« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

عید اومده ، عید اومده ، بهارهههههههههههه!!!

خب...آپ شب عید نصیب خودم شد!!!

دلم برای همتون تنگ شده بود...این خونه (یا به عبارتی دیوونه خونه!) عین یک آهن ربا منو به خودش جذب می کرد...به جون یوسف اگه دروغ بگم!!! همچین گرفته بودم که هی می رفتم کافی نت از خودم احساسات در می کردم اما دریغ از اندکی توجه!!!

اول خودمو برای اوناییکه منو نمی شناسن معرفی کنم : من نیلوفرم...یه شهریوری که عیناّ همه ی این خصوصیاتیو که تو طالع بینیا راجع به شهریوریا نوشتنو دارا هستم!!!...بعضی اوقات یه اخلاقای گندی دارم که خودمم حالم ازشون به هم می خوره اما خوب دارم دیگه!(همینه که هست!)...همش در حال هرهر و کرکرم!(به قول معلم حسابانمون هارهار تیرتیر!! ) دانشجوی مزخرف ترین دانشگاه دنیا(پیام نور) هستم،رشته مدیریت بازرگانی...سه ماهه که کار میکنم (حسابدارم!)...عاشق خانواده و دوستان و فامیل...عشق مهمونیم!!...از تعطیلات عید متنفرم!!!!!!!!!... برای عاشق شدن و عاشق موندن لحظه شماری میکنم!!! (ببخشید صمد آقا همسایه دست چپیمون، شما برادری،پسر عمویی چیزی ندارین؟)...از این تیپ دختراییم که همش لبخند مکش مرگ ما می زنم !(به خدا دست خودم نیست!!)...فک کنم بس باشه دیگه نه؟

 

بازم دم عید شد و ترافیک زیاد شد!...مردم واسه لباس خریدن همه جا رو زیر پا میزارن...به قول یه خانمه تو تاکسی انگار تا حالا لخت مونده بودن!!!

بازم دم عید شد و قحطی تاکسی و سواری اومد!..

بازم دم عید شد و صدای ترقه و اینجور چیزا رو اعصابت قدم زد!!(الانم تو این لحظه که من دارم می نویسمم که اوجشه!!!)

بازم دم عید شد و کنار خیابون پر شد از دست فروشا و صدای داد زدنشون که می گن : روسری ۱۰۰۰۰ تومنیه تو مغازه فقط ۱۰۰۰ تومن!!

بازم دم عید شد و آرایشگاها تا ۱۲ نصف شب بازن!!

بازم دم عید شد و کار و بار رستورانا و اغذیه فروشا سکه شد!(اصولا مردم از هر چی بگذرن از شکمشون نمی گذرن!!)

بازم دم عید شد و خالی بندیه فروشنده ها که میگن اصلا سود نمی کشیم رو جنسامون و چون شمایی بهت ۱۰۰۰ تومن تخفیف میدیم ،شروع شد !(انگار من دختر خاله شم!!!)

 با همه ی اینا این مردم و این کشور و این شلوغیا و این رفتارا ، همه دوست داشتنین!!مگه نه؟؟!!

اینم یادم رفت بگم :

خونه ی قشنگی داریم!!!

نظرات 164 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

اگه نظرای پست من از ۱۰۰ تا کمتر باشه زنده نمی مونین!!!!!!!!!

مدی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

عید هم می ره
ولی جمله ی آخرت
فکر کنم به خاطر این بود که توالان خیلی شادی
.
.
.
همیشه شاد باش

نسی جوون سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ

به نام خدا
یههههههههههههههههههههههههههههه
هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آخ جووووووووووووووووووووون
نیلوووووووووووووو جوون آپ می کند
هه هه هه
یوسف کجایییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تلف شدیییییییییییییییی
ما رو که جمع کردن فرستادن خونهههههههههههه
نیلو جوون می خونم می کامنتم!

نسی جوون سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ

نیلو جوون خسته نشی عزیزماااااااااااا
من شهریوری نیستم ولی خیلی از خصوصیات تو رو درماااااااااا
ما باهم تفاهم داریمااااااااااااااا
بیام خواستگاری عزیزم؟؟؟؟؟؟
باهات موافقم نیلو جوون دمه عید بنداز بندازه
وای آراشگارو نگوووووووووووووووووووو لامسباااااااااا خوب در آمدی دارن
موفق باشی....
فعلاناااااا
مطمئن باش اینجاا می ترکه واستااااااااااا
مثل اینگه الان هم باید یه بمب بندازیم

نسی جوون سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ

نسیییییییییییی بمب می ندازدددددددددد
الفرااااااااااااااااااااررررررررررررررررر

موشیییییییییییییی برو کناررررررررررررررررررر
خرد تو سره یوسفففففففففففف
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سحر کجاییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توئم بندازو فراررررررررررررررررررررررر

نیلو توئم کمک کننننننننننننننننننننننننننن

نسی جوون خطاب به آقایون! سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

آهای آهای خانم خوشکله اونی که زیر پات گذاشتی دله
وقتی تو میای شیک و پیک
پاشنه بلند و تیک و تیک
می شکنی تو دل ماروووووووووو
مثل شیشه چیک و چیک
خوشکله انصافت کجاست
چشمون تو درد و بلاست
به زیر پات نگاهی کن انگاری دل دل ماست
آهای آهای خانم خوشکله اونی که زیر پات گذاشتی دله
وقتی میای دوون دوون
رد میشی ار تو کوچمون
می بری تو با اشوهات
هوش و هواس از سرمون
چه غوغایی برپا میشه
سرتا سر محلمون
خوشکله خوشکلا توئی( نسی و سحر و نیلو )
دوست دارن پیر و جوون

نسی جوون سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

کارتونو راحت کردم شعری رو که شما باید بگین و من گفتم
حالشو ببرید
در شب روشن دزدی می کنم
خانمووووووووووووووو حالاااااااااااااا بیان وسططططططططططططططط
بدین چپ و راست
ای جوووووووووووووووووووووووووون
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننننن
آهای خانم خوشکلاااااااااااااااااااااااااااااااا

یوسف سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نیلو جون..
بازم این جا داری غر می زنی ها..قر غر حالا هر چی!!
آره والا باز عید اومد و هزار بدبختی..اما خب ما به بقیه چیکار داریم نیلو..ما و همون صاحابامون با هم خوشیم..یه جورایی با هم بودن این ترافیک و گرونی و معضلات دیگه رو حل می کنه..
بهرحال این مردم یه کم دیوونه ان و محیط مساعده واسه کار ما..
حالا نیلو زود باش عیدی بده از همون اسکناسای نویی که از حقوق کارت گرفتی!!

نسی جون بیا این جا یه آتیش روشن کنیم نیلو رو بندازیم توش..
سحل که بریون شد..مواظب باش تو هم بریون نشی شب سال نو بخوریمت!!

خلاصه که سال نو رو به همه بروبکس خونه ما تبریک می عرضم..امیدوارم همه به همه آرزوهاشون برسن و سالی سبز همراه با سلامتی داشته باشن..مارو هم سر سفره ۷سین دعا کنید..
یه کم مثه دعای ننه بزرگا شد..چیه؟حرف زدن آدمیزادی نیومده به ما؟!!

نسی جوون به یوسف جوون سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

هی یوسف مواظب خودت باش نسی خیلی خطرناکه
من نصفم زیره زمینه باور نداری از موشی بپرس بهت میگه
پس هواست باشه جیگروووووووووو

نیلوفر سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ

نسی جون عزیزم...بیا بریم علوسی کنیم!!!
یوسی تو بپا خودت کباب نشی بچه جون!!

نسی جوون به نیلی عزیزم سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

بیا گلمممممممممممم
بریییییییییییییییم
ای جووووووووووون عروسی من و نیلیههههههههههههه
آهاااااااااااااااااااااااااااااان
بوسووووووووووووووو بده بیاااااااااااااااااد
یوسفم کباب می کنیم نیلی تو کارت نباشه
یواش یواش گلکم

یوسف سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ

نسی جون من از تو خطری تر هستم..از همه بپرس!!!!...
نیلو غرغرو..قرقرو والا زندگیتون تباه می شه..
نیلو واقعا خسته نباشی..این همه کامنت محبت آمیز نوشتم برات..بازم با کل کل پاسخ منو دادی..بشکنه این پا که نمک نداره!!

نسی جوون به یوسف سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

کل دیگه آره یوسف؟
خوب هر کسی به اندازه خودش خطرناکه...
اوه اوه اوه
من باید به خاطره دلایلی هواسم و به تو بدم
آره واقعا خطرناکیییییییییییییییی
نسی الفرااااااااااااااااررررررررررر

محمد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://shafiee1218.blogfa.com/

سلام
وبلاگه جالبی داری

به منم سر بزن
من یک سایت پیدا کردم که می تونی از طریق وبلاگت کسب درآمد کنی
خواستی و دوست داشتی ثبت نام کن
تا حالا 76 نفر رو من معرفی کردم فقط میتونم 24 نفره دیگه رو معرفی کنم اگه خواستی زودتر بیا
بد نیست امتحان کن پشیمون نمی شی
نه وقت گذاشتن می خواد نه پول
راستی تبادل لینک می کنی؟

این هم توضیح خود سایت هست که خداییش راسته
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در این سایت اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 250 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ ثابتی از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

گیلاس چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

شب عیده؟؟؟؟
من خوابم میاد
عید همه مبارک!
منم رفتم تا شاید آخر عید
همگی شاااااااااااد باشید
سال خوبی رو برای همه خواهر برادرای اینجا آرزومندم!
قربوونتون
عید همه مبااارک

آقا صمد همسایه سمت چپیتون چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ق.ظ

آبجی نیلو چاکرخواتییییم داداش!
تو دست مرجان و بذار تو دست ما! هر چی بخوای واست ردیف میکنیم با مرام!
قربونت برم

گیلاس جان خوش بگذره!

آقا صمد همسایه سمت چپیتون چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

بروبچ منم دست مرجان جونمو گرفتم دارم تا آخر عید میرم دریای شمال!!
حاجی این طرفا پیداش شد قلم پاشو چند شقه کنین!!!


عیدتان مبارک باااااااااااااااااااااد

اس ام اس هم روز عید نزنین حال این مخابرات کوفتی گرفته بشه!!

حنا پاشنه طلا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ

آی لاو یو مستر صمد!!

محمدرضا گلزار چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

نیلو زنم می شی؟!

بهرام رادان چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ق.ظ

ممل گلزار چشاتو درویش کن
نیلو برا منه

برات پیت چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ

(اینو با لهجه بخون)

لیدی نیلو به حرف هیچکدوم گوش نده
من خودم فردا میرم آنجلینا جولیو طلاق میدم و میام تو رو میسونم

نیلوفر چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

بهرام جونممممممممممممممم...من فقط زن تو می شم!!!
براد پیت جان، آنجی گناه داره...نزار این زندی از هم بپاشه!!!
گلی (گلزار!)..اصن ازت خوشم نمیاد!!!آیم سو ساری!!!

آقا موشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام سلام نیلوفرجون چیطوری ؟؟

دهه بچه نیشتو ببند با این لبخند مکش مرگت =)))

آقا موشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ



اوه نیلو شب عیدی ۱۰۰ تا کامنت از کجامون دراریم با این وضعیت


آقا موشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ



ایول بلاخره نوبت تو شد اونم شب عید آماشاا...


آقا موشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ



هییییییییی از عید نگو که دل همه خونه خدائیش سخت ترین عید امساله واسه مردم
پرتقال بدونه آب کیلویی ۱۵۰۰ تومان
پرتقال با یه ذره آب کیلویی ۲۵۰۰ تومان ۱کیلوشو آب گرفتم یه لیوان نداد
=))))))

آقا موشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ

بروبچ عزیز هم خونه ای سال نو ی همتون مبارک انشاا... سال پربرکتی داشته باشین و شانس فرت فرت بیاد بخوابه جلوتون منم سعی میکنم زود بیام سر بزنم شماها هم نرید پیداتون نشه بیاین اوکی ؟

آقا موشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ

خوب اینم ۶تاشو من تقبل کردمم =))))

سال خوبی داشته باشی
بازم میام حتما
فعلاااا

جواد یساری چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

نیلو عشقه منه!!
اینو خودش به من گفته!!

یوسف چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

می گم نیلو اقد نخند..من که می دونم این پست رو گذاشتی که خواستگارا بیان هموجو!!

رضا مشتاق چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

انشاالله که سال جدید خواستگارا قطار قطار از در خونتون برن بالا

رضا مشتاق چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ

البته ناگفته نماند :آقایون تا زمانی که چشاشون اینجوریباز باشه که نمیرن خواستگاری...

وقتی که خدا بزنه تو سرشون و چشاشون اینجوریکور بشه میرررن خواستگار بعضیاااا

رضا مشتاق چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ

ولی حالا از شوخی گذشته امیدوارم سال خوبی باشه برای تو و همه ی دوستان

رضا مشتاق خطاب به موشی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ

آقای مهندس سلامون علیکم
چیطوری دادا... او طرفا هواخوبس...
دادا میگما... سالی نو مْبارِک باشِد

رضا مشتاق خطاب به نیلو چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ

ای بابا ....
واسه نیلو که کامنت نوشته بودم

رضا خطاب به مرمرو(مرجان سابق) چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

رفتی شمال؟!!

این گوشه کنارا نوشته بودن با صمت گاب داری رفتی

رضا خطاب به خرموشناز چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ

توام که میگن رفتی ایرانگردی

همتون بچه مایه دارین دیگه
به قول شاعر:
تو بچه پولدار همیشه به سفر
ما بچه لاتا همیشه زندونیم

اینم خطاب به خنده ی نیلو چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ

تو بچـــه خوشگل همیشه خندونی
ما بچه لاتا همیشه گریونیم

رضا خطاب به نگین چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ب.ظ

کوجایی داچ نگین؟!

رضا مشتاق چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

نیلو شب عیده ...به قول موشی از کجامون برات صدتا کامنت در بیاریم

رضا مشتاق خطاب به یوسف چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ

یوسف داداش ....آخه تو چرا از نوشته ی نیلو یه همچی برداشتی کردی که منم مجبور بشم یه همچی چیزایی بنویسم

عزیز برادر این نوشته درباره ی شلوغی های دم عید بود... چه ربطی به شوهر و اینجور چیزا داشت

انشاالله سال جدید ذهنیت بنده و موشی و یوسف به راه راست هدایت شود...

آآآآآآآآآآآآمین

رضا مشتاق چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ

هشت هزارو هفتصدو سی و شش ساعت و چهل دقیقه

کل زمان و ساعت هایی هست که در سال جدید فرصت داریم

امیدوارم و اینو از اعماق وجود از خدا میخوام که هیچ ساعتی به بیهودگی نگذره

رضا مشتاق خطاب به بنفشه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ

کم فاز شدی!!!

بچه ها می بینم که ننتون نیست

رضا خطاب به سارا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ

سارا هم احتمالن چک بی محل کشیده و گویا متواری هست

رضا خطاب به سروناز چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

یه یادی هم بشه از آبجی کوچیکه مهربون که همیشه با چایی پذیرایی میکرد

رضا خطاب به امین چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

اسم سروناز یاد آور نیمکت هست
نیمکت تنهایی یعنی امین ... غریبه اما آشنا
یاد اون آهنگ کیتارو میفتم که به صورت فلش رو بک گراند نیمکت بود

http://exanimate.persiangig.com/audio/KITARO_MIRAGE.wma

و یاد شهرام میفتم...
... یادش بخیر

مجددن خطاب به امین چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

و یاد نیاز میفتم...
...
کیا هنوز اسم نیازو فراموش نکردن؟؟!!

خیلی وقتا بیش از حد سربه سرش میذاشتیم

آقا من بعضی وقتا وجدان درد میگیرم
میگم نکنه شوخی های ما باعث دلسردیش از بلاگستون شد!!!

امیدوارم اونم هرجا هست ...خوش و خرم و خندون باشه

رضا خطاب به ندا چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

و یه سلام و تبریک سال نو خدمت ندا
.
.
و یه یادی از شایان
.
.
.
ندا تو هنوز شایان یادت هست...!!!

امیدوارم اونم موفق باشه ... هرچند که دیگه مارو قاطی آدمیزاد حساب نکرد

رضا مشتاق خطاب به سلی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

ایول قالب
ایول نظرات
ایول رضا
ایول مشکی
ایول عشق آفلاین
...
یادت هست سلی...؟!!

این کامنتو تقریبن یه سال و نیم قبل رو وبلاگ عشق آفلاین برام نوشتی ... اون موقعه که بلاگفا خونه داشتی

چه زود گذشت....
.
.
.
عموجون دیگه جفتمون داریم پیر میشیم... هی جوانی کجایی که یادت بخیر

آقا اون عصای منو بیارید میخوام برم سر پارک کوچه یخده قدم بزنم

رضا خطاب به روزبه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

چاکر داش روبه هستیم ... سفارشی
صدا و گیتارتو عشقه ... با صفا
* * *
دو پرنده یک پرواز
تندیس تنهایی
فاطمه ...
....
روزبه از اینا خبری نداری؟!
اینام یه زمانی بین رفقا بودن و بعد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد