد عجب بچه باحالیه :**-=P~-]-*

خوب نفتو ولش کن ولی خدائیش مگه میشه بیخیالش شد میخواین منم برم نفت جم کنم بعد بیام پست بزارم هووووم بشکه ای چن دلار در میاد ؟؟ =P~

الان نوشت :

آقا طبق آخرین خبرها طی یه فقره جلسه آنلاین مدیران لازم به ذکره که آقا عادل هم به جمع نویسندگان اضافه شدن پس بروبچ نظرسنجیشونو ندن نگه دارن تا بعد آپ عمه حیتا و عادل

عمه حیتا این یک پست نیست :دی تله پسته :دی هرموقه اومدین آپ کنید پس همگی با هم منتظر آپ عمه حیتا میمونیم

 

¤ آقا من برم نفت جم کنم تا تموم نشده -*-

¤ :( سیگارتو خاموش کن لعنتی الان رودخونمون آتیش میگیره :**-