« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

سو استفاده ..!!

چند روز پیش بعد از مدت مدیدی !! هوس کتابخونه کردم ...

مثل دخترای خوب رفتم کتابخونه و یه جای دنج واسه خودم پیدا کردم نشستم ... شروع کردم مطالعه کردن

اکثر کسایی اونجا بودن دخترای پشت کنکوری بودن .... من حواسم هم به کتابم بود هم به دخترایی که در حال تست زدن !! بودن ( فضول خودتی !! من فقط خوابم گرفته بود ! )

یه خرده گذشت دیدم ذره ذره همه دارن بلند میشن اول میرن دستشویی !!!! (اگه به این موضوع اشاره نمیشد کل مطلب بی فایده بود !  ) بعد از اون ماتیک و خط چشم و .... بعد هم بیرون !!

بعد از حدود ۲ ساعت که باز برمیگشتن دواره شروع میکردن ۲ ورق خوندن تا خانواده بیان دنبالشون !!

جالبتر اینجا بود وقتی من رفتم بیرون دیدم توی کوچه شاید نزدیک ۱۰ تا پسر وایساده !!

خیلی برام جالب بود ... گفتم اگه اینجا نگم حیفه !!

 

 

- من خیلی دوست دارم .... هیکلت خیلی قشنگه ....

* .... خوب منم دوست دارم ....!!

- من دیوونتم !! روی ت ... بیتشر دوست دارم !! نه اینکه فکر کنی عشقم الکی باشه ها چون هیکلت خیلی قشنگه اینو میگم !!

 

پ.ن : چند روزه دارم پشت سر هم فیلم ترسناک میبینم ... الان به شدت دلم میخواد با یه نفر دعوا کنم ... میشه کسی داوطلب بشه ؟

امشب نوشت !! : خوب مثل اینکه معرفی هم لازمه .... نگینم  .... سنم رو دقیق کسی نمیدونه اکثرا حدس میزنن که برام خیلی جالبه !! در حال درس خوندنم !! از لحاظ روحی اکثرا سعی میکنم !! شاد باشم ... 

*برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسنامه مراجعه شود ما به ذهنمان نمیاید که چیز دیگری بگوییم !!

جدید نوشت : چرا آپ نمیکنه کسی ؟ !! حالا آپ نکنین تا من باز برم پیدام نشه !
برای آپ بعدی انشاا... میگردیم موضوع بهتر پیدا میکنیم .... که تکراری نباشه و جدید باشه !!

 

نظرات 224 + ارسال نظر
گیلاس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووول

بیا این شکلات واسه تو :))

گیلاس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

هییییییییییییییییییی
نگییییییییییییییییییین
دووووووووووووووووووووووم

بیا اینم به خاطر تو یه شکلات دیگه

گیلاس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

سووووووووووووووووووووم

دیگه شکلاتام تموم شد

گیلاس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ

نگیییینی معرفی نداااااشت
من لان تو رو نمی شناسم!!!
به جون صمد راست میگم

مرررررررررررررررررررررجاااان رفتی گل بچینی؟؟!!

باشه .... الان گذاشتم
همون تو یکی منو نمیشناسی :)))

ببینین میتونین این مرجانو عروسش کنین :))

گیلاس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

منم که پارسال میرفتم کتابخونه همین بساط بود!
البته نزدیکای کنکور دیگه میشستن سر درس و فقط از ساعت ۳ به بعد جیم میشدن!!!
بعد تازه توی کتابخونه ممنوع بود که مهمات آرایشی در بیارن! توووی دستشووویی چه خبر بود!
وای که من اون چند وقت چه فیلمایی توی دستشووویی دیدم!!! لامسب از توی گوشیشون نمیدونی چی در میومد!!!
استغفرالله خواهر
بعد پدر مادر بیچارشون فک میکردن اینا دارن درس میخونن!!! بعد که قبول نشن هم به پدر مادر کنکور همینجور فحش میدن!

خیلی جالبه
آخی ...
چه جالب اینجا که من رفتم ممنوع نبود !!
خوب آره دیگه

شهرزاد پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم نگین جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
ار آشنایی با شما دوست گلم خوشبختم....
کتابخانه همین دیگه...تازه خوبه برای بعضی ها که اهلشن یه انگیزه هم هست....
من که فیلم ترسناک نباید نشون بدن جنبشو ندارم حالا باز تو جنبت خوبه...
خوشحال شدم عزیز دلم...
موفق باشی...
یا حق!!

سلام شهرزاد جان
مرسی تو خوبی ؟
منم همینطور عزیزم
نمیدونم چی بگم ..!!
من فیلم ترسناک خیلی دوست دارم .. اما زیادی دیدم

ممنون

توت کوشولو پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

شنااااااااااااااام نگینی ژووووووووونم!!!

بیوگرافیت کو په؟؟؟؟

میهگما سوم شدم !! همش گیلاسه یه دونه شهرزادی :دیییی

منم سوم :دییییی

قان قانننننننن !! ماشینه جدیدم خوکشله ؟؟؟؟ قول میدم فقط نگینی رو سوارش کنم !=))

سلام توت جونه خودم

الان گذاشتم برو بخون :))))

بیا این شکلاتم ماله تو .. به گیلاس نگی هاااا

موشی رو سوار کن .. اون بیچاره گناه داره :)))))

توت کوشولو پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

وایییییییی میدونی ا کیه فیلم ندیدم :(

من دافطلب بیا دهوا کنیم :دیییییییییییی

فیلمه شی دیدی؟؟؟؟

بیا دعوا
بذار برم وسایله جنگو بیارم !

مرجان پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام بر نگینکم :-*
مرسی که آپیدی :)

آفهامو خوندی یا خودت یادت بود ؟ :دی

والا چه پسرا بیرون کتابخونه جمع شده باشن چه نه ، مطمئن باش دخملا میخواستن برن خونه قبلش حتما میرفتن تو دستشویی خودشونو ژیگولکی کنن ((=

اون پسره هم معلوم شد عشقش الکیه یا خدایی (غشمولک)

نگین عوض منم فیلم ترسناک ببین من خیلی دوست دارم :)

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم

نه خودم یادم ود
امشب که اومدم اسمایلی بذارم وکاملش کنم آف تورو دیدم

آره من میدونم تو چی میگی :))))

باور کن خداییه .... اصلا نورانی شده !!

میخوای یه فیلم ترسناکم به تو بدم ؟

مرجان به سارا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ

فردا نوبته توئه که آپ کنی :-پی

بنفشه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
خوندم
اما الان نمیتونم دقیق بکامنتم
بهدا میام میکامنتم

سلام بنفشه جون
باشه عزیزم

یوسف پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir


سلام نگین جون جونی..ای بابا تو دست امام زمان رو از پشت بستی..هی می ری غیبت کبری..هی صغری..هی ظهور می کنی باز غیب می شی..واسه چی با احساسات ملت بازی می کنی؟؟ =))

منم همچین کلاسایی دیدم..تازه کتابخونه هایی که تو مسجد برپا بوده..با وجود این که شیفت دخترا جدا بود اما بیرون پر پسر بود..اتفاقا دیدن این صحنه مصادف با بگیر بگیرها بود که گشت هم اون جا بود..اما ملت باز هم قرار داشتن..
یاد حرفای خانوم موعلم افتادم در کلاسای کنکورشون که همه اش فکر و ذکرشون قرار و بازی بود..حالا از خودشون بپرسید که بعد از کلی عصبانی شدن اون جارو ترک کردن!!خب حق داره خرموشناز..آدم عصبی می شه..یه عده اومدن کنکور قبول بشن اومدن به جاش پارتی قبول بشن!! =))

نگین هم قرار داشته من می دونم..رفت دستشویی اون رژ زرشکی و لاک مشکیش رو زد..همه ابروهاشو تاتو کرد .. ای کی ثانیه موهاشو پانکی کرد پرید بیرون سوار مگان بی افش شد باز غیب شد!!! =)) الانم چون قرار داره فرصت نداره..وگرنه نگین رو چه به کتابخونه!! =))
به دخترای این جا هم توصیه می شود واسه باز شدن بختشون برن کتابخونه..فقط کتاب خونه.. نه ... خونه!! =)) آی ننه!! =))

اوه نگین این تیکه آخر پستت بودار بود..فچ کنم از نتایج خرخونی کتابخونه اس..راستی منم این چند شب فیلم وحشتناک می بینم کانال CINE FX هر چند بعضی هاش قدیمیه اما باحاله..داستان اون کمپ و جنگل رو از اون فیلمه گرفتم که آخرش همه توسط جیسون قاتل کشته می شن!! =))

منتظر اسمال هستیم.. =)) چه انتظاری..حالا چخد وختتو می برد جونم..

ای کشت بنفشه مارو با این کامنتاش..این کله تو کی خلوت می شه..انبار منتظرته واسه یاقتن سفارسی بنده :((..ننه جون کمک :((

اینم ادامه کامنتدونی قبل..
ها بوخودا توتی..الهی فدای اوو جولابای کپک زده ات بروم..ننه مودونست تو از آخر فشن مری ای بود که از او کوشا برات خریده..حالا مو موندوم ای لهجه که رفتوم نه میشدیه نه شیرازیه نه اصفهونی نه لریه نه رشتیه نه کوفته..فک کنوم مسولین یادشان رفته روستای ماره تو نیقشه جومهولی ایسلومی ایلان ثبن کنن..ها والا بلا!!

ملجان هم تو باشگاه علوسیش کلی میله گذاشه برقصیم..باس بریم تاناکورا لباس چرمی مبتذا چسب و پاره پوره بگیریم..حالا واستا اگه تو کمد سحر نبود تو کمد گیلاس حتما پیدا مره!! =))

نیلو هم بیچه ها نظر در کرده..یه کلام بوشنووین از ننه علوس..نیلو دوستت داریم..کمی پاچه خواری بود برای جلوگیری از غرهای احتمالی..سوت بوس

نسی جون رو آپ نگین آپ کن بخندیم.. =))

سلام یوسف جونم
من با امام زمان همکاری میکنم :)))))
استغفر الله !!!

من با احساسات ملت بازی نمیکنم ... ملت خودشون بیکارن !! :)))))

خوب هر چی هیجان بیشتر باشه و بگیر بگیر بیشتر قرارا بیشتر میشه
معمولا همه دنبال هیجانن !!

آی گل گفتی :))))

اهههه توام اونجا بودی که من با مگان دوست پسرم رفتم ؟
تو کجا بودی چرا نیومدی خودتو نشون بدی ؟
آهان توام با دوست دخترت قرار داشتی !! =))

قابل توجه همه دخترا ... ننه یوسف نصیحت کرد !!

خودت بوداری !! من از دسته تو چیکار کنم ؟
آره اینا نتایج کتابخونه بودن :)))
از کدوم فیلم ترسناکا میبینی ؟
سحررررر بیا !!
خوب فیلم ترسناک عوض من و مرجان ببین .. چون مثل اینکه فقط ما دوتا دوست داریم

خوب من دو دقیقه هم برام مهم بود .... !


میخوای به من بخندی ؟ فعلا که من دارم به تو میخند :))=))

مرجان به یوسف پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ

الهی بترکی یوسف ((=

مونا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام نگین جون
خوبی؟
پستتو خوندم.ببین عزیزم تو بزرگتر از منی و این جسارته که من می نویسم: عزیز دلم چه نیازی هست زشتیهای این جامعه رو بنویسیم .ما که هرروزه شاهدش هستیم.می دونی چرا اینو میگم ؟ چون وقتی می شنوم نه که اعصاب ندارم !!( بچه ها می دونن!) واقعا اعصابم به هم میریزه.
بگذریم! تازه با سانسور نوشته بودی کلک؟!!
سوء استفاده زیاده به روی خودت نیار!!! انقدم کنجکاوی نکن!! زشته زشته زشته!!!
همش شوخی بود.
یوسف خیلی بی ادبی!!! یعنی چی؟! من غیرتی شدم.
جدی نگیر
خب دیگه من وقتتو بیش از این نمی گیرم.بای بای

سلام مونا جون
خوبم مرسی

خوب اولا اینکه من یه دفعه فهمیدم نوبته منه و غافلگیر شدم
دوما عزیزم ماها تا یه چیز دائم جلو چشممون نباشه و اذیتمون نکنه درستش نمیکنیم
اینکه بگیم اذیتمون میکنه و ازش حرف نزنیم و نبینیمش فقط فرار از موضوعه ... البته این غقیده منه شاید کاملا اشتباه باشه
آره .. اگه بدون سانسور بود که ..... :))
چشم :)

خانم معلم پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام نگین جونم نگو که من زیادشو دیدم اون چیزایی که من دیدم هیچ کدوم از شما ها ندیدینننننننننننننننننننننننننن
بعدشم وقتی تعریف کنم اعصابتون می ریزه بهم پس بهتره نگم خوشمل خانوم.

سلام خانم معلم ... به به ...
خوب یه خرده بگو ما جاهلان هم بفهمیم دورو برمون چه خبره ؟
هوارتا بوسس

خرموشناز پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ

نقین جونممممممم
با منم بازی می کنی؟؟؟ منم می بینی؟؟؟
آخه هر کی با یه ماشین میاد منو اصلا محل نمی زاره
بعدش منم می خوام ماشین سواری ترکتو سواری کنم!!!!!!
من دوشت دالما !!!!!!!!

سلام خرموشناز جونم
آره بیا .... خوب چی بازی کنیم ؟ (نیست من خیلی بلدم با بچه ها بازی کنم :))) )
سحر ماشین داره تا فرار نکرده برو سوار ماشینش شو
خوب تو توقعت زیاده دخملم
منم دوست دارم گلم

رضا مشتاق پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ب.ظ

چه بچه های بدی پیدا میشن ...
... واقعن که

داداچ تو به بزرگی خودت ببخش !!

رضا مشتاق پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

البته الحمدالله ما اینجا از این بچه های بد نداریم

یوسف بیشتر خبر داره
ها داداش ... شوما بیشتر با بچه ها عیاق هستی
ما که اینجا از این چیزا نداریم..؟!
...ها ...؟!

نه نه ... اصلا ... من تو بچه های اینجا شک ندارم !!

* یوسف بخون

آقا موشه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

بااااااق بااااااااق برین کنار با کله اف اومدم تو !!!

هی توتی ژیانتو زود بردار وگرنه با کله افم میرم روش له بشه =))
هییی گیلاس بدو با توتی کله اف منو بشور میخوام برم یه کفی ببندم بهش بزنم تو بیابون آی کسی نمیاد با من میدونم توتی اولین داوطلبی بپر بالا شوفریتم که خوبه =)) میخوایم بریم ترکیه =))

هی مرجانی میدونم من نبودم جواب این صمدیو ندادی بیا یه روسری گل گلی برات خریدم سرت کنم بری خونه بخت منو هفت نسلم راضیم =))))))

ای جان عروسی

مرجان حالا همه این ور عید آپ نکنن زمین به سمون میاد چقد تو دلرحمی همین کارارو میکنی این صمدی عاشقت شده =))

نه دادا به نظر من ریتم آپ کردنو خراب نکن همش ۱۱ تا دیگه هستن =)) عیدم هرکی بهش خورد هرچی میخواد مینویسه دیگه (سوت) نمیدونم این نظر منه
اگه دوست داشته باشین میتونم کاری کنم که تو این وب ۲تا پست جدا نوشته بشه ولی فک کنم ۲تا پست در کنار هم زیاد روبراه نباشه هووم نظرتون چشه ؟؟؟

آقا موشه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

به به سلااااااام نگین جونی
چیطوری پسر ؟؟
ایول آپ کردی
بدو بیا پستتو کامل بنویس بروبچ حال کنن =)) آقا اینجا سانسور مانسور نداریم :دی
چیکارشون داری بچه رو اینم یه نوع درس خوندن سبک جدیده =))
نگین فک کن اگه فردا اعلام کنن همه مراکز دولتیو غیر دولتی از دبستان تاااااااا دانشگاه مخلوط باشه چی میشد =))))) جمعیتمون از چین بیشتر میشد غشششششششششششششمولک

عجب عاشق باحالی اه اه اه حالم بهم خورد

وردار بیا فیلماتو ببینیم دلمون وا بشه :دی
بیا برو توتی داوطلب شد مواظب باش این جوجه فکلی خیلی زور دارها =))

سلام موش موشکم
خوبم تو خوبی ؟
نه خوب بدون سانسورم که واسه بچه ها بده
اینجا بچه داریم موشیییی !! :)))
آره ... تاثیرشم فوق العاده است
هیچی هیچکس دیگه هیچی از درس نمیفهمید ...
اما نه شایدم میفهمید .. اونم خوب ... چون نمیخواست از رقیبش کم بیاره !!

جملت پارادکسش خیلی زیاد بود

باشه ... بذار همه بچه ها جمع شن فیلمو میذارم
باشه .. من رفتم .. تو پشتم باش :)))

رضا مشتاق پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ

موشی کجایی تو ...؟!
بابا اون قلیون سگ مصبو وردار بیا پشت بوم .... یه حالی بوکونیم دادا...

آقا ذغالو انداختم رو پیک نیک .. پاشو بیا مهندس
یوسفو هم پیدا کن .. ببین کدوم گوشه کنار داره با دخترا یکی به دو میکنه ... اونوهم وردار بیا بالا

مرجان به موشی پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

موشی قبول کن وگرنه کله اتو میکنم بی تربیت ! زوریه باید قبول کنی :دی
اینجوری قشنگتره موشی قبول کن دیگههههههههه
تو رو خداااا ناااااااااااازی قربونه موشی برم :-* قبول میکنی دیگه نه ؟ آره ؟ قبول کن خب :(

میخوام قبل از عید همه آپ کنن دیگه :(

یوسف پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

حالا چه گیری دادی ملجان جون..این جماعت خمارو به حال خودشون رها کن تا ما یه سر بریم بالای پشت بوم ببینیم موشی و داش رضا دارن چیکار می کنن!!فعلا که بوی رایحه نعنا همه خونه رو ورداشته!! =))

ملجان! من همین الان صبحانه می خوام..زود گیلاسی رو مرباش کن!! =))

آقا موشه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ

ای جاننننننن آره داداچ صب کن برم بیارم خیلی نیاز دارم =))

آدم خوبه گاهی وقتا به دور از این جینگیلیا خلوت کنه صفایی کنه =))
ایول مرجان برو چای نبات برامون بیار بعد برو :دی

مرجان خدا نصفت کنه باز منو خر کردی تو =))
نمیدونم هر گلی میخوای به سر ملت بزن :دی

آقا موشه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ

داش رضا امشب هوس سیب کردم دمت گرم دادا سیبو چاق کن اساسی حالم گرفته

داش یوسف کجائی تو بدو بیا تا زغالا نپریده :دی

مرجان کجا بدو پائین مینم یوسف درو ببند :دی

خانم معلم پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ب.ظ

آقا موشیییی من هم روسریه گل گلی منگولی می خواممممم
یکی هم به من فکر کنه عزیزاننن
این قد به مرجان فکر نکنید من حسودیم می شود.

یوسف به خانم معلم پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

Yokh
.
.
.

مرجان بدو دستمو بگیر فرار کنیم..الان خانوم موعلم با چوبش کبودمون می کنه!! =)) =))

آقا موشه پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ

بیا خانوم معلم یکی خوشکلم برا شما خریدم نیگااا بووووس

خوب میخوایم شر مرجانو بکنیم تو بمون دوست داریم :دی

خانوم معلم من برم با اجازه !

مرجان به یوسف پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ

یوسف صبر کن منم باهات بیام پشت بوم :دی قول میدم بدون روسری از بالا توی کوچه سرک نکشم :|

بیام ؟ :دی

مرجان به موشی پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

من اگه نصفت نکردم اسممو عوض میکنم ((=

مرجان به یوسف پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

آخخخخخخخخخخ چرا دستمو فشار میدی دارم باهات راه میام دیگه انقده تند تند راه نرو من قدمام بلند نیست مثل تو :(

ندا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

خوبی نگین ؟
راستشو بخوایی حس دعوا نیست .
عزیزم دیدن این رقم فیلما همیشه کلافگی رو پیش کش میکنه خوب نبینی بهتر تره
راجع به احوالات ملت هم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . نگیم و نشنویم کمی آرومتر میشیم
در هر حال امیدوارم موفق باشی
میبوسمت . فعلا

مرسی ندا جان
این حرفو به مونا جون هم زدم
ما تا چیزی جلو چشمون نباشه و اذیتمون نکنه درستش نمیکنیم !!
ممنون

ندا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ

مرجان و موشی و یوسف و رضا
خوب چشم بقیه رو درور دیدنین و جولون میدین
میگم این سقف خونه رو سرمون خراب نشه خوبه
بس که تلپین اون بالا
خوش باشین . همه جا همه وقت
بوس بوس . بای

یوسف به ملجان پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

ملجان روسریتو بردار..
.
.
زود باش روسریتو بردار چادر ملی سرت کن.. =))

بدو ملجان روی پشت بوم بوی توطئه میاد..باید سریع بریم وگرنه جیسون مارو می کشه!! =))
ندا هنوز زیر آواری؟..بیا بیرون دیگه قول می دیم این دفعه پشت بوم رو سرت خراب نشه..
زود پشه بند بیارید همه می خواییم رو پشت بوم ولوو بشیم!! =)) تصور کن..چششششش جلوی دروهمسایه..ملجان با لباس شبش می خوابه یهو اصغر جیگرکی از پشت بوم خونه خودشون دید می زنه!! =))

گیلاس جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

یوسف اون مربا کوفتت بشه!!!

الان با چماق میزنم پشتت هر چی خوردی برگردونی!!
تخ کن!!!
کی گفت دست به من بزنیییییییییی!!!

با همون چادر ملی مرجانو خفه میکنم!!!

آقا صمد همسایه سمت چپیتون جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ

کسی با من کاری داشت؟؟!!

مرجان منو صدا کردی؟؟!!
ای جااااااان

Majik جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://ta-azadi.blogspot.com

ببخشید پابرهنه میام وسط بحثتون! همین.

*حضرت عشق* جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

کسی بیدار نیست ؟؟؟

من بعد از این مدت دوری اومدمااااااا

مسافرت بودم
:)

گیلاس جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام
من خوابم! حیف شد! برو بعدا بیا
:دیییییییییی

*حضرت عشق* جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

گیلاس!!!

برو بخواب بچه
تو رو این کارا ؟؟
نیومده بهت

گیلاس جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ

کی نیومده؟؟!!!


بیا بریم!!

*حضرت عشق* جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

همه خوابن ؟؟؟

خووووووووووررررررررررررررر
پپپپپپپپپپپپپفففففففففف

[ بدون نام ] جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ق.ظ

رضا مشتاق جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ق.ظ

آقا خبر داشتین بلاگ اسکای تازگیا آیکن جینگولک بازی راه انداخته ؟!

[ بدون نام ] جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ق.ظ

داخل کامنتینگ چه شود از این به بعد

[ بدون نام ] جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ق.ظ

اینم باحاله

[ بدون نام ] جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ق.ظ


رضا مشتاق جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ق.ظ

فچ کنم به افتخار خونه ی ما اینارو راه انداختن

رضا مشتاق خطاب به روزبه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ق.ظ

به به داش روزبه
آقا چشممون به جمالت روشن شد
داداش ما خیلی دوست داریما
هیچ سراغی از رفقا نمی گیری
ای روزگار

ع ج ب

*حضرت عشق* به رضا جونش جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

رضضضضضضضضضضضااااااااااااااااااا
خوبی تو رضا جونم؟
دلم برات تنگ شده بود
تو این شلوغیه کامنتدونی که نمی شه دو کلوم حرف زد... . .

این تویی که اساسی با مرامی و جویای احوال مایی خرداد ۸۵
:)

ایی چه دورانی بود

یادته ؟؟؟

~~~~

رضا جونم ساعت چنده =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد