« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

روز عشاق یا....

به بههههههه سلامون علیکم کیف حال همگی کوکه ؟؟؟-]-*

به بهههههه چه روز زیبایی چه مناسبت قشنگی خدائی قسمتو حال میکنین دیدین میگن فلانی تو چه روز بزرگی مُرد خوش به حالش منو روح خبیث جونم الان همون حسو حالو داریم کلی ذوق کردیم -*- الان روح خبیث جون واسه معشوقه اش کادو خریده طفلی 3روزه از این ور به اون ور دنباله هدیه میگشت مگه پیدا میکرد آخ چه مصیبتی میکشن این عشاق بلاخره دیشب دندونای یه پیرزنه رو کف رفته بود ببره واسه عشقش حالا اینجا هی بغل دست من داره غر غر میکنه میگه بپرس از این دخملای نازنین از دندون مصنوعی خوششون میاد میگم آره دمو دولشون ! ننداز من پول ندارم راشون بخرم مگه گوش میده میگه دندونارو بده به یکیشون بکنه دهنش ببینم قشنگه یا نه آقا یه داوطلب بیاد جلو به خدا دیشب تا الان داره میشوره دندونارو تمیزتمیزه :**-

خوب مونا خانوم پیشنهادی داده بود که هرکی پست میزاره خودشو هم معرفی کنه که اونایی که نمیشناسنش بشناسنش خوب بیاین جلوتر آماشالله عرضم به خدمتتون که من آقا موشه بعد روح خبیث جونم دوستمه روح بی ازاریه خوب اطلاعات بیشتری بخواین بیوگرافیم همین بغل هستش رو اسمم که کلیک کنید میبینید بعد اطلاعات بیششترتریم بخواین که چطور آدمیزادی هستم آرشیو وب خودمو که سر بزنین بخونید همچی دستتون میاد

خوب برسیم به زندگیمون یهو فک نکنین من سرما خوردم حوصله ندارماا هر کی اینطوری فک کرد موش بخورتش اصلنم خنده نداره خوب میبینم که عشاق عزیز پَرگُل مَنگُل (درست نوشتم آیا) کردن خُوچکل مُچکل نشستن لپا گل انداخته نیشا بااااااااااااز نیشتو ببند دهه !!! منتظر تبریک و هدیه روز ولنتان هستن "*-*

یه سلامیم بکنم خدمت دخملای نازنین که از اول مجلس تا الان اون عقب نیشاشون بازه اگه فک کردین بخاری از این پسملای شاخ شمشاد بلند میشه تو توهمی بیش نیستین

خوب یه ذره جدی بپردازیم به این سالروز بزرگ

هر روز از زندگی ما میتونه یک روز با خاطرهای زیاد باشه چه برسه به اینکه مناسبتی هم داشته باشه

انسان زمانی که معشوق خود را میابد از نعمت « عشق » برخوردار میشود . چرا نعمت ؟ چون کسی را دارید تا راه زندگی را با او طی کنید . روزها شب ها خوشی ها و نا خوشی ها مسئولیت ها و اشتباهات را با او تقسیم کنید هر کس در طی این سفر دارای یک همسفر یکدل و عاشق نیست ، اما شما آن را دارید او شاهد بخشهایی از وجود شماست که بر دیگران پوشیده است محرم جسم و روان شماست .][

اول اینکه ولنتاین در روز 14 فوریه اعدام شد. تقریبا در سال 269 پس از میلاد. به گرامیداشت وی کلیسایی در سال 350 پس از میلاد بنا گردید که پیکر وی نیز در آنجا دفن شده است. در واقع روز ولنتاین سالروز مرگ و خاک سپاری ولنتاین میباشد

ولنتاین مقدس یک کشیش مسیحی بوده که در قرن سوم خدمت میکرده است. زمانی که امپراطور CLADIUS دوم اینکه بر روم حکمرانی میکرده. کلادیوس دریافت که مردان مجرد از آنجایی که همسر و خانواده ای ندارند (مردان متاهل حاضر به ترک همسر و خانواده خود نبودند) نسبت به مردان متاهل بیشتر به سربازی روی آورده و سربازان بهتر، کاراتر و جنگجو تری نیز میباشند. از همین رو ازدواج را برای مردان جوان غیر قانونی و ممنوع اعلام کرد. ولنتاین که این حکم را ناعادلانه و ظالمانه میپنداشت از فرمان کلادیوس سرباز زد. ولنتاین مخفیانه عشاق جوان را به عقد یکدیگر در می آورد. هنگامی که این عمل ولنتاین بر ملا گشت کلودیوس حکم اعدام وی را صادر کرد

 

البته هویت ولنتاین گم شده از یابنده تقاضا میشود آن را در صندق پستی نندازه چون من یکی که همون فرضیه بالا رو هم قبول دارم هم به نظرم قشنگتر میاد !!!!! البته چند تا نقل دیگه درباره این روز هست که من نزاشتم :-"

 

عشق چیست ؟

عاشق کیست ؟

آیا همبستر شدن ، یعنی عاشق بودن ؟

میلیونها انسان هر روزه همبستر میشوند اما فقط عده کمی از آنها عاشقند .

پس معشوق واعی یعنی چه ؟

معشوق واقعی کسی است که معنای تعهد را درک کند و صادقانه ، مستمر و همیشه پذیرای عشق ، عاشق خود باشد ()

اگر یادتان برود که عشق و معشوق هدیه ای از جانب خداوند هستند ، دیگر عاشق نیستید ، عشق خیلی زود خود را کنار میکشد و این نعمت را دیر یا زود از دست میدهید .

اگر به یکدیگر و عشقی که میان شماست ، احترام نگذارید عشق را از یاد برده اید .::

همواره با معشوق خود ، به اندازه استحقاق عشق رفتار کنید ، در این غیر این صورت خیلی زود این موهبت را از دست خواهید داد ، ابتدا از لحاظ عاطفی و احساسی و بعد از نظر جسمانی . برای همیشه .

 

مشکل اکثر عشاق این است که به طور ناخودآگاه و گاهی از روی اهمال و بی توجهی و بدونه احساس زندگی میکنن با هم صحبت میکنن همدیگر را میبوسند با هم عشق بازی میکنن بی آنکه بدانن هر کدام از این کارها چه ارزشی دارد یه جورایی کلیشه ای شده این عشقو عاشقی یعنی به نظر من این دیگه اسمش عشق نیست حالا هرکی هر اسمی میخواد روش بزاره

صمیمیت جنسی هدف نیست ، بلکه وسیله ای است برای تحکیم عشق و ارتباط میان عاشق و معشوق .

تنها در این صورت است که حق(عشق بازی ) ادا شده است .

بر گرفته از کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

اوه چی شدا آقا عشقو عاشقی رو بیخیخی بچه برو بشین سر درسو مشقت دهه

آقا کسی تو کامنتای پست من کسیو کشت روح خبیث جونو میفرستم سراغش که ببرتش وسط جهنم بزارتشو بیاد تو کامنتای قبلی همتون هفشبار همدیگه رو کشتین مردم چه فکری میکنن -[*-*-

 

در روز ولنتاین به گونه ای دیگر مرسوم است. روز ولنتاین این دختران هستند که باید به مردان شکلات هدیه بدهند زود رد کنین بیاد مینیم شکلات هارو

البته مردان برای جبران محبت خانمها به آنها هدیه میدهند هدیه مردان معمولا یا یه جعبه پر سوسک یا یه قورباغه خوشکل یا عروسک خون آشام البته بیشتر کادوها جعبهای خالیه واسه سر کار گذاشتن خانوما حالا دخملای عزیز بیان میخوام کادوهاشونو بدم  :-" :**-

همه این قلبای خوچکل تقدیم دوستای گلم ][

ملت ایران از جمله ملت هایی است که زندگی اش با جشن و شادمانی پیوند فراوانی داشته است، به مناسبت های گوناگون جشن می گرفتند و با سرور و شادمانی روزگار می گذرانده اند. این جشن ها نشان دهنده فرهنگ، نحوه زندگی، خلق و خوی، فلسفه حیات و کلا جهان بینی ایرانیان باستان است. از آنجایی که ما با فرهنگ باستانی خود آشنا نیستیم شکوه و زیبایی این فرهنگ با ما بیگانه شده است.

سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می کردند.

آقا جلو جلو روز عشق ما ایرانیا سپندارمذگان هم مبارک

اطلاعات بیشتری خواستین این تو هست پستم طولانی میشد همینجا میزاشتم

نظرات 167 + ارسال نظر
سروناز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

سروناز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

ایووووووووووووول سروی جون دستتتتتتتتتتت به افتخارش یادم باشه یه کادوی خوچکل ولنتاین بهت بدم جایزت :)

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

اووووووووه دومم شدی پس دوتا کادو بدم بهت :دی

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

آقا باز من چشامو بستم نوشتم انگار طولانی شده =))
آقا یکی بخونه ببینه چی نوشتم بگه من ویرایش کنم جائیش مشکل بود سووووووووووووووت

سروناز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

دلتون بسوزه من اولم و دومم

سروناز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

ای ول ژس جعبه خالی منو زوودی بده
سوسک هم داری بیا

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ

سرویییی به اولا و دوما جعبه پر میدم :دی

حالا سوسک قورباغه هم خواستی میدم بهت =))

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ

موشی برو کنار ببینم

تو حساب نیسی

من دووووووووووووووووووووووووووووووووووم

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

هه هه سروناز زرنگتر از توعه خودش دوم شده =))

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

=))موشی به مرگ خودم جز هپی ولنتاین و این قلبای خوشکل تقدیم به دوستای گلم هیچی نخوندم هنووز =))

ولی ایول...چه آپ به موقعی گیرت اومد ها :دی

سارا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ

:دی نخیرم..هر کسی یه بار حساب میشه....من دومم...خودتم نکش =))

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ

سارا تقلب نکناااااااااا بدو بخون همشو
باش تو دومی حالا جایزه دیگه ندارم بدم بهت :دی

آره خدائیش خوب آپی گیرم اومدااااااااا =))

یوسف چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://LiTtLeStAr.BlogFa.com

سلام موشی..سلام به همگی..خوبین؟؟ :دی
بابا ایول..اول از همه بگم که من از صبحی تا الان که از نصف شب هم دارم می گذره درگر این پرشین بلاگ بودم که متاسفانه با اومدن نسخه جدیدش فاتح قالبم خونده شد..ما هم هر کاری کردیم نشد که نشد..دیگه رفتیم به بلاگفا..با همین آدرس..! :)
می بینم که عشقولانه در کردی..وای هم سرما خوردم هم خسته ام..اما حیفم اومد نظر ندم..خب دخملا بیان جلو بوسشون کنم تا سرما بخورن..هدیه والنتین به همه دخملای این جا که نیششون تا بنا گوش بازه ویروسه سرما خوردگیه!! =))
راستی من هنوز کامنتای پست قبل رو کامل چک نکردم جواب هیولاهای وبلاگ باشه برای بعد که خوابمو کردم..بعد کمربندمو باز م کنم همه ضعیفه ها رو زیرش له می کنم =))
آها داشتیم در مورد عشق حرف می زدیم..دیدید چه رومانتیک بود؟؟..خب موشی جون عشق یعنی همبستر شدن!! =)) مگه نه؟؟.. =)) =)) وای مردم از خنده..عشق یعنی شستن و سابیدن... =)) شکلات هم خبری نیس!!.. =))
ولی خداییش عشق ان روزا کم شده..دختر و پسر فرقی نمی کنه همه گرگ شدن..واسه منافع شخصیشون با یکی دوست می شن..اصن احساس رنگ باخته..نمی دونم شاید جوونا عقده ای شدن..من که ترجیح می دم عاشق بشم!!نخخخخخخند!! =)) جدی گفتم..آدم باید کلی امتحان و تجربه پس بده و بدست بیاره تا بتونه به یه عشق واقعی برسه..شایدم نرسه اما همین قدر که تلاش کرده تا احساس خوبی بکنه کافیه..عشق به هم نوع .. عشق به خدا! :)
خب جو نگریدتون..واسه بی اف ها و جی اف هاتون با سلیقه کادو بخرین و بوس رو فراموش نکنید!!..البته نمی دونم چرا بچه های خونه ما ا این شانسا ندارن و همه ماشالا مجرد و خودشیفته!! =)) =)) بیایین دور هم والنتین به هم کادو بدیم..شده یه روز جنگ و دعوا نکینیم.. =))

بی خی!..موشی می سی و می سی از تاریخچه خوب والنتین!..عاشق باشید و فهلند.. :دی :))

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

=)) نه....الان نمیفهمم هرچی بخونم.....



آخه میدونی چیه؟


:(( منم عقش میخوام و ............




:(( اصلا عقش و این حرفا رو ولش کن من کادو میخواااااااااااااام :(( عروسک میخواااااااااام شوکولات میخوااااااااااام

موشیییییییییییییییییی...بیا میخوام رو شونه هات های های گریه کنم...لباس خودم لک میشه اگه اشک بریزه روش :دی :((

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ

:((



من به همه علی الخصئص زید موشی عزیز تسلیت مشگم :(( نامزد شما رو پیشی بلعید یه آبم خورد روش :((

ولنتاینتون مبارک

لیلا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام موشی خیلی قشنگ نوشتی اینا همشون دلشون می خواست اما می ترسیدن بگن پر رو شدین؟؟؟اما این یوسف به جز زدن و له کردن و شل و پل کردن حرف حسابم حالیش بوده هاااااااااااا یوسف خیلی با حالی خیلی با مرامی
ببین تعریقت می کنم شاید بهم کادو بدیا اونم نه از نوع سوسک و قورباعه فقط تو جعبه خالی کمی برام ...... باشه(خنده)
من از مهریم گذشتم چون روز والنتاینههههههههههههه

غریبه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ق.ظ

از پارازیت به گیلاس
سلام به همه ، پارازیت وارد میشود !!
قبل از هر چیز باید اقرار کنم که میخواستم همه مطالبم رو توی یک کامنت بنویسم ، بعد دیدم خوب چه کاریه (!) بهتره برای هر کسی به صورت جداگانه کامنت بگذارم، تا ملت تکلیف شون رو بفهمند !!
کمی نگذشت که دیدیم زپلشک (!) ما تو نوشتن همین یه کامنتش هم موندیم .. در نتیجه تسویه حساب با سایر رفقا رو مجبوریم موکول کنیم به یه فرصت بهتر .. این کامنت هم همون طور که از نام و نشونش پیداست، مربوط میشه به نویسنده پست قبلی ، یعنی شخص شخیص گیلاس خانم ..
موشی جان خیلی مخلصیم داداش .. اما لطفا ذوق مرگ نشو و از خودت بی خودی شادی دَر نکن ! با عرض پوزش این کامنت ماله پست قبلیه و هیچ رابطه مشروع و یا حتی نامشروعی با مطالب پست جدید شما نداره !! من موندم چرا قسمت من کامنت های 100 به بالا میشه !! جالبه که این بار به اون هم نرسیدم و مجبورم توی مطلب بعدی ، برای پست قبلی کامنت بگذارم !... ای روزگار :(
---
هی عمو جان !!.. فکر کنم خذمت تون عرض کردم که مربوط میشه به گیلی خانم هاااا ، شما چرا سرتون رو انداختین زیر و هموجو داری میاین تو شکم کامنت (!) خب برو کامنت مربوط به خودت رو پیدا کن و مثل بچه ی ... بشین بخون (البته در صورت وجود!..) خیلی خوب بابا ، حالا چرا لب و لوچت رو آویزون میکنی ؛ اصن جهنم و ضرر ، همه بیان بخونن !! (اینم نوشتم که بدونید کامنت های من فضول سنج هم داره!)

عرضم به خدمت آبجیه گلمون، گیلاسی خانم که ... آخه این حرف بود که تو زدی (!) اصن من به عنوان یک شخص حقیقی و حقوقی ، از همین تریبون نیمه آزاد(!) رسما اعلام می کنم که ما از همین لحظه ، مورخ چنده/چنده/چند دیگه تو این خونه دعوای شخصی و بحث خصوصی و ناخن کشیه خودمونی و جنگولک بازیه م.ح.ر.م.ا.ن.ه و ... خلاصه از این جور خودم و خودت بازی هااااا ، چیییییییی (؟!) همه با هم یک صدا بگن : "نـــداریـــم !!!" حالا اگه دوست داری بزنم برجک های دیده بانیت رو در بیارم و بذارم کف دست گیگیلی تا چشم های گوگولیه گیلی خانم رو بکاره تو گلدون و منتظر سبز شدنشون بشه ، انتخابش با خودته !!
اصلا بگذار اول موجت رو دقیقا روی "اف ام" تنظیم کنم تا یه وخت پارازیت های گاه و بیگاهم دوومن گیرت نشه !! (ببینم، مثلا این دامن که پات کردی (؟!) آخه بیشتر شبیه شلوار لی تریپ فوفولیه !.. همونایی که یه زمانی مود شده بود و ملت جوان و مغز اسفنجی ما هم با قیچی لب پاچه هاش رو مثل جیگر زلیخا مورد عنایت قرار میدادن ، یا با روشور و سنگ پا به جونه سر زانوهاش می افتادن !! البته نه .. بذار ببینم ، نکنه این رد دندون موشیه ... موشی ، آهای موشی .. کجایی ؟! حالا درسته که بعضیا گفتن پاچه خواری کن تا کارت راه بیوفته .. اما نه این قدر !! ببینم، حالا دندونات رو خلال کردی یا نه ؟! فراموش نکن که رعایت بهداشت، شرط اول پاچه خواریست :دی ) فکر کنم دیگه موجت به صورت خودکار (و یا شایدم مداد!) روی باند مورد نظر (راستی اهل حزب و باند و گاز استریل خاصی که نیستی؟!) تنظیم شده باشه !!
امتحان می کنیم ، یک .. دو .. سه .. الان صدام رو داری یا نه ؟!.. واضح و شفافه .. خوب خدا رو شکر ..

اِهم اِهم (سروناز جان بپر برای داداشی یه تا چای قند پهلو بیار که میخواد سخنرانی کنه .. مونا جون شما هم لطفا به همراه گیگیلی تیر کمون هاتون رو بردارید و برید بچه ها رو ساکت کنین تا صدام به صدای گیلی خانم برسه .. ممنون!) عارضم خدمت حضرت عجل ، همون طور که آبجی بزرگه (مرجان جان!!) پیش از حضور حقیر به صورت کامل اطلاع رسانی کرده بودند، موج حاضر یعنی همین موجی که الان داره روی مغز شما پیاده روی میکنه، موج امینه !.. داداش کوچولوی خونه .. گاهی ساکت و مظلوم ، گاهی هم ورپریده و چش سفید (!) یه موقع ها تو خونه در نقش 110 ظاهر میشه و در پست یگان ویژه ایفای نقش میکنه، بعضی وقت هام شخصا آتیش بیاره معرکست ... خلاصه فقط خدا میدونه که این مخلوق چه جوونوریـــه !! البته در حال حاضر به دلیل پاره ای از مشکلات ، فرصت کمتری جهت حضور فعال دارم، وگرنه بابای همه رو از یک کنار در میاوردم (!) فکر کردی می گذاشتم کسی بدون اجازه داداش کوچیکه آب بخوره ، زهره ی همه رو در جا عسلی میکردم و میدادم به گیگیلی به عنوان چاشت ببره مهد !! برای همین فعلا داش یوسف و موشی خان قبول زحمت کردن و دارن جور غریبه ی از زیر کار در رو را هم میکشن . تاااااا.. صبح ما هم بدمد!!
به نظرم دیگه کافی باشه ، آخه معرفی کاملی از شخصیت والای خودم داشتم !! لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به 118 یا 115 یا 125 یا 110 و اصن یک شماره سه رقمی دلبخواه، تماس حاصل فرمایید !!

و اما اندر احوالات پست قبلی ...
از اون جا که ملت با خوندن مطالب من دقیقا همون حسی رو پیدا میکنن که با خوندن پست تو بهشون دست داده بود (یعنی میگن: ما که آخرش نفهمیدیم چی به چیه؟!) نتیجه میگیریم که حقیر کاملا متوجه مطالب این پست شده ام و حاضرم اگه خودتم متوجه نشدی، توضیحات لازم رو بهت بدم! (فقط با عرض پوزش، ساعتی 5 تومن برات آب میخوره .. گریه مریه و جیغ و داد هم نداریم !!)
راستش اون بچه توپولویی که لباس آبی تنش کردن و در قسمت پایین سمت راست خوابوندنش، خیلی شکل یکی از عکس های بچگیه منه (!) البته من در اون عکس نشستم و مثل این بنده خدا، لنگ و پاچم رو در معرض دیده عموم ملت قرار ندادم !.. حالا اگه شد یه روزی عکسم رو میذارم تو نیمکت تا خودت متوجه شباهت مون بشی (ببینم، نکنه این عکس رو از شیرخوارگاه آمنه گرفتی !! آخه من یه بیست و چند سالی اون جا مشغول صرف شیر بودم !!)

داستانت هم، من رو یاد ماجرای دخترک کبریت فروش انداخت! (حالا اگه میتونی پیدا کن پرتقال فروش راااا؟! در ضن اسم پرتقال فروش ما آقا رضاست (گفته باشم!!) به پا ییهوو جر نزنی! :دی)

در مورد پی نوشتت هم ضمن تایید نظرات چند تن از دوستان، باید عرض کنم : چنانچه منظورت همه بودن که بدون هیچ قید و شرطی، متهم ردیف اولش خودتی با اون اسم تابلوت (الفراااااااار!!) اگه هم قصدت حالی کردن حرف به یک عده خاص بوده ، به قول سلی : زرشک !! (ببینم ، بالاخره پرتقال فروشت رو پیدا کردی یا نه؟!)

فکر کنم دیگه عملا به حد جنون رسیده باشی !.. عیبی نداره جانم ، هنوز اول راهی !! علی الحساب چند تا از اون قرص های اعصاب مونا که گیگیلی براش تو گلدون نگه داری میکنی رو بخور تا ببینیم باز هم زنده میمونی یا نه :))

(احتمالا من از هم اکنون جهت زنده موندن به حمایت های بی دریغ خان داداش رضا و آبجی بزرگه مرجان جانم ، نیاز مبرم پیدا خواهم کرد!!)
یا حق

اوووووووووه غریبه تو همون امینی ؟؟!!!!!!!!!!
آقا یکی به من بگه امین غریبس یا غریبه امینس خوب من از هرکی میپرسم میگه غریبه همون امینه هست خوب امینه که اسم دختره اوه مگه تو دختری !!!!! =)) سووووووووووووت

غریبه جون تو همیشه انقد عقب موندی دادا !!!! کم پیدائی ؟!!!
اوه چه مانت گنده ای تهنایی نوشتی :دی یهو فک نکنی من کامنتتا خوندماااا نههه من اصلا فضولی نکردم نیست خیلی اصرار کرده بودی هی فرکانست رو دادی بالا منم فرکانسمو فرستادم رو فرکانست یه حالی بهت داده باشم :دی


** گیلی بیا جواب بده

سروناز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام من اومدم
کی چای می خواد؟
زودی بگین که من دارم میرم
بفرمایید

لیلا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام داداش امین از سخنرانیتون مستبید شدیم درست گفتم آخه منم ابجی کوشوم دیگه منم حمایتت می کنم اگه دیدم کتک می خورم ؟؟!
حالا ببینم کدوم طرف قوی تره من با اونام آخه من کوشولوم دیگههههههه

ندا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
به مناسبتی آپ کردی که به هیچ قیمتی حاضر نیستم در موردش شوخی کنم
روز قشنگیه . امیدوارم بتونی به این چهار اصل عاشقی برسی
نگااااه ؛ زمزمه؛ عشق ؛ زندگی. همین
ــــــــــــ
برمیگردم و کادوی تو و بقیه رو میدم
موشی عزیز : تمنای عشق را رو سپید کن
میبوسمت . فعلا

فرزاد چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://petti.blogsky.com

سلام به خانواده گلم و یه سلام مخصوص به آقا موشه به خاطر پست خوبش...
امیدوارم همتون خوب باشین
موشی جان من از اون آدما نیستم که خیلی وطن پرست باشه و همش زر زر کنه که خاک ایران فلانه و خاک ایران....
اینجا که همه خودمونین...
توهین به کسی نباشه راستش از این آدما هم خوشم نمیاد !
اما به اصلیت خودم خیلی معتقدم...
دوست هم ندارم از عرب ها ی سوسمار خور یا غربی هایی که خودشونم نمیدونن از کجا اومدن(!) پیروی کنم.
به هر حال من اگه خواستم یه روز به کسی هدیه ای به عنوان هدیه روز عشاق بدم اون هدیه رو روز جشن سپندارمذگان میدم.
در آخر هم به کسایی که فردا رو جشن میگیرن تبریک میگم و امیدوارم فردا براشون یه روز خاطره انگیز و موندنی باشه...

بنفشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ

سلاممممممممممم
گرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
من الان به سختی درپس شدم
دیگه نمیتونم این زندگی رو تحمل کنم
این زندگی نکبتی رو نمیتونم ببینم


آخه من - آمنه رختشور - دیگه مورد توجه دراکو نیستم
دیگه منو تحویل نمیگیره ... ولرم تایم رو برام جششششششن نمیگیره
یوسی تو چه داداشی هستی ؟ بیا برو این مرتیکه رو ادمش کن ببین زیر سرش بلند شده


موشی بده
همون جعبه خالی هم خوبه
یه مو از موش کندن غنیمته


سروی جونم تو رو فراموش نکردم گلم تو همیشه تو قلبمی

آقا موشه خطاب به فرزاد چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام خدمت فرزاد جان قربون شما


<عرب ها ی سوسمار خور یا غربی هایی که خودشونم نمیدونن از کجا اومدن > ولنتاین یه مناسبت دینی برای مسیحیاست بعدم اول از روم به فرانسه و انگلیس و بعد به آمریکا راه یافت الانم که همه جهان این روز بزرگ رو جشن میگیرن ربطی به عرب ها نداره !!

ولی با با این حال روز ۲۹ بهمن جشن سپندار مذگان رو هم جشن میگیریم اونم جای خود داره

ندا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

اینم کادوی من برای همه
ـــــــــــــــــ
http://i28.tinypic.com/2dk9x76.jpg
ـــــــــــــــــــ
فعلا

دراکولا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

بنفشه جون او زیرشلواری منو شستی کجا پهنش کردی؟؟=))

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ

:* :*


میسی ندا جون جونم از این کادوی خوشملت.


دوست جونام....ولنتون مبارک باشه.


بنفشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ

الهی من دور اون دندونای کج و معوجت بشم عسیسسسسسسسسم
برات اوتو کردم زدم به چوب لباسی :دی

آقا موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

نداجون میسی از کادوت خوچکل بید

اه دلت میاد شوخی نکنی روز به این قچنگی زبوووووووووون

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

بنفشههههههههههههههههههههههههه


بنفشهههههههههههههههههههههههه

بنفشهههههههههههههههه.....کجایییییییییییییییییییییی



برس به دادددددددددددددددددددددددددددم

حضرت عشق خصاب به آق موشه :( چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

آقا ما این همه زبون زدیم !
خودمون رو ریش ریش کردیم !
که ولنتاین رو برگذار نکنیم
پاسش بدیم به ۲۹ بهمن رو خودمون
اون وقت تو موش موشی می یای آپ می کنیییییییی
ههههههاااااااااااااااا

جواببببببببببببب

:((

اصلا من قهرم !!!
می رم تو تحصن....

بچه ها بای بای

تا نمی دونم یه چند ساعت دیگه (:دی)

:((

حضرت عشق خصاب به آق موشه :( چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

این یادم رفت
:دی

می گماااااااا
موشی جون (این جونشو دی نگیر که هنوز از دشتت نالاحتم :(

کو لینک من هاااااااا
کجااا رفتتتتتتتتتت
خوردیششششششششششششششش ؟

آقا موشه خطاب به حضرت عشق چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ

اوووووووو با کی قرار گذاشتین من ولنتاین رو آپ نکنم هوووووووووم ؟؟!!!!!!

آقا من ولنتاینو عشقه شماها هم اگه دوست ندارین برین تو وب خودتون ۲۹ بهمنو عشقو حال بگیرین زبوووووووووووووون





ندا خطاب به خانوما چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

ندا خطاب به خانوما چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

توجه توجههههههههههههه

http://i30.tinypic.com/2ij5ca1.jpg
ببینین و حالشو ببرین
فعلا

ندا خطاب به موشی چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ

موشی کوشییییییییییییییییییییییییی
باور کردی کاری به کارتوت ندارم ؟ چه بد
نه جونم هستیم خدمتتون . کلی کادو خریدم برات
میام خدمتتون .

بنفشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

آییییییییییییییییییییییییی نفسسسسسسسسسسسسسس کششششششششششششششششششششششششششش
کی جرات کرده سر به سر سارا بزاره
سارا بگو کیه تا قیمه قیمش کنم
الکی که آمن رختشور نشدم
بزا چادرمو ببندم دور کمرم
هووو دختر گیس بریده اون دسته جارو رو رد کتن بیاد ببینم کی سر به سر این سارای قشنگتر از گلم گذاشته
بگو سارا تا جنازشو بندازم اعلامیش کنم رو دیفال :دی







بابا موشی حضرت خان
دعوا نکنید
مهم اینه که دور هم باشیم و قدر همو بدونیم حالا جدای از اصل و اصالت و ... که معمولا ما ایرانیا انقدر بدبختیم که بیشتر میدونیم قدیس و قدیسه کدوم مذهب و دین و کیش و ایینی کی به دنیا اومده کی مرده کی ختنه ( ببخشیدا ) شده
اما نمیدونیم اسطوره ها و سمبلهای خودمون اصن کی هستن و چز حافظ و سعدی و رستم و سهراب و رودابه کسی رو نمیشناسیم بماند

حالا ما میتونیم هر روز رو به عنوان ولنتاین یا سپندارمزگان ( درسته؟!) جشن بگیریم
مهم اینه که زیبایی عشق رو واقعا و واقعا در قلبمون احساس کنیم همین



تک تیییییییییییییییییییییییییر
عجب پیام تیمیسی دادنی آمن رخشور :دی



خواهش میکنم خواهش میکنم تشویقم نکنید
من برم شام بپزونم تا این دراکو جون نیومده
که بعدش برم براش هدیه ولنتاین بخرم
میخوام براش یه شیشه خون مصنوعی بخرم




اینم واسه شما ها:
http://www.fototime.com/B51C6C2B169D808/orig.jpg
http://i16.tinypic.com/2nlweww.jpg
http://www.7sang.com/weekly/yr1/no8/photo/7sang1-8-valentine-day1.jpg
http://golesorkh.rezvan.org/pic/82_12_1_other1.jpg
http://www.personalizationmall.com/cat_image/3571-C1.jpg


ای یه هدیه مخصوصه برای یه ادم مخصوص
هی گفت اون کیه بهش جایزه میدم
http://asemuni-photo.persiangig.ir/image/Bahman/Valentine.jpg

گیلاس چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

او داچ امین چه کردی!!!!!!!!
اولندش که عرض کنم خدمتت از اون جایی که من خیلی شانس دارم دکتر برایمان استفاده از کامپیوتر را ممنوع اعلام کرده و فرموده اند نگاه کردن به مانیتور معادل جراحی چشم شماست!! این اتفاق در ۲ روز اخیر افتاده و خاک بر سرم شده با این اعتیادم!!!! الان به خودم فرجه دادم گفتم یه سر کوچولو بیام نت!! دیدم واااااااااااااای!!!!
گریهههههههههههههه
جدا نباید بیام نت! الان هم چون دیدم انقدر زحمت کشیدی چند روزه این کامنت رو نوشتی تا به موقع برسونی( چقدرم به موقع رسید!!) دارم جوابت رو میدم!!
من همیشه میگفتم یه غریبه است و آنتایم بودنشششش!!!!
همه باید درس بگیرن!!!
اولا اینکه روی سرعت تایپت کار کن برادر!! حالا الان ما به روت نمیاریم که کامنتت خیییییییییلی دیر رسیده! اما ۲ روز دیگه توی جامعه سرخورده میشی و جوان سرخورده خودکشی میکنه!! خودکشی هم باید شانس داشته باشی تا موفق دربیاد!! که تو اون شانس رو هم نداری و احتمالا ناقص میشی!! یه عمر تحمل یه بچه ناقص برای خانوادت خیلی سخته! و مهمتر اینکه هیچ وقت کسی پیدا نمیشه که ولنتاین بهت شکلات بده!!!
پدر چشمم در اومد تا کامنتت رو خوندم!! الان خیلی دلم برای خودم میسوزه که یه همچین آدمی اومده شباهتاش رو با من پیدا کرده!!!!!!
من استثنایی ترین مطلبی که میتونستم بنویسم همین پست پایین بود!!! وگرنه اگه یه سر کوچولو به وبلاگم بزنی فک میکنم شک کنی که این دری وری ها رو همونی نوشته که اون دری وریا رو نوشته؟؟!!
خب مونا و گیگیلی که از دارو دسته خودمن!! بماند!
یوسف هم که با یه ماچ آبدار چاکرخوام میشه!!( دیدی بچه چه جوری از عشق حرف زده؟؟!! دلم داره اشک میریزه براش!!)
موشی هم که به خاطر اینکه بچه هاش یتیم نشن گیلی رو خیلی دوست داره!!! تازه قراره سکوت کنه که با تانکم منهدمش نکنم!!!
پس دیگه قلاف کن دست به سینه بشین گوشه دیوار!!!
افاضه ادب کردی حالا برو کنار بذار باد بیاد!!! هم حالم خوش نیست هم حوصله کل کل ندارم!!!
در ضمن گیلاس مگه چشه؟؟!!! میام شکل کمپوتت میکنم که دیگه به اسم من توهین نکنی جیگر!!!
تازشم آقامون گفته با نامحرم صوبت طولانی نکن!! غیرتی میشه میاد گازت میگیره!!!
من زندگشم در خطره!!
با اجازه!!
خودت یه زحمت بکش از طرف من به همه دوستان سلام برسون!!! آخه هیچ کدوم هیچ وقت کامنت نمیخونن!!
امیدوارم زود برگردم!
یادم رفت بگم :
خیلی پارازیت بهت میاد!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
( یوسف دلم برات یه ذره شده بوده است!! ) فعل ماضی بعید!!

گیلاس چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ

از بس این پارازیت به اسمم گیر داد ،اسممو یادم رفت بنویسم!!

مونا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام برو بچه های اینجا اونجا همه جا گلرنگ!
حالتون خوبه ؟
موشی ولنتاین کیلو چنده ؟ این دنگ و فنگا برای بچه های بالای 90 ساله!!!
90 ساله که ایشاا.. نداریم؟
من که نه به کسی کادو دادم و کادو میدم و ( نمی تونم بگم کادو نخواهم داد چون آدم از آینده خبر نداره!!!..) همین
کادو فقط آمپول میدم.
خانمها و آقایون ! حالا با این اوصاف فکر می کنین جعبه کادوی پر از سوسک بی ارزشه؟ فکر کنید چندتا سوسک حمام باید پیدا کنن ( دقت کنید فقط سوسک حمام پذیرفته می شود. البته منظور سوسک گنده خودمونه که بهش سوسک حمام می گن!!) تا یه کادو پر شه.
پس بگیرید و خدا رو شکر کنید :)))))
بیاین به من سر بزنیدا .حالم گرفته ست.
تا دوباره!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

عررررض سلام خدمت آقا موشه ی عزیز و دوست داشتنی(ویژوال بیسیک کار حرفه ایی)

آقا یک گوینده ناشناس میفرماید:
مدینه گفتی و کردی کبابم...

ما که ۲۴ فوریه و ۲۹ اسفند برامون فرقی نداره ( ولنتاین هر روزی هست به درک اسفل سافلین)

کی به ما کادو میده؟!!!، کی بهمون ماچ میده؟!!!، کی به ما عسیسم میگه؟!!!، کی میگه رضا خرت به چند؟!!!

کی دیگه به یه شاخه گل و عروسک ولنتاین رضایت میده؟!!!

کمتر از یه گوشی موبایل به دوست دخترت کادو بدی لباشو ورمیچینه و اَه اَه و پیف پیف راه میندازه

هی هی روزگار

رضا مشتاق چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

آقا این کامنت پاینیه واس ما هستش
ای کاری پیش اومد سریع سندو زدم
اسم یادمون رفت

رضا مشتاق چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

و یه کار لذت بخش که خیلی خوش دارم ... همون سلام و چاق سلامتی هست با تک تک رفقا و دوستان عزیز

آقا این عکسو که ندا فرستاده نگاه کنید ... خیلی باحاله
اون کادوی ویژه هک که بنفشی فرستاده من میدونم واسه کی هست

بگم...؟

ها بگم؟

.
.
.
.

لیلا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

سلااااااااااااام
گررررررریهههههههههههه منو هیچ کس به حساب نمیارهههههه
منم هستم دیگهههههههههههههههههههه
کسی به من کادووووووووو نم دهههههههههههه
من با همتون قهرممممممممممممممممممممم
اما حالا به عشقاتون رازتونو فاش می کنم من که همیشه تو گوشه موشه (منظورم موش نیست)همتونو پااییدم
حالا (زبووننننننننن)
اگه کسی عاشق خونه ی ماست راهنماییت می کنم
برا اینا اسامی که زیره این کادو ها مناسبه:
موشی:یه قالب پنیر اگه زیاد عاشقشی کمی قرص خواب زیاد حرف می زنه شبا
یوسف:بیل و کلنگ مواضب باش که لت و پارت نکنه پس اینارو بده تا زمین شخم بزنه
مرجان جون:فنجون آخه فنجونش از بس منظمه لکیده و یواشی می گم یه کتاب آشپزی
گیلاس :یه جفت گوشواره تا به گوشش کنه حواسش فقط به خودشه
سروناز :یه ابپاش گلابپاشم باشه ایرادی نداره
سارا:یه بادکنک رنگی کافیه از اونا که بادش می کنی زودی بادش خالی میشه
ندا :یه کتاب حافظ بدین هی می خواد فال بگیره واسه عقشش
غریبه:یه صندلیه خالی که فقط خودش بشینه روش
فرزاد : یه نبض گیر که جدیدا اختراع شده دوس داره نبض عاشقا رو بگیره

بنشفه: یه جفت دستکس که مدیم باشه لباس شستن براش اینطوری راحته
مونا :بهش یه جعبه ی خالیم بدین قبول می کنه اون فقط می گه نیت مهمه حالا هر چی خالیم باشه توش هوای عشقه
رضا:فقط مشتاق ماچه عقده مونده سره دلششش اگه کسی این کارو بکنه صد سال عاشقش میمونه

دراکولا هم میشه بهش کوکولا داد رنگش شبیه خون شریانیه ۲ تا دندونه نیشم خوبه اما اسفنجی

بنفشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام عموما و خصوصا به لیلا جون و داداش رضا
1 - لیلا کسی یادش نرفتت
2- داداش رضا هنوزم هستن دخترایی که یه لبخند کسی که دوسش دارن بزرگترین و گرون قیمتترین هدیس
3- داداشی بگو دیگه ... بگو ببینم میدونی اون هدیه مخصوصه واسه کی بود
4- دادا رضا چرت به چند؟؟؟

ندا خطاب به لیلا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

خوبی گلم ؟
تو از کجا فهمیدی من دنبال فال و این جور چیزام ؟
این کا دوی من برای تو کلی میخندی
ـــــــــــــــــــــــــ
http://i28.tinypic.com/5b3g3a.jpg
ـــــــــــــــــــ
بقیه هم خواستن ببینن . مشکلی نیست مخصوصا آقایون

×حضرت عشق× خطاب به رضا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

موشی من هنوز قهرمممماااااااااااااااااا

در ضمن ما کسی رو نداریم که بهش تبریک بگیم !!!!

رضا جونم خودم باهاتم

فکر کنم من و تو بی کس باشیم نه ؟؟

پس بیا اسفندگان هم شیم جونم !!

اسپندگان من می شی رضااااا ؟؟؟

×حضرت عشق× خطاب به آق موشه چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

موشیییییییییییییی
دستم بهت برسه می دونم چی کارت کنم !!!!
(گریه)

موشی گفتم کو لینک من (عصبانی)
هااااااا
ناسلامتی من یکی از پایه گذاران چرت و پرت نویسی در کامنت دونی هستمااااا

باهات قهلم

(زبون)

مرجاااااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننن

کجایی که بیا ببین روزبه تو دارن دستی دستی نابود می کنن

(گریه)

ندااا ؛و شاخه گلی برای آقایون چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

امیدوارم از این کادوی ناقابل خوشتون بیاد
میبخشین دیگه کادو پیچش نکردم
تقدیم با عشق
http://i28.tinypic.com/2n16m34.jpg

ــــــــــــــــــــــــ
خانومااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شما هم ببینین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد