« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

¤سارا هستم...یک تیر ماهیه ۲۱ ساله !

دلم خواست...مطلب رو پاکوندم(الان نوشت: بازم مطلب اومد سر جاش =))‌ )

 

و اما من کیستم:

 

خوب...

یه بیوگرافی کوچولو...فقط همینجا بگم که من شوهر نمیکنمااااااا گفته باشم:

 

من سارا هستم...عمه خرموشک جونم...چشم آبی نیلو...گربه ای که بالاخره موشی رو قورت میده...خاطر خواه پر و پا قرص مرجان...

 

عاشق کارتون OGYY... هستم.... یوسف غالبا تو کارتون مکن نقش اون کنه های بدجنس رو بازی میکنه و در اصل Joy هست.

 

متولد ۲۹ تیر ماه ۶۵ (اگه برام تولد نگیرین...الهی نمیرین)

عارضم که کاردانی گرافیک کامپوتر دارم...نقاشی میکشم...تصویر سازی میکنم...یه نیمچه سازی میزنم...دیگهههههههههههه..آهان...الانم که مامان خانوم مسافرت هستند نقش مامان کوچک خ.نه رو به عهده دارم.

 

نا گفته نمونه که واسه کنکورم میخونم...

الانم شدیدن نوسانات احساسی پیدا کردم . به این نتیجه رسیدم که هیشکی من رو دوست نداره(هیچم خود شیرینی نیست)

geryeچرا ننه نمیاد بگه دخترم گریه نکن بو همون یخ حوض بشکن؟

ندااااااااااااا...سلیییییییییییی...سرویییییی...داداچ امین...نگینکم..نیلی جونم...روزبه...فرزاد ... داداش رضا...همه کودکان شیرخوارگاه آمنه...برسین به دادم که کمبود عاطفه شدید گرفتم  =))

 


*اندر احوالات ما:

سلام نوباوگان کوچک و ریز و میکروسکپی خانه ما.:lol:

 

من مفقود بودم...تو سرزمین خودم...جایی که همه میشناسنم و من هیچکس رو نمیشناسم...حتی خودم رو...یه مشکلی هم برای سیستمم پیش اومد...مادرم هم رفته سفر و من شدم مامان خوه...به همین خاطر تاخیرم زیاد شد....من رو ببخشید.:quizzical:

 

حالا هم 1 معذرت خواهی کوچولو همراه با کیک و شیرنی و نون خامه ای چرررررررررب....تقدیم به همه لاغرا و تپل ها و میانه ها.[*****

 

 

*مطلب کمی س ی اس یه...یه جورایی بیجنبگی ما رو ببخشید.

 

 

 

 

طی سخنرانی شخص شخیص...حضرت  والا مقام....حاج مخمود اخ مقی ن ژ ا د....قرار که ترن هوایی توی شهر تهرون ساخته بشه...چرا؟

چونکه دولت بودجه نداره که پولش رو صرف ساختن مترو بکنه....چرا؟

خوب معلومه دیگه....برادر های دینی ما در سر تا سر دنیا  چشم و امیدشون به دست های کپک زده مستر مخموده...آخه میدونین که...ایشون استغفرالله امام13 ما هستند...چشمون کور دندمون نرم....ایشون وظیفه الهی داره که پدر خوانده تمام مملکت های بدبخت و آواره ای بشه که دارن از گشنگی و بدبحتی و فلاکت میمیرن...

گور بابای هرچی بدبخت بیچاره ی ایرونیه...

چی گفتی؟

نشنیدم؟

بیخود کردی جانم...کی میگه چراغی که به خانه رواست جاش تو مسجد نیست؟!

ای از خدا بیخبر...

ای نا مسلمون...

ای تروریسم...

ای کافر....

ای ملحد...

ای ای ای ای...

.

میدونین چند نفر مردم ایران زیر خط فقرن؟!

میدونین فح شا و فساد چقدر میانگین سنیش پایین اومده؟

دزدی...قتل...آدم کشی...بد بختی...فلاکت....نـــــــــــــــــــــــــــه اصلا فکر نکنین که به خاطر امام 13 همه....نه عزیزم...به خاطر حماقت خودمونه...

عراق زد همه جوونامون رو لت و پار کرد...برادر ماست...چش همه رو هم کوووووور باید پول خرجش کنیم..باید ملیون ملیون دلار بریزیم تو دهنشون...چرا؟

چون مرگ بر امریکا....

توی جنگ ایران و عراق هیچکی نیومد بگه:

ایران بدبخت فلک زده...عزیزم ... خرِ شما چند منه؟

بعد حالا برا من میره میریزه تو دهن امریکای شمالی جنوبی غربی شرقی مریخی زحلی...ای بابا...یادت نره...مرگ بر امریکا...

فیلیپین...مردم ما محتاجن که به فیلیپین که از خودش بدبخت تر نیست آویزون بشن..چرا؟

چون مرگ بر امریکا...

لپ کلام...

پول و بودجه مملکت ما ریخته میشه تو دهن یه مشت آدمی که به اسم حمایت از مردم بیچاره جیباشون رو پر میکنن....بعد  یه ایرانی رو مثل یک کثافت میزنن و میندازن گوشه خیابون و میذارن تا بمیره...مرد که مرد..گور باباش...تو همون مرگ بر امریکا رو بچسب...

میخواد بدون استفاده از مهندسین و تکنسین های خارجی ترن هوایی بسازه...بسازه...توش حرفی نیست...خیلی هم این پیشرفت واسه ایرانمون عالیه...

ایرانی که یک زمانی حرف اول دنیا بود...ایرانی که کورش و داریوش کبیر داشت...که خشایار دلاور داشت..ایرانی که زمانی که هیچ تمدنی هیچ جا نبوود...ایران بانو ملکش بود و صلح رو با کشورهای بی تمدن برقرار کرد...

ایرانی که خاکش حکم خون و جون داشت...مردمش بهترین و راستگو ترین بودند...شهرت عدالتش تا عرش رفته بود...ایرانی که برده توش نبود....نژاد پرستی براش معنا نداشت...مهد علم بود و ادب...حالا چی؟

فقط حرفِ...فقط تزویر....فقط ریا.....

 

حالا میخواد اینجوری ترن بسازه...تا به دنیا بفهمونه ما محتاج هیچ کس و هیچ چیز نیستیم...

خدا رو چه دیدید...شاید یه جای کار ایراد داشت...رو سر مردم خراب شد....چند صد نفر مردند...بعد میگیم...خوب خداروشکر...تجربه خوبی بود...

 

شما همون مرگ بر امریکا رو بگو....ما بودجه نداریم خرج این ملت کنیم...ولی بودجه داریم 3تا سگ بخریم که محافظ من باشند و 600ملیون تومن پولشون رو بدیم...میتونیم...میخریم...به یه وقت فک نکنین از بودجه ملت بوده ها....حرفی بود؟

همین قدر که مردم بدبخت ایران رو سرشون رو گول میماله و مثل گده گشنه ها تو کاسه  هرکدوم که میرن پیشش...10 تومن...30 تومن...نهایتا 50 تومن میریزه...همینقدر بسه....سگ 600 ملیونی رو بچسب و اون مادر مهربون رو که واسه نداشتن 600تومن پول عملش قلبش از زدن میمونه و بچه های یتیمش حالا دیگه بی پدر و مادر میشن...

اینا رو بیخیال....  بگو :

مرگ

 

بر

 

امریکا.....

 

¤سارا

 

 

 

 

 ¤ مسلمان بود؟!

او مسلمان بود....دروغ میگفت

او یک دختر بود...ولی زن بود...

او بود...ولی نبود...

او مسلمان بود...آرایش میکرد از همان 7 قلمه ها

شوهر نداشت...ولی دوست پسرش پولدار بود...

او مسلمان بود ... نماز را بلد نبود و روزه نمیگرفت....حضرت محمد را نمیشناخت...ولی دعای نادعلی میخواند...

او مسلمان بود...به بهانه پول دانشگاه 350هزار تومن از پدرش میگرفت و یک قران به دانشگاه نمیداد...

او مسلمان بود..از لوازم آرایش فروشی لاک های6تومانی میدزدید و با دوستانش میخندید...

او مسلمان بود...شبها با دوست پسرش هم بس تر میشد...تهران بود...به مادرش میگفت...شهرستانم...مبادا بفهمند...

مسلمان بود...مشروب میخورد....هر هفته پارتی میرفت...

مسلمان بود و حجاب نمیگرفت همانطور که حیا را نمیشناخت...

خانه اش مثل کاخ بود...به دانشگاه میگفت پول نداریم...بدبختیم !

مسلمان بود....مهربان بود

مسلمان بود..خوش زبان بود

مسلمان بود...بچه ها را خیلی دوست داشت

مسلمان بود...غیبت نمیکرد..تهمت نمیزد

مسلمان بود...

واقعا مسلمان بود؟!

 سارا

نظرات 149 + ارسال نظر
گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

اووووووووول

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

دووووووووووووووم

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ


سوم هم خووودم
سوووووووووووووووووم

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ

هییییییییییچالان پست سومه که من اول میییشم
صمد بدو بیا مرجان کارت دارهههه

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ق.ظ

ای مادر!
سارا جوونی میومدی حالا که مامان شدی دستور آشپزی میدادی!!!
این خط فقر رو هم ولش کن!
الان قسمت اعظمش از روی خود من رد شده!
میبینی؟؟!!! فقرو میگم بابا!
میگم چیاچی مینویسی اونوخت فیلتر میشیما!!!!
وووووی!!!

سارا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

من اووووووووووووووووووول







گیلاس برو اونور بیننننننننننننم

سارا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

نه گیلی...فیلتر نمیشیم....


حقیقته...والا بخدا

مخمود دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

مخمود هستم ۲۵۰ ساله

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

سارا این زنبیلو من هزار ساله گذاشتم اینجا!!!
فک کردی!!!
اصلا وقتی موشی داشت وبلاگو میساخت نخ اینو بستم به ستوناش و روش قیر ریختم!
برو کنار تا ندادمت همین آهاهه بخورت!

ببین گیلی اومدی نسازی هاااااااااااااااااااااااااااااا



من تو و موشی رو با هم میلهونم اسیسم

=)) بگو مرگ بر آمریکا

آقا صمد همسایه سمت چپیتون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ

مرجان خانم خواب از سرم ربوده گشته!
بیا دردم دوا کن!
زغم هجرانت دل من تکه تکه گشته
بیا دردم دوا کن!
دریای غم مااادر

اصغر آقا جیگرکی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ



مرجوووووووووووووووووون

کجایی دردت بجونووووووووم؟


بیا برات دل و جیگر الاغ..ببخشید آهو کیباب کردم...

کجایی لوطی؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

سلطان درد مادر

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

هلاکتم آبجی...چاکر خواتم...

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

تو بگو خ......خرابت میشم اساسی....

آقا صمد همسایه سمت چپیتون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ

اصغر بکش کییینار!!!
از اون سیبیلت خجالت بکش!!!
مرجان دلش با منه!!!
برو از توی زندگیم بیرون وگرنه هر چی دیدی از چشمت خودت دیدی
نفس کــــــــــــــــش

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ

دنیای درد پدر

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ

بد بخت خواهر

آقا صمد همسایه سمت چپیتون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ

مرجان جان جونم خودتو ناراحتچ نکن!
من در کمال آرامش و صفا سر این جیگرکی رو از تنش جدا میکنم بعد سیخ میکنم میدم خدمتتون!!!
اصلا تو استرج وارد نشو به خودت!
بیا جلو ماچ آبدارت کنم دلم حال بیاد تا با قدرت به نبرد اصغر برم


[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

خوشا بحالت برادر

اصغر جگرکی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

صیمد آقا...

شوما احیانن با مخمود خان نسبتی ندارین؟ =))

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ

واااااااااااای
قبووول نیست سارااا
من سووتی دادم
سااارا
گریهههههههههه
سااااراااا جون اصغر اگه میخوای بازی کنیم اینو پاکش کن
خیلی خفن ناک سوووتی دادم
هویت صمد معلووم شد
ای بی پدر! صمد چشم سفید
من برم لا لا کنم تا بیشتر گند نزدم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ق.ظ

خوابمان می آیییییییییید

کجایید کلفتانم؟

بادمان بزنید و جامی شراب بریزید...
بیایید

سارا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ

=)) گیلی =)۹ جان من نمیشه این یه دفه پاک نکنم؟!


چشم...میپاکمش :-*

سروناز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ق.ظ

سلام بر مادر گرام سارا خانومی
ببینی من سومم هاااااااااااا
اول گیلاس دویم سارا و سوم هم من
من اومدم که زود برم دل به صدای من نبند
مرگ بر امریکا مری بر امریکا
خداییش سارا جون حرف دلمون رو زدی همین دیروز عصری داشتیم بحث می کردیم با داداشا که چرا اینهمه بد بختیم ما
آخرش هم به جایی نرسیدیم
فک کن اگه تحریم سوم هم انجام بشه دیگه چه شود
همین دیگر چیزی یادمان نمی آید
راستی اون که هنوز هست
تا لو ندادن زودی برو جمعش کن که زشته سارا خانومی
من حق السکوت می خوام

سروناز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

اهان یه چیزی یادم اومد
همیشه بچه ها می گن که توی ایران بایستی بلت باشی چجوری زندگی کنی مثلا طرف میره یه معدن رو به اسم خودش می کنه
حالا نمی گم یه معدن برگ طلا یه معدن کوچیک گچ هم باشه خوبه میدونی چقدر پول می خواد؟
۷۰ هزار تومن و بس
بعدش یه شرکت میاد میگه می خوام سرمایه گذاری کنم ۲ ملیارد می خرمش اونو
فک کن

سروناز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ق.ظ

حق اسکووووووووووووووت می خوام

سروناز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

حق السکوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

سروناز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ق.ظ

موشی که عکسا رو گذاشت حالشو ببرین
اگه کسی توضیح خواست به من چه
توضیح نداره

سروناز با همه ام دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

برو بچ کت و کله ها خدا فظ همگی ما رفتیم

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ق.ظ

ساااارا بیا در گوشت یه چیزی بگممممم
بووووووووووووووووووووووس
خیلی دوست دارم!!!
حالشووووبردمممم
برم ببینم این صمد کدوووم گووریه

آقا موشه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام ننه سارا من گشنمه

هییی گیلاس پس قرار شد پول چایی منو بدی اول میشی چی شد ؟؟؟

ایول سارا از خواب زمستونی در اومدی

پست جالبیه اگه بلایی سر وبمون اومد کله اتو میکنیم

سارا اینایی که این میمون بلغور میکنه همش باد هواست ببین اومده بود اصفهان بعد هی میگفت یک ورزشگاه برای خواهران یکی برای برادران تا تحش همینو میگفت بعد یه دختره دست تکون میداد براش دستشو برد بالا یه ورزشگاهم برای شما خواهر عزیز

ببین تا مملکت ما تحریم اقتصادیه خیابونم نمیتونیم آسفالت کنیم چه برسه به ترن

میدونین قیمت نفت از قبل انقلاب تا الان چند برابر شده پس کوووووووووووو مملکت که وضع اقتصادیش روز به روز پکیده تر شده
یه بازار میوه رو نمیتونن اداره کنن اونوخ میخوای مملکت داری کنن !!!!!!!!!!!!

خداوکیلی روستا داریم که هنوز لوله کشی آب نشده !!!! تو هر خیابون که رد میشی ۱۰ تا گدا کاسه گدائی دستشونه چند صد هزار خانواده داریم که هیچ درامدی ندارن فقط حقوق نا چیز کمیته اونم آیا بدن یا آیا ندن !!!!!!!

به نظر من این لات بی سرو پارو اول از همه باید جمع کنن !! فقط بلده دنشو وا کنه به دنیا فوش بده یعنی رئ یس ج مهور مملکت باید از تو دهنش فوش بیاد بیرون گه غلط و ... بیاد بیرون !!!!!!!

این بزرگترین خیانت رو داره به مم لکتمون میکنه

بی خیخی

کیف حال همگی چطورهههههههههههههه
کجائین حوصلمون سر رفتهههههههه

گیلییییییییییییی
سرویم که رفت

آقا خواهشن حرفای بو دارو به فاصله بنویسین

یوسف دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

۳۰لام بر اهالی خنه مو!! =))

می گم سارا جون چه عجب!..کوجایی..داشتی به شکم بچه هات می رسیدی؟؟..حالا براشون چه معجونی درست کردی؟؟ =)) همه اشون الان فچ کنم سقط شدن!!..

تیترش منو مردونده..واقعا خسته نباشی..خب بگو نمی خوام ا ص ل بدم!!..حواست باشه من دو سال از تو بزرگترم..واسه ما خلاصه شاخ نشو!! :دی الانم اصلا حسش نیس از این اسمایلی ها بذارم.. :( سبک و روش منو با این اسمالا بهم زدین!چششششششششششششش! :((

ولی خب در کل می تونم بگم با بحثت موافقم..هر چند دل پر دردی داشتی و به زبون خودت نوشته بودی اما می فهمم چی می گی..مارو منزوی و گوشه نشین کردن با این شعارها و وعده هایی که هیشوخ عملی نمی شه..تحریم شدیم..فقیر شدیم..بیمار شدیم..حالا حتما نباید که تیکه تیکه بشیم..همین که روحیه نداریم و در حسرتیم و کلی درد و مرض دیگه نشون می ده که داریم کم کم از بین می ریم..
شاید تا بوده همن بوده..ما فقط م تونیم سرمونو بکنیم تو زندگی خودمون و برای خودمون زندگی کنیم..سیاست همیشه همینطوره..حالا چه می خواد اخمقی نژاد باشه چه جورج بوش..!

خب سارا جون تا تو این جا به صحبت هات ادامه می دی من برم تا وقتی به اطلاعات(ساواک سابق) زنگ بزنم بیادن به جرم اهانت و توهن به جمهولی اسلامی ایران ببرنت!..ایشالا که اعدام می شی..تو به عمو احمدی من توهین کردی..تو مستکبری..کافری..مرگ بر لاس وگاس!! =))

می گم این کادر کامنت چقدر کمر باریک شده!! =)) آقا من باز بعدا میام..فقط قصدم گذاشتن کامنت برای پستت بود تا بعد بیام ببینم چه خبره و احوالپرسون و اینا.. سی یو!! :دی

Jack دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام OGGY...!

ندا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

س ل ا م خدمت تیر ماهیه ۲۱ ساله
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سارا خسته نشدی اینقدر در مورد خودت نوشتی؟؟؟؟
و اما خانوم معلمو ن سفراش فرمودن دنبال بحث های سیاسی میاسی نریم کراهت داره آخر سال هم هست حوصله زندان مندان هم نداریم . تو چیکار به کار این ملت داری هان نمیگی همه سر خوشن و میمیرن از بس تو رفاه و پول غلط میزنن . ولشون کن عزیزم یه مثلی هست میگه آش کشک خالته و این حرفا خوب ما هم چه بسوزیم و چه بسوزونیم همینی هست که هست و چه شود اخر عاقب ما شعار هم نمیدیم اگه هم بدیم پشت نقاب میدیم کسی ما رو نشناسه
میگم ترن هوایی هم خوبه هااا کیف داره همه میشیم این مدلی
خوب دیگه فعلا همین قدر افاضات فرمودیم بسه میرسیم بازم خدمتتون
این شکلک ها بوسو نداره حال آدم گرفته میشه . سارا جونم بوس بوس

ندا خطاب به مرجان دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

مرجان جونم
عزیز دلمممم
الهی درد و بلات بخوره تو سر این پسرامنم دلم برات تنگ میشه اساسی
فدات بشم من
میبوو سمتتتتت فعلا

فرزاد دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://petti.blogsky.com

عجب نظر خواهی باحالی

مرجان دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

مرده شورتو نبرن سارا ((= ببین با یه روز تاخیر آپیدی ! حقته فردا نفر بعدی رو دستت آپ کنه بی تربیت



والا گیگیلی بهم میگه شیاشی حرف نزن ! چون زگیل خان اومده بهش گفته هرکی شیاشی حرف بزنهخام خام خورده میشه ما نمیخواییم خورده بشیم خام خام لااقل اولش پخته بشیم دیگه

الهی بترکی سارا خب ؟

مرجان به لیلا جونم (خرموشیم) دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

من خرموشیمو میخوام من خانوم موعلممو میخوام بیا مبحث ایزوتوپ و اربیتال رو برام توزیع بده بلد نیستم آرایش اربیتالیه اکسیژن یادم رفته

قربونت برم

مرجان دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ

یَک کشف جالبی کردم

این شکلک : رو در نظر بگیرین در جمله زیر :

اوف ! دلم یه سفره توپ میخواد

حالا اگه به شکلک سمت راستی در جمله بالا نگاه کنین و روش متمرکز بشین ، شکلک سمت چپ ثابت به نظرتون میاد و بالعکس !

دیدین ؟ من دانشمندم

مرجان دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

البته توی جمله پایین بیشتر محسوسه این خطای دید :

من آرایش اربیتالیه اکسیژن یادم رفته

مرجان دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

کیف کردین چطور سره همتونو پر دادم ؟

الفراررررررررررررررررر

مرجان به صمد آقا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

باز دنبال من راه افتادی بی تربیت ؟ آخه چی از جونم میخوای پسره هیز ؟ الان میرم صدای موشیو رضا و یوسف و فرزاد و روزبه و امین میزنم

اون گل رو واسه من آوردی ؟

مرجان به اصغر جیگرکی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

گم شو از جلو چشمم دور شو تا نکشتمت ایشاا... تیکه تیکه بشی

صمد آقاااااااااااااااا بوس بیا اصغرو بکش

وااااااااااااای رضا و امین منو دیدن

الفراررررررررررررررررررررر

نگین خطاب به سارا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام سارا جون

اساسی رفتی ش ی اشی کردی :))))
خوشمان آمد
حالا من بگم بده اون بگه خوبه
بابا ما که یکدست نیستیم
یکی راضیه یکی نه
ما بدبخت بیچاره های این وبلاگ ناراضیم
اون پا ر ت ی دارا خوش به حالشونه
حالا کی بیاد خوبش کنه ؟
الله اعلم ...!!!
مرگ بر آمریکاااااا !!
ببین سارا با یه روز تاخیر آپ کردی ... حالا چی به جاش میدی ؟
ولی به جونه همون گیلی از این دوتا عکسه خیلی خوشمان آمد

نگین خطاب به گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

گیلاس تو دائم باید اول بشی ؟
اههههههههههههههههه
من که عمرا اول بشم
تو میدونی من قرنی میام
من هیچی لااقل یه مهلت به اون بدبختا بده بذار اول بشن !!!

نگین خطاب به مرجان دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

روسریتو بکن سرت
دوتا نامحرم داریم اینجا که چششون دنبالته
تا وقتی داداچ رضا نیست
من جاشو اینجا پر کردم
حواست باشه .. .فکر نکنی داداچ نیست روسری تو باید برداری هااااا :))))

بنفشه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام
برو بچچچچچچچچچچچچ
اینجا تهران است
صدای من رو از وسط همایش گروه استانهای خبرگزاری فارس میشنوید


انقده خوابم میییییییییییییییییییییییییییییاد

سارا باسه چی س یا سی مینویسی
پیلتر میکننمونت

درسته که حقیقته اما میدونی که اصولا حقیقت تلخه

برو بچ من بر میگردم
البته وقتی هماییششششششششش مون تموم شد


دوسمتون دالم

بنفشه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام
برو بچچچچچچچچچچچچ
اینجا تهران است
صدای من رو از وسط همایش گروه استانهای خبرگزاری فارس میشنوید


انقده خوابم میییییییییییییییییییییییییییییاد

سارا باسه چی س یا سی مینویسی
پیلتر میکننمونت

درسته که حقیقته اما میدونی که اصولا حقیقت تلخه

برو بچ من بر میگردم
البته وقتی هماییششششششششش مون تموم شد


دوسمتون دالم

روح خبیث جون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام خانوم معلم کجایی ؟؟

خانوم معلم ما شمارو خیلی دوست داریم میشه هر روز براتون گل بیاریم

هیییییی ننه کجایی من گشنمه ۲روزه هیچی گیر نمیاد

نگین کوجای ؟؟ چیزی گیر میاد یا نه ؟


هی بنفشکی کوجای ؟؟ کله پوک یهو سراغی ازه من نگیریا


ننهههههههه این مرجانی بیتربیت با اصغری رفته بود سیب نما یه بستنیم برا من گرفت که هیچی بهت نگم منم نمیگم قول دادم خوب !!!!!!!!

مرجانی بی تربیت گم شو تو خونه درم ببند حالا دیگه با اصغری میری سسیب نما

الفررررارررررررررررررر

مرجان به نگین دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد