« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

افتتاحیه

به نام خدا

Feuerwerk Bild 01 Feuerwerk Bild 01 Feuerwerk Bild 01

سلاااااااام سلام خدمت دوستای گل گلاب افتتاح وبلاگ گروهیمونو اول به خودم :دی بعد به همتون تبریک میگم ایشاا... که خیرشو ببینین واستون خوش قدم باشه

دسسسسسسسسست دسسسسسسسست

عرضم به خدمتتون که با تبادل نظراتی که توسط مرجان تو نیمکت شد تصمیم بر آن شد که وب گروهیمونو با این آدرس ثبت کنیم که ثبت شد :دی فقط مونده عنوان وب که من گذاشتم کلبه مادر بزرگه !! :دی حالا بازم مشورت میکنیم هی فرت عوض میکنیم این یکی دیگه دست خودمونه :دی

خوب با اجازه دوستان یه ریزه راجع وبمون بگم نیست بیشتر دوستامون خبر ندارن الان میان حیرت زده نشن خولاصه غرض از ایجاد این وب صرفا جهت دورهم جم شدن همه و گم گور نشدن یکدیگر است و هیچ گونه اعتبار ریالی ندارد پستای این وبم دقیقا مث ووب خودمونه هرکی هرطور دوست داره مینویسه البته مهم اینه که هممون دور هم باشیم همیشه باشیم مهم اینه که یه محیط صمیمی و دوستانه ایجاد بشه که میشه میگی نه نیگاااااااا

خوب قدم بعدیش قالبه که اونم باید مشورت بشه تیره باشه یا روشن ساده یا شلوغ خلاصه هر طور دوست دارین بگین خودم درستش میکنم

راجع دوستایی که میخوان بنویسن هم هرکسی دوست داشت میتونه اسم و ایمیلشو بزاره تا دعوت نامه براش بفرستم خوچال میشیم دوستایی که الان تو وب نیمکت اعلام موافقت کردن که اسماشونو مینویسمم باید ایمیلشونو واسم بزارن که دعوت نامه بفرستم

بنفشه - مرجان - امین - یوسف - شهرزاد - سارا - مونا - نیلوفر - سروناز - فرزاد - رضا مشتاق - نگین - سلی - لیلا - مارگریت وحشی بهاری - سمیرا

نبووووود آقا کسیو که جا ننداختم !!! هر کی ایمیل و موافقتشو اعلام کرد عضو میشه چه اینایی که اسمشون هست چه نیست اوکی ؟! خوب همینطور که گفتم هرکی دوست داشت میتونه عضو بشه خوشحالم میشیم

¤ یه نظر کوشولو هم اگه موافقین چون اعضای وب زیادن بهتره هر پستی که مینویسیم حد اقل تا ۴روز(تبدیل شد به ۲روز حالا بازم پیشنهاد بدین ) بعدش پست نداشته باشیم که هم اینطوری یه نظم خاصی میگیره وب هم حق کسی ضایع نمیشه ¤ آقا نصفی گفتن ۱ روز نصفی ۴ روز :دی پس همون ۲ روز خوبه دیگه ؟! حالا بازم پیشنهاد بدین  

¤¤ یه آدرس کوتاهم ثبت کردم واسه وبلاگ با این ورودی هم میتونین وبو باز کنین 

www.ourhouse.coo.ir

¤¤¤ بازم از طرف همه با همه تبریک میگمو تشکر میکننم =)) اگه چیز دیگه ای مونده بگین عنوان کنم :| آخر سرهم از مرجانیتشکر میکنیم :دی

 ¤¤¤¤ بعد نوشت :« دوستای گل گلاب ایمیلتونو واسه دعوتنامه میخواااام » دعوتنامه های دوستایی که ایمیل گذاشته بودن ارسال شد برین چک کنین ثبتش کنین تا نپریده !!!

¤¤¤¤  سلامون علیکم :دی من اومدم :دی خوب عرضو به خدمتتون که بابا پس بیاین شرو کنیم دیگه اسمو عنوان که حل شد دعوتنامها هم که دادم اینایی هم که ایمیل هنو ندادن بگن میدم قالبم که فعلا خووبه تا بعد کم کم خوچکلش میکنیم پس الان چَکااااااار کنیم :دی بگین به چه ترتیب آپ کنیم اینو تورو خدا نظر میدین بگین تا نظر سنجی کنیم دیگه

¤¤¤¤ آقا با اجازه دوستان حالا که اسمو رسم وبلاگ مشخص شد تبادل لینکو شروع کنیم وکیلممممممم :دی دوستای مرهبون وبلاگمون آماده تبادل لینک با همه است نقطه سر خط هرکی هرجا همه جا اینجا اونجا عضو نا عضو بی عضو موافق نا موافق  با تبادل لینک دستش بالا آدرس وبلاگشم بزاره حتما اصلا همه دستا بالا وگرنه شلیک میکنم  =)) .. عرضم به خدمتدون که وبلاگمون همینطور پیش بره یکی از بزرگترین و بهترین صمیمی ترین وب تو بلاگ اسکای میشه به افتخار خودتون هیپ هیییپ هورااااااااااااا

¤¤¤¤ جونه موشی به اینا ¤¤¤¤ توجه کنید :دی آبجی بزرگه !! گفته هرکی توجه نکنه کله اش رو میکنم :| سوووووووت

 

نظرات 188 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.jootii.blogsky.com

موفق باشی.............

قربون شماااا
افتخار آشنایی ...!

گیلاس (منظ) دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

منم هستممممممم
جییییییییییییییییییییییییغ
جا نمونماااا
قربون همههههههه

کوووووووو
کجا بودی نه تورو راه نمیدیم :دی
بپر بالا تا جا نموندی
فداااااای همه :دی

یوسف سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام سلام سلام..آقا موبالکه..بیایید دهنتونو شیرین کنید!! =))
خونه مادربزرگه چی چیه؟..مادربزرگش کیه..هاپوکومار کیه..لابد ما همه مرغ و خروساشیم دیگه؟؟..بکنش خونه ما!!..
من تعدادو که شماردم با توجه به نوبت آپ با فاصله ۴روز طبق محاسبات ریاضی حساب کردم دیدم اگه ۲۰ نفر باشیم هر کس نوبتش هر ۸۰روز یه بار می شه!!!!!=)) =)) آقا جا نزن..!! =))
من پیشنهاد می دم همه برای آپ اول یه مطلبی چیزی بدن حالا بیوگرافی چیزی این جا بذارن بعد موشی بیاد با اسم آپ دسته جمعی این نوشته هارو جمع و جور کنه و آپ کنه!!
راستی اعضای گروه این گوشه به نمایش گذاشته نمی شن؟!..موشی پاسخ بده..موشی..موووشی؟! :دی
آقا موبالکه..آقا شادباش می گم..آقا غم آخرتون باشه..چی؟؟؟

آی دمت گرم کجا بودی بده بیاد شیرینیو مردیم از گشنگی !
مادر بزرگش مرجانه :دیی موشی ش هم منم باقیشم خودتون قص کنین =))
چیدونم حالا ۲روز یه بار میکنیم آخه میخواد یه نظمی داشته باشه یا نه باید یه روزیو معلوم کنیم دیگه ببینیم باقی بچها چی میگن
هوووووووووم بزار برو بچ جمع بشن همه که اومدن اونوخ میگیم هرکی دوست داره یه تیکه مطلب بنویسه همینجا تو کامنت دونی اونوخ میزاریم تو یه پست جدا اوکی
باید بنویسه فک کنم این قالب خره :دی حالا اسمتم میزارمممممم یوخده صب ککن ببینم چی به چیه !!!
سوووووووووووووت

گیلاس (منظ) سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

آره آره!
من با یوسف موافقم!!!
هر ۴ روز خیلی دیره!!
روزی ۱ دونه!!!!!! این همه آدم هر ۴ روز؟؟!!! موشی خیلی تنبلی! نترس نوبت تو که شد پاس میدیم به یکی دیگه!
این بیوگرافیلم رو هم هستم!!!
اعضا هم چیشو میخوای ببینی یوسف؟؟!!! همش به فکر این باش که یه چیزی به نمایش گذاشته بشه تو ببینیش!!

نههههههه
خیلی نامردی :دی منو فروختی =))
باش میکنیم ۲روز خوبه ؟؟
روزی یکی نههههههه نمیشه دو روز کمتر راه نداره !

هووم ؟!

=))

رضا مشتاق سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ق.ظ

به به
جدی میگما
به به
ایوالله به این ایده .ایوالله به این محبت اینترنتی.
این یارو ممد خاتمی میگفت به جوونا اعتماد کنید و کارارو بهشون بسپارید ،همینه ها

خدا وکیلی بچه ها به هم عادت کرده بودن و حیف بود که این حلقه از بین بره.

احسنت موشی . حسبن الله موشی . براوو موشی
چین چان هاشوا موشی ( این مثلن چینی بود)
دو باره همونا برای مرمرو
دوباره همونا برای یوسف
دوباره همونا برای همه

آقا مام به نوبه خودمون به همه بادا بادا مبارک اوری بادی ای یار مبارک بادا گل به گلستانه یک حمومی من بسازم چهل ستون چل پنجره ....
... ها ؟!
آها یادم اومد . میخواستم یه چیز دیگه بگم
آقا مهم اینه که بتونیم باهم دیگه کار گروهی رو یاد بگیریم

ما که به تیر غیب روزگار دچار شدیم .
خداییش خیلی دوست داشتم از کله سحر مثه مغازه کله پزی میومدم اینجا و تا بوق سگ مثه تاکسی تیلیفونی اینجا بساط میکردم.

اما ... هی ... روزگار
قربون همتون برم
... یا علی

احوال شما ؟؟
داش رضا خان خودمون
سایتون سنگین شده داداچ کجائین ؟

آره واقا این جونارو باید یه جا جم کرد بعد بعد رهاشون کرد :دی

هووووم دیر جنبیده بودیم همه پریده بودن
الان اینجا حکم بهزیستیو دارخ :دی

فدااااااااات همت بروبچ بید
قربونتتتتتتتت

دستتت دستتتت
بازم آقا موبارررررررررکه

دقیقا مهم اینه که دور هم باشیم بگیم بخندیم یاد بگیریم با هم بودنو

خودا نکنه داداچ
مگه نمیای الان با یوسف قلیونو چاق کردیم نشستیم منتظر بروبچ !!!

اینا دیگه بهونه نمیتونی بیاری همه باید باشن

راستی ایمیلتو ندادی چطور دعوتنامه بفرستم ؟؟!!!!

بنفشه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام بر جمیعاً جمیعاااااااااا
خوبیننننننننن؟
دیگه نمیشه یه سلام مفرد کرد
آقا منزل نو مبارک
آقا من همین اولش بگم
من خیلی شلخته ام
همه جا رو میریزم به هم
جورابامو هم پشت در قایم میکنم جورابامم خیلی بوی بدی میده

اقا من همین اولش بگم که این 4 روز یه بار رو بزار در کوزه آبشو بخور
به ما چه که زیادیم
به قول یوسف جون 80 روز یه بار نوبتمون میشه
تا اون موقع حرفا و نوشته هامون مثل یه غده سرطانی تو حلقمونو میگیره که
تازشممممممممممممم ...........
:(( اینجوری سختتر میشه که همش

اما خدایی فی النفسه (‌آقا رضا جون مشتاق این جوری درسته؟)
خیلی کار باحالی بود فقط دلم میسوزه براتون که مجبورید منو تحمل کنید تو این خونه من با هیییییییییییییییچ کس سر سازگاری ندارم
از فردا گیس و گیس کشی شد نگی من نگفتماااااااا!!!!!!!!!!
حالا اگه موشی یه مهمونی برای خونه جدید بده شاید یه فکری براش بکنم ::دی


هووووووووووووو
موشی چرا هل میدی ؟
نمیخوام برم بیرون .......

سلاااااااااام
هووووووم من که خوبم باقیم چیدونم :دی
:دییی
اصلا اینجا تنها جائیه که قانون نداره :دی
بنفشهههههههه تا جوراباتو در نیاری بیرون رات نمیدم
این مرجانیم همش جوراباشو میزاره زیر فرش کرم میوفته :دییی

هااااااااااااا باشه میکنیمش دو روز میخواین ۱روز هرچی شوما بگین دیگه هووم

چی همش چی ؟
:دی بنفشه تو بیا تو حذب منو یوسف =)) اصلا مزش به همینه بزنیم تو سرو کله هم =))
بنفشه بیا قورباغه بندازیم تو دل مرجان فرار کنیم =))
آی خدارو شکر موهامو کوتاه کوتاه کردم اوخی کی گیساش بلنده =))

مهمونی از کجام بیارم یوسف شیرینی داد بسه دیگه :دی!!

کجا میریییییی
منو کجا میبری من با تو نمیاااااااام
:دییییییی

ندا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

خوب پس این وب شکر خدا افتتاح شد
به همگی تبریک میگم
موفق باشین و پویا
راستی مرجان اگه قطعی شد و تغییری نکرد بگو لینک بدیم
فعلا همین
ــــــــــــــــ--

آره دیگه درستش کردیم
منم تبریک میگم به شماهم همینطور
فدااااات
راستی شما نمیخواین عضو باشین ؟؟؟!!
مرجانو لولو خورد :دی آدرسش که قطعیه ولی عنوانشو نمیدونم
قربانت

یوسف سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ

اااااااااه بسه دیگه همه شیرینیارو خوردید رفت بقیه اش باشه واسه اونایی که نیومدن..=)) موشی؟ببینمت..چقد لپاتو پر شیرینی کردی!..کو دستاتو ببینم..چندتا برداشتی؟؟..
داش رضا چندتا کله پاچه بده بیاد یه غذایی هم داده باشیم..
پیییییییییییییف بنفشه؟؟؟..اون جوراباتو جمع کن از این وسط کلی مهمون داریم..
آبجی مرجان تواتاقشه مشکوک می زنه..درشو قفل کرده محل نمیده..مرجاااااااااااان؟؟..فک کنم دم یخچال داره چیپسامو کش می ره!!.. =))

بیا پاکت خالیشو بگیر جونه خودم فچ نکنی همشو من خوردمااااا!!!!!!!
=))

مونا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام به مدیر گرامی و بر و بچه ها
به همه تبریک میگم.
ایمیل من هست :

Monia.k2000@gmail.com
امیدوارم موفق باشید ، باشیم ، باشند!!!

سلامون علیکم
منم تبریک میگم

دعوتنامتونو ارسال کردم

نیلوفر سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

دست دست...موشی بیا وسط قر بده بینم...به اینورش به اونورش...اوههههه اوهههههههههههههه
برین کنار من می خوام عربی برقصم بعدشم تکنو بزنم... !!!‌=)))
مبارکه...بفرمایین شیرینی دهنتونو شیرین کنین...بفرما!!(اشاره دارد به انگشت...)
خوب حالا که وبلاگ ساخته شد به من پسورد بدین دیگه!! :((((
بعدشم...اینم اسم شد گذاشتین آخه؟...اسمشو عوض کنین وگرنه انقد میام غر میزنم که کچل شینا...گفته باشم!!

هوووووو چه خبرته یکی اینو بگیره=))


غرغروووووووووووووو =)) عنواننو اگه منظورته خیلیم قشنگه من گذاشتم زبوووووووون
چی بزاریم نیلو تو همشم برقصی آب میشیا یه ریزه نظرم بدی بد نی !

نیلوفر سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ

ایمل من:
ajoojmajooj_2006
توی وبمم هستا!!!

mili سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

شون اسمه من نبود عضو نمیشم :دییییییی

موفقیت آمیز باشید اجماعا !!

فهلا

اه اه اه تو باز لوس بازی در آوردی

میلی اینایی که اسمشون بود خودشون درخواست دادن من که بشت گفتم خواب بودی به منچه زبووووووون

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

جمیعا سلام
موشی من کله اتو میکنم آخرشششششششششش
چرا بهم نگفتی بنفشی هم میخواد عضو بشه که اسمشو توی نیمکت بنویسم ؟ اصلا چرا بنفشی نیومده نیمکت توی مچورتمون شرکت کنه :((((((((((((((((

و حالا ...

اولا که شونصدتا غلط املایی داری تو پستت ((=
بعدشم اون پایین قوانین پست گذاشتن رو از نظر زمانی و رعایت نوبت بنویس اما مرتب و ملنگ نه اینجوری توی پاراگراف

اگه بنفشی و رضا و نگین حتما بیان عضو بشن و بهمون افتخار بدن ، کلا ۱۷ نفریم یعنی هر ۱۷ روز یکبار نوبتمون میشه که پست بذاریم اگه روزانه وبلاگ آپ بشه ! که به نظر من اگه این وبلاگ روزانه آپ بشه زیاد جالب نیست ! بین هر پست ۴ روز فاصله باشه خیلی خوبه یعنی اگه یکم آپ شد ، آپ بعدی ششم باشه !
ترتیب افراد هم ، فقط کافیه توی اولین سیکل ترتیب مشخص بشه دیگه ! سیکلهای بعدی ترتیبش مثل سیکل اول باشه ! یعنی توی اولین سیکل آپ کردن وبلاگ ، اولین نفری که آپ میکنه باید نفر بعد از خودشو انتخاب کنه و توی پستش بنویسه
تاااااااااااااااا برسه به نفر هفدهم ! دیگه از این به بعد سیکلهای بعدی همون ترتیب رو خواهند داشت و قاعدتا نفر بعدی مشخصه .
اولین آپ رو هم به زمانی موکول میکنیم که عنوان و قالب وبلاگ هم درست بشه ... پس موشی فعلا همین یک دونه آپ رو داشته باش و هرچی که تصویب شد توی همین پست بنویس

البته اینا همه پیشنهاد بود هم واسه زمانش هم واسه ترتیب ... اگه بقیه هم نظر بدن و پیشنهاد خیلی زودتر به نتیجه می رسیم
نظر خودت چیه موشی ؟

چی چیو کله منو میکنی کله مفت گیر آوردی :دی
چیدونم حالا میریم سیر میزنیمش که نظر بده
بنفشههههههههههه بدو بیا نظر بده واسه عنوانو قالب اومدیااااااا


مرجی انگشتمو میکنم تو چشتاااا =))

من نمیدونم اول گفتم ۴ روز بعد بروبچ گفتن زیاده گفتم ۲روز
جونه موشی ۲روز کمتر بیمزه میشهااااااا

آهای ملتتتتتتتتت بیاین نظر بدین چند روز در میون آپ کنیییییییم

الان میان نیگا :دی


من سیکل میکل حالیم نی (سوووت)

آره الان کسی پست نزاره تا همچی مشخص بشه اولین پستم همه با هم میزاریم

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

موشیییییییییییییییییییییییییی

خیییییییییییلی بدجنسییییییییییییییییییییی

:( هیچم دوست ندارم ...چرا من رو نخبریدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

جونمممممممممممممم

کی باز زیر آب منو زدهههههههههههه

همش تقصیر این مرجیه برین بزنیدش =))
به هیشکی نگفتم آخه قراره همه تا میان نت اول اینجارو باز کنن فهمیدی ؟؟!!!

غریبه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام به همه (حتی شما دوست عزیز!!)
آقا به پیر به پیغمبر، به زمین به زمان، به آسمان ها و افلاک و به جون خودم ، خودت ، خودش و ... پدرآمورزیده هااااای کته کلّه، بدانید و آگاه باشید که «غریبه» همون «امین» بییییییده ولاغیر :دی

خب، بعد از این معرفی کوتاهی که به سمع و نظر دوستان رسید، میریم سر وقت تبریک و تهنیت و شاد باش و شولولو و خلاصه از این جنگولک بازی هاا... من در همین جا و از همین جا (نه یه کم اون ور تر!!) به همه تفریکات ارز می کنم (کسی تو نهضت سوادآموزی آشنا نداره!) و باز در همون جا و از همون جا می خوام براتون از خودم وصیت ول کنم (البته این دفعه داستان چوب آوردن و شکوندن و ضایع شدن و .. از این جور فیلم و سیانس ها نیست! وصیت نامه من اکشن تر از این حرفهاست!!) الـهـی به حرمت همین وقت و ساعت (به سبک مامان بزرگم .. مگه اینجا خونش نیست؟!!) هر کسی که بی دلیل، خودش رو از این محیط صمیمی و دوست داشتنی دور کرد و یا باعث شد که اتحاد و گرمی نفس هامون رو به افول بره و خلاصه چوب، شاخه ، ساقه و حتی برگی لای چرخ کلبه مون گذاشت، ضمن خوردن زمین گرم (ترجیحا با پنجووول!) تیر تو پر تر پر پر و ... (لطفا جای خالی را با کلمات مناسب پر نمایید!) بشه ؛ ترجیحا اون جای خالی رو هم گذاشتم تا اگه فردا یکی افتاد و غریبه مُرد ، خونش به گردن امین نیفته (!!) به هر حال از من گفتن بود مادر جان، شما خواه پندگیر و خواه ملال ؛ اگه دست از پا خطا کردی و فردا ... شدی نیای پاشنه نیمکت رو در بیاری که هی فلان ابن فلان ، تقصیر دعای تو بود هاااااااا :))

به علت روده درازی بیش از حدم (حدودا در حد تیم ملی!) میترسم که بنفشه از شدت عصبانیت (به دلیل خوندن یک کامنت طولانی!) به قصد برداشتن موهای سرم به وسیله موچین (البته اگه نیلوفر چیزی باقی گذاشته باشه!) به سمتم حمله ور بشه و من ناخواسته به خاطر استشمام رایحه دل انگیز جوراف های ایشون، به ملکوت اعلی سفر کنم (!) لذا زیپ دهنم رو در همین جا و از همین جا میکشم و همه تون رو به خدا میسپارم ... بچه های خوبی باشید و تا برمیگردم، خدا رو اذیت نکنید :دی

یا حق

ببینم آخرش این غریبه همون امین هستش یا نه یکی به من بگه برام خیلی مهمه =))
غشششششششششششششش

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ

مبارکه...مبارکه....

آاااااااااااااااااااااااااخ...چیقده شیرینی...

وااااااااااااااااای...

موشی تو تنهایی اینهمه تدارک دیدی؟

:") میگما...اون کیک کوچولوو رو من پختم.....

اصلا چون اینهمه تدارک دیدی من میبخشمت و آدرست رو به پیشی نمیدم بیاد بخورتت.

هووووووووووم

پس چی

کووووووو مگه تو کیکم بلدی بپزی دروغ نگیا چی توش ریختی من که عمرا بخورم مگه از جونم سیر شدم :دی

واااااااااای چه خواهر مهربونی نبینم دیگه برا خرموشنازم ترشی ببریاااااا وگرنه پوستتو میکنم :|

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

و من الله توفیقآ

الان ارتباطش رو پیدا کن!!!!

توت کوشولوووو سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

شلام موموشی !! خوفی آیا؟؟

کاره خوشملیه ولی متاسفانه این جانب توانایی عضویدن رو ندارم چون خودت بهتر میدونی من وبه خودمو به زور آپ میکنم اونم ماهی یه بار شاید چه برسه به این وب و بهد من نوبتم که بشه نمیتونم آپ کنم ..!!!! اصلا راه نداره و امکانش نیس ولا خوچحال میشدم !! کیه که دلش نخوات گروهی کار کنه اما این مدرسه ی لهنتی امان آدم رو میبره ..!! همین دیه باس برم ریاضی بخونم فردا هم تا 4 مدسه هستم به دلیل کلاس کوفتیه المپیاد !! فینیش

فهلا

تاتا

شناااااااااااام چیطوری توتی جووون

بیا دیگه لوس نشو حالا این وب بیشتر به اینخاطر که همه دور هم باشیم مهم پستا نیست اونم حالا ماهی یک بار بهت بخوره چند خط بنویس دیگهههههههه
دعوتنامه رو بدم برااااااااااات ؟؟؟؟؟؟؟

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

راستیه دیگه ! :دی

با احتساب نگین و رضا و بنفشی و گیلاس منظ و عمه حیتا میشیم ۱۹ نفر !

یادتون باشه تعداد رو

بنفشه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام
خوبید جمیعااااااااااااااااااااااااااااااااااً

مرجی جونم
بیخی این موشی گیج میزنه

بابا یوسف جونم شوخی کردم
شرفمو عین تور دروازه استقلال کردی کره
بیا بو کن
ببین جوبارام بو نیمیده........

موشی قبوله من میام تو حزب شما
اما چیششششششششششششش به من میرسه؟؟؟

من تنها درصوتی که با یوسف در میل فرمودن چیپیسسسسسسسس ها شریک بشم میام تو حزب شما
قبوله؟
قبلتو و قبلنا ؟؟؟

مرجی من با هات موافقممممممم
هر روز لوسه اما دو روز یه بار خوفه


امین جونم؟
من کی بهت گفتم کامنت طولانی ننبیس؟؟؟
گیساتو بکنم دروغگوووووووووو؟!

نیلو بیا ترتیب موهای اینو بدیم دیگه دروغ نگه


سلام عرض شد اقا رضا .... تحویل نمیگیرید!!!!!!!!

کی گیج میزنهههههههه مرجانی ؟؟ آره ننه این بچگیاشم هویجوری بود =))

اووووووووم من چیفس میدمت لپلپ هم میدم بیا :دی

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

و یه راستیه مهمتر ! :دی
من دعوتنامه رو ثبت کردم موشی ...... خب ؟

وبلاگ هم ساختم واسه خودم :دی مبارکم باشه ((=

حالا تا ببینم کی قسمت میشه وبلاگمو آپ کنم :-پی

کدوم اسم تو بود کدوم بنفشه

بیام گیسا جفتتونو بکنم چرا با اسم خودتون ثبت نکردین ؟؟؟

ایووووووووول پس برو تو تو وب خودت اینجا جا تنگه =))

زودی آپ کن

یوسف سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

راستی گیلاس نمی دونم چرا یادم رفت تورو عسیسم..میام از بالا درخت می چینمت بقیه اشو خود دانی دیگه..اگه تو این خونه نصف شبی یه قتل اتفاق افتاد بدونید من و گیلاسی یکیمون مرد دیگه حالا.. :دی :-* این بوس ارادت منو به گیلاس می رسونه! :پی
بنفشه من چیپسا رو اداختم تو انباری درش تا اطلاع ثانوی قلف تا بری جوراباتو واکس بزنی!!! =))
سارا کیکی نمونده..کک ها همه اشو خوردن!! =)) اوگی! :پی
نیلو نبینم این جا عروسی و پارتی بگیری اخه سابقه ات خرابه.. همه اش مهمونی می ری و لباس می خری..می ری سر کار برمی گردی واسه خونه پول میاری..منم جلوی تلویزیون لم می دم پیتزاهاتو می خورم!!! =))
توجه توجه..با توام هاااا... :دی آقا بسه..جون من بسه..آخه بسه..رحم کنین..۲۰نفر بیشتر نشین..کوپن که نمی دن آخه..نکنه قراره دونفرا آپ کنیم..ااهه..پینهاد خوبیه..گروه در گروه بشید..یار بگیرید..کی با کی می خواد آپ کنه ایجور ۲۰نفر می شن ۱۰ نفر به فاصله ۲روز می شه هر دونفر ۲۰بار یه بار آپ می کنن.. :)
یه چیز دیگه هم بگوشید..ظاهرا بعضی ها پست ها رو نمی خونن..اون جا اشاره شد که بچه ها عنوان پیشنهاد بدن..نه که بیان نظری بدن و برن!!..از همین اول همکاری کنین که تو این خونه هر کس وظایفی داره واسه خودش..حالا برید اتاقتونو مرتب کنید وگرنه به باباتون می گم..بی تربیتا =))
موشی بیا ترتیب اثر بده..هوم بعنی چی؟! :دی

مونا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
بابا یه ماهه که دارید عنوان انتخاب می کنید.!!!!
همون ترجمه فارسی اسم وبلاگ ( خانه ما ) خوبه دیگه.به نظر من همون 4 روز یکبار هم خوبه.
البته بازم هرچی داداش بگه!!!!!!
تا دوباره...

یوسف سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

کجایین بیچه هااا؟!! :دی
ای بابا مونا جون هنوز دو روز بیشتر نیس وبلاگ ساخته شده!!..بعدشم توجه نکردی هر ۴ روز یه بار معادل هر ۸۰روز یه بار واسه هر کسه!!بنابراین اگه یارگیری کنیم هر دونفر در یه پست نصف نصف آپ کنن نویتمون هر بیست روز یه بار می شه هم تنوع ایجاد می شه..حالا ممکنه یه عده باشن که سالی یه بارم نیان!بازم اگه هر کس نظری داره بگه!!..
البته من یه چیزی که در سیستم گروهی بلاگ اسکای دیدم اینه که نمی شه ما اختیاری روی پست های بقیه داشته باشیم..منظورم اینه که اگه من آپ کردم و یکی هم خواست همزمان با من آپ کنه..نمی تونه پستشو به من وصل کنه..در صورتیکه تو پرشین بلاگ می شه..بهرخحال اگه دوستان با آپ دونفری موافقت کردن موشی یوزر و پس این وبلاگو در اختیار دوستان قرار بده تا ۲نفر بتونن در پست و نظرات هم دخل و تصرف داشته باشن!!..گرفتین؟!..
عنوان هم که نظر منم خانه ما بود!..این جا پارتی بازی حرف داش آبجی نداریم ها..خاله دایی همسایه همه مشورت می کنیم !! :دی
پس نظراتتونو بگید..هر چیزی که فک می کنید سازنده اس!..البته اولش یه کم سخته بعد که روال معلوم بشه دیگه هر کی می دونه باید چیکار کنه!!.. :)
پ.ن : راستی مرجان جون وبلاگ جدید موبالک!

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

موشی تا فردا شب صبرمیکنیم ببینیم نظر بچه ها واسه عنوان وبلاگ چیه ! اگه روی یه اسم به توافق رسیدیم که رسیدیم ، وگرنه عنوان رو همون «خونه ما» قال قضیه رو بکنیم بریم سراغ قالب

قبول ؟

موشی کوشی تو ؟

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

آدرس وبلاگمو واسه همه ایمیل کردم جز اونایی که ایمیلشونو نداشتم ...... خلاصه شرمنده

بای بای

غریبه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام بروبچ

یره های عزیز(!) لطفا هر چه زوودتر عنوان وبلاگ رو تعیین کنید وگرنه ... وگرنه ... وگرنه ... باز هم صبر می کنم تا بالاخره تعیین بشه!! :دی

آقایون و خانم هاااا (!) من در همین جا اعلام میکنم که با اسم خانه ما موافقتم (!) البته اگه دوست داشتید اسم دیگه ای بگذارید عیبی نداره هااا فقط خونه تون پای خودتونه :))

یا حق

یوسف سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

خانه ما تصویب شد..ظاهرا دوستان دیگه هم با نیومدنشون تمایلی برای ابراز عقیده ندارن..آقا شد همون خانه ما..
موشی کجایی؟؟..بیا قالبو هم درست کن..در مورد آپ هم تصمیمی بگیر خلاص!!

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ب.ظ

منم با «خونه ما» موافقم !
فاصله بین آپ کردن ها هم دو روز یه بار زوده ، ۴ روز یه بار هم خیلی دیره !
پس هر ۳ روز یه بار آپ بشه که حد وسطه !!!!!!!!!!!

قبوله ؟

آقایون بله ؟
خانوما بله ؟

یهههنی همه با هم رفتین گل بچینین ؟

((=

امینه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام خدمت موشی خان و بقیه.
منم دوس دارم اینجا عضو شم اما کلا وقت آزادم خیلی کمه نمی تونم زیاد آپ کنم.
خب نظرتون چیه؟هرکی موافقه دستش بالا!!.....

نگین سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://ariai.coo.ir

منم میخوام
منم هستم
زود باش مرجان دعوتنامه رو بفرست
من منتظرم که دعوت بشم (نیش)

نگین سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

یادم رفت ایمیل بذارم (نیش) !!

آقا موشه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

نگین برات فرستادم دعوت نامه

عمینه جون اختیار دارین شما سرورین :دی ایمیلتو بده حتما

سروناز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام

دعا میکنم هیچ کدوم گم نشین :)

میام دوباره

آقا موشه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام سروناز جون
میگما دعوتنامتو برات میل کردم برو چک کن ثبتش کن

چشمک

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ

آقا کسی که ندید من امینه رو با عمینه نوشتم =))))))))))

بنفشه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام
آقا چرا فوش خوار و مادر میدی خوب میایم در باره وبلاگ و عنوانش نظر میدیم !!!!!!!!!!
خوب من مثل بچه با ادبهای با شعور گفتم بزگترا نظر بدن

منم با عنوان : خونه ما ......... موافقتم
یوسف خیلی نامردی
من چیفسسسسسسسسسس میخوام
اصندشم موشی میده من دیگه نمیخوام از تو بگیرم
خسیسسسسسسسسسسسسسسس

تازشم من با پستای دو نفره هم موافقتم
ببینید من چه بچه خوبیم با همه چی موافقتم
مثبت اندیش می باشم من

راستی موشی جون خنگ جون « پنهان » منم


خوب دیگه کسی چیزی نگفته بود؟
جواب کسی رو زمین نموند ؟؟ :))

مرجان چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

میگم نگین جون ! موش موشک مدیره ایمیله دعوتی رو از موشی بخواه بعدم بکشش =))

یوسف چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

اههههههههههه! :دی اصن بنفش جون..پنهون جون..آقا مجهول الهویه جون..ناشناس جووون!!..چه اسمای باحالی!...بیا اینم کلید انباری برو همه چیپسا مال تو!!..دس از سر ما بردار با اون جورابات :(( =))
موشی یه دعوت نامه که انقد کش نداره که!!..بفرست بره دیگه قال قضیه رو بکن!..آهااا!..قالبم تمومه دیگه؟!..آقا وقت تموم شد..بقیه اخراج..حالا بیاییم وبلاگ رو حذف کنیم!!!! =)) =))

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

:دی بابا یه آدم مهربونی تو این همه ادم پیدا نمیشه بیاد به من بگه چرا این بلاگ اسکای همش میگه توسط این ایمیل ساخته شده؟

اصلا آقا من دوس دارم با همین ایمیل بیام

مامااااااااااااااااااااااااااااااااااان:((

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

:دی یوسفی....منم کیک میخوام :( چقد بگم بابا نقش این جوی و مارکی رو بازی نکن؟

:دی موشی خودش قول داده به من کیک بده....؛؛) مگه نه موش موشی؟ :پی

تازشم موشی...خرموشناز برادر زاده ی منه...تورو سنً نه؟

نهههههههه قرار شد کیک بدم به تو گولم نزنیاااااااا راست میگی ؟؟؟

خرموشناز برادر زاده منم هستااااااااااا میام انگشتمو میکنم تو چشتاااااا

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

=))موشی....

جون این وبلاگ نو پا بگو چند کلاس سوات داری؟=))
اصآ الان بجای موش موشی...موس موسی:دی

تو روحت زبووووووون

من اووووووووم من فوق تخصص روانشناسی شناختی فوضولارو دارم =)))))))))

شاراااااااا :دییییییی

سلی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام سلام سلام...مبارکه مبارکه مبارکه خونه ی نو مبارکه.....موش موشی یه آهنگ بذار برقصیم بابا...مردیم از بس همین جوری مات شدیم تو مانیتور...


هم اتاقی ها از همه بهتره....
حرف نباشه ...فقط هم اتاقی ها..:دی..
شوخی کردم نظر منه اینم ایمیل من..

sanjaghak1369@yahoo.com
موش موشی...منو یادت نره ها...
عموم از من مهم تره اینم ایمیلش ..چون سرش شلوغه من میدم ایمیلشو..
alldaytimes@yahoo.com
حالا براش دعوت نامه بفرست باید فک کنه رو پیشنهادتون...همین جوری الکی که نیس...
:دی
قربون همه...
زت زیاد
فعلااااااااااااااا
بوس بوس یادم رفت :دی
بابای



مرجان چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام بر بروبچ و داداشی ها و آبجی ها و نیلو غرغرو ((=

موشی دعوت نیلو رو بفرست که دمبتو با آچار فرانسه میچینه ها :دی

دعوت نگین رو هم بفرست که اونم میخواد عضو بشه بدبخت ((=

میگم ، اون پایین آق رضا مشتاق به هممون احسنت گفته ! ولی لااقل یه تشکر خشک و خالی هم ازش نکردیم

آق رضا ممنون :)
بچه ها دور همن اگه تو هم بیای دیگه میشه نور علی نور :)
ایشاا... درس و مشقت زودتر تموم شه تنبل کلاس اول اسمش کیه رضا مشتاق ((=

الفرارررررررررررررررررررررررررر :-پی

سلاااااام

این نیلو غرغرو کجاست کی هست تو هنوز میشناسیش من که فراموشش کردم سووووووووووووت

فرستادممممممممم

من تشکرات کردم :|

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

آقای دکتر موشی به اتاق عمل....


آقای موش مور گوشی به اتاق عمل :|

آقا یه مریض اورژانسی داریم.

اگه این خره رو زود عمل نکنی کره خرش بی مامان میمونه :دی

کووووووووووووو
ببو ببو ببو بببو =))

مریض کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریض توئی ؟؟!!!! =)))))))
شوخی کردمممممممم سارا نززززززززن

آی کمک موشیو کشتن =))
الفراررررررررر

مرجان چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

موشی بیا عنوان رو هم بذار «خونه ما» تا همه با هم بگیم هورااااااااااااااااااااااااا :دی

قالب رو هم سر و ته اشو هم بیار تا بچه ها از دل و دماغ نیافتادن و وبلاگمون فراموش نشده :)

فداتون

آقا موشه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآیییییییییی کمککککککککککک
یکی به داد من برسه کامنتارو خوندم سرم گیج رفت =))

خوب الان من باید مهمونی باشم زودی بگم برم تا کلم رو نکندن بعدم کامنتارو جواب میدم همچیو سرو تحشو هم میارم :دی

سلی دعوتنامه تو و داش رضا رو فرستادم

سارا کله ات رو میکنم صب کن الان عجله دارم :دی

مونا جون اگه قبلا عضو بلاگ اسکای نبودی یا اگه بودی میخواستی یه یوزر جدید بسازی یک ایمیل دیگه برات میاد غیر از دعوتنامه که باید اون رو هم تکمیل کنی پس ایمیلاتو چک کن اگه مشکلی بود بگو آخه دو مرحله هستش اوکی .

مرجان باشه میزارم خونه ما بعدم اومدم میپردازیم به بحث کی کی آپ میکنه
دعوتنامه نگینو نیلو رو هم فرستادم الان ۷تا دعوتنامه دادم که هیچ کدوم ثبت نکردن هنوز زود باشین دیگه زبووووووون
بنفشه جون این آپ دو نفریم یوسف شوخی میکنه همچین چیزی نمیشه بیخیخی



« خونــه مـــا »

رضا مشتاق چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ

آقا ما همین الان تنوری آتیشی دعوتنامه گرفتیم منتها چه جوری باید ثبت کنیم؟

بههههه آق رضای گل گلاب خوبی داداچ ایول خوش اومدی کجایی کم پیدائی ؟؟؟؟

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

نههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

خیلی بدییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

موشیه دم بریده....چرا نمیگی آخه؟

الهی که دمت ببره از موش تبدیل به همستر بشی.

الهی که دندونای جلوت یکی درمیون بشکنه :((

مامان...من مامانم رو میخوام.

اصلنم مرجان الان باید باید باید بیای من تو بغلت گریه کنم.

همینی که هست (زبون)

یوسف برس به دادام :((

داداچ امییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

سارااااااااااااااااااا

جونه موشی مامانتو صدا نکن همونروز گوشمو پیچوند هنوز درد میکنه :دی

نهههههههههههه

سارا جون عزیزم یا اگه عضوی با همون اکانتت برو یا با یه میل دیگه ثبت کن دیگه ایششششششششششش

خیلییییی نامردی

باباااااااااا =)))))))

اگگه من انگشتمو نکردم تو چشت صب کن :|

یوسف چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ

خب نشه..حالا که اینطور شد من ماهی ۳۰دفعه آپ می کنم!!! =)) موشی همه اش به ددر..مهمونی و خوشگذرونی..باز با پیشی ها گشته شیر شده..موشی آآآآآی موشی..بدو قالبو کششششتی!! چه هم قافیه شد!! اههه!! =))

چَکار کنیم خووووووووووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد