« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

تو را من چشم در راهم

به نام خداوند دوستی ها

سلام سلام صدتا سلام

حالتون خوبه؟ نمی دونم چرا این موشی ورپریده به من گفت که امروز ظهر آپ کنم ! منم تا از مدرسه اومدم دویدم به سمت کامپیوتر!
اول در مورد خودم بگم چون باید به خواسته خودم احترام بذارم!
اسمم مونا ( مطمئنم نمی دونستید!) ۱۷ ساله .متولد ۱۹ دیماهم.داداش ندارم ( متاسفانه) حسرتشو خیلی می خورم.ولی یه خواهر دارم که از خودم ۵ سال بزرگتره.مامانم و پدرم رو خیلی دوست دارم و فامیل اونها رو و توی زندگی روزمره ام یادم نمیاد کسی با من مشکل داشته باشه یا من با کسی!
دختر بسیار حساسیم و اطرافیانم بهم میگن خیلی مهربونم دیگه مثلا یکی گریه کنه انقدر بهش گیر میدم که گریه نکن جونه من گریه نکن! که از زندگیش سیر میشه و یه دفعه از خنده ریسه میره! دوستای خوبی داشتم ولی همشون به نوعی بی وفایی کردن و رفتن.به جز یکیشون!

از غرور ، بی وفایی ، سنگدلی،‌ متنفرم و عاشق محبتم.( مثل همه)
همه غیر از خواجه حافظ شیرازی میدونن که من خیلی پزشکی رو دوست دارم یا کلا رشته های علوم تجربی رو.( اونم الان فهمید!)

زود جوشم، آدما رو دوست دارم، احساسشون رو خیلی زیادتر از خودشون.

دلم برای آدمایی که از خودشون فرار می کنن و می خوان ادای دیگران رو دربیارند میسوزه! همیشه توی مدرسه دوستام نمی تونن درکم کنن و من عین مامانا می مونم توی کلاس! راز نگهدارم. نمی تونم مثل بقیه عصبانیتم رو نشون بدم اصلا وقتی عصبانیم کسی نمی فهمه!!!!! و بچه ها و اطرافیانم بهم میگن خیلی آروم هستی.ولی من آرامش رو در همه جا نمی پسندم.

عاشق اعتقاداتمم .اون چیزیه که از من یه انسان میسازه! و فکر می کنم اگه اعتقادات دینیمو نداشتم هیچی نبودم.

با مملکت کاری ندارم.هرچند واقعا وضع کشورما تاسف باره.ولی سعی می کنم  دینمو از سیاستهای امروزی غیر قابل تحمل جدا کنم.هرچند اگه سیاست و دین واقعا در یک راستا حرکت کنن منم باهاش همراه میشم. می دونم خیلی ظلم هست و اون روی زندگی ما تاثیر داره ولی در حال حاضر نمی تونم کاری برای وضعیت وطنم انجام بدم به جز دعا.

اما توی وبلاگ: دوستای خوبی دارم، دوستای گل و مهربون .این دنیا رو دوست دارم.چون محدودیتهای دنیای حقیقی رو نداره انقدر خواهر و برادرای خوب و ماه دارم اینجا که حساب نداره. ننه آمنه و داداش کوچیکه هم که جای خودشون رو دارن!!!!( حالا هی بگید پاچه خواره داداششه) انقدر غیبت نکن خواهر!!! خب قراره شاسخین بخره برام!!!!

چی بگم دیگه دوستتون دارم.

امیدوارم همیشه در همه سختیها و شادیها کنار هم باشیم.با خنده های هم بخندیم و با گریه هامون گریه کنیم.جای عشق و مهربونی توی دلامون پر بشه و نیاد اون روزیکه جاش توی دلامون خالی بمونه.

اینم تقدیم یه همه شما عزیزان :
تو را من چشم در راهم

تو را من چشم در راهم ، شباهنگام

که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی

وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم،
تو را من چشم در راهم.

شباهنگام، در آن دم، که برجا، دره ها چون مرده ماران خفتگانند،

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام،
گرم یاد آوری یا نه، من از یادت نمی کاهم،
تو را من چشم در راهم.

نیما یوشیج

نظرات 125 + ارسال نظر
آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

اوووووووووووووووووول

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

دووووووووووووووووووووووم
ویززززززززززززززززززززز

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

اینم سووووووووووووم تا گیلاس تو باشی پول منو بدی دیگه اولی تموم شد

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

اینم چهارمممممممممممممممممممم

سلی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

من دومین نفررمممممممممممم

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

اول سلی جاتو گرفته بودماااااااااا

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

مونا جون دستت درد نکنه برم بخونم بیاااااااااااام

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

*حضرت عشق* پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com



چهارم

خرموشناز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ

ا برید کنار منم اومدمم

فرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://petti.blogsky.com

عجب آبجی داریم ما !

فرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://petti.blogsky.com

منم یه خواهر دارم مث مامانا میمونه !

سلی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام مونا..خوبی مونا؟؟
تو متضاد منی..میدونستی؟؟

من اصلن رشته های تجربی رو دوس ندارم..اصلنم آروم نیستن..یه شهر از دستم در عذابناعتقادات دینی ام زیاد محکم نیس..(چیه؟دارم رک حرف می زنم خوب)
اتفاقا عصبانی که بشم همه میفهممن که عصبانی ام و میرن کنار..گندشو در اوردم نه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام مونا جونم چرا داداش نداری اقلا میومد با من قایم موشک بازی می کرد دیگهههههههههههههه

فرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://petti.blogsky.com


فرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://petti.blogsky.com

تازه این همه داداش داری...
+ خدا زیاد کنه...

خانم معلم پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام مونا خانوم درستو خوب بخونی انشالله دکترم می شی و از منم پول ویزیت نمی گیریی

غریبه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام سلام

یره هااااااا (!) ایسته کنید تا مو هم بهتان برسوم ! (شخصا اقرار میکنم که هیچ استعدادی در زبان ولایتم ندارم .. آخه نیست یکی بگه تو که یاد نداری صحبت کنی ٬ خوب چرا صحبت میکنی !!)

فعلا برم ببینم چی نوشتی و چی ننوشتی تا بعد ...
یا حق

خرموشناز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

موناااا این شعره خیلی فشنگهههههههههه

فرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://petti.blogsky.com

فکر کنم هم صحبت خوبی باشی برا زر زر دینی !

فرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://petti.blogsky.com

....

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ

خانوما آقایون دندون رو جیگر بذارید من سر گیجه گرفتم!!!
رحم کنید!!!
به صف وایسین!

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

داداشی امین هستی؟
الهییییییییییییییییییییییییییییی
تو از کجا اومدی؟؟؟؟؟
ای خدا
یکی منو بگیره

خرموشناز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام داداش امین داداش فرزاد داداش منم می شین؟
من کمی خچالتیماااااااااااا

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

داداش فرزاد چی میگی؟
صدات نمی آید!!!!
شلوغه!!
زر زر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

سلی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

من اصلن مامان بازی در نمی یارم..اتقاقا همه بهم میگن تو هیچ وقت بزرگ نمی شی..!قربون تو...

سلام
هان؟
آهان
آخی!
تو هم هم چنین!

خانم معلم پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

مونا خانوم چرا شعره عاشقانه نوشتی ایندتو خراب نکن آخه دانش اموز نباید مغزشو با اینا پر کنه فقط دزس درسسس

سلام
کجاش عاشقانه بود.؟؟؟
چرا؟
خوفه!

لیلا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

امینوووووووووووووووووو
نیومدی فرار کردییییییی
آخه ننه دنبالت مگشتاااا
انگار می خواد گوشتو بکشههههههههه
با موشی سر کوچه وایستاده بودیننننن؟؟

همش در میره.
همش جیم فنگ میشه
حسابشونو برس!

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ

ایول به این میگن یه آبجی کوشولوی پایه خووووب

منم یوخده حساسم ولی هرکی گریه کنه آرومش نمیکنم دوستای وفادار کمه
ایوووووووول منم از آدمای مغرور و از خود راضی خیلی بدم میاد

انشاا... که خانوم دکتر میشی اون موقه مارو هم مجانی ویزیت میکنی

ایول مث خودم اجتماعی هستی خیلی خوبه که آدم بتونه با همه رابطه برقرار کنه

اوه من عصبانی بشم خیلی خطر ناک میشم جونه داداش طرف از ترس چیز میشه

ایمان اعتقاد به چیزیست که نمیبینی پاداش این اعتقاد دیدن چیزیست که به آن ایمان داری

ما هم دوست داریم

مونا منم برات شاسخین بخرم دوسم داری

ایول شعرتم قشنگه نیلوفر بخونه خوشش میادا

سلام موش موشکم
خوفی؟
مرسی گلم!
آره دقیقا.چرا؟
انشاا.. شما رو مجانی عملم می کنم!
البته خدا نکنه! عمل زیبایی!
هرچند شما خودت گلی و خوشگلی!
من خیلی اجتماعی نیستم ولی دوست دارم اجتماعی باشم و تا حدودی موفق بودم.
به پای تو نمی رسم موشی!
آخخخخی
چه قدر قشنگ بود.
آرهههههه شاسخین بخری خیلی خیلی خیلی دوست دارم!
آره

یوسف پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام مونا جون..خیلی خوبه که مهربون و با احساساتی هستی.. و از همه مهمتر این که به درونت آگاهی و می دونی می خوای چیکار کنی!!..امیدوارم موفق و سلامت باشی و بشی دکی آینده ما..

سلام آقا یوسف
کجا بودی؟
مرسی!
بازم ممنونم
منم همین آرزو رو برای شما دارم.
بچه ها یوسف چه مظلوم شده!

شهزاد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

سلامم مونا خانومیه گل:
خوبی عزیزم؟؟؟
عزیزم؛خیلی خوصوصیات خوبی داری و اینم خوبه که من درونیتو دوست داشته باشی و نگذاری که هیچ کس بهش توهین کنه...هیچ کس...
فدای خواهر گلم...
بوووووس
بووووووووس

سلام عزیزم
آره تو خوبی؟
برام حرفی که زدی خیلی مهمه.

فدای تو شهزاد گلم
بوس

گیلاس پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ




هییییییییییییییییییی

اوووووووووووووووووووووووول
اوووووووووووووووووووووووووووووووووول

سووووووووووووووووووووووت

گیلاس پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:15 ب.ظ



موناااااااااااااااااااااااااااااااااا
بیااااا بغل آبجییییییی
الان احساساتم جرحه دار شدهههه
بیا خودم داداشت میشم که انقدر حسرت نداشته باشی فدات شم
بیا اصلا اون داداشم رو که قرار بود مرجانو بگیرم براش میدم به تو که داداش تو بشهههه


مونااااااااااااااااااااااا جوووووووووووووووونم

خیلی جیگریییییییی
این حس مادر بودنت مثل خودمه !!! همیشه دردا و راز ها و مشکلات همه پیش منه!!! ولی مال خودم هم پیش خودمه!!!
بوووووووووووووووووس

روی پیشنهادم فک کن!!!!

ندا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

عشق را وارد کلام کنیم...
تا به هر عابری سلام کنیم
و به هر چهره تبسم باشد
ما به آن چهره احترام کنیم
زندگی در سلام و پاسخ اوست...
عمر را صرف این پیام کنیم
عابری شاید عاشقی باشد...
پس به هر عابری سلام کنیم
سلاممممممممممممم
خوبی عزیزم ؟؟؟
خوشحالم که باهات آشنا میشم و خوشحالتر که دختری مهربون و دوست داشتنی هستی
برات آرزوی موفقیت و کلمیابی دارم
ــــــــــــــــ
میبوسمت گلم .فعلا

سلی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ

۳۵ تا؟؟دمتون گرم..میخوام ایندفه برین رو ۴۰۰ تا ها..ببینم چه میکنید؟

سلی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ

من دلم برا عموم تنگ شده..؟کوش پس؟باز غیبش زده؟کجایی عمو رضا جوووون؟؟

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام عزیزای دلم
خوبین؟
خوشین؟
سلامتین؟
گیلاس جونم!
چرا احساساتی شدی.
نم اینهمه داداش پیدا کردم!
غصه نخور
بوووووس
خیلی مهربونی عزیزم.
جان دلم؟
مرسی عزیزم
تو جیگر تری!

آره عین همیم.
قربونت عزیزم بووووووووس
قبوله!

مونا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ

ندا جونم سلام
خوبی؟
مرسی از این نوشته قشنگت
آفرین عزیز دلم!
امیدوارم که دوستیمون تا ابد ادامه پیدا کنه!
دوست دارم عزیزم
بووووووووس

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com/

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من وبمو آپ کردم بلاخره
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

*+*سارا*+* پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

:) خوبه که با احساسی


موفق باشی

آره انقده خوفه!
تو هم همین جور!

آقا موشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

آهنگ اینجارو عوض میکنم اینم لینک آهنگ قبلی
http://download.songirooni.com/Single/Hamid_Askari/Hamid.Askari_Ft.Alireza.Farahmand_And_Mohammad.Fazel-Negahe.Aval-sOngIrooni.cOm_-_sOngBsOng.cOm.wma

اینم لینک آهنگ جدید :
http://mushmushak.persiangig.ir/audio/sam_gharibe.wma

مرجان به رضا پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ

یکی از اون رضا خبر نداره باز کدوم ........ استغفراله

رضاااااااااااااااا
بیا وگرنه میکشمتا

الفرارررررررررررررررر

مرجان پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

جیگر مونا جونیم
چقده ملوس و ماهی تو ! خیالت تخت چند روز که با ما کته کله ها بپری ، دیگه ماه و ملوس باقی نمیمونی (((=

توی چند تا خصوصیت باهات مشترکم و توی چندتاشون نه !
مثلا من عصبانی بشم دیگه پدر و مادر و مدیر و معاون حالیم نیست ! عصبانی که بشم دیگه واقعا عصبانی میشما

از لحاظ اعتقادات هم نه خیلی سختم نه خیلی شل و ول ! در حد تعادلم .. کلا راحتم سخت نمیگیرم ..ولی بعضی جاها رو عمدا یا سهوا سهل انگارم (غشمولک)

قربونه خودتو احساستو شعرت و نوشته هات (بوس)

سلامممممم عسیسم!
مرسی گلم.تو ماه و ملوس تری!
راست میگی؟
اما من خودم یه کته کله حرفه ایم!
چه خوب!
منم همین طورم همه چی در حد تعادلش خوبه!
مرسی عزیزه دلم!
بووس

خرموشناز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام مونا جون منم می خوام شبیه تو باشم همه انگار یه چورایی شبیه تون پس من چیییییییییی؟

توت کوشولو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

سلوم به مونایی جووووونم!!

فایی شخده تو میربونی :دی من کلن همه ی این صفاتی که گفتی رو دارم اما برعکساشون =))

نه احساساتی هستم نه مهربون !! یه موجود بیرحم و مغرور و از خود راضی و خولاصه کلی ایزن چرت و پرتا :دییی

بیا این بوووووس ماله تو !! علاقه ی شدیدی هم که به پزشکی داری ایشالله موفق میشی ..!! آقای پدر منم پزشکن تشویقت میکنه :دی

غصه نخور خرموشی منم هیچ وجه شبهی با مونایی ندارم :دی

سلام توتی جونم
میسی! نگو عزیزم!
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اصلا اینایی که گفتی نیستی.
تو گلی!
بیا این بوسم ماله تو!
دعاکن!
راست میگی!
برید بابا همتون هم خوبید هم مرهبون اونوقت به من میگید مرهبون؟

توت کوشولو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

ناشی عسیسم داداچ میخوای !! یه دونه برات میخرم بسه ؟؟؟!! :دیییی

من یه داداچ دارم خیلی دوسش دارم نفسمون به هم بسته اس ۳ سال ازم بزرگتره ..!!! خرابکاری که میشه آتیشش کاره ماس !! همیشه هم دوتایی با هم همه جا حضور داشتیم ولی پارسال که کنکور داد یه شهر دیگه قبول شد و من دلم خیلی براش تنگ میشه :((((((((((((((((((

من داداچمو میخوااااااااااااااااااااااااااام :(((((((((((((((((((((((((((((((

هی داداچچچچچچچچچچچچچ

سلام توتی
خوفی؟
آره!
خوش به حالتون!
آخی! نازی!
بیا بغلم!
داداچش بیا!

توت کوشولو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ



دقت کردی این آق اسماله هم گریونکیه خوشمله :دی

داداچچچچچچچچچچچچچچچ


:دییییییی

نگین پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام مونا جون
چرا حسرت میخوری .... تو داداش نداری
من نه داداش دارم نه آبجی .... این که خوبه
مهربونی دخترم ؟ بیا بغله خودممممم
دوست خوب خیلی کم پیدا میشه مونا جان .... ولی پیدا میشه
امیدوارم پزشک ماهری بشی مونا جون
راز نگهداریتو واقعا تحسین میکنم
این یکی کاملا بر عکس منی
من نمیتونم عصبانیتم رو کنترل کنم ...
با این کاملا موافقم آرامش جایی داره و مکانی !!
اعتقادتو همینجوری نگه دار ... خیلی بدرد بخوره
منم به خیلی چیزا اعتقاد دارم ... !!
شعری که گذاشتی خیلی قشنگ بود مونا جون جون
هوارتا بوسسسسس

سلام عزیزم
نه دیگه الان یه عالمه دارم!!!
آخییییی چرا؟ یکی یه دونه عزیز خونه؟
آره مادر!
اومدم تو بغلت!
آره! بازم آره!
خدا کنه!
مرسی!
منم عصبانی میشما ولی نمی دونم چرا هرچی جز می زنم کسی به روی خودش نمیاره!!!!
باشه آبجی گلم!
مرسی عزیزم
هوارتا بیشتر بووووووووووووووووس

نگین خطاب به موشی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

موشی کشتی منو
من ۱ ساعت رفتم دستمال بستم رو موهام و جلو دهنم
خودمو آماده کردم
بعد میام میبینم اینجا رنگ کاری نیست
لوسسسسسس
اصن قهرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد